Visa fullständig version : Kul tråd på exhale!
http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=7348
Är seiki samme som bolio och är han diskad där?
allan
allan
Skulle gissa det iallafall *popcorn*
allan
Det stämmer, han har "rört om i grytan" även där.
Vad hände då? Han är ju harmlös. Man måste ha väldigt låg smärttröskel för att bli arg på honom. Måste ju säga att vissa verkar väldigt ömskinnade där, ser jag nu efter att ha läst tråden.
allan
"Fula knep är tillåtna som att saxa in obegripliga forskningsrapporter från Amerikanska forum" (vägen till att bli Kosttillskottsexpert)
King Grub har ett ganska brett kändisskap ser jag! :D
Vad hände då? Han är ju harmlös. Man måste ha väldigt låg smärttröskel för att bli arg på honom. Måste ju säga att vissa verkar väldigt ömskinnade där, ser jag nu efter att ha läst tråden.
allan
Vad som hände var att jag dumförklarade moderator efter moderator där, till slut blev dom less och bannade mig (trodde dom, men jag skriver ju fortfarande där ibland som Zarathustra, proxies fanns visst inte i deras Internet-kunskap). Skillnaden mellan kollo och exhale är väl främst att modsen där faktiskt ÄR dumma och BLIR psykade, på riktigt.
så det är du som är zarathustra! :D
Skillnaden mellan kollo och exhale är väl främst att modsen där faktiskt ÄR dumma och BLIR psykade, på riktigt.
En aning oklart där....modsen VAR?????
allan
jag tycker det är bevis på ett forum med viss status när man har några användare som Bolio. Jag läste några av dina poster där på exhale och skrattade som bara den. Vet iofs inte vem det säger mest om ...........
fast du vet väl att dom läser här med så du får väl börja med att byta nick nästa gång du ska in där *W*
allan
Eftersom Exhale står sist så brukar väl det vara det man syftar på...?
/bolio som har hackat Halldins konto blablabla.
allan
hehhhe Allan sitter med fingret på bannknappen
Haha han är en rolig prick den där krampus! :thumbup:
så det är du som är zarathustra! :D
Ja mannen, manam Zardhust! ;)
Allan, på EXHALE dumbom!
Än en gång har jag lyckats få kärlek över forumgränserna. Tyvär så har vissa kvalitétsinlägg raderats av en moderatorhäxa.
Lite hybris man får när ni länkar mina trådar. *kissass*
Allan Ballan, jag läste om den där indianklubben, du har länkat till. Är du medlem? Det verkade intressant. Som en Star Trek fanclub, fast med indianer lixom. *popcorn*
Än en gång har jag lyckats få kärlek över forumgränserna. Tyvär så har vissa kvalitétsinlägg raderats av en moderatorhäxa.
Lite hybris man får när ni länkar mina trådar. *kissass*
Allan Ballan, jag läste om den där indianklubben, du har länkat till. Är du medlem? Det verkade intressant. Som en Star Trek fanclub, fast med indianer lixom. *popcorn*
Yep. Sen länge. Och StarTrekk-klubb? Klicka på ålänningarna - där har du rediga rymdägg....
allan
jag tycker det är bevis på ett forum med viss status när man har några användare som Bolio. Jag läste några av dina poster där på exhale och skrattade som bara den. Vet iofs inte vem det säger mest om ...........
fast du vet väl att dom läser här med så du får väl börja med att byta nick nästa gång du ska in där *W*
Äh, jag var ju inte allvarlig där. Jag psykade bara en massa människor. Kollo is the place to be, fo' me.
Äh, jag var ju inte allvarlig där. Jag psykade bara en massa människor. Kollo is the place to be, fo' me.
kul var det iaf är för trött för att komma ihåg vad men det var ngt jag skrattade rejält åt. Tror det var en tjejs tråd som lade upp bilder på tuttarna och inget om träning. Den var fantastisk hon blev helt dissad.
Jag vet, jag är skitrolig. Men ändå, liksom. Typ Jonas_L och den där andra snubben, fan heter han? Han som VÄGRAR kura. Han är typ 40 bast och nyss börjar få en någorlunda fin fysik. Joakim kanske han heter? Något sånt. Jag får psykos på såna typer.
