handdator

Visa fullständig version : Till kolozzeums medlemmar!

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:13
Det är med stort nöje jag informerar er om Kolozzeums midsommar- grillfest, vid Näsets badplats den 20juni.

Vi fixar bord, stolar, utebar, salladsbuffé och med DJ (Jörgen). Dags att koppla av och njuta av en härlig fest! Ni kan även se fram emot att få träffa den mystiske King Grub som kommer att vara lekledare och även ansvara för att midsommarstången kläs.

Ni får gärna ta med egen starksprit - kolozzeum står för fritt vin, öl och alkoholfritt!

Jag önskar er en trevlig midsommar!

/Grahn

daja
2005-05-25, 12:14
Det är med stort nöje jag informerar er om Kolozzeums midsommar- grillfest, vid Näsets badplats den 20juni.

Vi fixar bord, stolar, utebar, salladsbuffé och med DJ (Jörgen). Dags att koppla av och njuta av en härlig fest! Ni kan även se fram emot att få träffa den mystiske King Grub som kommer att vara lekledare och även ansvara för att midsommarstången kläs.

Ni får gärna ta med egen starksprit - kolozzeum står för fritt vin, öl och alkoholfritt!

/Grahn

Näset? Går det att köpa karta i lanthandeln?

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:15
Det var inte meningen att mitt förra meddelande skulle isolera våra icke-svenska medlemmar. Vi är medvetna om att ni inte har samma traditioner, grundade på en ogudaktig asatro, som ni har.

Pga detta kommer vi att kalla vår fest enbart för "Grillfest" från och med nu. Det kommer inte att finnas majstång, eller sjungas snapsvisor. Jag önskar er en trevlig grillfest.

/Grahn

Nismo
2005-05-25, 12:16

/Grahn

Näsets badplats i Göteborg?

Du är inte medlem i OG va?

Jarod
2005-05-25, 12:16
Robbelirobyn - your Ego is writing checks that your body can´t cash! *bs*

:D

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:17
Jag fick ett PM från en medlem som är med i AA, de kräver ett "torrt" bord. Givetvis kommer vi att tillmötesgå detta, men påpekar samtidigt att anonymiteten inte kommer att garanteras.

/Grahn

Catar
Var ligger detta näset?
I norrbotten kanske, annars blir det en ganska lång resa för oss häruppe ;)

Tricklev
Vart ligger näset? :D

Nära gbg har jag ju listat ut iaf ;)

JJ
2005-05-25, 12:18
Förslag på lekar:
*Sätta svansen på Grisen
*Alfapet mot Bolio
*Björnen sover med Bumbi

Fler förslag?

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:18
Dessutom kommer det inte vara tillåtet att ta med sig starksprit pga att det blir orättvist eftersom alla kanske inte har råd, och skulle må dåligt pga sin ekonomi.

/Grahn

Karate_kid
2005-05-25, 12:19
Givetvis kan vi ta det i näset. Eller delsjön om så vills. Ja är på. Bara ni inte är för grova med allt kött. ok ?

Tricklev
2005-05-25, 12:20
Vi som inte tränar, eller iaf inte ser ut som det, är dom/vi också välkomna? :D

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:21
Vi skall nu även ordna ett extra bord för de som deffar för att hålla dessa borta från grillbuffén. Bögar skall få sitta bredvid varandra. lesbiska kvinnor behöver dock inte sitta vid bögarna, utan får ett eget bord.

Självklart får bögarna ett get blomsterarrangemang vid sitt bord.

Är ni nöjda nu?

/Grahn

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:22
Naturligtvis skall icke-rökare slippa bli sidorökta, därför placeras dessa på varsinn sida av ett avgränsande buskage. Alternativt får rökarna sitta i ett eget tält.

/Irriterad Grahn

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:26
Veganjävlar! Jag har bara väntat på PM från er! Jag skiter fullständigt i om det passar eller inte. Vi kommer att grilla! Om ni inte vill det får ni gärna gå och hänga er så att ni slipper lukten från "dödsgrillen"! Njut av salladen och vidrig tomat!

BTW: Tomater har också känslor! De skriker när man skär i dem! Fattar ni det, där fick ni så ni teg era as!

Jag önskar er en rutten midsommar, hoppas ni blir alkoholförgiftade!

/Graaaaaahhhhn

RobbeliRobban
2005-05-25, 12:28
Jag är säker att jag talar för oss alla när jag önskar och hoppas att Grahn är på bättringsvägen. det skulle uppskattas med "krya på dig kort" sänt till psyk. Kolozzeums staff har även bestämt att det inte blir någon fest i sommar. Som kompensation för detta får varje medlem en extra gratis fairing bar vid beställning över 500kr.

/Allan

Grisen
2005-05-25, 12:31
Förslag på lekar:
*Sätta svansen på Grisen
*Alfapet mot Bolio
*Björnen sover med Bumbi

Fler förslag?

