Visa fullständig version : Vilka ska till mässan nu i helgen då?
Megatuttarna
2005-05-09, 21:16
Hoppas det inte finns några sjuka jävlar som inte ens vågar säga hej iaf. Vilka ska dit?
victor_n
2005-05-09, 21:19
jag kommer dit på lördagen! på fredag ska man ju träna ;)
Jag är som vanligt där...
Jag står som vanligt i den montern med bäst och godast kosttillskott... :hbang:
Det ryktas om hämnd från Fairing lägret... sedan en viss kupp mot dom asen i Västerås :D *innocent*
Megatuttarna
2005-05-09, 21:37
Jag är som vanligt där...
Jag står som vanligt i den montern med bäst och godast kosttillskott... :hbang:
Det ryktas om hämnd från Fairing lägret... sedan en viss kupp mot dom asen i Västerås :D *innocent*
Härligt! Hook a brother up, jag behöver lite tillskott, fixa det så kör jag dig till ett bordell i Vällingby så du kan mista oskulden nån gång. :thumbup:
Jag står som vanligt i den montern med bäst och godast kosttillskott.
snälllaaaaaa, tror du jag sitter på en 10-våningar villa eller? sänk era priser..... :sleep:
förövrigt så såg det som ni inte sålde så mycket i västerås ;) *rolleyes*
Bordell??? Jag tar väl någon av dina 25 systrar??? *screwy* :D Här kommer lite bilder från Västerås mässan när Ferrings äckelbil dekoreras av fina saker...
Vet inte hur dom flesta av er ser ut så d blir nog lite svårt att hejja, men jag kommer vara där på lördagen i alla fall! ;)
edit: Bott i Vällingby hela mitt liv, varfan finns bordellerna?!
Jag kanske dyker upp om det inte är för bra väder.
victor_n
2005-05-09, 22:08
Vet inte hur dom flesta av er ser ut så d blir nog lite svårt att hejja, men jag kommer vara där på lördagen i alla fall! ;)
leta efter en kille me tuppkam svarta prassel byxer och en taijt mörkblå t-shirt :thumbup:
leta efter en kille me tuppkam svarta prassel byxer och en taijt mörkblå t-shirt :thumbup:
Will do!
Matte_Maiden
2005-05-09, 22:12
Jag och Tuttis (förutom de tävlande/coacher) blir antagligen Slöddertäljes representanter. :D
Förresten, hur är det med biljetter? Köper man det nu eller där? *Mattias med kollen*
Hoppas det inte finns några sjuka jävlar som inte ens vågar säga hej iaf. Vilka ska dit?
Och hur fan ska man känna igen dig i mängden?
Posta en beskrivning på den aktuella dagens syrianpolisonger så tunnar du ut fältet lite iallafall. :D
Bordell??? Jag tar väl någon av dina 25 systrar??? *screwy* :D Här kommer lite bilder från Västerås mässan när Ferrings äckelbil dekoreras av fina saker...
Du glömde posta bilderna på er när ni upptäcker att Lasse slashat era bildäck.
He's a crazy mofo.
I´ll be there. Jag ska gå och smyga på Pez och gänget, ni känner igen mig på ölkaggen samt min depardieux-näsa.
Som jag har skrivit förr,ska jag upp hela helgen.Jobba först och främst, i vår monter.Invadera Broncos och gå på festen som arrangeras på söndagkväll på cafe opera. :)
Ironbabe
2005-05-10, 08:51
Jag kommer smyga runt lite här o lite där.. Naturligtvis har jag min obligatoriska keps på mig så att jag kan smygkolla på alla runtomkring :cool:
Mässan ja , men tävlingarna vette fan de är bra glest i startfältet ..
Mässan ja , men tävlingarna vette fan de är bra glest i startfältet ..
Det är ju bara finalerna på lördagen som kostar extra om jag har förstått det hela rätt så resterande del av tävlingarna är det ju fritt fram och kolla på.
http://www.fitnessfestivalen.se/
Går hellre till en bastuklubb
Megatuttarna
2005-05-10, 17:08
Som jag har skrivit förr,ska jag upp hela helgen.Jobba först och främst, i vår monter.Invadera Broncos och gå på festen som arrangeras på söndagkväll på cafe opera. :)
Vad heter er monter?
Vad har ni för erbjudanden?
AnimalGen
2005-05-10, 17:18
Får se om jag hinner, ska i så fall göra raid mot Leon och Universal *innocent*
Vad heter er monter?
Vad har ni för erbjudanden?
Jag anser det inte vara läge att diskutera det på detta forum eftersom det konkurrerar med vilka tillskott som säljs här.Ni får ställa vilka frågor ni vill för övrigt! :)
Megatuttarna
2005-05-10, 20:40
Jag anser det inte vara läge att diskutera det på detta forum eftersom det konkurrerar med vilka tillskott som säljs här.Ni får ställa vilka frågor ni vill för övrigt! :)
Skicka PM då!
jag åker upp med leon. jag vill vara anonym
Skicka PM då!