Herkulez
2005-05-23, 21:26
äh bara en täckmantel för att få röka "fredspipa" på helgerna ;)
Yep. Sen länge. Och StarTrekk-klubb? Klicka på ålänningarna - där har du rediga rymdägg....
allan
Fan vad grymt. Man blir ju lixom übernörden-Allan (Fan va passande) om man är medlem i Indianklubben. Kollade Ålänningarna. Fanimej harcore dem grabbar var! Nu ska jag tillbaka till mitt skitforum, sen ska jag sitta några timmar här och se om ni skriver något vettigt. :)
kul var det iaf är för trött för att komma ihåg vad men det var ngt jag skrattade rejält åt. Tror det var en tjejs tråd som lade upp bilder på tuttarna och inget om träning. Den var fantastisk hon blev helt dissad.
Den är uppe igen se du! Jag var med och stökade i den..
På den tiden hade jag dock inte insett Bolios genialitet och därför kommer du ev att finna skeptiska inlägg från min sida där.. :em:
äh bara en täckmantel för att få röka "fredspipa" på helgerna ;)
Ja nog fan var de rökta alltid.. *screwy*
Den är uppe igen se du! Jag var med och stökade i den..
På den tiden hade jag dock inte insett Bolios genialitet och därför kommer du ev att finna skeptiska inlägg från min sida där.. :em:
jasså?? *visslar*
ja vi kan ju inte alla vara snabba, eller hur? *duckar*
apropå ingenting så slog hon Dee alla rekord.
Fantastiskt att sånna finns. Mest imponerad är jag över att dom klarar av att överleva i den hårda kalla verkligheten.
jasså?? *visslar*
ja vi kan ju inte alla vara snabba, eller hur? *duckar*
Men han var dum i början ju, sen blev han snäll. *Hoppar* *Rullar* *Gör en backflip i akvariet*
Alltså Exhale är den enda dos humor jag måste insupa varje dag.
Klassiker som Dee som tyckte hennes nya bröst såg lagom ut, en VISS diet journal där det hänt lika mycket på ½år som i min spargris+en viss hysterisk dam som ligger på ca 2000kcal minus varje dag och inbillar sig hon ska få muskler, hon är inne på dagbok nr 3
Det är väl ingen nyhet att en stor del av folket på exhale tränar på Sats och har haft ätstörningar samt dietar i flera år..
Sen döms medlemsbilder i första hand efter en persons utseende, ofta är det en hon vi pratar om, fysiken kommer ofta i andra hand trots att det handlar om ett träningsforum. :confused:
Sen att vissa personer raderar inlägg som tenderar till vara lite off topic gör ju inte forumet roligare direkt...
Det är väl ingen nyhet att en stor del av folket på exhale tränar på Sats och har haft ätstörningar samt dietar i flera år..
Sen döms medlemsbilder i första hand efter en persons utseende, ofta är det en hon vi pratar om, fysiken kommer ofta i andra hand trots att det handlar om ett träningsforum. :confused:
Sen att vissa personer raderar inlägg som tenderar till vara lite off topic gör ju inte forumet roligare direkt...
Om du inte genast återgår till trådens ursprungsämne: "Kul tråd på Exhale" så måste jag radera, editera, censurera samt stegla dig. Seså, sätt igång och diskutera runt ämnet "kul tråd på Exhale" tack. Nu.
Om du inte genast återgår till trådens ursprungsämne: "Kul tråd på Exhale" så måste jag radera, editera, censurera samt stegla dig. Seså, sätt igång och diskutera runt ämnet "kul tråd på Exhale" tack. Nu.
Edit: Myten är nu bannad, han gick över gränsen... :fy-smiley: //Pez
Pez svingar sitt flammande svärd efter en tuff dag inom livsmedel =)
Pez svingar sitt flammande svärd efter en tuff dag inom livsmedel =)
Clash är bannad också. BAN BAN BAN BAN!
tillåt mig att skratta hånfullt
"hö hö hö"
jag e helt tagen, jag var just på muggen efter 5 dars sängliggande och avbruten tarmverksamhet ... funderar på att skriva en uppsats om det, fan alltså två timmar av födslovärkar och krampande krystningar ... fy helvete! Röven kändes ungefär som brudarna ser ut efter att ha blivit "Rocco-tagna" i tvåan.
tillåt mig att skratta hånfullt
"hö hö hö"
jag e helt tagen, jag var just på muggen efter 5 dars sängliggande och avbruten tarmverksamhet ... funderar på att skriva en uppsats om det, fan alltså två timmar av födslovärkar och krampande krystningar ... fy helvete! Röven kändes ungefär som brudarna ser ut efter att ha blivit "Rocco-tagna" i tvåan.
