handdator

Visa fullständig version : pissad som fan!!

Metal_boy_
2005-05-25, 15:59
För fleeeeeera veckor sen så beställde jag ett par träningshadskar från ett ställe. Fick dom, det var en sprucken söm i dom, så jag skickade tillbaka dom och sa att jag ville ha nya. Inga problem, jag skulle få nya. Det dröjde en vecka till o då ringde jag. Hon svarade: " dom skickades idag så dom kommer snart". Tog en vecka till, och då ringde jag upp o frågade varför dom inte kommer nån gång. Kärringen då svarade "dom är slut för tillfället". EH aa men dom var redan skickade sa jag. Hon sa "dom var slut då med" . Jaha men varför sa hon att dom va skickade då??. " Hon visste nog inte att dom var slut". Nähe sa jag, så hon sa bara sa att dom var skickade, men hade ingen koll??. " Nu är det ju bara så det är tyvärr" svarar idioten. *grr27* Äh ge mig pengarna tillbaka bara sa jag.

Karate_kid
2005-05-25, 16:01
och då sa hon ?

JJ
Ojdå, vilken fadäs.

Piranha
Och nu har du lärt dig träna utan handskar ?

jwzrd
2005-05-25, 16:03
För fleeeeeera veckor sen så beställde jag ett par träningshadskar från ett ställe. Fick dom, det var en sprucken söm i dom, så jag skickade tillbaka dom och sa att jag ville ha nya. Inga problem, jag skulle få nya. Det dröjde en vecka till o då ringde jag. Hon svarade: " dom skickades idag så dom kommer snart". Tog en vecka till, och då ringde jag upp o frågade varför dom inte kommer nån gång. Kärringen då svarade "dom är slut för tillfället". EH aa men dom var redan skickade sa jag. Hon sa "dom var slut då med" . Jaha men varför sa hon att dom va skickade då??. " Hon visste nog inte att dom var slut". Nähe sa jag, så hon sa bara sa att dom var skickade, men hade ingen koll??. " Nu är det ju bara så det är tyvärr" svarar idioten. *grr27* Äh ge mig pengarna tillbaka bara sa jag.

Vilken vinkel höll du handen i när du pratade?

Metal_boy_
2005-05-25, 16:03
och då sa hon ?

Ja det skulle jag få, men ser du inte det sjuka? Hade inte jag ringt så hade jag inte fått ett skit, eller fått reda på att dom va slut. Eftersom haggan veckan innan sa att dom va ivägskickade.

Piranha
2005-05-25, 16:04
Ja det skulle jag få, men ser du inte det sjuka? Hade inte jag ringt så hade jag inte fått ett skit, eller fått reda på att dom va slut. Eftersom haggan veckan innan sa att dom va ivägskickade.

Tycker du blivit totalt respeklöst behandlad av dem , de sitter antagligen jusst nu i fikarummet och garvar och berättar om dig ..

Hörrö , ring Sverker nu !!

Karate_kid
2005-05-25, 16:04

nja såg inte det sjuka direkt. Utan det sjuka var mer varför du skulle köpa blöj handskar från första början

Langster
2005-05-25, 16:05
Det hade du nog fått ändå. Hon sa så då bara för att bli av med dig.

Karate_kid
2005-05-25, 16:05
Det hade du nog fått ändå. Hon sa så då bara för att bli av med dig.

exakt, som alla andra brudar :D

Metal_boy_
2005-05-25, 16:06
nja såg inte det sjuka direkt. Utan det sjuka var mer varför du skulle köpa blöj handskar från första början

För att jag inte tränar med hundbenen fortfarande som du :thefinger

Karate_kid
2005-05-25, 16:07
För att jag inte tränar med hundbenen fortfarande som du :thefinger

på sats har vi inte annat

Metal_boy_
2005-05-25, 16:09
Tycker du blivit totalt respeklöst behandlad av dem , de sitter antagligen jusst nu i fikarummet och garvar och berättar om dig ..

Hörrö , ring Sverker nu !!

Helt jävla respektlöst, precis. Jävla luderföretag. Jag kan ju säga som så att företagets namn får man inte nämna här på kolo så nu är ju det avslöjat med :D

Metal_boy_
2005-05-25, 16:10
Sen lägger jag en sats mellan vartannat.

???? *spy*

:D

Piranha
2005-05-25, 16:14
Klicka sig här Metal.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35421

Metal_boy_
2005-05-25, 16:20
Klicka sig här Metal.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35421

Har ingen lust o va me i tvn ju. Tänk om dom vill komma o filma eller nått?