Logga in

Visa fullständig version : Ronnie Coleman tränar.

Runda Grodan
2005-05-08, 18:21
Ronnie Coleman tränar. Scannat från Flex ser det ut som.

http://www3.freepichosting.com/Thumbs/421603215/2/600/894.jpg
http://x2.putfile.com/3/7112003575.jpg
http://x2.putfile.com/3/7112031153.jpg
http://x2.putfile.com/3/7112094648.jpg
http://x2.putfile.com/3/7112123656.jpg

Runda Grodan
2005-05-08, 18:23
Mer.
http://x2.putfile.com/3/7112235599.jpg
http://www3.freepichosting.com/Thumbs/421603215/4/600/825.jpg
http://www3.freepichosting.com/Thumbs/421603215/5/600/830.jpg
http://www3.freepichosting.com/Thumbs/421603215/1/600/290.jpg
http://www3.freepichosting.com/Thumbs/421603215/6/600/892.jpg

Allan
2005-05-08, 18:24
Yeah that's hardcore! Godisautomaterna!!!! :hbang:

allan

Sonny
2005-05-08, 18:25
Yeah that's hardcore! Godisautomaterna!!!! :hbang:

allan
haha :)

Lasse Kongo
2005-05-08, 18:26
Killen kan träna, hans jävla menalitet och vilja att träna karatetungt och slita som ett jävla djur på gymmet kommer inte enbart på burk eller pump/nål!

Herkulez
2005-05-08, 18:30
Killen kan träna, hans jävla menalitet och vilja att träna karatetungt och slita som ett jävla djur på gymmet kommer inte enbart på burk eller pump/nål!
hell yeah

me like dom bilderna

Fatcan
2005-05-08, 18:33
Han har ju handskar, måste vara en riktig disco-mes. *rolleyes*

Sheogorath
2005-05-08, 18:43
Yeah... Scottcurl med en 22.5 kgs-hantel... Yeah. Hardcore :thumbup:.

Lasse Kongo
2005-05-08, 18:47
Yeah... Scottcurl med en 22.5 kgs-hantel... Yeah. Hardcore :thumbup:.

YEAH 37.5cm armar HARDCORE :thumbup:

Officer
2005-05-08, 18:48

OUCH Deluxe :hbang: :thumbup:

Karate_kid
2005-05-08, 18:50

HAHHA HE GOT BURRRRNED!!!! :thumbup:

Herkulez
2005-05-08, 18:52
haha den måste svida

Karate_kid
2005-05-08, 18:52
haha den måste svida

sanningen gör det :D

aliquis
2005-05-08, 18:53
Han har ju handskar, måste vara en riktig disco-mes. *rolleyes*
han har ju tights, go figure ;D

Sheogorath
2005-05-08, 18:53
Intressant hur folk känner att de måste försvara Coleman. Jaja, för att inte maffian ska hoppa på mig igen så får jag väl instämma: YEAH! Coleman! Kolla vikterna! Så jävla grym. Helt sjukt.

Fan asså. Coleman är grym. Seriously, jag vill fan bli som honom. En riktig förebild.

Sheogorath
2005-05-08, 18:55
haha den måste svida

*nickar* Ja, jag är sårad som fan. Hela kvällen är förstörd. *snyft snyft* :cryout:

Bucyrus
2005-05-08, 18:56
Sagt av Coleman: "The hardest part about working out is staying consistent",
"I've been doing it for 28years now. I've seen a lot of people come and go. The secret to my success is staying consistent, always trying to get stronger, train harder and grow bigger." Så skynda långsamt därute :thumbup:

TCOG
2005-05-08, 18:57
:bow:

Runda Grodan
Intressant hur folk känner att de måste försvara Coleman. Jaja, för att inte maffian ska hoppa på mig igen så får jag väl instämma: YEAH! Coleman! Kolla vikterna! Så jävla grym. Helt sjukt.

Fan asså. Coleman är grym. Seriously, jag vill fan bli som honom. En riktig förebild.
Passa dig! :D

Herkulez
"I've been doing it for 28years now. I've seen a lot of people come and go. The secret to my success is staying consistent, always trying to get stronger, train harder and grow bigger." Så skynda långsamt därute :thumbup:
det jag brukar säga, största hindret för framgång är utebliven kontinuerligtet :thumbup:

Kebab-Arne
2005-05-08, 18:58
Coleman kör vad en del här på forumet definitivt skulle kalla högrep. 10+ verkar han köra på alla övningar enligt artikeln. Det kan man ju inte bygga muskler på enligt vissa...

