Visa fullständig version : nya Shpongle skivan är släpt!
:bow:
så va tycker ni? :naughty:
Fultjack
2005-05-25, 10:14
inte mkt, men Meshuggahs nya släpptes också idag !! :hbang: köp den
:bow:
så va tycker ni? :naughty:
Fruktansvärt j-la überbra.
Dajollee
2006-12-16, 09:37
e den nya brra? va jeter den
Ja, precis, vad heter den? Står inte ens på deras fansite
Ja, precis, vad heter den? Står inte ens på deras fansite
Myspace? D'ä bar å åk (http://www.myspace.com/therealshpongle)
Nä att det inte står så mycket om skivsläppet beror väl på att det gjordes innan de reggade sig där. Men det står om man klickar på låtarna att de kommer från "Nothing will last, nothing is lost 2005" - en riktigt superhöjdarskiva.
Några roliga låttitlar:
Periscopes of Conciousness, Schnitzl'd in the Negev, Turn up the Silence
För den oinsatte är det psykedelisk (pop)musik med företrädesvis riktiga instrument och mycket samplingar men symfoniskt (intrikat) komponerat & ett helt eget sound. Personligen har jag inte hört så mycket transmusik men detta är som gjort för att försätta en i ovanliga (trevliga, enligt mig) sinnestillstånd.
Nej jag har inte rökt på
Myspace? D'ä bar å åk (http://www.myspace.com/therealshpongle)
Nä att det inte står så mycket om skivsläppet beror väl på att det gjordes innan de reggade sig där. Men det står om man klickar på låtarna att de kommer från "Nothing will last, nothing is lost 2005" - en riktigt superhöjdarskiva.
Några roliga låttitlar:
Periscopes of Conciousness, Schnitzl'd in the Negev, Turn up the Silence
För den oinsatte är det psykedelisk (pop)musik med företrädesvis riktiga instrument och mycket samplingar men symfoniskt (intrikat) komponerat & ett helt eget sound. Personligen har jag inte hört så mycket transmusik men detta är som gjort för att försätta en i ovanliga (trevliga, enligt mig) sinnestillstånd.
Nej jag har inte rökt på
Men vad heter den nya skivan då? *gah!*
Men vad heter den nya skivan då? *gah!*
Tror du fiskar efter något som inte finns.
Tråden handlar om "Nothing will last, nothing is lost" och den är från 2005
men hur FAN ska jag lägga märke till att tråden är från 2005? :D sluta bumpa trådar! =)
Dajollee
2006-12-16, 14:53
dra i dej en lapp o lyssna på shpongle då jävlar
I början när jag upptäckte dem dansade jag till det.
Men sedan fick jag lust att meditera till det, har aldrig hört någon musik förut som gett mig någon större lust att meditera.
Humördopning och liknande är uteslutet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.