handdator

Visa fullständig version : Dexter Jackson på Fitnessfestivalen!

Bucyrus
2005-05-14, 21:59
Har just sett Dexter genomföra sin uppvisning som det anstår ett proffs. Först körde han sin rutin som han körde på senaste Olympia, sedan kom han in och drog av en mer publikfriande variant. Dvs. han klev ner bland publiken och showade. Dexter's "off-seasonform" var sannerligen inte dålig, inte som på den här bilden men ändå :thumbup:

Bjorne
2005-05-14, 22:04
Gigantisk rövspringa som syns på bilden?

Bucyrus
2005-05-14, 22:10
Gigantisk rövspringa som syns på bilden?
Den fick vi inte se.........tack för det :)

Jay-Z
2005-05-14, 22:12
Fotografen (du vet vem du är) som skulle föreviga mig och Dexter när vi körde "byggar-tummen-upp" lyckades med allting, förutom att få med tummarna upp på bild.. Nåja, han såg grym ut, men inte så lik en Teenage Mutant Ninja Turtle i verkliga livet som på bild. :thumbup:

Action
2005-05-14, 22:45
Min sambo och Dexter Jacksson... inte så stor som man kan tro kanske.. :cool:

http://www.exhalemag.com/forum/uploads/post-13-1116104873.jpg

Sonny
2005-05-14, 23:19
Jag såg Dexter stå o snacka me massa människor, fick dock inte chansen att gå fram o hälsa :(

Alex
2005-05-16, 17:19
Fotografen (du vet vem du är) som skulle föreviga mig och Dexter när vi körde "byggar-tummen-upp" lyckades med allting, förutom att få med tummarna upp på bild.. Nåja, han såg grym ut, men inte så lik en Teenage Mutant Ninja Turtle i verkliga livet som på bild. :thumbup:
Sorry mate, har aldrig varit bra på att plåta...

Alex

Jay-Z
2005-05-16, 17:59
Sorry mate, har aldrig varit bra på att plåta...

Alex

Det tycker jag allt är en sanning med modifikation. Snarare "kameran" som inte är en kamera. :)

Alex
2005-05-16, 18:06
Det tycker jag allt är en sanning med modifikation. Snarare "kameran" som inte är en kamera. :)
Kanske. Men om det nu var en "once-in-a-lifetime"-pryl att få göra spänstiga byggartummar med The Blade, så är det ju synd att jag/din LEGO-kamera fuckade upp det.

Men, vännen, jag ska kompensera dig på nåt sätt. Cormiers autograf?

Alex

Pecca
2005-05-16, 21:09
Dexter var riktigt trevlig... Betydligt trevligare och mer artig än på NOGP förra året.

Han diggade Pierre Chamons fysik stenhårt o ville veta allt om honom... Han stod o hoppade som en 6 åring på julafton när Chamon var på scen.

Grymt flex i musklerna! :hbang: *flex*