handdator

Visa fullständig version : Sämst någonsin!!!

Joker
2005-05-23, 21:25
Jag vill bara säga att det är programmet "Lobby" som sänds på Z-tv är det sämsta programmet som någonsin har skapats på planeten jorden. Hur fan kan en människa som är känd för att vara rolig vara så jävla tråkig, och hur kan någon inom media ge denna Shan Atci en möjlighet att ha ett eget tvprogram. *cry*

Och en sak till kan han dra andra skämt än om sin familj, invandrare i Sverige och håriga kurder. *grr27*

Jag hoppas inte det finns någon här som har sett det men om det finns det så skriv gärna vad ni tycker om programmet.

victor_n
2005-05-23, 21:26
Jag vill bara säga att det är programmet "Lobby" som sänds på Z-tv är det sämsta programmet som någonsin har skapats på planeten jorden. Hur fan kan en människa som är känd för att vara rolig vara så jävla tråkig, och hur kan någon inom media ge denna Shan Atci en möjlighet att ha ett eget tvprogram. *cry*

Och en sak till kan han dra andra skämt än om sin familj, invandrare i Sverige och håriga kurder. *grr27*

Jag hoppas inte det finns någon här som har sett det men om det finns det så skriv gärna vad ni tycker om programmet.

du sissta programet idag :thumbup:
yes å på onsda slipper man den där jävla fotbollen oxå :bow:

Officer
2005-05-23, 21:27
Jag har sett det några gånger, och det har inte varit mer än allmän pinsamhet!

Jag är svartskalle själv, och jag samt alla i min bekantskapskrets tycker att han är urpinsam. Och de som skrattar åt hans blatteskämt är bara tjocka svenska tjejer som tycker han är söööt eller nåt sånt.
Och hans jävla skäggstubb den där gången när han skulle driva om att invandrare är håriga.. Lägg ner!

Kwon
Vem är människan som är känd för att vara rolig men som nu är tråkig?

Och som följdfråga, var har du hört att han skall vara rolig någonstans? :)

Gabriel_
Jag kan inte göra något annat än att hålla med... att skämta om invandrare blev tråkigt redan i sthlm live.

Joker
2005-05-23, 21:35
Vem är människan som är känd för att vara rolig men som nu är tråkig?

Och som följdfråga, var har du hört att han skall vara rolig någonstans? :)

När han var med i Sthlm Live tyckte jag han var ganska reko och det är ifrån där han har blivit känd för att vara rolig. För hade det inte varit någon som tyckte han var rolig i Sthlm Live så hade han ju aldrig fått ett eget program.

Men sen när detta Lobby gick av stapeln lever jag i misär och har hamnat i djup deprisson och det ända jag gör på dagarna är att sitta hemma i ett hörn och gunga fram och tillbaka medans jag försöker klura ut hur en människa kan vara så tråkig.

edit: kankse inte det bästa svaret du kunde få på frågan men jag gjorde så gott jag kunde. *innocent*

Kwon
2005-05-23, 21:43
AH, nu e jag med Joker!

Du menar alltså att Shan var rolig som hungrig , ung komiker, men som nu tappat i och med (att han fått) sin egen show?

Joker
2005-05-23, 21:48
AH, nu e jag med Joker!

Du menar alltså att Shan var rolig som hungrig , ung komiker, men som nu tappat i och med (att han fått) sin egen show?

Nä, inte riktigt så. Under Sthlm Live gjorde resten av gänget honom rolig, men även han var lite rolig. Och sen tror jag inte att han tappa bara för att han fick en egen show, mer för att nu ser man lättare hur totalt humor befriad och talanglös denna Shan Atci är

Förstå du vad jag menar? ;)

palme
2005-05-23, 21:49
Sthlm Live var ju hur grymt som helst!

Det här lobby är riktigt dåligt, i klass med luuk faktiskt.

Kwon
2005-05-23, 21:50
Du menar alltså att Lobby hade vart ett mycket bättre program om han hade haft hela gänget med sig (och lyckats bygga upp hans nivå på skämten).

Synergin mellan Sthlms-gänget var det som var roligt.

Man kanske kan likna det med serien Vänner och sedan serien Joey.

Joey blev ju GRYMT rolig i förhållande till resten av ensemblen.

Joker
2005-05-23, 21:55
Sthlm Live var ju hur grymt som helst!

Det här lobby är riktigt dåligt, i klass med luuk faktiskt.

Luuk var ju bra ( ibland ) . :em:

palme
2005-05-23, 21:57
Luuk var ju bra ( ibland ) . :em:

Luuk har aldrig varit bra, däremot var felix herngren kul ibland, men är oftast skrikig och extremt påfrestande.

Kwon
2005-05-23, 21:58
Luuk har aldrig varit bra, däremot var felix herngren kul ibland, men är oftast skrikig och extremt påfrestande.

Felix e rolig, beror dock på vilken karaktär han spelar.