TCOG
2005-05-08, 18:59
Coleman kör vad en del här på forumet definitivt skulle kalla högrep. 10+ verkar han köra på alla övningar enligt artikeln. Det kan man ju inte bygga muskler på enligt vissa...

Tror inte artikeln sammanfattar hans 28år av träning ;)

Runda Grodan
2005-05-08, 19:00
Nog är han grym alltid!

Runda Grodan
2005-05-08, 19:00
Peak. :cool:

Karl_alfred
2005-05-08, 19:01
Remmar, handskar, tihts och kabeltrams :nono:

;) Sjuka vikter :hbang:

Runda Grodan
2005-05-08, 19:02
Oops!

Lasse Kongo
2005-05-08, 19:03

:thumbup:

Baan

jo har tänkt på det själv, har faktiskt blivit lite inspirerad själv att sikta på 10-12or i övnignar, kanske att man börjar med 8or och ibland istället för att öka så satsar jag på att komma upp i 10-12or. Visserliggen kanske dumt att försöka härma någon med helt andra förutsättningar men det verkar inte vara helt fel :)

Kebab-Arne

Det måhända men iaf några timmar. :)

Sjuuuk peak på bicepsen på sista bilden. (nu blev det visst näst sista)

Sheogorath
2005-05-08, 19:04

"The hardest part about bodybuilding is finding an anabolic steroid that causes the maximum increase in protein synthesis, and combining it with different drugs that minimizes the down-regulation of the body's own natural hormone production. I would like to express my most honest thanks to my physician for prescribing me all the nessecary pills and shots that got me to where I am today.

Remember, younsters. Know what to take, and when to take it! It's all a matter of CONSISTENCY!"

TCOG
2005-05-08, 19:05
avundsjukan blåser starkt :thumbup:

Doctor Snuggles
2005-05-08, 19:06

Han kör ju ostrikt dessutom. Fuskar, och rycker upp vikterna, kör inte full rörelsebana, och har sig. Sånt går ju inte att bli stark/bygga muskler på juuuu... ;)

Jay-Z
Intressant hur folk känner att de måste försvara

Tihi. Ja, det blir lätt så om man har Coleman som imaginär flickvän. *popcorn*

Vic_1981
"The hardest part about bodybuilding is finding an anabolic steroid that causes the maximum increase in protein synthesis, and combining it with different drugs that minimizes the down-regulation of the body's own natural hormone production. I would like to express my most honest thanks to my physician for prescribing me all the nessecary pills and shots that got me to where I am today.

Remember, younsters. Know what to take, and when to take it! It's all a matter of CONSISTENCY!"

Vilken jävla pajas du är, seriöst.

Träna 28 år, gör allt som coleman gjort, tryck i dig alla grejer och låt oss sen se om du blir mer än en medelmåtta bland svenska byggare.

Sheogorath
2005-05-08, 19:07
Vilken jävla pajas du är, seriöst.

Träna 28 år, gör allt som coleman gjort, tryck i dig alla grejer och låt oss sen se om du blir mer än en medelmåtta bland svenska byggare.

Nej tack.

Vic_1981
2005-05-08, 19:09
Nej tack.

Bra, för du skulle ändå se ut som skit. Men det gör det ju lättare för dig när du sitter där med dina 37.5 armar att trycka ner coleman och bara säga att han kommit dit han är idag tack vare sina steroider.

Sheogorath
2005-05-08, 19:14
Bra, för du skulle ändå se ut som skit. Men det gör det ju lättare för dig när du sitter där med dina 37.5 armar att trycka ner coleman och bara säga att han kommit dit han är idag tack vare sina steroider.

Han har kommit dit han är idag tack vare sina steroider, för hade han inte tagit sina steroider hade han inte varit där han är idag. Och det stämmer oavsett om mina armar är 31 cm eller 45, eller hur, Vic?

Sen är han säkert jätteflitig med sina proteinpulver och sitt slit på gymmet, inget snack om saken, men HAN blir en pajas (förutom att han är en knarkare) när han snackar om "consistency and dedication" utan att nämna den otroligt viktiga faktorn till sin framgång som är i hans konsekventa bruk av anabola tillväxthormon.

