Visa fullständig version : rolig snubbe på gymmet.
kom precis hem från mitt ryggpass, och jag har nog aldrig smygskrattat så mycket som idag.
alltså denhär snubben, han var väl runt 40 och såg jävligt sur ut. han gick runt och var macho, lite gunvald-style alltså. han hade någon slags bandana på skallen och jättetajta träningsbyxor. som sagt så uppträdde han väldigt tufft och ansåg sig säkert veta allt om träning eftersom han kollade överlägset på alla andra.
att se honom träna var något av det roligaste jag varit med om. först körde han någon slags sittande bicepscurl med hantel, med bänken framför spegeln förstås. det lustiga var att han gjorde typ 50% av rörelsen, dvs han sänkte armen och lyfte upp den förrän den var i bottenläge igen. sedan ner igen förrän han kommit ända upp. det såg riktigt komiskt ut, det liknade någon slags kramprörelser.
sedan svassade han ju runt mellan varje övning och såg grym ut. konstigt nog gjorde han bara ett set per övning.
i roddmaskinen gjorde han samma sak igen, fast där använde han inte ens hälften av rörelsebanan.
när han sedan avslutade på löpbandet hade han händerna klistrade på stången där framme vid "instrumentbrädan". + att han hade den coola, sura minen då.
sedan gick han, men jag slår vad om att han såg riktigt macho ut när han körde hem också, oduschad förstås - tuffa killar duschar inte på gymmet.
någon som varit med om något liknande? :D
Själv brukar jag träna på gymmet istället för att "stalka" 40åriga gubbar. ;)
jag duschar inte heller på gymet, det är ju äckligt
Dumleman
2005-05-17, 19:16
Hur grov var gubben då? :)
Jag har en kille på mitt gym. Han är typ 35 bast och tror han är karate kid.
Innan han tar upp hantlarna så bugar han. Sen kör han sitt set, lägger ner hantlarna, sen när han ska köra igen så bugar han. Det är hans ensak, men det är ruskigt irriterande i längden, jag måste ju ha set tkillen buga typ 400 ggr vid det här laget *screwy*
Dessutom kör han någon sorts kata i cable crossen (med hantagen i övre trissorna)
Någon gång ska jag prata med han om det där, innan han förstör mitt liv fullständigt *grr27*
\R
hehe, ja, det brukar finns några sådana på varje gym.
Gabriel_
2005-05-17, 19:20
jo finns en snubbe på gymmet som är lite äldre och synar varenda övning man gör och för att sedan nästa tvinga en på en "bättre" övning som inte ens tar på de muskler man vill träna... och så ser han ut som en påse potatis. *screwy*
wintzell
2005-05-17, 19:26
Innan han tar upp hantlarna så bugar han. Sen kör han sitt set, lägger ner hantlarna, sen när han ska köra igen så bugar han. Det är hans ensak, men det är ruskigt irriterande i längden, jag måste ju ha set tkillen buga typ 400 ggr vid det här laget *screwy*
Dessutom kör han någon sorts kata i cable crossen (med hantagen i övre trissorna)
Någon gång ska jag prata med han om det där, innan han förstör mitt liv fullständigt *grr27*
\R
Ha!
Fatalist
2005-05-17, 19:34
\R
Whaat *screwy* :laugh:
Låt dom träna som dom vill så tränar du som du vill! (såvida de inte stör/förhindrar er träning).
Tänk på er egen träning först och främst!
Kan förstå att folk iakttar andra för att kanske kunna lära sig något, men om det inte finns något att lära sig, är det bara att fortsätta med egen träning.
Om en person blir störd av att en annan medlem på gymet inte tränar på samma sätt som en själv, är det inte fel på honom utan den som blir störd (för så lite).
Folk som gör kator framför kablarna är det inget att bry sig om , såvida personen inte gör en kata framför nosen på dig när du tränar, då stör personen din träning.
Själv bryr mig jag aldrig om vad andra gör utan bryr mig bara om egen träning , om det inte är en schysst babe som kör knäböj vill säga :D
Då blir jag störd (på ett positivt sätt) i min träning :D
Sluta stalka gubbarna nu!
