Visa fullständig version : Vem skule du helst vilja träna ett styrketräningspass ihop med?
RobbeliRobban
2005-05-16, 15:37
(Dyker det inte upp en poll här betyder detta att jag är belagd med poll-förbud, och då får gärna tråden plockas bort)
Vem av följande, hade du helst velat träna ett pass ihop med?
*skrattar*
hur får man poll-förbud?
Arne Persson förmodligen. Kanske Mats Egelstig eller någon anan från AF också.
Poll-förbud *cry*
Nej, dina pollar är roliga...!
Men det är en svår fråga... Har många på min lista:
Stahlberg - de tre stora
Xet, Viktor Fisk m.fl för ett riktigt discopass :D
CoC - Skulle nog blir mycket intressant
Edit: Och där kom pollen! Men jag valde av olika forumpersoner då..
Otto GROV
2005-05-16, 15:44
på listan väljer ja coleman,
annars om ja fick välja vem ja ville skulle ja lätt välja arnold
Jag skulle vilja träna med Allan och se om han verkligen kan få en att spy så lätt.
Av pollalternativen föll rösten på Ronnie.
Annars vore ju drömmen att träna med en 30 år yngre Arnold. :)
MATS EGELSTIG! ACTION JACKSON SOM HAN OXÅ KALLAS! *flex* *flex* *flex*
AnimalGen
2005-05-16, 15:47
Jag skulle allltid vilja "träna" med Monica, men annars
Ronnie
RobbeliRobban
2005-05-16, 15:47
*skrattar*
hur får man poll-förbud?
man startar många, dryga, trötta onödiga omröstningar.
Matte_Maiden
2005-05-16, 15:54
Ronnie.
Självklart kjolstyget!
:thumbup:
Glenn Ross, han verkar vara en kul typ.
van damme, nuff said
Mjo han med!
Din bosnier, visst fan är Van Damme betydligt större i våra hemländer än här i Sverige?? Helt sjuk respekt han har
Ronnie!:)
Skulle va så jäkla kul att få vara med o skrika "Light weight babyyyy!!":D
MR Hulken helt klart *flex*
Ignatius
2005-05-16, 16:17
Det skulle vara väldigt intressant att träna med Mike Mentzer från slutet av 70-talet och då gärna med riktiga Nautilusmaskiner.
Jörgen Ljungberg, hans styrka kanske smittar av sig vem vet? :cool:
Jörgen Ljungberg, hans styrka kanske smittar av sig vem vet? :cool:
Ta ett pass med mig så ska vi se vart du står.
Trådskaparen vore ju faktiskt onekligen kul att köra ett pass ihop med också. Jag vill byta?
Burt Ward
http://www.pmpnetwork.com/photos6/BurtWard.jpg
Karl_alfred
2005-05-16, 16:28
Karate Kid.
Langster
2005-05-16, 16:46
Lou. Vore tufft att ha tränat med hulken. :)
Stahlberg - de tre stora
Finns det tre stahlberg?
*innocent*
Stahlberg självklart, efter kommer RobbeliRobban :)
Oohh, Monica har man varit kär i länge.
Jag vill träna ett benpass med allan!! Varför kan man inte rösta på honom *grr27* :D
MATS EGELSTIG! ACTION JACKSON SOM HAN OXÅ KALLAS! *flex* *flex* *flex*
:laugh:
e du smygidol Palme ?
Jag vill träna ett benpass med allan!! Varför kan man inte rösta på honom *grr27* :D
Nej du vill inte köra ett benpass me Allan :D ... heeee's a killer
M
Nej du vill inte köra ett benpass me Allan :D ... heeee's a killer
M
Just därför :naughty: :D
Gabriel_
2005-05-16, 17:10
peter siepen.. verkar som en ball kille.
Just därför :naughty: :D
Jo jag förstog det :D , va själv helt fucked up i buggarna efter Allans åktur.
M
arnold anytime..
ronkan på listan
fintelligens
2005-05-16, 17:14
Jompi vik mm
Hossein för han ser gullig ut.