Baan
2005-05-08, 19:15
äh varför bråka? nu lugnar vi ner oss och ser på hockeyn

plus sätter på lite helloween

Jay-Z
2005-05-08, 19:18

Bläh, 28 år. Då kommer jag ju vara gammal. Typ 60. DÅ ska jag gå omkring gymmet med en sån där liten dosa man sätter vid struphuvudet och med min sköna vibrerande stämma skrika: "Liiiiightweeight, baby".

Coleman är grym. :)

Matte_Maiden
2005-05-08, 19:25
Han har kommit dit han är idag tack vare sina steroider, för hade han inte tagit sina steroider hade han inte varit där han är idag. Och det stämmer oavsett om mina armar är 31 cm eller 45, eller hur, Vic?

Sen är han säkert jätteflitig med sina proteinpulver och sitt slit på gymmet, inget snack om saken, men HAN blir en pajas (förutom att han är en knarkare) när han snackar om "consistency and dedication" utan att nämna den otroligt viktiga faktorn till sin framgång som är i hans konsekventa bruk av anabola tillväxthormon.

En rent hypotetisk fråga: Skulle han fortfarande vara en pajas om grejerna han tog var legala?

Kebab-Arne
2005-05-08, 19:27
Jag kan ju passa på att göra reklam för min tråd där jag klistrade in en historia när Coleman tränade rygg med Milos Sarcev.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=43227

Vic_1981
2005-05-08, 19:30

Ok, dags att upplysa dig lite. Alla som är någelunda insatta inom byggning vet att inom den absoluta toppen av den så förekommer det bruk av steroider etc. Så det känns lite onödigt för coleman att nämna något om det. Sen så tror jag att det kanske inte är sådär jättelämpligt att gå ut i Flex Magazine och berätta att man dopar sig.

Sen ang hans prestation så finns de en jävla massa som tar mer grejer än honom men inte är i närheten av hans resultat så han är imponerande vare sig du erkänner det eller inte.

Förövrigt så förekommer doping inom toppen av alla idrotter, garanterat lika mycket som inom byggningen.

TCOG
2005-05-08, 19:33

Tror du verkligen att om folk gjorde samma saker som Coleman skulle se ut som honom då också eller? OMG, tycker synd om dig...

och JA han har rätt när han säger "consistency" det är inte direkt så att det han håller på med är "a walk in the park" han har dedication for livsstilen....

NOTERA SMILIEN!!! ----> :sleep:

Sheogorath
2005-05-08, 19:35
En rent hypotetisk fråga: Skulle han fortfarande vara en pajas om grejerna han tog var legala?

Det handlar inte alls om grejernas legalitet, utan snarare om snedvridningen i retoriken. Om en framgångsrik byggare hade talat om vad som gjort honom framgångsrik och stått för allt: sin hårda träning, alla studier kring näringstiming, vila, sitt bruk av anabola steroider, stackers, morgonpromenader, kontra-mediciner etc. så hade jag känt ungefär att "Visst, to each his own; det är skönt att det finns någon som är ärlig iaf." Personer hade sen kunnat utvärdera hans metoder för vad de verkligen är. Kanske hade hans råd om bicepscurlen tett sig lite annorlunda i det ljuset, något som är särskilt viktigt för nybörjare. Sen hade jag fortfarande kunnat ha min åsikt om att TA preparaten i fråga, men personen hade i alla fall varit ärlig med VAD som gett honom framgång.

DET är skillnaden.

Runda Grodan
2005-05-08, 19:40
Jag kan ju passa på att göra reklam för min tråd där jag klistrade in en historia när Coleman tränade rygg med Milos Sarcev.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=43227
Läste historien. :thumbup: Roligt att läsa om monsterträning. Vet inte om du såg citatet som jag postade om Tom Platz i tråden träningsbilder. Jag postar det igen för jag tycker det är så coolt. Undrar vem som egentligen tränar allra hårdast?

I've seen Dorian's video... his intensity does not come close to Platz. I've seen Ronnies video ans seen him train once (off-season) his intesity does not com close to Platz. I've trained with Ray and Mike Mentzer... their intensity does not come close to Platz. At least once or twice Pro's would stop watch Tom do a set and walk away shaking their head. Tom was a freak... Tom thrived on pain. Let's take hacks. Eacg rep he would touch his knees to the floor in front of him. He do a set to failure. Then partials... until he couldn't budge the shoulder pads... Then he'd press the weight up with his arms and shoulders and stand up into the machine and do negatives down. when he couldn't go any further. He's stretch at the botton and then finally he'd collapse like a dead fish.