Laxerande?
Funderade på det, men det kändes lite fegt, dessutom var ja för snål
Funderade på det, men det kändes lite fegt, dessutom var ja för snål
Kolla på nån Kitano film så blir du nog av med den sista skiten utan att behöva tillsätta nått kemiskt......
Myten:
Ruskigt klarsynt! Dock verkar det vara som om det är denna standard som ska gälla, trotts vilda protester från min sida..
Exhale är halvtaskiga fitnesstjärnors forum för att imponera på feta svennar och sälja en extra burk protein åt sponsorn.. :( Alternativet är att hänga här bland småpojkar vars sädesproduktion knappt har påbörjats och se vem som först når 50kg i bänk, eller på PB bland alla sönderpreppade tjacktorskar som gör polls om sina upplevelser av sin kvinnliga sida under clomidterapin...
Bodys forum har väll en aktiv medlem ungefär (Honn) och Hälsoforum misstänker jag egentligen är en avdelning på ett sinnesjukhus som fått tillgång till internet och nu kan kommunicera med omvärlden..
Fast jag gillar moderatorerna här, för dem är elaka när folk ställer dumma frågor och det är bra! Här tillåts även disskusioner av mer OT karaktär och det kan vara väl så utvecklande det. På Exhale tillåts inte den typen av tillrättavisningar som först nämndes, utan alla ska gå hand i hand och i slutändan handlar hela skiten bara om inbördes beundran.. Därav hela tråden jag skrev.
Dock har jag inget vettigare för mig, så jag ska inte klaga. Funderar på att söka medlemskap indianklubben.
Myten:
Ruskigt klarsynt! Dock verkar det vara som om det är denna standard som ska gälla, trotts vilda protester från min sida..
Exhale är halvtaskiga fitnesstjärnors forum för att imponera på feta svennar och sälja en extra burk protein åt sponsorn.. :( Alternativet är att hänga här bland småpojkar vars sädesproduktion knappt har påbörjats och se vem som först når 50kg i bänk, eller på PB bland alla sönderpreppade tjacktorskar som gör polls om sina upplevelser av sin kvinnliga sida under clomidterapin...
Bodys forum har väll en aktiv medlem ungefär (Honn) och Hälsoforum misstänker jag egentligen är en avdelning på ett sinnesjukhus som fått tillgång till internet och nu kan kommunicera med omvärlden..
Fast jag gillar moderatorerna här, för dem är elaka när folk ställer dumma frågor och det är bra! Här tillåts även disskusioner av mer OT karaktär och det kan vara väl så utvecklande det. På Exhale tillåts inte den typen av tillrättavisningar som först nämndes, utan alla ska gå hand i hand och i slutändan handlar hela skiten bara om inbördes beundran.. Därav hela tråden jag skrev.
Dock har jag inget vettigare för mig, så jag ska inte klaga. Funderar på att söka medlemskap indianklubben.
Där finns en bra sak med ditt forum och det är att människorna där vågar komma fram och hälsa(trots att man knappt har varit där inne) i motsats till här! *grr*
Herkulez
2005-05-24, 06:48
Där finns en bra sak med ditt forum och det är att människorna där vågar komma fram och hälsa(trots att man knappt har varit där inne) i motsats till här! *grr*
det är ju för att alla tonåringar är rädda för dina jättepattar, för att citera elita: "dom tror att dom bits....lixom"
Jag hade hälsat om jag sett dig
Klämt också om jag fick
OJ! Nu tänker jag högt igen! :laugh:
Megatuttarna
2005-05-24, 09:42
Jag måste fan hålla med på den här. Hälsa ska man göra.
vet inte med dom andra här på kollo men jag trodde inte Pez led av social fobi allafall! :D
Äsch, lite blyghet inför gigantiska bröst har aldrig skadat någon. ;) Själv skulle jag gå på mässan (och köpa bars, få inte för dig något annat Leon!), men kunde inte för att min bästa kompis flickvän hade fått stryk av några tuffa brats kvällen innan, så vi gick hem till henne och var med henne på lördagen.
