handdator

Visa fullständig version : A och O för att överleva en AT!

clash
2005-05-12, 17:49
eller hur, ifall jag kunde damma ner det på ett litet svettigt inlägg på kolo skulle ja se till att bli asrik på alla stureplans-party-pundare istället

jag ville bara uppmärksamma på hur irriterande det är att skriva ett inlägg på ett a4 utan att få posta skiten för tråden försvann under tiden *vrede och indignation*

Herkulez
2005-05-12, 17:51
thats the spririt :thumbup:

clash
2005-05-12, 17:53
eller hur! här tar vi inte en oförätt utan en mycket omogen respons =)

Bolio
2005-05-12, 18:03
clash är en stor man. Det skall ni ungdomar veta. Sådana kommer blott var femhundrade år eller så.

Lasse Kongo
2005-05-12, 18:05
Clash är INTE som alla andra :D

Grisen
2005-05-12, 18:05
eller hur, ifall jag kunde damma ner det på ett litet svettigt inlägg på kolo skulle ja se till att bli asrik på alla stureplans-party-pundare istället

jag ville bara uppmärksamma på hur irriterande det är att skriva ett inlägg på ett a4 utan att få posta skiten för tråden försvann under tiden *vrede och indignation*

Skriv då!

Jag säljer texten till stureplan.se och håvar in cash

clash
2005-05-12, 18:07
pusselbitarna måste på plats min gode gris... dvs jag väntar på hegget med ladd för att kunna kombinera en ekonomisk plan av sällan skådad magnitud!

eller så vet ja inte själv :)

använd en brud som "huvudkudde" funkar för många

Grisen
2005-05-12, 18:11
pusselbitarna måste på plats min gode gris... dvs jag väntar på hegget med ladd för att kunna kombinera en ekonomisk plan av sällan skådad magnitud!

eller så vet ja inte själv :)

använd en brud som "huvudkudde" funkar för många

Kom på en grej! Sälj skiten till den där kanadensiska tidningen, vad den nu heter?

Herkulez
2005-05-12, 18:19
Clash är INTE som alla andra :D
haha nej verkligen inte *screwy*

:D

jwzrd
2005-05-12, 18:32
Clash din kolozzeumveteran, what brings ditt framåtböjda arsle hitåt idag?

Tina
2005-05-12, 18:46

Jag är hemligt kär i Clash :) utan att han vet de..

clash
2005-05-12, 19:16
Jasså? ... Pma mig numret så ringer jag när ja e full nån tisdag och försöker få dig att bekänna böjningar för analsex ...sen däckar ja, med en sorglig liten snarkning ungefär när du är redo för att ses

*puss*

Allan
2005-05-12, 19:26
...och här håller vi en hög och fin nivå ser jag.....

allan
med fingret på deleteknappen

mini
2005-05-12, 19:44
Kom på en grej! Sälj skiten till den där kanadensiska tidningen, vad den nu heter?
Vice

Grisen
2005-05-12, 19:58
Vice

Det är namnet!

Jense
2005-05-12, 20:01
haha kluss, du är så jävla finurlig

Jet
2005-05-12, 21:32
Clash, hade jag varit bi eller homo hade jag älskat med dig för länge sedan.... Måste dock ge dig en liten gåta:

Vid en högtidsmåltid på den lokala Pizza Hut restaurangen i Västerås uttalades det följande om en person: "Han verkade ha bra fysik, men var en aning tjejig"..... Vem åsyftas?

clash
2005-05-12, 21:50
vafan ... grejjen e den att det här har jag verkligen inte velat ta upp tidigare för jag tycker om dig ... men jag tror din tjej mörkar ett LSD-missbruk... kan även vara överkompensation för att dölja kraftiga kvinnliga lustar gentemot mellansveriges kanske läckraste röv *kissass*

LBacker
2005-05-12, 21:54
...och här håller vi en hög och fin nivå ser jag.....

allan
med fingret på deleteknappen

Allan: Du borde banna dig själv om du nu tar bort några av Clash's (aka "androgenkreativitetens oemotsagda mästare") skriverier. Annars dubbar jag dig till androgyndestruktivitetens fader ;)

Herkulez
2005-05-12, 21:54
vafan ... grejjen e den att det här har jag verkligen inte velat ta upp tidigare för jag tycker om dig ... men jag tror din tjej mörkar ett LSD-missbruk... kan även vara överkompensation för att dölja kraftiga kvinnliga lustar gentemot mellansveriges kanske läckraste röv *kissass*
blekaste iaf

Jet
2005-05-12, 22:00

Ett påstående kan mycket väl stämma, dock inte ett annat :)

clash
2005-05-12, 22:04
alltså den där hemska arselbilden förföljer mig fan... ja kommer bli tvungen att fronta upp en ny bara för att bevisa motsatsen ... *suck*

Jet: jag e iallafall väldigt smickrad över att du under andra omständigheter hade släppt till! :)

Allan: Nu sansar du dig, annars utsätter ja dig för nått otrevligt och en smula bögigt offentligt nästa gång vi ses =) *hehe*