handdator

Visa fullständig version : Adobe Premiere Pro

takjens
2005-05-19, 23:46
Någon som vet hur man rotera filmen med premiere? måste ju vrida skallen nu för att se nå!

aliquis
2005-05-19, 23:49
ingen aning, lär ju vara lite tungt att vrida en hel film? om man nu inte kan rendera den vriden så att säga.

Borde ju stå i manualen men såg att programmet kostar $699, så kanske inte.

takjens
2005-05-19, 23:58
ingen aning, lär ju vara lite tungt att vrida en hel film? om man nu inte kan rendera den vriden så att säga.

Borde ju stå i manualen men såg att programmet kostar $699, så kanske inte.

tänkte som att flippa själva bilden.... men hittar it.. folk säger att det ska gå men hur ?

High1ander
2005-05-20, 04:54
Testa help [F1]... har inte premiere framfor mig nu, sitter pa sketna Apple med deras fjantiga Final Cut Pro, som verkligen suger och buggar...

Leta reda pa nagot som har med motion, etc att gora, eller effekter, flip o flopp.

Rotera bilden ska val ga att gora pa 100 olika satt i det programmet...

Achryl
2005-05-20, 06:27
under window väljer du workspace -> editing
i fönstret "monitor" väljer du "effect controls" och förstorar fliken "motion". Förstora fliken "rotation" och vrid.
Tänk på att ha klippet du jobbar med markerat och ha sequens markern på det. Har du några fler frågor kan du adda mig på achryl@hotmail.com

takjens
2005-05-20, 10:36
under window väljer du workspace -> editing
i fönstret "monitor" väljer du "effect controls" och förstorar fliken "motion". Förstora fliken "rotation" och vrid.
Tänk på att ha klippet du jobbar med markerat och ha sequens markern på det. Har du några fler frågor kan du adda mig på achryl@hotmail.com

Tackar ... fick till det nu.....