Visa fullständig version : Hur stora kan tjejer bli rena?
Slartibartfast
2005-05-16, 22:35
Vad säger ni?
-57kg i byggning. Sen blir det svårt imo.
Slartibartfast
2005-05-16, 22:38
Bilder?
Carina isaksson är ett fint exempel på en ren byggare.
Finns iofs oxå tjejer i -57kg (och även fitness) som trycker duktigt, men de brukar gå upp i tungvikten av självklara skäl.
Och ja jag vet att de trycker. Så skippa allt snack om ren träning för engångs skull. För ni vet oxå sanningen.
Väldigt individuellt, har mycket att göra med gentetik, tror nog att det tom har större betydelse än för killar....
Dumleman
2005-05-16, 23:24
52 kg tung.....
Vad konstigt det ser ut. Hon är überdeffad på överkroppen, där syns precis varenda liten muskeltråd men underkroppen är helt slät och ser inte alls lika deffad ut. Är det vanligt att det ser ut så eller det kanske är jag som luras av bilden?
Vad konstigt det ser ut. Hon är überdeffad på överkroppen, där syns precis varenda liten muskeltråd men underkroppen är helt slät och ser inte alls lika deffad ut. Är det vanligt att det ser ut så eller det kanske är jag som luras av bilden?
bilden, mycket tror jag.. hon spänner nog inte just då
Har inte tjejer lite mer fett på stjärt och lår också...? Men jag håller med om att det var stor skillnad! Hon spänner nog inte som sagts.
Vad säger ni?
Måste erkänna att jag läste rubriken som "Hur stora tjejer kan bli rena"... Väntade mig något om hur fläskisar tvättas... :em:
Men va fan! Man vet ju aldrig med det här forumet!! *grr27* :D
Tycker du?
57 kg? Finns det en längdgräns då, eller? Jag har lite svårt att föreställa mig att en tjej på 175-180 cm skulle vara påfallande muskulös vid 57 kg, ens med en kroppsfettnivå på noll och intet, eller har jag missat något?
Jet: :hbang: *flex*
Många tjejer skulle hamna i plussen om de tränade seriöst för volym, nu är det inte så populärt att göra det då tjejer av någon anledning inte "ska" väga så mycket.
Jet: jäklar vad snyggt :bow:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,646463,00.html
här har vi 57 kilo kvinna ;)
Lite elakt att sitta och gissa om någon enskilt utpekad, sådär okvalificerat helt publikt, eller?
Jag tycker det tyder på absolut hjärnblödning att göra det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.