Stahlberg så att vi kan prata Napoleon.
Mjo han med!
Din bosnier, visst fan är Van Damme betydligt större i våra hemländer än här i Sverige?? Helt sjuk respekt han har
sant sant men jag var inte så seriös.. syftade mest på hans träning i några av 90-tals filmerna då han tränar med badkar med massa vatten och annan "konventionell" träning ifall man inte vill gå till gymmet :)
kommer ihåg när man var liten så var alla kampsportskådisar riktigt stora, speciellt bruce lee -- förvätnade mig att det skulle vara så i sverige, men icke!
Monica Brant, går det inte (hon kanske e uppbokad av annan medlem här på brädan) så får det bli
Ronnie, går det inte (han kanske e uppbokad av annan medlem här på brädan), så får det bli
Mats Snigelsteg, går det inte (han kanske är uppbokad av annan medlem här på brädan), så får det bli
PDaddy, går det inte (han kanske är uppbokad av annan medlem här på brädan), så får det bli
Big Lou.
Går det inte (uppbokad, för grön, vill ha 10 $ extra för att ta en bild på han etc)
så får det vara.
Rezazadeh. Eller Brian Siders. Man vill ju bli stark. *flex*
Kolo: Allan Ballan, där kan man nog lära sig ett och annat. Västerort, jao.
Kolo (ej mod): Klo, så jag kan få pattar någon dag. :D
Arnold vore ju inte fel, men jag valde Lou Ferrigno
den starkaste på listan såklart, mr ross
Arne Persson
2005-05-16, 18:34
Arnold eller Jet eller Ystadskräcken (pga hans oerhörda fokusering under träningen)! :)
Jag satte Ferrigno. Nåt har han gjort rätt, med så god form vid den åldern. OL och SL lockar inte längre, Strongman är jag ointresserad av. AF? Jag har matat undan ett antal pass med duktigt AF-folk. Siepen har jag tränat med ett antal gånger; han är duktig.
Ben Johnson? Näe....Monika Brandt vore kul .... men det får bli Ferrigno.
Annars vore det kul med ett benpass med Arne!
Edit// Får inte glömma min nuvarande lekkamrat - det är ruggiga pass numer
allan
Ska man välja en Monica så väljer jag Driscoll.
Ska man välja en Monica så väljer jag Driscoll.
:thumbup:
allan
Ta ett pass med mig så ska vi se vart du står.
Var du med på listan eller? :D
Var du med på listan eller? :D
Nej men klarar du inte av mig så ska du nog inte ge dig i kast med ljungberg, eller kanske främst mats egelsig. Satan vad grooov han är!
Nej men klarar du inte av mig så ska du nog inte ge dig i kast med ljungberg, eller kanske främst mats egelsig. Satan vad grooov han är!
hehe, Mats skulle nog inte vara så kul att träna med, han skulle väl bara göra en massa chins *grr*
hehe, Mats skulle nog inte vara så kul att träna med, han skulle väl bara göra en massa chins *grr*
Det gör nog Ljungberg också om du ber honom.
Det gör nog Ljungberg också om du ber honom.
Haha troligt, magen är i vägen ;)
konstiga chins du gör.. upp till magen.. strongt.. mes
*slap* *screwy* *bs*
*slap* *screwy* *bs*
Vadå konstiga? Häng ett handtag runt chinsräcket och kör chins till naveln (du måste böja ryggen bakåt), underbar övning.
Kebab-Arne
2005-05-16, 19:39
Jag valde Coleman ur listan men helst skulle köra ett pass med Arne.
Man vill ju gärna uppleva hur enormt tungt Coleman tränar.