Hoppa på JJ

Grisen
2005-05-25, 12:32
Tråden :laugh:

takjens
2005-05-25, 12:42
Veganjävlar! Jag har bara väntat på PM från er! Jag skiter fullständigt i om det passar eller inte. Vi kommer att grilla! Om ni inte vill det får ni gärna gå och hänga er så att ni slipper lukten från "dödsgrillen"! Njut av salladen och vidrig tomat!

BTW: Tomater har också känslor! De skriker när man skär i dem! Fattar ni det, där fick ni så ni teg era as!

/Graaaaaahhhhn

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

jwzrd
2005-05-25, 12:51
omgwtfbbq

lol.

Grahn
2005-05-25, 12:56
Robban tycker jag postar för lite? :D

z_bumbi
2005-05-25, 13:08
Robban tycker jag postar för lite? :D

Eller bannar för lite folk? *flex*

Grahn
2005-05-25, 13:10
Eller bannar för lite folk? *flex*

Ååååå! en ansökan!
:devil:

RobbeliRobban
2005-05-25, 13:15
Ni kan inte banna utan att varna, och jag ligger på 0 varningar, hehe, jag vann ni förlorade!

jwzrd
2005-05-25, 13:21
Ni kan inte banna utan att varna, och jag ligger på 0 varningar, hehe, jag vann ni förlorade!

Skämtar du eller har du förlorat förståndet på riktigt?

RobbeliRobban
2005-05-25, 13:24
Vem kan segla forutan vind, vem kan ro utan åror?, Vem kan skiljas från vännen sin, utan att fälla tårar?

Du är säkert 15-20år för sen med Arja Saijonmaa låtar Jwzrd. Hon är inte inne längre.

jwzrd
2005-05-25, 13:26
Vem är du, vem är jag, levande chaaaaraaader

Det är ok Robyn.

Big_Vik
2005-05-25, 13:39
Förslag på lekar:
*Sätta svansen på Grisen
*Alfapet mot Bolio
*Björnen sover med Bumbi

Fler förslag?

* arga leken med COC? :naughty: :angel:

jwzrd
2005-05-25, 13:40
Big-ViK: ahahahaha Vem i helvete har sagt det du har i din signatur?!

Grisen
2005-05-25, 14:24
Big-ViK: ahahahaha Vem i helvete har sagt det du har i din signatur?!

The Game

Grisen
2005-05-25, 14:25
Du är säkert 15-20år för sen med Arja Saijonmaa låtar Jwzrd. Hon är inte inne längre.

:laugh:

heltzonicka
2005-05-25, 14:56
Tänk på oss som har astma, jag är allergisk mot barr så den gode Moderatorn Gra(h)n är portad från festen :cool:

TCOG
2005-05-25, 16:22
no comments ;)

Herkulez
2005-05-25, 17:35
Var ligger detta näset?
I norrbotten kanske, annars blir det en ganska lång resa för oss häruppe ;)
vi kan ta min bakgård utanför arbetsförmedlingen i Boden, om inte så börjar jag posta bilder på halvnakna fläskugglor

Grahn
2005-05-25, 17:39
Tänk på oss som har astma, jag är allergisk mot barr så den gode Moderatorn Gra(h)n är portad från festen :cool:

Uråldrigt, kan du inte bättre än så?

RobbeliRobban
2005-05-25, 17:43
Uråldrigt, kan du inte bättre än så?

Skall vi ha plast eller riktig Grahn i år? Vart är kottarna? Vart är ekorren? Grahnen står så gröhn och grahnn i stugan? Väcker det jobbiga minnen från lågstadiet?
:D :D :D

kal_erixon
2005-05-25, 17:48
är man allergisk mot gran när man har astma? förresten stämmer denna reklamen om astma myterna, att dom med astma klarar av att springa kom som en chock :D

Allan
2005-05-25, 17:52
Oroa er inte för spriten - ni ordnar lokal så ordnar jag fram dunkar. Och jag frågar inte efter ålder. OBS - endast kontant betalning!

allan

Catar
2005-05-25, 18:02
Originally Posted By Herkulez
arbetsförmedlingen i Boden,

Perfekt, bara några tusenmeter från mitt hus :hbang:
Arbetar du på björknäs föressten?
Tror jag har sett dig några gånger :D

zanzi
2005-05-25, 18:11
Jag kommer vara killen som ligger i vassen med en kikare och är gömd... kryper endast fram om jag ser nån som är mindre än mig. *flex*

Leon
2005-05-25, 18:14
Var ligger Näsets badplats eller vad det hette??????

AnimalGen
2005-05-25, 19:04
Oroa er inte för spriten - ni ordnar lokal så ordnar jag fram dunkar. Och jag frågar inte efter ålder. OBS - endast kontant betalning!
Yooooooooooooo Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :hbang: :hbang:

z_bumbi
2005-05-25, 19:06

allan

Var det rea på spolarvätska igen?

jwzrd
2005-05-25, 19:10
Var det rea på spolarvätska igen?