The guy was f*cking possessed. I'd train with ANYONE. Anyone except him. F*ck that. I'd rather go to the dentist and have him drill a hole in my skull.

Och drar till med en skön bild på Colemans rygg.

Sheogorath
2005-05-08, 19:41
Tror du verkligen att om folk gjorde samma saker som Coleman skulle se ut som honom då också eller? OMG, tycker synd om dig...

och JA han har rätt när han säger "consistency" det är inte direkt så att det han håller på med är "a walk in the park" han har dedication for livsstilen....

NOTERA SMILIEN!!! ----> :sleep:

Du kan överhuvudtaget inte veta hur Coleman skulle sett ut utan att trycka. Ponera att ingen någonsin skulle brukat anabola. Skulle han fortfarande stå som vinnare? Om inte, ska vi fortfarande hylla honom, när vi då vet att det var hur han svarade på steroiderna tillsammans med sitt övriga leverne som gav honom just den där lilla extra udden att hamna överst på pallen? Och eftersom vi inte vet, vågar vi hylla honom? Jag gör det inte, i alla fall.

Runda Grodan
2005-05-08, 19:45
Du kan överhuvudtaget inte veta hur Coleman skulle sett ut utan att trycka. Ponera att ingen någonsin skulle brukat anabola. Skulle han fortfarande stå som vinnare? Om inte, ska vi fortfarande hylla honom, när vi då vet att det var hur han svarade på steroiderna tillsammans med sitt övriga leverne som gav honom just den där lilla extra udden att hamna överst på pallen? Och eftersom vi inte vet, vågar vi hylla honom? Jag gör det inte, i alla fall.
Det sägs att Coleman var ren när han tog sitt proffskort men om man väljer att tro på det är upp till var och en. Numera är han väl dopad till gälarna men jag tror att han är både genetiskt och disciplinmässigt överlägsen de flesta samt med en riktig kärlek till sporten.

Officer
2005-05-08, 19:46
Sheo - hur länge har du tränat? 2 mån?

Med tanke på hur mycket du diskuterar jämt. Du är en riktig Olympiavinnare i teorin iaf..

Lasse Kongo
2005-05-08, 19:46

Den lilla extra udden ja, precis, verkar som du förstår trots allt, på tidigare inlägg verka det som du trodde att det enbart handla om prepp, men det är precis som du skriver, preppen är det där lilla extra som får honom att bli den han är.

Bra att du kom till insikt tillslut :thumbup:

fothermucker
2005-05-08, 19:47

Är du seriös?

Fatalist
2005-05-08, 19:48
Det sägs att Coleman var ren när han tog sitt proffskort men om man väljer att tro på det är upp till var och en. Numera är han väl dopad till gälarna men jag tror att han är både genetiskt och disciplinmässigt överlägsen de flesta samt med en riktig kärlek till sporten.

Det första tror jag inte ett skvatt på ( ;) ) men det andra håller jag med om!

vxcv
2005-05-08, 19:49
Grymma bilder, kul o se lita annat än dom vanliga b&k "rikta-en-spotlight-och-spruta-på-lite-fusk-svett" bilderna.

Matte_Maiden
2005-05-08, 19:51
Det handlar inte alls om grejernas legalitet, utan snarare om snedvridningen i retoriken. Om en framgångsrik byggare hade talat om vad som gjort honom framgångsrik och stått för allt: sin hårda träning, alla studier kring näringstiming, vila, sitt bruk av anabola steroider, stackers, morgonpromenader, kontra-mediciner etc. så hade jag känt ungefär att "Visst, to each his own; det är skönt att det finns någon som är ärlig iaf." Personer hade sen kunnat utvärdera hans metoder för vad de verkligen är. Kanske hade hans råd om bicepscurlen tett sig lite annorlunda i det ljuset, något som är särskilt viktigt för nybörjare. Sen hade jag fortfarande kunnat ha min åsikt om att TA preparaten i fråga, men personen hade i alla fall varit ärlig med VAD som gett honom framgång.

DET är skillnaden.

