Logga in

Visa fullständig version : Whitefolkz

Bolio
2005-05-23, 02:27
sorry för ett sent reply, var ute och nattgick. Tror du att hon är stark beroende på vad du sett från henne eller för att du tror att alla är starka med rätt vägledning?

Stark är ju ett relativt ord, men jag tror att mela absolut kan förändra sin situation och må bättre, jag tror bara inte att dyra byxor är lösningen på det där. Visst kan dyra byxor innebära massa fördelar, men det är ju som att köra 10 set á 300 reps på en SKITLÅG vikt, istället för att köra 3-4 set på 6-12 reps. Finns ju liksom mycket bättre metoder att fixa sitt självförtroende på. =)

WHITEFOLKS
2005-05-23, 02:44
Undrade mest vad du grundade din tro i henne på, om du hade sett nåt (har inte läst så många inlägg av henne vad jag kan komma ihåg så jag kände mig mest neutral). Men visst har du rätt, självförtroende är jävligt dumt att köpa sig till. Själv har jag rensat ut mitt liv mycket från det materiella just nu, var först inte direkt val men nu känns det otroligt positivt, och jag känner att jag växt mycket som person av det. Just nu har jag inte ont om pengar som jag hade då när jag fick dra ner på saker men känner mig nu inte "rik" på pengar utan snarare rik på alternativ, en skön känsla :) Det kombinerat med bättre självförtroende är :thumbup:

edit: kanske skulle lära mig stava av/skriva förståeligt nån gång också :)

Pdaddy
2005-05-23, 07:18
?? Va e detta *rolleyes*

M

Slartibartfast
2005-05-23, 09:56
?? Va e detta *rolleyes*

M

Spin-off tråd.

Kwon
2005-05-23, 12:42
?? Va e detta *rolleyes*