:laugh:
Vi har en snubbe här som får hela gymmets uppmärksamhet genom att vråla HELVETE innan varje set bänkpress...blir komiskt när han alltid misslyckas på de där förbannande 130kg:na :D
Kebab-Arne
2005-05-17, 19:49
Själv har vi en gubbe som brukar vara väldigt pigg på att klaga på andras utföranden i diverse övningar. Han var på mig senast och klagade på att jag råkade röra armbågarna för mkt i liggande tricepspress. Då tränar du bara axeln... Jomen tjena.
Iaf enormt störande, dels för han pratar mycket och jävligt högt. Han är på iprincip varenda människa och ska leka bäst. Han har inte själv något vidare utförande, sen ser han ut som vilken svensson som helst fysiskt sätt vilket åter visar att han är bättre på att prata än att själv träna. Tror ingen människa som har mycket kunskap måste visa den inför alla. Det får resultaten göra.
Själv brukar jag träna på gymmet istället för att "stalka" 40åriga gubbar. ;)
hah, samma här. oftast. men killen var så macho så jag kunde inte undvika att spana in honom :naughty:
hursomhelst, vem säger nej till ett skratt?
Hur grov var gubben då?
tja, typ en medelsvensson. kanske lite grövre, en fin ölkagge hade han iaf :)
TrasMannen
2005-05-17, 20:09
Vi har en snubbe här som får hela gymmets uppmärksamhet genom att vråla HELVETE innan varje set bänkpress...blir komiskt när han alltid misslyckas på de där förbannande 130kg:na :D
Ok då, jag ska väl va tyst nästa pass då
Ok då, jag ska väl va tyst nästa pass då
Tycker jag, det har pågått i snart ett år nu.
Karl_alfred
2005-05-17, 20:57
Ja finns på alla gym, förgyller mitt liv helt klart. Inte vart på ett gym utan en sån, men ofta är de bara 1 per gym.
Nu har det nästan gått 2h... var är mot-tråden? :D
\R
AHHAHAHAHAHHA
HajduMan
2005-05-17, 21:38
Finns en där jag tränar som verkar tro att ju snabbare rörelse och utförande man har i en övning ju större muskler får man...hans 10 reps tar knappt 3-4 hundradelar
p.s osså liknar han McGyver
låter som en inte alltför ovanlig typ av person man kan träffa på ett gym, man ska inte störa sig altlför mycket på såna. besserwisses som inte bör vara så mycket besserwissers finns det ju gott om :)
finns en liknande gubbe på mitt gym, han ser väl inte så förbannad ut dock brukar han snacka med massa folk och berätta om alla sina hälsoproblem och hur han löst dom nu genom att träna på ett visst sätt (och så berättar han massa träningsteorier som vad jag kan avgöra är en blandning av tv-shop och egna teorier.). roligast med allt är väl kläderna som känns som tagna ur 80-talet, med tillhörande frisyr och guldhalsband
Kom ihåg en snubbe på det gamla gymmet jag var på.
Kom alltid in i lokalen iförd jeans och t-shirt, la på 60 kg på OL-stången och började bicepscurla. Det roliga var att det knappast rörde sig om curls utan snarare en ringformad rörelse med en diameter på 15 cm. Höll väl sig mellan 100-150 graders vinkling på armen. Aldrig någonsin såg biceps flexad ut.
kom precis hem från mitt ryggpass, och jag har nog aldrig smygskrattat så mycket som idag.
alltså denhär snubben, han var väl runt 40 och såg jävligt sur ut. han gick runt och var macho, lite gunvald-style alltså. han hade någon slags bandana på skallen och jättetajta träningsbyxor. som sagt så uppträdde han väldigt tufft och ansåg sig säkert veta allt om träning eftersom han kollade överlägset på alla andra.
att se honom träna var något av det roligaste jag varit med om. först körde han någon slags sittande bicepscurl med hantel, med bänken framför spegeln förstås. det lustiga var att han gjorde typ 50% av rörelsen, dvs han sänkte armen och lyfte upp den förrän den var i bottenläge igen. sedan ner igen förrän han kommit ända upp. det såg riktigt komiskt ut, det liknade någon slags kramprörelser.
sedan svassade han ju runt mellan varje övning och såg grym ut. konstigt nog gjorde han bara ett set per övning.
i roddmaskinen gjorde han samma sak igen, fast där använde han inte ens hälften av rörelsebanan.
när han sedan avslutade på löpbandet hade han händerna klistrade på stången där framme vid "instrumentbrädan". + att han hade den coola, sura minen då.
sedan gick han, men jag slår vad om att han såg riktigt macho ut när han körde hem också, oduschad förstås - tuffa killar duschar inte på gymmet.