Fatalist
2005-05-16, 19:40
Lou! På kolo skulle ett benpass med Allan vara kul
*slap* *screwy* *bs*
http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1987/67/bilder/orsak_och_verkan_3.jpg
allan
http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1987/67/bilder/orsak_och_verkan_3.jpg
allan
ja precis, konstiga chins
Det är bara att PMa mig. Jag är - om man får skryta - en inihelvete bra coach i gymet.
allan
ja precis, konstiga chins
Smala chins, en grundläggande basövning. Bör ingå i varje gymråttas övningsbibliotek
allan
Smala chins, en grundläggande basövning. Bör ingå i varje gymråttas övningsbibliotek
allan
Är dom "bättre" än vanliga chins? Hur skiljer dom sig som övning, tar dom olika på musklaturen?
allan
'
ja jag vet vad det är för övning.
Vadå konstiga? Häng ett handtag runt chinsräcket och kör chins till naveln (du måste böja ryggen bakåt), underbar övning.
Inte "underbar" utan "Helt underbar" :thumbup:
Sedan får Lou Ferrignou min röst. Vem vill missa ett träningspass med Hulken :thumbup:
Är dom "bättre" än vanliga chins? Hur skiljer dom sig som övning, tar dom olika på musklaturen?
http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1987/67/orsak_o_verkan_del_2.htm
Läs och lär!
allan
Några petar han nog iväg, han väger ju inte så mycket och är ganska stark.
Lillgrabben
2005-05-16, 20:17
Några petar han nog iväg, han väger ju inte så mycket och är ganska stark.
:D
Überbiffen
2005-05-16, 20:35
Ronnie Coleman
Flex Wheeler och Dexter Jackson
BIG LOU!!!! :thumbup:
Gärna ett pass med Sverker också... :hbang:
Helt klart skulle jag vilja träna med Ljungberg ......
Ett markpass med honom då är man nog rätt mör i ryggen ett tag..
Helt klart skulle jag vilja träna med Ljungberg ......
Ett markpass med honom då är man nog rätt mör i ryggen ett tag..
tänk då med ross som tar ca 100kg mer i mark eller ngt .. bruten rygg då eller :D
gasoliner
2005-05-16, 21:04
Röstade på Coleman, Pinglan var ju inte ett alternativ i pollen! *grr27*
vildängel
2005-05-16, 21:08
Allan såklart, så han kunde lära mig knäböj och marklyft ordentligt eftersom jag suger i dessa övningar.
MATS EGELSTIG! ACTION JACKSON SOM HAN OXÅ KALLAS! *flex*
:D :D
Kul tråd... När ska vi ha vår tränings-date då Palme??
Action Jackson, kultfilm från 80-talet..
http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/32/22/40m.jpg
tänk då med ross som tar ca 100kg mer i mark eller ngt .. bruten rygg då eller :D
Jo men jag tror att man kan lära sig mer av Ljungberg ..
Är inte så imponerad av Glen Ross jo en sak att han kan ta sig framåt med den enorma övervikten han har...
Fatalist
2005-05-16, 21:17
Det är bara att PMa mig. Jag är - om man får skryta - en inihelvete bra coach i gymet.
allan
SÄg till om du är i kalmar nån gång *rolleyes* :)
mangemani
2005-05-16, 21:30
ingen faktiskt.
är rätt så självständig i gymmet,är min egen tränare,min egen peppare osv.
visst kan man då och då fråga nån om dom vill passa en,men det är ju inte samma sak.
:D :D
Kul tråd... När ska vi ha vår tränings-date då Palme??
Action Jackson, kultfilm från 80-talet..
http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/32/22/40m.jpg
Vi får försöka sammanstråla i sommar.
Att få stå o skrika lite YEAHHHHHHHHHHHHHH BUDDY brevid coleman vore grejjer :)
Matte_Maiden
2005-05-16, 23:18
SÄg till om du är i kalmar nån gång *rolleyes* :)
Aaah, säg till om du är i Järna/Södertälje så att man kan hålla sig borta och slippa ett dödspass. :cryout:
Jo men jag tror att man kan lära sig mer av Ljungberg ..
Är inte så imponerad av Glen Ross jo en sak att han kan ta sig framåt med den enorma övervikten han har...