Myten:
Säger som Arnold: Well that hit the spot!!
Vad ska man välja då?
Annars kan man ju hänga på swewrestlings forum!!
Kolozzeum, såklart. Det har förts riktigt grymma diskussioner här kring det mesta. Sånt som folk på filosofi-, biologi- och samhällsoritenterade forum inte ens kan drömma om att få deltaga i. Vi har ju FETA tillgångar här. Herregud, jag behöver blott nämna King Grub, Lizard, Allan, Tolkia, z_bumbi, Bärs, clash, FinnPower och typ hundratals andra fett coola människor. Det är ju inte något som finns på alla forum.
vet inte med dom andra här på kollo men jag trodde inte Pez led av social fobi allafall! :D
Nåja.. social fobi lider jag inte av, även om jag inte är den coolaste katten när det kommer till folkmassor.. sanningen är den att jag aldrig uppfattade att det var Universals monter ens när jag stog och drog i era grip-prylar (bommade totalt dock, till min stora förtret då både Peter och Killer_ante här på forumet fick upp skiten :D), missade att snacka med en hel del polare i andra montrar med för den delen.. mässan var ju lätt kaotisk (liten och packad med folk). Såg exempelvis Krampus med sitt posse vandra förbi när vi var ute och tog ett bloss..men slö som jag är så jag tänkte haffa dom senare och tjöta lite. Nu blev det inte så, vilket var trist. Men det går fler tåg.
Du får nöja dig med vetskapen av att vi troligtvis vistades i samma rum en stund Leon. ;)
Kolozzeum, såklart. Det har förts riktigt grymma diskussioner här kring det mesta. Sånt som folk på filosofi-, biologi- och samhällsoritenterade forum inte ens kan drömma om att få deltaga i. Vi har ju FETA tillgångar här. Herregud, jag behöver blott nämna King Grub, Lizard, Allan, Tolkia, z_bumbi, Bärs, clash, FinnPower och typ hundratals andra fett coola människor. Det är ju inte något som finns på alla forum.
Ett forums kvalitet samt behållning är ju den samlade produkten av dess medlemmar (aktiva medlemmar mer specifikt) och dessas engagemang. Simple really.
Hehe, jo det är ett mer familjeforum alltid..
Personligen tycker jag bara sånt är kul. Jag tror att du är lite av en idol för La Ana :)
Såg exempelvis Krampus med sitt posse vandra förbi när vi var ute och tog ett bloss..men slö som jag är så jag tänkte haffa dom senare och tjöta lite. Nu blev det inte så, vilket var trist. Men det går fler tåg.
Aber fi fan? Jag är inte 100% på hur ni ser ut här inne, men du är säkert skitsnygg!
Sen tycker jag ni mods är roligare här inne! Det är lite sur-Arne över dig på Exhale, fast mer verbal. Bumbibjörnen har fan humor! :D Inget han skymtar med på Exhale direkt.. ;)
Jag ska nog frekventisera detta forumet lite oftare. Den där Herkulez verkar ganska tossig i bollen lixom. *screwy*
Just doit man. Kollo is the place to be. ;) Dessutom är du för intelligent för att vara seriös på exhale. Tror förövrigt att du borde bli presenterad för jwzrd också. Där har du en fett cool snubbe.
Just doit man. Kollo is the place to be. ;) Dessutom är du för intelligent för att vara seriös på exhale. Tror förövrigt att du borde bli presenterad för jwzrd också. Där har du en fett cool snubbe.
Hehe, tror du det? ;) Här verkar gott om coola snubbar iaf, blandat med moppegrabbar och sura styrkelyftare. Men helt klart är att den typ av off-topic som körs här är mer i min stil. Den är jag fan ensam om sedan du drog från Exhale..
