handdator

Visa fullständig version : På tal om att göra en "nr 2"

Henkan
2005-05-16, 16:20
Läste den äldre topicen om hur ofta man gjorde en nr2 eller rättare sagt SKET!
Jag väger 110kg i bra form. Äter minst 5 mål om dagen men oftast 6-7mål dem dagarna jag tränar. äter dessutom mycket mat.

Saken är den att jag skiter max 1 gång om dan....blev nästan rädd när man läste att var o varannan bajsar 3-4ggr om dan. E de fel på min mage då tro? Är aldrig hård i magen eller har ont eller strul, men ibland kan det dessutom går till andra dagen innan jag skiter trots att jag ätit en jävla massa. Pissa..de gör jag rätt rejält men de e just nr2 som e segt.

Sen till en annan grej att diskutera.
Är det bara jag som tycker de e pinsamt var gång man ska skita hos tjejen eller där tjejen kan "upptäcka" att något hänt?? Jag försöker dölja detta genom att hålla mig till jag ska duscha o likande för då kan man ju ta lite extra tid på sig. Fattar mig inte på tjejen....hon går aldrig på toa o när hon väl går så är det typ över på 30sekunder o de luktar aldrig.
Ibland har hon bott hos mig i en vecka o de märks aldrig att de bajsas....

E de bara jag som e såhär lite "fjantig" så jag tycker de e pinsamt me bajs? Alla bajsar ju..även kungen men ändå känns just detta så jväla tabu.
Analsex har ja inget emot....och när vi väl har det så får ja aldrig några rester på herr penis så man kan fanimej undra om ni tjejer använder hål nr 2 till annat än o ha sex hehe.

Förlåt om detta spårade ur men jag bara måste diskutera...

Herkulez
2005-05-16, 16:24
Fina tjejer bajsar inte, möjligen hallonsorbé om dom är riktigt fina.

HenrY
2005-05-16, 16:27
Pling pling pling! varning, urspårning i slutet av ditt inlägg Henkan!:D

scythe
2005-05-16, 16:27
Jag blev sugen på chokladpudding.

King Grub
2005-05-16, 16:29
Saken är den att jag skiter max 1 gång om dan....blev nästan rädd när man läste att var o varannan bajsar 3-4ggr om dan. E de fel på min mage då tro? Är aldrig hård i magen eller har ont eller strul, men ibland kan det dessutom går till andra dagen innan jag skiter trots att jag ätit en jävla massa. Pissa..de gör jag rätt rejält men de e just nr2 som e segt.

http://www.saranair.com/images/others/doodie_pic5.gif

AnimalGen
2005-05-16, 16:29
Känner igen mig i att jag inte riktigt vågar göra det när jag är hos tjejen.

HenrY
2005-05-16, 16:31
Jag blev sugen på chokladpudding.

Han skriver om att han ofta sätter sin brud i 2:an o du blir sugen på chokladpudding??! WTF!!:D

Henkan
2005-05-16, 16:34
Han skriver om att han ofta sätter sin brud i 2:an o du blir sugen på chokladpudding??! WTF!!:D

Nej jag gör inte det ofta..men när det väl händer så finns de inte ens tillstymmelse till bajs eller lukt ens..de e de som e de sjuka. Jag kan ju inte fråga henne om hon bajsar..de vore ju pinsamt

MacLeod
2005-05-16, 16:39
Det är väl bara att fråga. Är det här din första tjej eller?

Officer
2005-05-16, 16:40
Mm helt sjukt jag håller med om allt.

De tjejer jag vart med har aldrig vart pissnödiga av sig heller, typ om man legat o gosat i några timmar så gör de aldrig som mig och säger "jag kommer strax" och pissar liksom. Dricker de aldrig vatten eller?
Jag brukar alltid pissa innan akten för att inte pissa inuti de!

rememberence
2005-05-16, 18:27
Jag brukar alltid pissa innan akten för att inte pissa inuti de!

läste faktiskt på nätet om en kille som gjorde det medvetet...han var inte så populär hos sin flickvän efter det *screwy* *spy*

skaparn
2005-05-16, 18:39
Nej jag gör inte det ofta..men när det väl händer så finns de inte ens tillstymmelse till bajs eller lukt ens..de e de som e de sjuka. Jag kan ju inte fråga henne om hon bajsar..de vore ju pinsamt

Men att fråga: "Får jag sticka in min penis i det hål som egentligen är tänkt att tömma fekalier med?" kändes inte alls pinsamt eller?

