Visa fullständig version : Hur mycket Beachnoja?
X-Change
2005-05-25, 13:15
Jupp till saken! Hur mycket noja har du? Eller folk på ditt gym, kompisar etc.
Har själv ingen noja men stod i kassakön på en matbutik för någon vecka sen - framför mig stod två tjejer 25-30 år, lite mulliga men inget överdrivet.
Kunde inte låta bli att kolla vad de handlade: :laugh:
12,5 L Ramlösa
4,5 L Morotsjuice
1 L Energidryck
2 Påsar "Viktväktar"-godis!
Alltså 12,5 L Ramlösa!? :MrT:
Gott ju =) Dom dietar på det :D
Hur kunde det bli 12,5? Det var alltså 8 stora 1,5 liters och en liten 0,5 liter? :D Varför räknar man förresten? *screwy* :thefinger
Själv har jag ingen beachnoja, för jag trivs inte så mycket på beachen egentligen, men umgås man med rätt folk (småa) kan man se hyfsat grov ut. :angel:
När jag skulle sluta med cola köpte jag 5 backar ramlösa(33cl).
När jag skulle sluta med cola köpte jag 5 backar ramlösa(33cl).
varför inte cola light?
har absolut ingen beachnoja eftersom jag vet att jag inte kommer hinna iform till dess. Jag satsar på en hyfsad form lagom till julbordet :eating:
Jag :thumbup: för dem...
Jag har beachnoja året om *cry* *screwy*
Dumleman
2005-05-25, 14:17
Orka vara på beachen, hur tråkigt som helst att sola och kallt som fan i vattnet.
Ingen beachnoja här, men har några kompisar som har det varje år det. Det är kul att hetsa dem, men de skriker tillbaka B.B.B! (Bye, Bye Beach body) Till mig =/
Fatalist
2005-05-25, 15:07
Orka vara på beachen, hur tråkigt som helst att sola och kallt som fan i vattnet.
ja ushc tvingas se på sina snygga framtida flickvänner vada runt i stringbikini och leka med varandra i vattnet.. *spy*
den kommer första dagen på beachen.. å då är man lite sent ute :(
Metal_boy_
2005-05-25, 15:32
hetsbantning på gång nu ser det ut som för de där tjejerna. *screwy*
ingen alls, jag har tillverkat en mobil vassrugga jag kan gömma mig i.
4,5 L Morotsjuice
Fick jag välja mellan kraftig övervikt och dricka 4,5 liter morotsjuice skulle jag lätt ta fetman. Det är rent av inte gott, varför köper dom det? Vill dom kräkas efter maten eller?
Förövrigt är det svårt för mig att ha beachnoja när jag är havsvattenfobiker.
varför inte cola light?
Jag ville slippa koffeinet.
Det finns färdiga gömslen för andjakt att köpa annars. :D
Nej jag har inte beachnoja då jag inte är någon strandmänniska, jag blir sönderbränd på 15 minuter och sen är det inget roligt längre.
Man and Machine
2005-05-25, 15:57
Rätt skoj med folk som dyker 5-6 gånger innan sommaren som man annars aldrig ser på gymmet i övrigt. Skojigt nog deffar dom alltid också.
Noja och noja i övrigt...ser fram emot att få äga igen :D
Visa chicksen årets resultat :angel:
nej, inte precis... men däremot är det rätt mycket folk på gymmet nu
Lasse Kongo
2005-05-25, 17:10
vacker som man är så slipper man noja!
vacker som man är så slipper man noja!
Ditto!
Lasse Kongo
2005-05-25, 17:14
Ditto!
det är du o jag mannen, du o jag som kommer äga beachen :hbang:
Ingen Beachnoja här inte.
Iofs deffar jag men det har inget med sesången att göra.
beach? vem fan har tid med det?
Riset blir ju bara äckligt om det får stå i solen för länge ;) (nej har inte frysbox)
beach? vem fan har tid med det?
Riset blir ju bara äckligt om det får stå i solen för länge ;) (nej har inte frysbox)
:hbang:
Som tur är blir det inte speciellt mycket semester förrän i augusti, och då gissar jag att högsäsongen är över ... :D
Gabriel_
2005-05-25, 21:06
inne på 3 månaden av bulken just nu.. och tänker fortsätta i 9 till.. men nä ingen beachnoja är ganska säker i mig själv ändå.
glassa på stranden måste ändå vara nått av det bästa som finns!
du kan inte PM:a ritningarna alt. bygga om din så jag får plats?
illuminaughty
2005-05-25, 21:12
Nej för bövelen, ingen noja här inte, jag outsnyggar vem som helst på stranden i år. :D
Fultjack
2005-05-25, 21:19
Fick jag välja mellan kraftig övervikt och dricka 4,5 liter morotsjuice skulle jag lätt ta fetman. Det är rent av inte gott, varför köper dom det? Vill dom kräkas efter maten eller?
Förövrigt är det svårt för mig att ha beachnoja när jag är havsvattenfobiker.
kanske finns folk som tycker om morotsjuice? :confused:
nej ingen noja, har gått ner 10 kg sen januari och det känns finemang, siktar på 5 kg till sen försöka hålla den formen :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.