Har faktiskt suttit och disskuterat via PM med en moderator på Exhale om dess syfte och profilering ikväll. Vi kom fram till att eftersom Exhale är vinstdrivande så decimeras medlemmarnas möjlighet att kunna påverka utformningen av forumet.
Saxade inlägget jag gjort här om "profilers plats för att visa upp sig" och jag tror moderatorn höll med. Till viss del iaf.
Känns rätt meningslöst att sitta och bjuda på sig själv om allt styrs av profitintresse och man i slutändan inte har ngn möjlighet att påverka..
Kollo har ju också ett vinstintresse, men här tillåts ändå OT i stor utsträckning, vilket jag tror är jävligt givande, för även om man disskuterar hundar, bästa moppen eller vattnets betydelse för sjöfarten, så är det alltid kul att göra det med gymfolk som en själv..
Det censureras sjukt mycket kul där just nu och det är fan synd..
Den sidan får helt enkelt fortsätta vara profileringssidan nr1 likt en virituell bordell för sponsrade... :MrT:
Ja, det finns massor av töntar här också. Typ Bärs. Den där bittra borgarsnubben, du vet. Men på det stora hela är det här ett bättre träningsforum. Det är mer kunnigt folk här. Jag räknar både Allan, z_bumbi, jwzrd och Arnes kunskaper vad träning beträffar och King_Grub och Sverkers kost- och näringskunskaper som långt mer betydande än någon på exhale, även snubbarna som väger 100kg hårda. Det är ju liksom inte ens relevant att en person väger 100kg i form när han knappt kan stava. Vad fan ska man göra med hans kunskaper (en vara som det i stort sett allt för sällan finns mycket utav) till, på Internet? Visst kan det vara kul att träna med en sån kille, men det är nog vid närmare eftertanke inte särskilt lockande att läsa: "ey du träna äta hård mat bli stor ska !! prepps !! testosterone!! bra!", ungefär.
Och vill man ägna sig åt OT-snack är utbudet och framförallt kunskapen större här. Hursomhelst får man ju lära sig att ignorera de dumma kidsen och beröma de smarta kidsen (Matte_Maiden, yo bro). Men exhale har ju sina ljusa sidor det med. Du har visserligen en - och här må jag tillägga söt - flickvän, KRAMPUS, men vi andra desperata oskulder blir ju tid efter annan tämligen kåta. Och då finns det ju ingenting mer passande för oss muskelfixerade idioter att surfa in på exhale, klicka på "Övriga medlemsbilder" (en kategori som förövrigt rätt och slätt borde byta namn till pr0n) och onanera lite. Ja, ni vet alla vad jag pratar om. We've all done it. Ain't no shame in it.
Så jag tycker att du ska göra lite smygreklam för kollo bland "co" i "KRAMPUS & co". ;)
Nu när jag ändå håller på vill jag bara ta tillfället i akt och bli ännu mer arg på "det andra forumet". Det är ett fenomen där som förekommer ganska ofta och som jag avskyr så sjukt mycket. Jag talar alltså om alla de "stora" (ge mig fri tillgång till testo och tren (och halo, tihi) så ska vi se vem som är stor!) killarna och "snygga" (jag har legat med 99% av tjejerna på exhale, förutom KRAMPUS brud och några andra) tjejer som ser ner på kollofolket och kollo i allmänhet, och tycker sålunda att de själva är mycket bättre och att exhale är ett "bättre träningsforum". Men jag menar typ Nina Lätt, den typen (fastän jag inte har något emot just henne, hon är väl snäll). Jag känner faktiskt en oerhörd avsky mot dem. De människorna känns så jävla ytliga så det är inte sant.
Nu när jag ändå håller på vill jag bara ta tillfället i akt och bli ännu mer arg på "det andra forumet". Det är ett fenomen där som förekommer ganska ofta och som jag avskyr så sjukt mycket. Jag talar alltså om alla de "stora" (ge mig fri tillgång till testo och tren (och halo, tihi) så ska vi se vem som är stor!) killarna och "snygga" (jag har legat med 99% av tjejerna på exhale, förutom KRAMPUS brud och några andra) tjejer som ser ner på kollofolket och kollo i allmänhet, och tycker sålunda att de själva är mycket bättre och att exhale är ett "bättre träningsforum". Men jag menar typ Nina Lätt, den typen (fastän jag inte har något emot just henne, hon är väl snäll). Jag känner faktiskt en oerhörd avsky mot dem. De människorna känns så jävla ytliga så det är inte sant.