BigDaddy
2005-05-16, 18:40
Bajs är bajs, och det luktar. Men det är en sak jag undrar, hur länge ska man vänta tills det är ok att skita hos bruden då? Efter 2:a dejten eller :naughty: ....

Megatuttarna
2005-05-16, 19:07
Bajs är bajs, och det luktar. Men det är en sak jag undrar, hur länge ska man vänta tills det är ok att skita hos bruden då? Efter 2:a dejten eller :naughty: ....

Vafan skit på, om hon inte är mognare än att hon accepterar att människor måste bajsa så är hon inte mkt värdare än bajset du nyss tömde.

Fatalist
2005-05-16, 19:53
Känner igen mig i att jag inte riktigt vågar göra det när jag är hos tjejen.

Jag gjorde det hemma hos en tjejs föräldrar en gång, dom satt vid matbordet och toan var precis brevid i korridoren, självklart så är det små hårde pluttar som skjuts ut skitsnabbt med enorma brakar. eka som fan i den lilla kakeltoan ;)

TrasMannen
2005-05-16, 20:05
Ärligt talat killar, va fan dejtar ni för tjejer som inte låter er skita?

The_RobRoy
2005-05-16, 20:06
Jag gjorde det hemma hos en tjejs föräldrar en gång, dom satt vid matbordet och toan var precis brevid i korridoren, självklart så är det små hårde pluttar som skjuts ut skitsnabbt med enorma brakar. eka som fan i den lilla kakeltoan ;)

hahahaha :laugh:

priceless :D

Mart|n
2005-05-16, 20:07

Hmm... Bland dom första gångerna jag var hos min flickvän så råkade jag knäcka deras nyckel till porten, och dessutom när jag skulle skita så fes jag så det ekade i toan, vilket lät ordentligt i hela lägenheten. Kanske t.o.m. hela huset. :D

blekfet2
2005-05-16, 20:20
ahahahahaha..äntligen kommer en post i min smak.....ahaha...fyfan vad jag har garvat!!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Grisen
2005-05-16, 20:31

:laugh:

Zlin
2005-05-16, 21:03

Done deal här med. Skillnaden var att jag var full med luft, och att min flickväns fem syskon också satt vid matbordet. Det satt alltså åtta personer och kunde lyssna. :em:

Tolkia
2005-05-16, 21:47
Är det bara jag som tycker de e pinsamt var gång man ska skita hos tjejen eller där tjejen kan "upptäcka" att något hänt??
Avslöjande: Detta lilla "problem" - om än s.a.s i omvänd ordning - är låååångt ifrån ovanligt på tjejsidan - det är typ skitvanligt (ha ha) som insändare i "fråga XYZ om sex och relationer" i diverse tjejtidningar, inte bara sådana med läsare i Kamratpostenåldern. Förklaringen till varför era tjejer aldrig verkar skita är alltså att de helt enkelt panikhåller sig för att det är så pinsamt att "göra nr 2" som ni så rart uttrycker det tills de blir förstoppade och problemet s.a.s. löser sig på "naturlig" väg. Ett tag i alla fall ... :D

blekfet2
2005-05-16, 22:07
Avslöjande: Detta lilla "problem" - om än s.a.s i omvänd ordning - är låååångt ifrån ovanligt på tjejsidan - det är typ skitvanligt (ha ha) som insändare i "fråga XYZ om sex och relationer" i diverse tjejtidningar, inte bara sådana med läsare i Kamratpostenåldern. Förklaringen till varför era tjejer aldrig verkar skita är alltså att de helt enkelt panikhåller sig för att det är så pinsamt att "göra nr 2" som ni så rart uttrycker det tills de blir förstoppade och problemet s.a.s. löser sig på "naturlig" väg. Ett tag i alla fall ... :D

haha...underbart å höra :laugh:

Gabriel_
2005-05-16, 22:11
bajs skall annonseras!

