Visa fullständig version : Ät vad du vill...
christian
2005-05-16, 09:53
.. du går ändå ned i vikt.
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,645843,00.html
*screwy*
Bäst jag käkar alla mål på MAX idag då.. :D
Coolt. Då ska jag äta enbart 3000kcal gelégrodor idag då utspritt på fem-sex "måltider"...
Ha ha ha ... underbart :D
Obegränsat med mjukglass, smågodis och frallor, å det enda kravet är att jag trycker i mig detta var tredje timme … den här dieten gillar jag *popcorn*
Semiramis
2005-05-16, 10:18
Och sen köper man en sådan där magmaskin från TV Shop och blir både stark och får platt mage också. Perfekt :)
LexSinner
2005-05-16, 10:19
Och sen köper man en sådan där magmaskin från TV Shop och blir både stark och får platt mage också. Perfekt :)
Hahaha, ja det måste verkligen vara den ultimata kombinationen :) *flex*
King Grub
2005-05-16, 10:20
Obegränsat
"inte alltför stora portioner" står det i artikeln. Och då fungerar det naturligtvis. Problemet är nog snarare att det inte blir några kalorier kvar till mat som ger näring istället för skräpkalorier.
"inte alltför stora portioner" står det i artikeln. Och då fungerar det naturligtvis. Problemet är nog snarare att det inte blir några kalorier kvar till mat som ger näring istället för skräpkalorier.
Attans, missade de orden :D
Å här trode jag att den perfekta lösningen kommit ...
King Grub
2005-05-16, 10:31
Attans, missade de orden :D
Man ser det man vill se. ;)
Men om man tittar på deras kosteschema för en dag, så måste man ju få i sig en väldig massa överskottskalorier även om man tar små portioner.
Frukost
Bacon, ägg, stekt, riven potatis, juice, kaffe.
Mellanmål A
Scones med sylt och grädde, blåbärsmuffins.
Lunch
Hamburgare, pommes frites, sallad, cola light.
Mellanmål B
Chips och öl.
Middag
Pizza med salami och ost, rödvin
Mellanmål C
Chokladbitar
Fattar inte ens att folk köper boken. *screwy*
TrasMannen
2005-05-16, 11:00
Men om man tittar på deras kosteschema för en dag, så måste man ju få i sig en väldig massa överskottskalorier även om man tar små portioner.
Frukost
Mellanmål A
Lunch
Mellanmål B
Chips och öl.
Middag
Mellanmål C
Chokladbitar
Skulle jag äta det där så skulle jag må jävligt dåligt, och inte på det psykologiska planet då.
backflash
2005-05-16, 13:07
Frukost
Mellanmål A
Lunch
Mellanmål B
Chips och öl.
Middag
Mellanmål C
Chokladbitar
tips på titel :) ... survival of the fattest
(fan, den fanns redan, dock behandlar den något annat)
Frukost
Mellanmål A
Lunch
Mellanmål B
Chips och öl.
Middag
Mellanmål C
Chokladbitar
Inte om du tar just "inte alltför stora" portioner, ju. Att "inte alltför stora" sedan blir väldigt små med den menyn är ju en annan sak.
Asså d e ju helt otroligt! hur fan kan dom ens komma på en sådan diet??!
Dom har inte tänkt på att man kanske ska få i sig lite näring med?
Herregud, oså ere "kända dietister" som skrivitg skiten. IN MY ASS!
Mellanmål C Chokladbitar
min favvo! :thumbup:
Det är ju inte det de "trycker på" direkt. Så för den vanlige herr eller fru Svensson går det säkert förlorat. Det är som du säger, man ser det man vill se.
Förstår inte varför dom ska hålla på å lura folk. Antagligen för att sälja lösnummer :cool:
WHITEFOLKS
2005-05-16, 14:54
Om de nu ska pusha på att man kan äta vad man vill så kan de ju förklara varför, dvs kcal in/kcal ut. Nu håller de fast vid att det är något "magiskt" med 3 timmar :)
Hmm, finns ju pengar att tjäna här. skall ta och fila på en egen bok tror jag, den skall heta "Kaffe och sigg dieten"
Garanterat smal på 30 dagar!*
*komplikationer som tex håravfall, näsblod, medvetslöshet och dödsfall kan förekomma
Doctor Snuggles
2005-05-16, 19:40
Hmm, finns ju pengar att tjäna här. skall ta och fila på en egen bok tror jag, den skall heta "Kaffe och sigg dieten"
Garanterat smal på 30 dagar!*
*komplikationer som tex håravfall, näsblod, medvetslöshet och dödsfall kan förekomma
Haha... känner till en historia om en musiker som körde "portvins-dieten".
Han var rejält smal kan jag lova. Fast tillslut så dietade han bort levern också. :D
King Grub
2005-05-22, 14:48
http://img.photobucket.com/albums/v42/KingGrub/flaske.jpg
obesogen
2005-05-22, 14:53
Hah! Lögn! Jag bedömmer med mitt getöga att han endast väger 350 kg och det kan jag bedömma på fettet i ansiktet :cool: :thumbup: :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.