Sen kom han på att det inte fanns några speglar utanför gymmet och gick hem och skrev detta :D
heheh, Finns en lite mystiskt invandrare på samma gym som jag tränar på, fast han går runt och ser rädd ut istället.
Satt och gjorde nån ryggövning när en tjej skulle till och köra bänkpress.
Jag har hört många varianter av skrik, stön, vrål och kvidande när folk pressat upp de där kilona men denna tjejj lät som att hon låg i sängen hemma och gjorde något HELT annat *rolleyes*
Jag blev så djävla sugen så jag var tvungen att avbryta min ryggövning och smyga iväg längre bort i lokalen :em:
Man and Machine
2005-05-17, 22:10
Tycker det drar upp stämningen när man har en joker på gymmet. Stör han inte mig är han helt klart ett plus.
Finns en värre på mitt gym..fast han e typ schizo också ..då han pratar med sig själv.
Vi har en på mitt gym som tar typ toapapper och gör ett pannband av det RAMBO style när han cyklar på motionscykeln, riktigt hardcore! :hbang:
Vi har en på mitt gym som tar typ toapapper och gör ett pannband av det RAMBO style när han cyklar på motionscykeln, riktigt hardcore! :hbang:
Tycker inte det låter så dumt, inte så snyggt kanske =D Svett är rätt störigt annars.
Finns en där jag tränar som verkar tro att ju snabbare rörelse och utförande man har i en övning ju större muskler får man...hans 10 reps tar knappt 3-4 hundradelar
p.s osså liknar han McGyver
Hehe kanske missuppfattat med hur man tränar explosivt. =D
Doctor Snuggles
2005-05-18, 00:48
Jag har hört många varianter av skrik, stön, vrål och kvidande när folk pressat upp de där kilona men denna tjejj lät som att hon låg i sängen hemma och gjorde något HELT annat *rolleyes*
Jag blev så djävla sugen så jag var tvungen att avbryta min ryggövning och smyga iväg längre bort i lokalen :em:
Haha... det skulle jag vilja ha sett/hört!
:hbang:
Och du fattade inte att det var en tydlig invit?
\R
haha jag vet inte vad det var med den texten men den fick mig fan att ligga dubbelvikt av skratt.. :laugh:
Tricklev
2005-05-18, 11:24
Tycker det drar upp stämningen när man har en joker på gymmet. Stör han inte mig är han helt klart ett plus.
Word, dom är ju bara underhållande.
Enda jag stör mig på är mobiltelefoner och folk som ska tillbringa 50% av passen att snacka med polaren och samtidigt ta upp en maskin.
Sen finns det ju dom som snor bänken av en när man är och hämtar hantlar eller vikter trots man lagt vattenflaskan och handduken där. Men orka bry sig, bara att köra nåt annat.
Sen får folk träna precis som dom vill *flex*
Enda jag stör mig på är mobiltelefoner och folk som ska tillbringa 50% av passen att snacka med polaren och samtidigt ta upp en maskin.
Sen finns det ju dom som snor bänken av en när man är och hämtar hantlar eller vikter trots man lagt vattenflaskan och handduken där. Men orka bry sig, bara att köra nåt annat.
Sen får folk träna precis som dom vill *flex*
Mobiler stampas sönder ..
De är förbjudna iaf där jag tränar ..
Finns en gubbe i 60-års åldern på gymmet där jag tränar som att döma av all den kunskap om utförandet i diverse olika övningar han besitter antagligen har skrivit både en och två böcker i ämnet.
Bland annat så har han attackerat mig när jag kört sittande rodd i maskin; Jag var i slutet på setet och så kommer han plötsligt upp bakom mig och trycker in handen stenhårt mellan mina skulderblad av okänd anledning samtidigt som han vrålar "DET ÄR LUNGT JAG HJÄLPER DIG" i mitt öra. Hur fan får man bara för sig att göra nåt sånt? Behöver jag hjälp så lovar jag att jag säger till.
Doctor Snuggles
2005-05-18, 12:11
Finns en gubbe i 60-års åldern på gymmet där jag tränar som att döma av all den kunskap om utförandet i diverse olika övningar han besitter antagligen har skrivit både en och två böcker i ämnet.