Ljungberg är det fullt möjligt att jag kommer att träna med/samtidigt som någon gång utan att jag behöver offra min enda röst i den här viktiga pollen men Ross är Ross. :hbang:
varför är inte Brad Pitt eller L.R med :MrT:
RobbeliRobban
2005-05-17, 06:57
Inte imponerad av Ross? Kolla Arnolds resultatet!
pellepedal
2005-05-17, 07:50
Jag klickade för Coleman.
Men annars vore det kul att träna med Allan, Sverker, TCOG...
Phil Hernon vill jag träna med. :hbang:
Tinus! Tror hon skulle kicka min röv rätt hårt :D
Jaså, 100kg mer... skulle vara intressant att se *popcorn*
Ironbabe
2005-05-17, 10:19
Jag saknar ARNOLD som alternativ!!
Monica Brant vore ju inte så tokigt att träna med :)
palme! tror han skulle slicka min röv rätt hårt :D
nä coleman såklart, finns ingen större inspirationskälla än han!
Finns ingen där jag egentligen skulle vilja träna med, möjligtvis Ljungberg då.
Jaså, 100kg mer... skulle vara intressant att se *popcorn*
ja jo, han drog ngt jävulskt mycket på arnold. över 400
bigtraps
2005-05-17, 17:25
Tom Platz eller Casey Viator
Jo men det var i kronlyft ...som det heter när stången nästan är upp i knähöjd när man börjar dra...
Poll-förbud *cry*
Nej, dina pollar är roliga...!
Men det är en svår fråga... Har många på min lista:
Stahlberg - de tre stora
Xet, Viktor Fisk m.fl för ett riktigt discopass :D
CoC - Skulle nog blir mycket intressant
Edit: Och där kom pollen! Men jag valde av olika forumpersoner då..
AAARGH! *grr27*
Var är arnold? :confused: Coleman isåfall, verkar som en schysst grabb. :)
Har för mig att Jörgen har gjort 470 i kron och 375 i mark (utan armbågsproblem skulle det bli mer i mark... han tappar greppet). Vet iaf att han har spöat Anders Johansson i kron på en tävling (eller fler?), och Anders har ju nån form av världsrekord i kron.
Jag skulle, hör och häpna, vilja ta ett pass med Bolio.. Gärna lite härligt pårökta iklädda varsin lyftardräkt *flex*
Jag skulle, hör och häpna, vilja ta ett pass med Bolio.. Gärna lite härligt pårökta iklädda varsin lyftardräkt *flex*
*flex* *flex* *flex* Vi skulle äga brorsan, du och jag. Tänk er bara: en GROV rakad svensk snubbe som bänkar 200kg+ och en storkukad kurdisk kille som bänkar 20kg (+stången!!!!!!). Den ena trenar bröst, den andra testar latsdragmaskinen. Vi skulle skrämma skiten ur alla på gymmet och alla brudarna skulle vilja ha analsex med oss där på plats. Once in a lifetime event, typ.
*flex* *flex* *flex* Vi skulle äga brorsan, du och jag. Tänk er bara: en GROV rakad svensk snubbe som bänkar 200kg+ och en storkukad kurdisk kille som bänkar 20kg (+stången!!!!!!). Den ena trenar bröst, den andra testar latsdragmaskinen. Vi skulle skrämma skiten ur alla på gymmet och alla brudarna skulle vilja ha analsex med oss där på plats. Once in a lifetime event, typ.
Phat shit.... Förresten är jag inte rakad på huvudet, och ser ut som en jugge enligt mina mångkulturella bekanta :naughty:
Phat shit.... Förresten är jag inte rakad på huvudet, och ser ut som en jugge enligt mina mångkulturella bekanta :naughty:
Blattesvin. Du gör mig besviken. :/
;)
Pinglan eller Big Al för dom har ju så fina ben (ja hela kropparna egentligen) så dom borde kunna se till så att jag inte kunde gå efteråt om vi körde ett benpass.
