Visa fullständig version : Melkers krogakut
Pellefant
2005-05-23, 12:53
Tv4 ikväll, kl 1820 - 1850 .
"Svenskt underhållningsprogram från 2005. Del 1 av 7. Melker Andersson beger sig till restaurang Kopparporten i Västerås för att försöka styra upp verksamheten. Text-tv 890. Repris från 2/3."
Se det!
Dumleman
2005-05-23, 13:01
Jag hatar Melker. Skulle stoppa ner honom i första bästa gryta/ugn om jag var i samma kök som honom *whatever*.
Pellefant
2005-05-23, 13:06
Jag hatar Melker.
Varför gör du det? *nyfiken*
jag tyckte det va sjukt kul när han skulle testa restaurangen och beställde in en oxfilé och fick fläskfilé.
TrasMannen
2005-05-23, 14:17
jag tyckte det va sjukt kul när han skulle testa restaurangen och beställde in en oxfilé och fick fläskfilé.
:D
Har inte hälsovårdsnämnden gjort nedslag på Melkers restauranger?
Melker är en riktig jävla dåre enligt min bror som jobbat några veckor på en av hans resturanger. Han slängde tallrikar i golvet flera gånger i veckan och gapade o skrek på sin personal.
Melker är en riktig jävla dåre enligt min bror som jobbat några veckor på en av hans resturanger. Han slängde tallrikar i golvet flera gånger i veckan och gapade o skrek på sin personal.
Perfektionist? :D
ölobrännvin
2005-05-23, 16:28
Sån är jag med fast i mitt eget kök mot min fru, DISKA KÄRRINGJÄVEL , sen slår jag ett glas i mitt eget huve...
Har inte hälsovårdsnämnden gjort nedslag på Melkers restauranger?
yepp, bananflugor men den restaurantör som vi använder säger att det finns det i alla kök eg så det är inget konstigt. Han är känd i branschen av att vara en perfektionist. Gå till en av hans restauranger och se när han är där. Då är det fart.
Pellefant
2005-05-23, 21:11
Han slängde tallrikar i golvet flera gånger i veckan och gapade o skrek på sin personal.
Han slängde en tallrik i golvet också i ett av programen. Kan ju komma porslinssplitter i gästernas mat. :(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.