Sjukt roligt inlägg det översta och så mycket sanning instoppat i ett enda inlägg dessutom! :hbang:
Du äro full av respekt och vördnad inför min tant och det uppskattas i varje droppe av det hetlevrade blatteblod jag faktiskt har lite i mig! :D.
Klart man. Dessutom verkar hon vara en bra tjej, vilket i och för sig vore konstigt ifall hon inte vore med tanke på att hon är din brud.
Ja, det finns massor av töntar här också. Typ Bärs. Den där bittra borgarsnubben, du vet.
du glömde mig i den här kategorin.
jag går annars gärna in som bitter borgarbracka. Det har alltid varit ett mål i livet att sluta som en sån.
Alltså Exhale är den enda dos humor jag måste insupa varje dag.
Klassiker som Dee som tyckte hennes nya bröst såg lagom ut, en VISS diet journal där det hänt lika mycket på ½år som i min spargris+en viss hysterisk dam som ligger på ca 2000kcal minus varje dag och inbillar sig hon ska få muskler, hon är inne på dagbok nr 3
"Viktnedgång sedan start: 1.3kg"
Haha, gå och klubba så sprängs det rekordet.....
Hehe, tror du det? ;) Här verkar gott om coola snubbar iaf, blandat med moppegrabbar och sura styrkelyftare. Men helt klart är att den typ av off-topic som körs här är mer i min stil. Den är jag fan ensam om sedan du drog från Exhale..
Har faktiskt suttit och disskuterat via PM med en moderator på Exhale om dess syfte och profilering ikväll. Vi kom fram till att eftersom Exhale är vinstdrivande så decimeras medlemmarnas möjlighet att kunna påverka utformningen av forumet.
Saxade inlägget jag gjort här om "profilers plats för att visa upp sig" och jag tror moderatorn höll med. Till viss del iaf.
Känns rätt meningslöst att sitta och bjuda på sig själv om allt styrs av profitintresse och man i slutändan inte har ngn möjlighet att påverka..
Kollo har ju också ett vinstintresse, men här tillåts ändå OT i stor utsträckning, vilket jag tror är jävligt givande, för även om man disskuterar hundar, bästa moppen eller vattnets betydelse för sjöfarten, så är det alltid kul att göra det med gymfolk som en själv..
Det censureras sjukt mycket kul där just nu och det är fan synd..
Den sidan får helt enkelt fortsätta vara profileringssidan nr1 likt en virituell bordell för sponsrade... :MrT:
På vilket sätt skulle det forumet vara vinstdrivande? Det "drivs" förvisso av ett företag, men dess moddar promotar alla möjliga och omöjliga konkurrerande märken...
Men det låter som argumentation från en viss person där, så jag är inte förvånad...
På vilket sätt skulle det forumet vara vinstdrivande? Det "drivs" förvisso av ett företag, men dess moddar promotar alla möjliga och omöjliga konkurrerande märken...
Men det låter som argumentation från en viss person där, så jag är inte förvånad...
Varför inte spilla bönorna bara?
Varför inte spilla bönorna bara?
Mer sport om du får gissa...
Mer sport om du får gissa...
Men jag är lite för bra och cool för att vara på exhale så jag har inte en sportmössa att gössa! :em:
... jag går annars gärna in som bitter borgarbracka.
Vi kan kanske bilda "Bittra Kvinnors Klubb" eller något? Utan krav på alltför många gemensamma drag i övrigt, inte minst eftersom jag nog är mer kvasivänster än borgarbracka ...
Vi kan kanske bilda "Bittra Kvinnors Klubb" eller något? Utan krav på alltför många gemensamma drag i övrigt, inte minst eftersom jag nog är mer kvasivänster än borgarbracka ...
Jag kommer att kvotera in mig själv!
vi kanske kang bilda olika fallanger en vänster- och en högersida av klubben ungefär som kvinnor bildar kvinnoförbund i de olika partierna fast här blir det tvärtom, liksom alltså om du fattar ....