Att få daska Monica Brant på gumpen vore inte helt fel. Jag menar hon måste ju peppas lite. :) Saknar dock alternativet Jenny Lynn. :D
Blattesvin. Du gör mig besviken. :/
;)
Förlåt.... Jag är en förklädd arier, precis som du min kurdiska nyfunna vän *popcorn*
Arne Persson
2005-05-19, 22:25
Skulle vara mycket intressant att se hur högt Herman Lundborg hade rankat dig? :)
Förlåt.... Jag är en förklädd arier, precis som du min kurdiska nyfunna vän *popcorn*
Grundmönstret i de förnäma rasernas natur kan man inte ta miste på - det är rovdjuret, den praktfulle, efter byte och segrar lystet spejande blonda (germanska) bestien. Denna dolda grundnatur kräver tid efter annan en utlösning: vilddjuret måste släppas löst, det måste tillbaka ut i vildmarkerna igen. Jet och bolio måste tillbaka till gymmen igen.
;)
Skulle vara mycket intressant att se hur högt Herman Lundborg hade rankat dig? :)
Det bryr jag mig föga om. Det har aldrig funnits någon rasbiolog med Nietzsches kunskaper - och vi vet ju alla vad Nietzsche skrev om kurderna: "Raka motsatsen alltså till vad som sker hos kurde. Denne koncipierar ur sig själv, direkt och spontant, grundbegreppet "god", och utifrån detta skaffar han sig sedan en föreställning om en "dålig". Detta "dålig" av kurdiskt ursprung och detta "ond" ur det otillfredställda hatets häxkittel är: det förstnämnda en skapelse i efterhand, något vid sidan av, en komplementfärg; det andra är däremot själva originalet, begynnelsen, den verkliga bragden i slavmoralens konception. Och hur olika ter sig inte de bägge orden ’dålig’ och ’ond’, ställda på detta sätt i skenbar motsats till samma begrepp ’god’. Tvärtom – man behöver bara fråga sig vem som är ond i ressentimentmoralens mening? Svaret blir, kort och kärvt: just precis den som är ’god’ i den motsatta moralen, just den kurdiske, mäktige, härskande; bara omfärgad, omtolkad, omvänd, sedd med ressentimentets giftöga."
Arne Persson
2005-05-19, 22:36
Det bryr jag mig föga om. Det har aldrig funnits någon rasbiolog med Nietzsches kunskaper - och vi vet ju alla vad Nietzsche skrev om kurderna: "Raka motsatsen alltså till vad som sker hos kurde. Denne koncipierar ur sig själv, direkt och spontant, grundbegreppet "god", och utifrån detta skaffar han sig sedan en föreställning om en "dålig". Detta "dålig" av kurdiskt ursprung och detta "ond" ur det otillfredställda hatets häxkittel är: det förstnämnda en skapelse i efterhand, något vid sidan av, en komplementfärg; det andra är däremot själva originalet, begynnelsen, den verkliga bragden i slavmoralens konception. Och hur olika ter sig inte de bägge orden ’dålig’ och ’ond’, ställda på detta sätt i skenbar motsats till samma begrepp ’god’. Tvärtom – man behöver bara fråga sig vem som är ond i ressentimentmoralens mening? Svaret blir, kort och kärvt: just precis den som är ’god’ i den motsatta moralen, just den kurdiske, mäktige, härskande; bara omfärgad, omtolkad, omvänd, sedd med ressentimentets giftöga."
Misstänker ändå att din brachiocephala? skalle hade legat ganska risigt till! :)
Vena brachiocephalica menar du väl? Den är söt. Dissa inte min vena brachiocephalica, len.
Arne Persson
2005-05-19, 22:47
Vena brachiocephalica menar du väl? Den är söt. Dissa inte min vena brachiocephalica, len.
Vad nu då? Har du inte läst om craniometri och liknande??? Är tex Paul Broca helt okänd för dig???? Blanda in några sketna vener nu! Hmmm! Nu sjönk du allt lite i graderna! Nu kan inte ens Nietzsche rädda dig! Aj aj aj! Kvarsittning! ;)
Jag har legat med din fru.