Har du bytt klubb annars pmar jag inte med dig! :D
som det ser ut idagsläget så kommer jag sluta upp iaf!
Megatuttarna
2005-05-10, 20:52
Har du bytt klubb annars pmar jag inte med dig! :D
Sov av dig ruset för fan! :booty:
En tjock liten Flash kanske eventuellt kommer någon av dagarna *popcorn*
Sov av dig ruset för fan! :booty:
Vilket,kärleksruset jag befinner mig i eller? *kissass*
Strålande! Och tie minuter i skamvrån för Mega som borde veta bättre!
allan
Megatuttarna
2005-05-10, 20:58
Vilket,kärleksruset jag befinner mig i eller? *kissass*
Bara för att nån säger hej så betyder det inte att de är intresserade. :laugh:
Bara för att nån säger hej så betyder det inte att de är intresserade. :laugh:
Ha ha det var riktigt kul!!!Berätta i stället för oss icke 08 vad man ska besöka i El Stockholmo,förutom Pez kåta! :laugh:
(KÅTA=lappkåta)
Megatuttarna
2005-05-10, 21:19
Ha ha det var riktigt kul!!!Berätta i stället för oss icke 08 vad man ska besöka i El Stockholmo,förutom Pez kåta! :laugh:
(KÅTA=lappkåta)
Man kan bl. a. ta en trip förbi Helenes Krog och käka en 900 grams stek. :eating:
Den gick på strax under 400 spänn och det finns givetvis mindre, men fortfarande stora alternativ, för ett billigare pris.
Vad är lappkåta? :confused:
Man kan bl. a. ta en trip förbi Helenes Krog och käka en 900 grams stek. :eating:
Den gick på strax under 400 spänn och det finns givetvis mindre, men fortfarande stora alternativ, för ett billigare pris.
Aldrig hört talas om våra Samer uppe i Lappland?När dom flyttar runt med sin Renhjord bor dom i någonting som liknar tält,precis som indianerna har Tipis,indianer längre norrut har wigwams etc etc Hoppas du förstår nu då! :)
(KÅTA=lappkåta)
Ta med Megatuttarna till Skansen och visa honom en riktig lappkåta kan du göra... han verkar i skriande behov av lite allmänbildning. :)
bear.flowertwig
2005-05-10, 23:34
Eller så fortsätter ni flirta med varandra via PM? *rolleyes*
Eller så fortsätter ni flirta med varandra via PM? *rolleyes*
Flirta vem?skulle inte tro det va!!!:confused: Vi spårade ur och skämtade lite!Dessutom frågade jag faktiskt om det fanns något bra ställe i Stockholm,väl värt ett besök!Vi ska ändå vara där i fyra dagar,och det är bara Söndagkvällen som är avsatt till festen på Cafe opera!
Självklart finns det ställen att röja på. Kom igen nu nu boys and gírls - det kan inte vara meningen att JAG ska vara den som har koll på plejs i Eken....
allan
Dessutom frågade jag faktiskt om det fanns något bra ställe i Stockholm,väl värt ett besök!
Skansen är faktiskt hyggligt så Pez är inte helt ute och cyklar, ingår barn i sällskapet så är det självskrivet.
Kosmonova.
Sen finns det drivor av andra museum.
(Det märks att jag inte varit på en krog på snart två år, jag får ta och rycka upp mig men jag väntar på rökförbudet.)
Hade gärna åkt, men har aningen mycket att göra i plugget :(
Restauranger är först och främst det jag söker då det kommer att bli mycket ätande. Kalle Lane som är en av oss i sällskapet som ska upp,efterfrågar STORA,blodiga,biffar!Tips på bra käk där det serveras mycket! :eating:
Lappkåta = Herkulez en lördagskväll efter 4 starköl.
Ironbabe
2005-05-11, 08:18
Lappkåta = Herkulez en lördagskväll efter 4 starköl.
Jaså..jag trodde det var Tinus.. :em: :D
Tar du kepsen på lördag så man känner igen dig ?
Restauranger är först och främst det jag söker då det kommer att bli mycket ätande. Kalle Lane som är en av oss i sällskapet som ska upp,efterfrågar STORA,blodiga,biffar!Tips på bra käk där det serveras mycket! :eating:
Åkermyntan är top notch. :thumbup:
Ironbabe
2005-05-11, 08:29
Tar du kepsen på lördag så man känner igen dig ?
Japp..frågan är bara vilken jag ska välja! Eller så tar jag ingen keps alls o smyger omkring helt anonym :thefinger
Jimmy's Steakhouse på Tjärhovsplan, Helenes Krog på St:Eriksplan, Texas Longhorn (finns ett par stycken) är bra köttrestauranger, jag rekommenderar Jimmy's alla gånger..
Ang. uteställen så får du nog precisera vad ni gillar lite...