Steroider har på sätt och vis spelat ut sin roll i toppen då alla tar och trycker allt de kan. Om alla fuskar upp sig till max spelar det alltså mindre roll, vilket ger mer över till dem som sköter mat, cardio och träning bättre. _JAG_ tror i alla fall att dessa aspekter blir viktigare nu när alla har information och kan trycka till max, gränsen då det spelade stor roll hur och vad man tryckte tror i alla fall jag har passerats.

Runda Grodan
2005-05-08, 20:01
Det första tror jag inte ett skvatt på ( ;) ) men det andra håller jag med om!
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Vill gärna tro att han skulle ha varit ren. Om någon skulle klara det så är det Coleman men jag vet för lite för att säga det ena eller det andra...

Vilket år blev han proffs? Hur såg lineupen ut? Vad vägde Coleman in på och i vilken form var han? Jag har för mig att jag sett bilder men nu kan jag inte hitta några. :confused:

Coleman gick ju inte från att vinna sitt proffskort och sedan direkt bli Mr Olympia. Till en början placerade han sig lågt på proffstävlingarna och fick kämpa sig upp till Mr O.

Edit. Vad tror ni om John Hansen då? Han är ju Mr Natural Olympia, eller vad det heter. Ska se om jag hittar nån bild.

http://www.naturalolympia.com/

Jorgen
2005-05-08, 20:03
Tjosan vad det spårade ur.

HÅLL ER TILL ÄMNET!!

//Jörgen

Runda Grodan
2005-05-08, 20:07
Hittade en till bild på Mr Natural Olympia, John Hansen.

Edit. Äsch då! Nu hittade jag det här...

Yes, I did use back in the '80's but they were only 12 week cycles prior to competitions. I only competed once a year at that point so it was only one 12 week cycle per year for 5 years (1985-90). I started training at 14 years old and began competing at 16 years old. I weighed 135 pounds when I started training and got up to 230 pounds by the time I was 21 and this was all natural. Because I gained all my size naturally, I never had to use the stronger drugs to put on size. I just did the mild cutting drugs to keep my size while I dieted for the shows.

When I got to the national level, I realized I would have to use higher dosages as well as cycle on and off all year to keep up with my competition. GH was starting to be used at that point also. I decided to just compete natural because I didn't want to take the risk of using more drugs and I wanted to know that the physique I had was from my hard work and not from the drugs. The transition to the natural shows was pretty easy for me because I already had developed my size naturally. When I started competing in the natural shows, I saw guys who used to compete in the other shows and they obviously used the drugs to build their size and physiques because when they made the switch, they competed about 30 pounds lighter. There wasn't that big of a change in my physique because I never used the drugs to build my size. I just needed to diet longer and change my training to allow for more recuperation.

You have to do everything right when you are natural. I was probably about 197 for my first natural show (from overdieting and overtraining) and got up to about 208 in competition 5 years later (when that picture in the jean shorts was taken). I was only about 204 when I won the Natural Olympia because I was more ripped. I guess my average competition weight over the last 10 years was 200-205 pounds. I would still bulk up to 230-240 pounds in the off season but I didn't do that last year when I competed because I find I put on too much fat now since I am older (over 40).

Officer
2005-05-08, 20:10
De testar väl inte Natural Olympia-killarna varje månad året ut? Bara inför tävling? Då är det ju omöjligt att kolla om de verkligen är rena, dvs aldrig kurat.

jwzrd
2005-05-08, 20:11

DET är skillnaden.

Hela ditt resonemang säger: Det är steroiderna som gör att COleman är nummer 1. Säg det en gång för: Craig Titus, Säg det en gång till för: Plucke Nilsson på gymmet i Småberga, osv. Säg det för varje människa som tagit steroider. Alla hajar att ALLA kroppsbyggare i toppen kör steroider, ok? Det är inte nytt, det är inte exotiskt, det är inte konstigt, det är inte intressant, det är inte gammalt, det är helt jävla irrelevant om man diskuterar toppen! Fatta det så blir det enklare! Det som gör Coleman bättre än DOM ANDRA i toppen är inte steroiderna, det är allt det andra han gör tillsammans med hans gener JÄMFÖRT med det alla andra INTE gör med generna dom har.

Vi skiter alla i hur du vill eller inte vill ta steroider i det här sammanhanget. I det här sammanhanget handlar det om Coleman - världens bästa byggare just nu.