Allan> Vem du fick det av håller du tyst om!

/ölobrännvin från bolios konto

Herkulez
2005-05-25, 20:39
Perfekt, bara några tusenmeter från mitt hus :hbang:
Arbetar du på björknäs föressten?
Tror jag har sett dig några gånger :D
yes, kort knubbig rakad kille =)

jobbar då och då på särskolan.

ifall du har några snygga teens du brukar umgås med på rasterna, var vänlig och kom och säg hej och presentera dom för mig

OBS!!! Maxstorleken på röven går vi givetvist efter EU mått, dvs håll tummarna utsträckta mot varandra och låt tumme-pekfinger bilda ett L, måttet mellan fingrarna är då maximala ass måttet.

Allan
2005-05-25, 20:41
ifall du har några snygga teens du brukar umgås med på rasterna, var vänlig och om och säg hej presentera dom för mig....

Inte presentera! Varna för helvete! VARNA!!!!!!!

allan

Jarod
2005-05-25, 20:44

allan

Herkulez
2005-05-25, 20:45

allan
haha du skulle inte vilja vakna upp och se mig vid frukostbordet sittandes brevid din tonårstjej va

Allan
2005-05-25, 20:47
haha du skulle inte vilja vakna upp och se mig vid frukostbordet sittandes brevid din tonårstjej va

Sitta är väl OK. Gå skulle du inte kunna - det är svårt när skenbenen är avkapade....

*grr* *grr27* :furious:

allan

sunkan
2005-05-25, 20:47
yes, kort knubbig rakad kille =)

jobbar då och då på särskolan.

ifall du har några snygga teens du brukar umgås med på rasterna, var vänlig och kom och säg hej och presentera dom för mig

OBS!!! Maxstorleken på röven går vi givetvist efter EU mått, dvs håll tummarna utsträckta mot varandra och låt tumme-pekfinger bilda ett L, måttet mellan fingrarna är då maximala ass måttet.

hahaha, din sjuke fan :laugh:

Herkulez
2005-05-25, 20:48
Sitta är väl OK. Gå skulle du inte kunna - det är svårt när skenbenen är avkapade....

*grr* *grr27* :furious:

allan
haha risken är väl stor att man skulle få en mkt inarbetat hammare i bakhuvve

sunkan
2005-05-25, 20:52
haha risken är väl stor att man skulle få en mkt inarbetat hammare i bakhuvve

I bästa fall så får du den nog bara i huvvet, i värsta fall så pressar han upp den i brunögat på dig

Leon
2005-05-25, 21:13
VAR ÄR TRÄFFEN *grr27* *grr* VILL HA ETT SVAR!

Saga
2005-05-25, 21:18
Jag har en jättesöt liten tjejk0mpis som bor i Boden. 19 år,blond, vill bli brandman. Var skall jag skicka henne? :naughty:

Pez
2005-05-25, 21:47
VAR ÄR TRÄFFEN *grr27* *grr* VILL HA ETT SVAR!
Den dan Robbelithrobban håller i en kolloträff så...så - ja.. jag vet inte vad jag gör riktigt. Blir förvånad och lite rädd antagligen. :D

Den officiella sommarkollohappeningenbreakdancebattlet (det sista är nytt för i år - uppenbarligen skulle Krampus blända oss med sina fantastiska moves..) går av stapeln senare i sommar och då i Stockholm (måste hålla oss nära Pdiddys grill) såklart. :)

muddler
2005-05-25, 22:39
Den officiella sommarkollohappeningenbreakdancebattlet (det sista är nytt för i år - uppenbarligen skulle Krampus blända oss med sina fantastiska moves..) går av stapeln senare i sommar och då i Stockholm (måste hålla oss nära Pdiddys grill) såklart. :)

Det ser vi fram emot! :thumbup:

aliquis
2005-05-25, 23:04

/Graaaaaahhhhn
värst vad du blev extra aggresiv i vegandelen.

Grahn
2005-05-26, 06:35
värst vad du blev extra aggresiv i vegandelen.

Vadårå, är ju inte veganer som ska grillas!Eller?
;)

Herkulez
2005-05-26, 09:18
Jag har en jättesöt liten tjejk0mpis som bor i Boden. 19 år,blond, vill bli brandman. Var skall jag skicka henne? :naughty:
Beror på om hennes röv är EU anpassad.

palme
2005-05-26, 09:20
Jag skulle bli stolt och glad om herkan dragit på min dotter, då vet man att hon blivit påsatt ordentligt iaf.

AnimalGen
2005-05-26, 09:26
Herkan tar dottern, Palme tar mamman, då blir det ju pappan över till *****

jwzrd
2005-05-26, 09:27
Herkan tar dottern, Palme tar mamman, då blir det ju pappan över till *****

Pappan är upptagen i din rolf för ögonblicket!