The_RobRoy
2005-05-16, 22:56
Tolkia förklara varför "ni" tycker det är så pinsamt.

Även att fisa verkar tjejer tycka är jobbigt

Fatalist
2005-05-16, 23:08
hahahaha :laugh:

priceless :D

ja hela den helgen var faktiskt riktigt rolig :thumbup:

JAM
2005-05-17, 00:04
Hahaha, vilken härlig tråd! :D

no1fitness
2005-05-17, 05:41

Inte jag.

:em: :D

palme
2005-05-17, 06:00
Inte jag.

:em: :D

Nej du drar väl av ordentliga pruttar i hinderbanan så konkurenterna gasas ihjäl.

Är ju inte direkt ett ovanligt problem att folk tycker det är pinsamt att skita hos sin kille/tjej, trots att de varit tillsammans flera år. Lasse kongo däremot sket med öppen dörr på deras första dejt, så de är ordentligt skadade.

Svantee.......................... :D

Tolkia
2005-05-17, 07:16
Tolkia förklara varför "ni" tycker det är så pinsamt.

Ähm ... förklara själv, du (se resten av tråden ...). ;) Jag måste säga att jag inte tycker att det är så pinsamt; alla måste vi som bekant äta, sova och skita, även om det förvisso inte ingår i bilden av idealkvinnan att ägna sig åt "ofräscha" saker som har med kroppen att göra (skita, fisa, klia sig, svettas - annat än i TV-sporten och deodorantreklamen - klösa på sårskopor, snora osv. Så jag är kanske inte den mest lämpade att förklara var problemet sitter - fast jag antar att det har att göra med just bilden av hur en "riktig kvinna" skall var och inte vara, och att kroppsfunktioner generellt ju som bekant inte riktigt har någon plats där (utöver en, då ...). Å andra sidan behöver man ju inte låta som en hel babianbur när man sitter och klämmer - i synnerhet om man nu tycker att det är pinsamt att erkänna att man gör det ... :D

Att man tycker att det är pinsamt att fisa beror väl på att omgivningen tycker att detär äckligt att man gör det, det har i alla fall jag alltid trott.

skaparn
2005-05-17, 07:32
Att man tycker att det är pinsamt att fisa beror väl på att omgivningen tycker att detär äckligt att man gör det, det har i alla fall jag alltid trott.

Det kan nog stämma, eftersom en lätt, luktfri rap inte brukar vara något problem att undsläppa sig, oavsett kön.

Aeis
2005-05-17, 11:05
Förklaringen till varför era tjejer aldrig verkar skita är alltså att de helt enkelt panikhåller sig för att det är så pinsamt att "göra nr 2" som ni så rart uttrycker det tills de blir förstoppade och problemet s.a.s. löser sig på "naturlig" väg. Ett tag i alla fall ... :D

Själv skulle jag inte våga hålla mig. För risken att det går åt andra hållet än förstoppning är minst lika stor om inte större;D
Jobbigt kommer det nog alltid att vara att gå på toa hos tjejen, man måste ju skita så försiktigt för att undvika onödiga ljud;)

Men ett bra tips är att slå igång kranen. Då hör man själv det inte lika bra iaf=)

*Flash*
2005-05-17, 12:20
Hahah vilka problem ni killar verkar ha :D

Är väl för fan bara att skita när ni nu behöver göra det, om det blir skitigt i toan så ta toaborsten (dom flesta brukar ha dom stå framme) och gör rent.
Om det luktar så ta med er tändstickor så är problemet löst ;)

der_rickard
2005-05-17, 12:38
Äntligen en vettig diskussion på här på kolo! :bow:

Metal_boy_
2005-05-17, 13:12
Herregud, har du precis träffat tjejen eller? Alla vet väl att man skiter. Om hon är så fin o skulle klaga på att det luktar, så sätter du dig över hennes ansikte o drar en brakskit när hon sover nästa gång, efter att du svept 10 proteindrinkar och 7 ägg. Då kan hon klaga. :D

Metal_boy_
2005-05-17, 13:14
Hahah vilka problem ni killar verkar ha :D

Är väl för fan bara att skita när ni nu behöver göra det, om det blir skitigt i toan så ta toaborsten (dom flesta brukar ha dom stå framme) och gör rent.
Om det luktar så ta med er tändstickor så är problemet löst ;)

Eller tjejens tandborste :D

Metal_boy_
2005-05-17, 13:22
Kommer ihåg hur man va när man träffade en tjej i början. Man höll in varenda jävla gas så man låg och hade värk. Skulle man sova över så vågade man fan inte somna, för man var rädd att slappna av för mycket när man låg där helt jävla fylld. Vågade fan inte gå in på toan på kvällen o braka loss, för antingen kunde hon höra eller nån annan, och det är inte alltid lätt att bestämma att det ska bli en smygare. Speciellt inte om man är proppfylld som en jävla helium-ballong. På morgonen var man helt körd när man skulle gå hem;
- Jag måsste dra nu! ( måsste gå härifrån så att jag kan skita på hela hemvägen. Går hela vägen hem.)
Kunde åka på hälarna för fan...

Piranha
2005-05-17, 13:26
Är jag ensam om att inte skita i min flickväns sällskap , okej det är naturligt osv, men ändå .. ?

Megatuttarna
2005-05-17, 13:37
Är jag ensam om att inte skita i min flickväns sällskap , okej det är naturligt osv, men ändå .. ?

Varför gör du nåt sånt, ska du sluta andas i hennes sällskap härnäst eller?

Okej att inte skrika och gorma om hur mycket ens skit luktar och låsa in henne i toan men vafan, bajja gör man när man är nödig.

Piranha
2005-05-17, 13:42
Varför gör du nåt sånt, ska du sluta andas i hennes sällskap härnäst eller?

Okej att inte skrika och gorma om hur mycket ens skit luktar och låsa in henne i toan men vafan, bajja gör man när man är nödig.

Bajja javisst , men inte släppa gaaaas i tid och otid ..

JJ
2005-05-17, 13:48
Det gör inte jag heller. Råker det hända så fine, men annars sköts det diskretare.

christian
2005-05-17, 13:53
Det gör inte jag heller. Råker det hända så fine, men annars sköts det diskretare.

Hehe, har en polare som fan måste ha troll i tarmarna alltså, eller så är det stresstarm.... Han skiter så ruggigt illa och är nog stolt över det också. Sen att han inte bryr sig om att hans flickvän råkar sitta 2dm ifrån gör det hela lite mer underligt.

palme
2005-05-17, 13:57

Nej du är inte ensam. Det är ofint att släppa sig i ansiktet på tjejen.

hum
2005-05-17, 14:39
Haha fyfan

Hos mitt ex brukade jag sätta på badrumsfläkten, vattenkranen på fullt och toastolen full med papper.. Ljud är äckligt! Lukt också för den delen, men duschar man efteråt så luktar det schampo :D

F.ö är det som tidigare nämndes om tjejer som håller sig så länge från att kissa helt sjukt, min nuvarande dejt kan lätt hålla sig halva dan, jag fattar inte.. :confused:

no1fitness
2005-05-18, 02:19
Nej du drar väl av ordentliga pruttar i hinderbanan så konkurenterna gasas ihjäl.

:laugh:
Hur kunde du veta...

Min sambo spräckte "fis-gränsen" ganska snabbt när vi träffades och jag var inte sen att hänga på. Man äter mycket protein ju... :em:
Jag har aldrig tyckte att bajs är så äckligt då man är van småsyskon. :D
Jobbigt att inte kunna göra det man vill på toaletten när ens sambo/tjej/kille är i närheten...

påven
2005-05-18, 04:29
hur gamla är era tjejer? 14år verkar det som. Min kärring skiter o fiser som fan, det har nog alla tjejer jag haft gjort, iaf dom över 15år

Cilia
2005-05-18, 06:58
jag kör också vattentricket och sedan papper i botten på toa för att minska plasket och tända en tändsticka efteråt är också ett bra trick. Tar bort det mesta av lukten. Fisa gör jag inte gärna i andras sällskap.

