Logga in

Visa fullständig version : Kolla via spegel/direkt - olika?

precis
2005-05-24, 17:44
Okej, kom verkligen inte på någon bättre "title".

Bara jag som märkt att när man tittar ned på sin kropp så tänker man "fyfan vad liten, inga definitioner osv". Men när man tittar i spegel ser det faktiskt rätt så bra ut?

kanske jag som är konstig

Officer
2005-05-24, 17:46
Okej, kom verkligen inte på någon bättre "title".

Bara jag som märkt att när man tittar ned på sin kropp så tänker man "fyfan vad liten, inga definitioner osv". Men när man tittar i spegel ser det faktiskt rätt så bra ut?

kanske jag som är konstig

Nej du är inte konstig.

När man sitter och skiter t ex och kollar ner på sina armar så ser det skitklent ut.

Frantic
2005-05-24, 17:48
Tänk på att det kan se helt oilka ut beroende på vilket ljus du befinner dig i. Badrumsljus brukar var snällt:)

mela
2005-05-24, 17:49
Tänk på att det kan se helt oilka ut beroende på vilket ljus du befinner dig i. Badrumsljus brukar var snällt:)

men badrumsljus ska inte vara bra för psyket enligt men's health.. tro rjag dte va *flex*

zanzi
2005-05-24, 18:12
För mig är det nästan tvärtom. Mina ben börjar springa iväg i utväcklingen och spegelbilden sätter perspektiv på detta.

Froddan
2005-05-24, 18:15
Känner igen mig! När jag tittar i spegeln ser det rätt okej ut, men när man ser ner på kroppen är man bara tjock och klen. :(

Fultjack
2005-05-24, 18:17
tycker det är tvärtom, amarna ser grova ut när man kollar ner på dom, men när man drar en dubbelbicce i spegeln sen man ut som en 14 årig tjej *grr*

oracas
2005-05-24, 18:23
fan ja trodde jag var ensam om de där.. kan kolla på t.ex magen å tycker "fan va ja har lagt på mej" sen kollar men i spegeln exakt samma vinkel och ser jävlar vilket sexpack!! :D

wintzell
2005-05-24, 18:41
Någon annan som lagt märke till skillnad på gym och vanliga speglar? På gymmet ser man mycket biffigare (mindre klen) än va man gör i spegeln hemma. Är de sådana fula fiskar att de har speglar som är breddande?

Otto GROV
2005-05-24, 18:47
Någon annan som lagt märke till skillnad på gym och vanliga speglar? På gymmet ser man mycket biffigare (mindre klen) än va man gör i spegeln hemma. Är de sådana fula fiskar att de har speglar som är breddande?

beror nog på ljuset.

bra o dåligt ljus kan göra enorm skillnad

qwioutd
2005-05-24, 18:58

dom vet nog hur man ska sätta ljussättningen för att ge en lite positivare bild...

ankan
2005-05-24, 19:01
Tycker man ser biffigare ut i svagt ljus jag. Kan kanske bero på att jag är så blek så allt "rörs ihop" i bra ljus.

Fatalist
2005-05-24, 19:26
men badrumsljus ska inte vara bra för psyket enligt men's health.. tro rjag dte va *flex*

följdfråga: läser du men's health? *screwy*

jag brukar peta in spegeln lite så ser man grövre ut :thumbup:

tenchi
2005-05-24, 20:52

kan det va för att du har tränat och musklerna är pumpade?

Fatalist
2005-05-24, 20:55

Dock har vi ett par sådana på vårt gym, man ser sjukt grov ut i dem :D

mystic[-_-]
2005-05-24, 20:57
När jag kollar i spegeln ser jag smalfet ut och när jag kollar normalt ser jag smalfet ut! Svaret: Jag är smalfet *flex*

Tricklev
2005-05-24, 21:11
I spegeln ser min överkropp bättre ut, däremot kollar jag ner på låren, så ser dom massivt bättre ut än dom gör i spegeln.

Allan
2005-05-24, 21:13
Kollar ni armarna i bilrutorna när ni går förbi också? Har för mig att jag läste det här för ett par år sen.

allan

Fatalist
2005-05-24, 21:15
Kollar ni armarna i bilrutorna när ni går förbi också? Har för mig att jag läste det här för ett par år sen.

allan

Det var jag det! *flex*

mangemani
2005-05-24, 21:21
så är det för mej med och det är jäkligt jobbigt,särskilt nu när man deffar.
man går och kollar då och då och tom känner på musklerna och dom verkar klena,men när tröjan åker av och man står framför spegeln så blir man lite paff när man ser att man hade helt fel:).
men när väl tröjan är på och det har gått några timmar så kommer den där känslan tillbaka att man är klen....är tragiskt nog en sån som tror att man har förlorat enormt mycket muskler på några dagar/veckor(när man är på en deff) och behöver flera ggr om dagen nästan få bekräftat att så inte är fallet=/.

Kaboffastar
2005-05-24, 22:45

allan

bilrutor är ju konkava eller är dem konvexa ? hmm hur som helst så ljuger ju spegelbilden i en bilruta till ens fördel :D
Det kan man ju syssla med tills det att man skaffat sig ett par rejäla armar.

wintzell
2005-05-25, 15:10

Lite konstigt att jag får pump i armarna när jag kör ben...

Fatalist
2005-05-25, 15:11

Jag brukar uppleva att hela kroppen är lite pumpad när jag kör tunga benpass

jwzrd
2005-05-25, 15:18
Nej du är inte konstig.

När man sitter och skiter t ex och kollar ner på sina armar så ser det skitklent ut.

Nånting i närheten som gör att armarna ser små ut?

Metal_boy_
2005-05-25, 15:21

Badrumsljus är snällt mot muskler men elakt mot fett :cryout:

tenchi
2005-05-25, 16:31

beror väl på val av övning? benspark eller bencurl, du håller i dig ganska rejält kanske? benpress, du håller i nåt handtag?

blodet pumpar ganska rejält genom hela kroppen när du kör tungt.