handdator

Visa fullständig version : Glad Idag!!!

victor_n
2005-05-09, 14:51
jupp va hos min läkare som kollat mina knän nu i 6 månader.. å jag har fått godkänt att börja träna benen tungt nu *flex*

lite story om varför jag har haft problem med knäna.. jo mina knän va slitna och stela efter 9 års hockey/fotboll så när jag spelade fotboll med några kompisar i höstas så gick det lite villt till då en polare skulle takla mig från sidan och träffade knäna från sidan så det knacka till ordentligt! så nu har jag fått lite smått sjukgymta för dom (som tur ingen operation) va ju inte så himmla alvarligt.

kanske slänger upp en bild på mina bleka å håriga glasspinnar om nån dag vem vet :)

Mart|n
2005-05-09, 15:42
Grattis! :) Du har möjligtvis inte lust att berätta hur du gått tillväga med rehabiliteringen?

victor_n
2005-05-09, 16:12
var med en personlig tränare på gymmet där jag va å tränade upp mina knän med en massa snälla ben övningar. fick pröjsa för personliga tränaren sj.
så en gång i veckan var jag med han och tränade mina ben.
så gick det åt en massa zon salva.
va bara i början det gjorde ont men sen så va läkaren osäker på om smärtan skulle komma tillbaka igen om jag började hårt för tidigt.
har altså tränat gradvis. från fis vikter upp mot spinkvikter i princip.. testade förästen benpressen ida.. bara 4 reppare på 140 sen blev man slut :(

Dipshit
2005-05-09, 18:37
jag kan inte heller träna styltorna.. :(
hoppas dock kunna i framtiden!

Grattis ändå!! :D :thumbup:

victor_n
2005-05-09, 18:52
jag kan inte heller träna styltorna.. :(
hoppas dock kunna i framtiden!

Grattis ändå!! :D :thumbup:

får be för att du kan börja snart igen då :)

tack så mkt mannen!!

PS. bilder på mina stylter kommer efter passet på onsda :thumbup: DS.

daja
2005-05-09, 18:55
Har precis själv börjat köra för fullt efter en jobbig knäskada, så vet hur de e!
Kör hårt!

victor_n
2005-05-09, 19:18
Har precis själv börjat köra för fullt efter en jobbig knäskada, så vet hur de e!
Kör hårt!

hehe jo känns jobbigt att bara bära bruden upp för trappan till övervåningen just nu *cry* jah hon väger bara 42 kort nätt sak ;)