Nej nu *grr27* 4 starköl?? vad tror du om mig egentligen..jag går igång på en halv cider :D
Nasty! ;D
Vadå dom enda från södertälje, ja har också tänkt att komma dit på lördag =).
Jimmy's Steakhouse på Tjärhovsplan, Helenes Krog på St:Eriksplan, Texas Longhorn (finns ett par stycken) är bra köttrestauranger, jag rekommenderar Jimmy's alla gånger..
Jimmys äro guld!
Megatuttarna
2005-05-11, 23:11
Vadå dom enda från södertälje, ja har också tänkt att komma dit på lördag =).
Fan vad kul Sebästien! Ta med dig Blixt också :)
Ska dit! Kommer ett helt gäng från Norrtälje och skriker på hemmahoppat Robban, dock inte Grubben vad jag vet :)
precis, Anders ska iaf med vet inte om Thomas men får väl försöka dra med han också :P.
Yepps, jag kommer vara där på lördan! Alltid kul med mässa *flex* :thumbup:
Arnesson
2005-05-12, 09:26
Kommer lördag och äter bars :D
Matte_Maiden
2005-05-12, 15:32
SeWs: Var tränar du? När åker du/ni in?
Herkulez
2005-05-12, 18:07
nej fyfan, jag och griip vägrar gå och titta på nåt så bögigt som bodybuilding.
SeWs: Var tränar du? När åker du/ni in?
Citygym, du tränar där också va?
Tror vi glider in vid tolv eller nåt, anders o dom ska ut på fredag så dom vill nog sova lite.. :furious:
Gonatt alla, vi syns imorron! :thumbup:
Matte_Maiden
2005-05-14, 07:05
Citygym, du tränar där också va?
Tror vi glider in vid tolv eller nåt, anders o dom ska ut på fredag så dom vill nog sova lite.. :furious:
Tja! Japp, det gör jag. Fast vet inte om jag sett dig. :)
Jag drar antagligen in alldeles strax, men jag får inte tag på MegaSyrianen!
Därifrån kom man just hem och de enda från Kolo som man såg var IronBabe-Tina, FlexOnline-Armén, Fairing-Lasse, Zone Capone, Fredrik Carlsson (quadsssss....), Action och nån till säkert.
Ingen Piranha, ingen Megatuttis, ingen Leon, ingen Flash, ingen Allan. buhuu
Därifrån kom man just hem och de enda från Kolo som man såg var IronBabe-Tina, FlexOnline-Armén och Fairing-Lasse!
Ingen Piranha, ingen Megatuttis, ingen Leon, ingen Flash, buhuu
Det var inte så konstigt att du inte såg mig eftersom jag inte var där :D
Hur var det annars där då?
bear.flowertwig
2005-05-14, 18:12
Nasty! ;D
Det förklarar ju ett och annat om dig... *rolleyes*
Leon?
http://www.muscle.se/gallery/gal_data/ff05/Blandat/_smal_IMG_3403.JPG
Därifrån kom man just hem och de enda från Kolo som man såg var IronBabe-Tina, FlexOnline-Armén, Fairing-Lasse, Zone Capone, Fredrik Carlsson (quadsssss....), Action och nån till säkert.
Ingen Piranha, ingen Megatuttis, ingen Leon, ingen Flash, ingen Allan. buhuu
Leon?
Japp.
DET var inte många som kom fram och hälsa synd, faktisk den enda ifrån kollo var Bycarus, *cry* annars var det bara Exhalare.
När jag har lite mera tid ska jag lägga ut lite bilder, men har två tentor just nu så jag ska försöka hålla mig borta från kollo! :D
Megatuttarna
2005-05-19, 19:11
DET var inte många som kom fram och hälsa synd, faktisk den enda ifrån kollo var Bycarus, *cry* annars var det bara Exhalare.
Så går det när man luktar illa. :thumbup: :D
Så går det när man luktar illa. :thumbup: :D
sa den som hejar på Assyriska OCH dessutom tror att de ska vinna allsvenskan :laugh:
AnimalGen
2005-05-19, 19:15
Så har man en ny skrivbordsunderläggs-bild.
Hade jag kommit ditt hade jag löpt amok.
Tja! Japp, det gör jag. Fast vet inte om jag sett dig. :)
Jag drar antagligen in alldeles strax, men jag får inte tag på MegaSyrianen!
Ok, ja ska gripa tag i dig om ja ser dig på gymmet nån da och hoppas att det är rätt person :P, kan bli hemskt pinsamt annars ;)
Matte_Maiden
2005-05-19, 22:39
Ok, ja ska gripa tag i dig om ja ser dig på gymmet nån da och hoppas att det är rätt person :P, kan bli hemskt pinsamt annars ;)
Vet du hur jag ser ut? Men va fan, lek lite roidrage bara om det är fel person så blir det bra. :D
Bilder är alltid kul :) *popcorn*
När jag har lite mera tid ska jag lägga ut lite bilder, men har två tentor just nu så jag ska försöka hålla mig borta från kollo! :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.