Visa fullständig version : Ännu en kroppsomformnings-tråd
Då har det gått 8 veckor sedan man började kolla vad man verkligen äter, och det har hänt saker kan man ju lätt säga. Lade mig på 2800 kcal med fördelning 40/40/20 och det har fungerat bra. Ett problem jag haft är att få i mig tillräckligt med fett(!?!), men det går ju ganska enkelt att lösa med bla nötter.
Träningen har jag inte gjort så himla mycket med, förutom att gå morgonpromenad på söndagar och lägga in 45-60 minuter cykel två gånger i veckan efter styrkan.
Sen när man ser Cinnas mage så blir man bara ännu mer peppad att fortsätta.
Det är ju hur kul som helst egentligen att se att man ganska enkelt kan ändra kroppen. Det behövs "bara" tålamod.
Stat 23 mars
Vikt 91
Bredaste midja 100
Stuss 104
Stat 17 maj
Vikt 85
Bredaste midja 91
Stuss 100
Tog några bilder när jag började och fortsatt sen ca varannan vecka. Kul att se skillnaden. De kanske hamnar här när tiden är mogen för det!
Fettecke
2005-05-18, 09:51
den är mogen nu, då du får kritik på din deff, vilket verkar gå jeffligt bra :D
Mjae, väntar nog nån vecka till. Vill vara säker på att inte göra bort mig totalt.
Kanske kan tillägga att jag är 180 lång!
Fettecke
2005-05-18, 09:58
du har väll inte gjrot bort dig om du tagit initiativet att tappa vikt,*slap* som du sedan gjort... 7kg, samt 9cm runt kaggen... det är bra det!! :hbang:
jage sugen på bilder... håller själv på att tappa lite vikt... från 85-> 80 tänkte jag...
Tålamod ja … jisses *rolleyes*
Men allt väntande gör att målet blir ännu härligare när man väl är där!
Du har ju fina resultat redan nu, 9 cm på midjan är inte illa. Bara fortsätta i samma takt så kommer sommarformen krypande ;)
Så det finns bilder … hmm upp med dem då, jag vågade ju (efter lite övertalning :D )
Tålamod ja … jisses *rolleyes*
Men allt väntande gör att målet blir ännu härligare när man väl är där!
Du har ju fina resultat redan nu, 9 cm på midjan är inte illa. Bara fortsätta i samma takt så kommer sommarformen krypande ;)
Så det finns bilder … hmm upp med dem då, jag vågade ju (efter lite övertalning :D )
"Lite övertalning"?? Tror nog att Valle lade ut bilden på dig först och frågade sen! :naughty:
Fortsätt tjata så kommer de kanske! ;)
Ikke .
Men vi väntar med Oxpiskorna på din comeback på gymmet , skall bli en sann fröjd att se dig igen rulla stången upp och ner på ryggen under knäböjen :)
Likaså kan du dedikera onsdagarna åt att agera sandsäck åt Cinna.
Och resultaten hittills pekar ju käpprätt åt rätt håll ... skitbra !
Ikke .
Men vi väntar med Oxpiskorna på din comeback på gymmet , skall bli en sann fröjd att se dig igen rulla stången upp och ner på ryggen under knäböjen :)
Likaså kan du dedikera onsdagarna åt att agera sandsäck åt Cinna.
Jaa … nya sandsäckar behövs alltid *flex*
Men vi måste vara försiktiga med Power, vill ju inte riskera att skrämma iväg honom nu när han äntligen hittat tillbaka till oss :)
Men vi måste vara försiktiga med Power, vill ju inte riskera att skrämma iväg honom nu när han äntligen hittat tillbaka till oss :)
Hi hi hi , han är tuffare än han utger sig för, jag vet att han kan, speciellt nu när han greppat förbränningen på allvar så kommer det gå som tåget.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Sandsäck?! Ha.. vi får väl se vem som får agera sandsäck på onsdagarna i sommar! :hbang:
Sandsäck?! Ha.. vi får väl se vem som får agera sandsäck på onsdagarna i sommar! :hbang:
Vilken tur att det är jag som ska hålla passen då :D
Får jag chansen att bevittna när du knockar Piranha *popcorn*
Vilken tur att det är jag som ska hålla passen då :D
Får jag chansen att bevittna när du knockar Piranha *popcorn*
Det är ju det som är vitsen med alltihop... knocka Piranha. Finns det pallar att stå på så att jag når upp?
Det är ju det som är vitsen med alltihop... knocka Piranha. Finns det pallar att stå på så att jag når upp?
Jag tror kön börjar till vänster där borta :)
:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.