Semiramis
2005-05-25, 13:25
vi kanske kang bilda olika fallanger en vänster- och en högersida av klubben ungefär som kvinnor bildar kvinnoförbund i de olika partierna fast här blir det tvärtom, liksom alltså om du fattar .... Äntligen en sammanslutning på Kolo där jag kan kvala, snälla, får jag vara med! Jag är en velig liberal så jag kan bilda en mittfalang.
Äntligen en sammanslutning på Kolo där jag kan kvala, snälla, får jag vara med! Jag är en velig liberal så jag kan bilda en mittfalang.
absolut, du är mer än väkommen.
Aber fi fan? Jag är inte 100% på hur ni ser ut här inne, men du är säkert skitsnygg!
Sen tycker jag ni mods är roligare här inne! Det är lite sur-Arne över dig på Exhale, fast mer verbal. Bumbibjörnen har fan humor! :D Inget han skymtar med på Exhale direkt.. ;)
Jag ska nog frekventisera detta forumet lite oftare. Den där Herkulez verkar ganska tossig i bollen lixom. *screwy*
Exhale cramps my style... :D
Nä.. men det handlar till stor del om vad man har att jobba med..
Du får helt enkelt ta och göra ett nerslag på Kollos årliga sommarträff (Bolio kommer också, det har han lovat.. typ.) bärs och flintastek får ni hålla med själva, Paledaddy står för grillen och Clash beter sig illa/underhåller. :thumbup:
Tror mest det sas fört att jag skulle hålla käften... Sen slutar det med att de snor mina ideér iaf.. *AAArgh, folk ser in i min hjärna, aarrgh* Klart att det hanldar om promotion. Mer där än någonannanstans..
Exhale cramps my style... :D
Nä.. men det handlar till stor del om vad man har att jobba med..
Du får helt enkelt ta och göra ett nerslag på Kollos årliga sommarträff (Bolio kommer också, det har han lovat.. typ.) bärs och flintastek får ni hålla med själva, Paledaddy står för grillen och Clash beter sig illa/underhåller. :thumbup:
Aber coolisch som fan! Om ni är tillräckligt Hiphop, så tycker jag vi ställer till med ett breakdans battle! När går festiviteterna av stapeln?
Det känns lite...konstigt att vi har en diskussion om ett annat forum här på Kolo. Är det verkligen tvärt omöjligt att ta den diskussionen där? Jag skulle inte gilla om man drog igång en Kolo-tråd där. Visst, här är det kanske högre i tak men det känns som sagt konstigt.
allan
Det känns lite...konstigt att vi har en diskussion om ett annat forum här på Kolo. Är det verkligen tvärt omöjligt att ta den diskussionen där? Jag skulle inte gilla om man drog igång en Kolo-tråd där. Visst, här är det kanske högre i tak men det känns som sagt konstigt.
allan
Livet är konstigt. Det borde du känna till som medlem i indianklubben.
Men jag håller med. Vi lägger ner den disskus på studs.
Pow! :)
Livet är konstigt. Det borde du känna till som medlem i indianklubben.
Det är inte det minsta konstigt att vara medlem där. Vi har en massa folk med oanade talanger här - en sköldpaddsexpert, ett kamphundsproffs, rugbyspelare, fantasyöversättare....
allan
Megatuttarna
2005-05-25, 18:24
Det är inte det minsta konstigt att vara medlem där. Vi har en massa folk med oanade talanger här - en sköldpaddsexpert, ett kamphundsproffs, rugbyspelare, fantasyöversättare....
allan
Vad plockar en sysselsatt fantasyöversättare för löner?
Vad plockar en sysselsatt fantasyöversättare för löner?
Ganska bra har jag hört... ;)
Aber coolisch som fan! Om ni är tillräckligt Hiphop, så tycker jag vi ställer till med ett breakdans battle! När går festiviteterna av stapeln?
Jag är inte det minsta hiphop, när jag dansar skriker barn...
Träffen brukar hamna i mitten på sommaren nånstans.. sånt höftar vi. :)
Pellefant
2005-05-28, 21:56
+en viss hysterisk dam som ligger på ca 2000kcal minus varje dag och inbillar sig hon ska få muskler, hon är inne på dagbok nr 3
4 nu. ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.