Arne Persson
2005-05-19, 23:02
Jag har legat med din fru.
Jag tror inte att det hjälper i detta fallet om det skulle ha hänt. ;)
Ha-ha! Du misstänker att det kan ha hänt! ;)
Arne Persson
2005-05-19, 23:11
Ha-ha! Du misstänker att det kan ha hänt! ;)
Knappast! Men det skulle näppeligen hjälpt dig att lämna okunskapens bottenlösa avgrund. :)
Knappast! Men det skulle näppeligen hjälpt dig att lämna okunskapens bottenlösa avgrund. :)
Låt mig förstå detta rätt nu... Den store Arne Persson förkunnar för bolio af Kurdistan att han skulle tjäna på att ligga med Arnes fru? Bör detta tas som en slags invit...? Eller bör man vara på sin vakt och kolla att man inte får några grippers i skallen när man reser till Lödde i fortsättningen? ;)
Arne Persson
2005-05-19, 23:21
Låt mig förstå detta rätt nu... Den store Arne Persson förkunnar för bolio af Kurdistan att han skulle tjäna på att ligga med Arnes fru? Bör detta tas som en slags invit...? Eller bör man vara på sin vakt och kolla att man inte får några grippers i skallen när man reser till Lödde i fortsättningen? ;)
Jag vill inte knäcka ditt självförtroende nu men jag vet med mkt stor säkerhet att du inte hade haft något att hämta där, inte på något som helst plan! Hon har alldeles för stora krav. Sorry! Försök nu ta detta som en man. :)
Det gör jag, men bara för att du är så söt ikväll, Arne.
Arne Persson
2005-05-19, 23:30
Det gör jag, men bara för att du är så söt ikväll, Arne.
Nu har vi kommit ifrån kärnpunkten! Det handlade ju om dina allvarliga kunskapsluckor! Det var ett bra försök av dig, men .........
Du är fortfarande söt, försök inte fly.
Arne Persson
2005-05-19, 23:33
Du är fortfarande söt, försök inte fly.
Ha ha! Bra försök!
killen54
2005-05-24, 20:02
Det utlimata passet är med Arne persson, spec ett arm pass.
*uppdate*
Var är alternativet allan?
Arnold eller Jet eller Ystadskräcken (pga hans oerhörda fokusering under träningen)! :)
Fan vad 50-tal att kalla någon för "Ystadskräcken"...
*flex*
Fan vad 50-tal att kalla någon för "Ystadskräcken"...
*flex*
Arne är nog född på 50-talet iofs. :D
Arne är nog född på 50-talet iofs. :D
Men nu är det 2000-tal och han borde heta Ystads habbibi, Y-stads OG, Slaktar-Dragan eller Inkasso-Miroslav om det ska inge någon som helst respekt bland dagens ungdommar..
Men nu är det 2000-tal och han borde heta Ystads habbibi, Y-stads OG, Slaktar-Dragan eller Inkasso-Miroslav om det ska inge någon som helst respekt bland dagens ungdommar..
Försök säga det till Arne. Gudarna skall veta att jag har försökt modernisera Arne, men det går ju inte. :/ Det är mäktiga krafter som motsätter sig en sådan rörelse.
Fan vi har samma problem.
Jag har en jugoslavisk kompis och varje gång vi träffar någon släkting till honom börjar de prata jugoslaviska med mig. En gång fick han spendera fem minuter med att övertala någon tant att jag inte var från Jugoslavien. :thumbup:
Jag har en jugoslavisk kompis och varje gång vi träffar någon släkting till honom börjar de prata jugoslaviska med mig. En gång fick han spendera fem minuter med att övertala någon tant att jag inte var från Jugoslavien. :thumbup:
Plejskevica på dig.
Det är du som är Inkasso-Miro.. Linköpings skräcken. :MrT:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.