Logga in

Visa fullständig version : Hejsan skulle vilja ha hjälp.

tåbbä
2005-05-09, 15:20
Jag vill ha info av er som har testat alla sorts "hjälpmedel" för att gå ner i vikt.
Jag håller på med ett arbete om vikt & bantningskurer, och skulle vilja höra eran egna version om preparatet som ni testat.
Så skicka ett mail till : Svenskatobbe021@hotmail.com och skriv:
* Vad produkten hette och vart ni köpte den.
* Hur den smakade (om det var pulver)
* Biverkningar
* Hur det kändes på just DIG när du tog det.
* Och förståss en liten sammanfattning om preparatet.

Så tveka inte att maila till mig med era egna erfarenheter, tackar för hjälpen.

Svenskatobbe021@hotmail.com

Kaboffastar
2005-05-09, 15:21
Jag vill ha info av er som har testat alla sorts "hjälpmedel" för att gå ner i vikt.
Jag håller på med ett arbete om vikt & bantningskurer, och skulle vilja höra eran egna version om preparatet som ni testat.
* Biverkningar

vad snackar du om för "preparat" .. vad har i så fall det preparatet att göra med viktnedgång ?

Om du menar typ camebridge-kurer osv ?
tror de flesta på de här stället tappat sin vikt genom promenader och annan fettförbränning i den stilen :)

Fredrik_
2005-05-09, 15:52
* Biverkningar

1. Vanlig hederlig svensk husmanskost, företrädesvis kycklingfiléer, keso, kesella, havregryn och grönsaker i mängd, inköpt på Coop Forum och ICA.
2. Nä, inga pulverkurer för mig (men annars var smaken helt ok!)
3. Då maten intogs i lite mindre proportioner än vanligt led jag från och till av en något större hunger.
4. Fantastiskt. En riktig dunderkur. Fylld med energi efter varje dos.
5. Det enda raka när det gäller viktminskning, vanlig näringsrik mat i lagom mängd, små portioner och täta intag.

Johan_P
2005-05-09, 17:12
Mesar som använder preparat i viktminskningsammanhang... *rolleyes*

edit: alltså, de som inte orkar röra på sig, som äter piller och annat för att "gå ner i vikt"

KIRE
2005-05-09, 17:18
Skärp er för fan!

Killen försökte väl inte förespråka pillerdieter, han ville bara höra folks erfarenheter av olika "viktminskningspreparat". Ni vet såna där mirakelgrejer
som förespråkas i tex Aftonbladet eller på webshops inriktade på gymträning, viktminskning. Har ni inte använt något av dessa, håll tyst :devil: *grr27*

Cupofcoffee
2005-05-09, 17:53
* Biverkningar

Har du inte såpass mycket intresse att du kan kolla upp tråden om några dagar så vill du nog inte ha svaret.

Ska vi spendera tid med att skriva ett svar som enbart du får ta del av? Kanske svaren är intressanta för andra också. Det är det som är poängen med forum.

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#noprivate

tåbbä
2005-05-11, 00:32
190cm
115kg
Tränar inte på gym än, simmar dock 2-4 gånger i veckan, cyklar även en hel del.
Eftersom jag är ruskigt morgontrött så vaknar jag runt 12:00 så jag äter Brunch eller va man ska kalla det. Äter oftast "3 min makaroner" har ingen som hellst uppfattning på om det är bra eller dålig att äta 3min pasta.
Skall börja med promenader på morgonen, gå upp till centrum för att köpa tidningen tar ca:15min så det skall jag börja göra.