Bland annat så har han attackerat mig när jag kört sittande rodd i maskin; Jag var i slutet på setet och så kommer han plötsligt upp bakom mig och trycker in handen stenhårt mellan mina skulderblad av okänd anledning samtidigt som han vrålar "DET ÄR LUNGT JAG HJÄLPER DIG" i mitt öra. Hur fan får man bara för sig att göra nåt sånt? Behöver jag hjälp så lovar jag att jag säger till.
Tricklev
2005-05-18, 12:18
Det stör jag mig också på, så fort dom har gjort ett sätt knör jag mig in, och byter till mina vikter igen, och börjar träna, "ah, ojsan, var det upptaget hära" sedan går dom sniket därifrån.
Vad jag dock stör mig på, är tanter, gamla tanter som inte vet något om träning, kan ockupera en maskin/bänk/etc göra ungefär 900reps utan någon vikt, samtidigt som hon snackar med sin polare, vilar 15 reps, gör ungefär 200reps till, fortsätter snacka med polarn. Det störande är ju att det går ju inte o köra emellan dom, för dom har inga pauser, och den enda gången jag frågade om jag kunde köra emellan fick jag det grinigaste, mest paranoida svaret ngåonsin, hon måste ha trott att jag var ute efter att råna henne.
Det där gör mig tokig! Står en vattenflaska/ligger hantlar på en bänk hör det till allmänt vett att man frågar runt om det är någon som använder bänken eller inte. Speciellt hos oss där det vanligtvis är snyggt och prydligt (inga kvarlämnade hantlar osv …)
Man blir så lagom munter när man blir av med bänken tre gånger på 15 min eftersom man lämnat platsen några sekunder för att ge någon pass *grr27*
Ectomorph
2005-05-18, 13:37
Vi har en gubbe på gymmet jag brukade träna på förut. En riktig typ: ca 50 år, cykelbyxor och träningshandskar stor jäkla halskedja och linne.
Varje gång han gör någon övning vrålar han otroligt högt som om han satt och sket. Skulle han verkligen ta i så himla hårt som hans skrik antyder borde han vara väldigt gorv nu - det är han inte. De tre åren jag sett honom i gymmet har han varit precis likadan i kroppen. Det enda han skryter med är sina armar som han hela tiden går och spänner. Ben existerar inte. Och så kör han alltid bröst i smithen... att han också ska snacka med varenda snygg brud på gymmet och lära dom övningarna gör ju inte saken bättre. *spy*
Quote:
Originally Posted by rolf
någon som varit med om något liknande?
Finns en värre på mitt gym..fast han e typ schizo också ..då han pratar med sig själv.
iofs är man inte schizofren bara för att man talar med sig själv, men han är säkert en trevlig snubbe ^_^
Sen kom han på att det inte fanns några speglar utanför gymmet och gick hem och skrev detta
heheh, Finns en lite mystiskt invandrare på samma gym som jag tränar på, fast han går runt och ser rädd ut istället.
käften :D
haha ja vadfan, varför skulle han inte vara rädd? jag menar, hälften av människorna på gymmet lär ju vara rasister som tänker slå ihjäl honom med en 20kiloshantel och sedan förstöra resterna i benpressen ;)
blekfet2
2005-05-18, 14:05
men ahahaha....fyfan ditt vider :laugh: :hbang: :hbang:
blekfet2
2005-05-18, 14:06
bwahaha...du skämtar va? snälla! och om det nu är sant så kanske nån borde tipsa honom om kalsonger på skallen istället!
:MrT:
Det stör jag mig också på, så fort dom har gjort ett sätt knör jag mig in, och byter till mina vikter igen, och börjar träna, "ah, ojsan, var det upptaget hära" sedan går dom sniket därifrån.
Vad jag dock stör mig på, är tanter, gamla tanter som inte vet något om träning, kan ockupera en maskin/bänk/etc göra ungefär 900reps utan någon vikt, samtidigt som hon snackar med sin polare, vilar 15 reps, gör ungefär 200reps till, fortsätter snacka med polarn. Det störande är ju att det går ju inte o köra emellan dom, för dom har inga pauser, och den enda gången jag frågade om jag kunde köra emellan fick jag det grinigaste, mest paranoida svaret ngåonsin, hon måste ha trott att jag var ute efter att råna henne.
En gång för längesen när jag tränade på Friskis o Svettis, så frågade jag en gammal tant (som tränade i en nordic-gym magmaskin) om jag fick köra emellan....