En annan sak jag är förundrad över när det gäller män/killar är också att ni så ogenerat kliar er på alla möjliga ställen. Ner med handen bara och rör runt. Hur fräsht som helst. Det är som om det inte finns några hinder alls. Såg en skräck för några dagar sen när jag köpte min mp3, killen hade handen både framför och bakom.

Edde_1
2005-05-18, 07:56
Haha fyfan

Hos mitt ex brukade jag sätta på badrumsfläkten, vattenkranen på fullt och toastolen full med papper.. Ljud är äckligt! Lukt också för den delen, men duschar man efteråt så luktar det schampo :D

Måste vara jobbigt för dig om du ska duscha varje gång du skitit. :D

christian
2005-05-18, 07:58
...Det är som om det inte finns några hinder alls. Såg en skräck för några dagar sen när jag köpte min mp3, killen hade handen både framför och bakom.

Tänk på var han haft MP3-spelaren då nästa gång du stoppar lurarna i öronen...

mr ruhl
2005-05-18, 10:28
åh skönt att se att man inte är ensam om att ha problem med skiteriet, värsta är ju om man ska ut och resa och då bo hos bekanta..fan man är ju livrädd om att det ska höras och/eller lukta fan efteråt.. :em:

mini
2005-05-18, 10:38
Jag har aldrig fattat det där med att sätta på kranen. Hur genomskinligt är inte det? Det är ju en garanti för att den utanför ska veta vad som pågår bakom lyckta dörrar. Diverse kroppsljud är okej på toaletten, men mindre kul utanför.

LexSinner
2005-05-18, 10:39
jag kör också vattentricket och sedan papper i botten på toa för att minska plasket och tända en tändsticka efteråt är också ett bra trick. Tar bort det mesta av lukten. Fisa gör jag inte gärna i andras sällskap.

En annan sak jag är förundrad över när det gäller män/killar är också att ni så ogenerat kliar er på alla möjliga ställen. Ner med handen bara och rör runt. Hur fräsht som helst. Det är som om det inte finns några hinder alls. Såg en skräck för några dagar sen när jag köpte min mp3, killen hade handen både framför och bakom.

En kille på mitt jobb brukar stoppa ner handen där fram och gräva runt rätt bra.. Sen varje gång han gjort det så luktar han av ren automatik på handen... Det är REJÄLT obehagligt.... Det skrämmer mig *cry*

(kanske skall säga att jag inte direkt jobbat på kontor eller nått sånt ställe)

palme
2005-05-18, 10:44
åh skönt att se att man inte är ensam om att ha problem med skiteriet, värsta är ju om man ska ut och resa och då bo hos bekanta..fan man är ju livrädd om att det ska höras och/eller lukta fan efteråt.. :em:

Hahaha.

Du får leta upp närmaste macdonalds och offra den där 5 kronan :D

Piranha
2005-05-18, 10:47
Hahaha.

Ett tips är att parka lastbilen utanför och brumma på mulltoan i hytten ..

palme
2005-05-18, 10:49
Ett tips är att parka lastbilen utanför och brumma på mulltoan i hytten ..

Tråkmåns.

mr ruhl
2005-05-18, 13:07
Hahaha.

5kr för att skita!!!! näfan då håller man hellre sig=) bra ide men vad ska man säga till sina bekanta? öh jag ska gå ut en sväng bara, dom säger: ja bra ide, vi följer med..vad säger man då? *kissass*

palme
2005-05-18, 13:16
5kr för att skita!!!! näfan då håller man hellre sig=) bra ide men vad ska man säga till sina bekanta? öh jag ska gå ut en sväng bara, dom säger: ja bra ide, vi följer med..vad säger man då? *kissass*

Du säger ok, sen säger du att du är lite hungrig och så ber du de bestälerl medans du smiter in på toan och gör the dirty deed.