Om du nu visste hur han använda steroider, skulle du på något vis kunna ta till dig hans sätt att leva och träna på ett annat sätt då? Tänk efter och svara iallafall på den frågan inför dig själv, här kommer just DU sheograth aldrig någonsin att kunna ge ett ärligt svar eftersom du.. just inte är modig nog att ta den prestigeförlusten; men inför dig själv iallafall. Det är faktiskt inte nödvändigt att skrika: DET LUKTAR SKIT när alla redan känner lukten och ser skithögen framför sig. Det behövs inte. Lova mig att den där analogin inte flög rätt över huvudet på dig.

HenrY
2005-05-08, 20:14
Sheogorath: Du är helt fylld av skitsnack...bara så du vet. Jag tänker inte säga nått annat då andra redan har sagt det jag skulle vilja säga.

Tack!

Mvh

Sheogorath
2005-05-08, 20:15
Hela ditt resonemang säger: Det är steroiderna som gör att COleman är nummer 1. Säg det en gång för: Craig Titus, Säg det en gång till för: Plucke Nilsson på gymmet i Småberga, osv. Säg det för varje människa som tagit steroider. Alla hajar att ALLA kroppsbyggare i toppen kör steroider, ok? Det är inte nytt, det är inte exotiskt, det är inte konstigt, det är inte intressant, det är inte gammalt, det är helt jävla irrelevant om man diskuterar toppen! Fatta det så blir det enklare! Det som gör Coleman bättre än DOM ANDRA i toppen är inte steroiderna, det är allt det andra han gör tillsammans med hans gener JÄMFÖRT med det alla andra INTE gör med generna dom har.

Vi skiter alla i hur du vill eller inte vill ta steroider i det här sammanhanget. I det här sammanhanget handlar det om Coleman - världens bästa byggare just nu.

Om du nu visste hur han använda steroider, skulle du på något vis kunna ta till dig hans sätt att leva och träna på ett annat sätt då? Tänk efter och svara iallafall på den frågan inför dig själv, här kommer just DU sheograth aldrig någonsin att kunna ge ett ärligt svar eftersom du.. just inte är modig nog att ta den prestigeförlusten; men inför dig själv iallafall. Det är faktiskt inte nödvändigt att skrika: DET LUKTAR SKIT när alla redan känner lukten och ser skithögen framför sig. Det behövs inte. Lova mig att den där analogin inte flög rätt över huvudet på dig.

Era resonemang skulle fungera utmärkt om alla skulle svarat likadant på anabola steroider. Gör de det? Eller finns det vissa som blir bättre än andra just därför att de svarar bättre på steroider än andra?

jwzrd
2005-05-08, 20:15
Steroider har på sätt och vis spelat ut sin roll i toppen då alla tar och trycker allt de kan. Om alla fuskar upp sig till max spelar det alltså mindre roll, vilket ger mer över till dem som sköter mat, cardio och träning bättre. _JAG_ tror i alla fall att dessa aspekter blir viktigare nu när alla har information och kan trycka till max, gränsen då det spelade stor roll hur och vad man tryckte tror i alla fall jag har passerats.

Det tror jag med. Skillnaden och problemen tävlings- och utvecklingsmässigt sätt finns bara i tävlingar där vissa väljer att tävla rena (Så måste man väl ändå se det i dagsläget även i sverige?). Där ligger man ett par steg efter rakt av om man tävlar ren. Tävlar alla på samma drogvilkor så kommer SOM ALLTID skillnaden att finnas i vem som jobbar hårdast, eller kanske vem som har bäst genetiska förutsättningar.

Och för att bråka mer med Sheograth, jag tycker iallafall att det är oerhört intressant att se skillnaden mellan någon som ligger i och jobbar hårt och någon som bara låter drogerna göra jobbet. Det finns många exempel på drogare, dom brukar inte vara med länge i gemet, i sammanhanget är det ännu mer hälsovådligt än alternativet.

Jorgen
2005-05-08, 20:16
Eftersom tydligen inte en jävel brydde sig om att jag sade till er att HÅLLA ER TILL ÄMNET så låser jag tråden.

//Jörgen

Allan
2005-05-08, 20:18
Vad säger du Jörgen - ska vi dela ut lite varningar för ohörsamhet här...dum-di-dum-di-dum...

allan