Det var då det blev riktigt nasty. Hon verkligen sken upp och frågade om jag ville det. Det kändes inte alls bra och jag kände att jag blev tvungen att säga att det var maskinen jag ville använda.
iofs är man inte schizofren bara för att man talar med sig själv, men han är säkert en trevlig snubbe ^_^
käften :D
haha ja vadfan, varför skulle han inte vara rädd? jag menar, hälften av människorna på gymmet lär ju vara rasister som tänker slå ihjäl honom med en 20kiloshantel och sedan förstöra resterna i benpressen ;)
Vafan, då får dom slå ner mig först =) Alla rassar är trevliga mot mig =) på gymmet iaf.
Doctor Snuggles
2005-05-18, 15:16
En gång för längesen när jag tränade på Friskis o Svettis, så frågade jag en gammal tant (som tränade i en nordic-gym magmaskin) om jag fick köra emellan....
Det var då det blev riktigt nasty. Hon verkligen sken upp och frågade om jag ville det. Det kändes inte alls bra och jag kände att jag blev tvungen att säga att det var maskinen jag ville använda.
Haha... erkänn nu... du gillar milfs. ;)
finns en liknande kille på gymmet där jag tränar. Han lever om som bara den när han tränar, allt ska låta så mycket som möjligt :D När han lastar på vikter på en skivståg så ska vikterna kasstas på så att det låter som om 3:e världskriget är i gång. Likadant när han ska ta av vikterna, dom ska av, å de fort som bara den. Synd bara om man rycker av ena vikten utan att märka ett det sitter en 5-kilos vikt utanför som ramlar ner när han rycker av vikten innanför, å som "otur" va så hamnade den vikten på hans fot :D
Vafan, då får dom slå ner mig först =) Alla rassar är trevliga mot mig =) på gymmet iaf.
du kanske inte ser så utländsk ut? :P
du kanske inte ser så utländsk ut? :P
Joofan! Eller, inte så kanske.
http://img.infoplease.com/images/arab.jpg
Haha... erkänn nu... du gillar milfs. ;)
Rynking 70 åring, mmmmmmmm :P
Bigbulka
2005-05-18, 17:25
Tycker det är hutlöst roligt med alla profiler och orginal som finns på alla sveriges gym och träningsanläggningar :thumbup:
det värsta är väl att man själv skrattar åt oseriösa människor eller muppar i allmänhet, men sen finns det någon som tycke man är helt galen för man är lite mer seriös än medelmotionären på gymmet -- så förmodligen in något annat forum www.symaskin.se (kanske?) så sitter kärringarna och snackar skit om oss som ska köra så hårt och jäkta på gymmet
kimonque
2005-05-18, 19:36
hmm, jag är nog psykot ni pratar om:D
en dag på gymmet så var det två tjejjer som stog o körde i varsinn Cablecurl mitt emot varandra.. när de var klara med ett set så frågade jag om jag kunde köra emellan.
De tittade konstigt på varandra och tyckte jag var knäpp, de tolkade nog det som att jag ville ställa mig emellan dem o köra hantelcurl som de nyss hade sett mig göra....
hahaha! www.symaskin.se - sveriges största community för dig över 60. här diskuteras allt från symaskinsmärken till pensionssparing.
Hahaha, det måste vara jag :D.... nä, seriöst, vart tränar du :MrT:
Bland annat så har han attackerat mig när jag kört sittande rodd i maskin; Jag var i slutet på setet och så kommer han plötsligt upp bakom mig och trycker in handen stenhårt mellan mina skulderblad av okänd anledning samtidigt som han vrålar "DET ÄR LUNGT JAG HJÄLPER DIG" i mitt öra. Hur fan får man bara för sig att göra nåt sånt? Behöver jag hjälp så lovar jag att jag säger till.:laugh: :laugh:
en dag på gymmet så var det två tjejjer som stog o körde i varsinn Cablecurl mitt emot varandra.. när de var klara med ett set så frågade jag om jag kunde köra emellan.
De tittade konstigt på varandra och tyckte jag var knäpp, de tolkade nog det som att jag ville ställa mig emellan dem o köra hantelcurl som de nyss hade sett mig göra....Sådana misstag är så jäkla roligare för utomstånde. :laugh:
Vi har en as-härlig byggare på vårt gym som innan han tex ska köra armar står och vrålar "STORA BICEPS"!!! till sig själv.
När han sen kör sina set kan det mycket väl komma ett vrål liknande detta: "KOM IGEN, EN TILL, DITT JÄVLA SKELETT!"
Han är störtskön, och stör nog bara den son är närmast och får vrålet i örat... :D
Vi har en as-härlig byggare på vårt gym som innan han tex ska köra armar står och vrålar "STORA BICEPS"!!! till sig själv.
När han sen kör sina set kan det mycket väl komma ett vrål liknande detta: "KOM IGEN, EN TILL, DITT JÄVLA SKELETT!"
Han är störtskön, och stör nog bara den son är närmast och får vrålet i örat... :D
Tränar på Athletic hör jag.......
Hahaha, det måste vara jag :D.... nä, seriöst, vart tränar du :MrT:
Viking gym i Flen...
I samma veva som World Class blev Fairing tränade en riktigt smal och säregen kille där. Han var kanske 170cm, 25 år gammal och byggd som en maratonlöpare. Vad jag kommer ihåg främst från den här killen och hans skumma träning var hur han föåsade och hyperventilerade.
Innan setet satte igång lät han såhär i kanske 1 min: iih iih iih iih iih iih iiiiiih iiiiiiih iih iih ihihihihih iih iih iiiiiih iiiiiiih etc.
Under setets gång andades han in säkert 1 kubikmeter syre vid varje rep som han blåste ut under den excentriska fasen.
När setet var slut återgick han till sitt sjuka hyperventilerande som pågick till nästa set. ibland tog han små pauser men oftast kunde man höra hans flåsande. Hur irriterande som helst.
Alla på gymmet ägnade minst 1 min åt att titta på honom och försöka lista ut vafan han höll på med. *screwy*
Markus H
2005-05-19, 17:39
Off: Denna tråd var den mest skrattretande (på ett possitivt sätt) av alla jag läst!! *yourock*
Viking gym i Flen...
Inte jag då men annars stämmde det in på mig ;)
Minst i gymmet, av utländsk härkomst och är helt inne i min egna värld mellan setten :D
De tittade konstigt på varandra och tyckte jag var knäpp, de tolkade nog det som att jag ville ställa mig emellan dem o köra hantelcurl som de nyss hade sett mig göra....
HAHAHA, Det var det roligaste i hela tråden :laugh:
Hahaha, gick du och onanerade eller?
Känner igen det där med att föra oljud. Var en gubbjävel på gerdahallen i lund som vi kallade "Mr Resonans"... förutom att gå omkring och brösta sig och visa sina 20 cm armar uppskattade han att köra set på div maskiner där han gjorde allt för att inte se ansträngd ut under setet varpå han avslutade med att släppa ner magasinet med ett rejält "kling"... sen såg han sig omkring lite halvbelåtet. Så sjukt.
På vårt gym är där en snubbe med Johnny depp frilla som går runt och smäller med vikterna och tar mycket mer än vad han klarar av. Den snubben är rätt underhållande :)
På vårt gym är där en snubbe med Johnny depp frilla som går runt och smäller med vikterna och tar mycket mer än vad han klarar av. Den snubben är rätt underhållande :)
Du får tre såna här: ...
Vad är med folk och trådbumpningar nuförtiden?
Man måste ge dem viss cred dock. Sökfunktionen används ju.
130kg finsk sisu
2010-03-13, 16:42
svenskspråkig och typ 190-195cm lång och glasögon? isf har jag sett honom X antal gånger på jeppis gym.
svenskspråkig och typ 190-195cm lång och glasögon? isf har jag sett honom X antal gånger på jeppis gym.
Haha, det var så länge sen jag skrev det där att jag inte har något minne överhuvudtaget av den personen. Det innebär ju att jag inte sett honom på flera år iaf. Är han fortfarande aktiv?
Shakemynuts
2010-03-13, 17:08
Hade en 50+ herre som alltid tränade i mjukisbyxor och en helstängd dunjacka. Tyckte det såg lite lustigt ut. :Virro
shadowfire
2010-03-13, 17:09
Jag har iofs klippt mig nu
Nitrometan
2010-03-13, 17:13
Man måste ge dem viss cred dock. Sökfunktionen används ju.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Japp. Tre tummar för väl utförd sökning.
Gabriel174
2010-03-13, 17:36
:laugh::laugh: årets
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.