Lite mycket arbete för att få skita men har man komplex så har man :D

wintzell
2005-05-18, 15:16

Det kallas plumspapper. Jag brukar köra plumspapper och skita så fort som jag bara kan, då hinner det inte bli någon lukt. Och inga onödiga ljud heller för den delen. OCH inget vatten/urin i anus. Det är WIN WIN!

Aeis
2005-05-18, 15:32
Det kallas plumspapper. Jag brukar köra plumspapper och skita så fort som jag bara kan, då hinner det inte bli någon lukt. Och inga onödiga ljud heller för den delen. OCH inget vatten/urin i anus. Det är WIN WIN!

Skiter man så snabbt man bara kan, kan det väll komma rätt så rejäla brakar med lite otur?^^

wintzell
2005-05-18, 15:37
Skiter man så snabbt man bara kan, kan det väll komma rätt så rejäla brakar med lite otur?^^

Man får ju känna efter lite. När man känner att nu kan det bli luftigt så släpper man lite på trycket. Sen så lägger man en skit och låter bli att sitta i några minuter och försöka klämma ut en till körv.

Aeis
2005-05-18, 15:57
Man får ju känna efter lite. När man känner att nu kan det bli luftigt så släpper man lite på trycket. Sen så lägger man en skit och låter bli att sitta i några minuter och försöka klämma ut en till körv.

Skiter man riktigt snabbt hinner man inte känna förren det är försent;)
Aah inte testat ställa mig upp. Vad är det bra för?

Stoltz
2005-05-18, 16:03
Ja, se skit...
Det är nått speciellt med den där gasen som får skinkorna att vibbrera och de där missfärgade purjolökarna som tittar ut...

Jag höll mig ibland också, fast bara när jag fått i mig mjölk. Som mjölkallergiker e det nog fan det dummaste man kan göra, men... Fast en dag bestämde jag mig för att ge slag i saken och dra en fin murbräcka. Tradigt nog var detta på en polares fest, första gången jag festar med dem. De sitter två rum från toaletten och käkar, men tyvärr är hela huset baserat på Eko, så vad man än gör hörs det.
Plumspapper var i toan och mjölkallergin satte in...Release!
Kaklet sprack och parfymsflaskor föll ner från hyllorna och dolde doften.

Efter spolningen tyckte jag ändå det lukta lite mög, så tog en fin shampoflaska, hälde i lite, och spola. Gjorde susen, om man undantar de där konstiga bubblorna som dök upp i vasken av det :confused:

wintzell
2005-05-18, 17:04
Skiter man riktigt snabbt hinner man inte känna förren det är försent;)
Aah inte testat ställa mig upp. Vad är det bra för?

Hmm, låter bli * 2 . . . läs igen

Aeis
2005-05-18, 17:47
Hmm, låter bli * 2 . . . läs igen

okej nu förstår jag=)

Men om man gör det stannar ju luften kvar där inne och den måste ju ut förr eller senare. Och håller man inne nog länge och sen inte får tillfälle att komma undan och lägga av en kan det bli en riktigt stinkade brak istället.

Jag satsar på smygare istället. De är ofta luktfria (jag känner dem iaf inte;D) och då slipper man risken att man måste släppa sig senare och att det stinker skit=)

Lallle
2005-05-18, 18:06
Har märkt att vissa tjejer tycker det är "spännande" att prutta framför killar. Kommer ihåg i högstadiet så var det ett tjejgäng (ganska snygga) som kunde dra till md en prutt lite då och då.

wintzell
2005-05-19, 14:25
Har märkt att vissa tjejer tycker det är "spännande" att prutta framför killar. Kommer ihåg i högstadiet så var det ett tjejgäng (ganska snygga) som kunde dra till md en prutt lite då och då.

Wierd.

JAM
2005-05-19, 14:40
Ett för mig okänt fenomen. :confused: