Visa fullständig version : Boogeyman
Fatalist
2005-05-07, 21:52
Kom precis hem från bion, satan vilken bra skräckis! Rekommenderas starkt, brukar nästan aldrig bli skrämd av skräckisar men denna skötte det väldigt bra!
Bör ses på bio eller hemma med hög volym!
vad var så bra med den? verkar som en del är rätt negativa till filmens storhet, själv har jag inte sett den så vill inte uttala mig för mycket där.
Om det är mycket fysiskt våld så visst kan dte vara sevärd :D annars mo det bra är rysare av typen "skrämmas" och ingen gore så är det inte så mycket att hurra för
så berätta gärna mer :)
Filmen var bra tills slutet..
Sen när de började med datoreffekterna och allt de där kramset.. Då blev det bara "nu måste vi visa att detta är hollywood och sabba filmen nu när det är 5 min kvar av filmen"-stilen.
blekfet2
2005-05-07, 22:02
klarade av att se 3/4 av filmen....usch så kass den var, i klass med The Ring 2..
Fatalist
2005-05-07, 22:20
Det jag gillade var alla plötsliga (typiska för skräckfilmer) upphoppande snubbar och så.. Brukar inte falla för sånt men av någon anledning gjorde jag det idag.. Om och om igen... :D
blekfet2
2005-05-07, 22:21
Det jag gillade var alla plötsliga (typiska för skräckfilmer) upphoppande snubbar och så.. Brukar inte falla för sånt men av någon anledning gjorde jag det idag.. Om och om igen... :D
Om och om igen... :D[/QUOTE]
å det är där vi "vanliga" blev Blää :sleep:
mini_Arnold
2005-05-07, 22:24
Gammal film men jo den är äcklig :D
Pudzianovski
2005-05-07, 22:28
Har aldrig sett en skräckfilm som varit speciellt bra.
Tycker jag läser "alltså...jag brukar inte bli rädd av skräckfilmer..men den HÄR filmen va..den va...usch va otäck den va" varje gång en ny lite kändare skräckfilm kommer ut på bio.
Skräckfilm suger.
/skräckfilmshatare
Har aldrig sett en skräckfilm som varit speciellt bra.
Tycker jag läser "alltså...jag brukar inte bli rädd av skräckfilmer..men den HÄR filmen va..den va...usch va otäck den va" varje gång en ny lite kändare skräckfilm kommer ut på bio.
Skräckfilm suger.
/skräckfilmshatare
Prova läs boken House of Leaves istället. Den är riktigt läskig. :thumbup:
King Grub
2005-05-08, 05:12
Boogeyman var ju riktigt, riktigt, riktigt, riktigt dålig. *popcorn*
ölobrännvin
2005-05-08, 06:42
Jag tyckte det saknades lite i manus *screwy*
Början var bra och riktigt läskig ända till han gav sej på pappan då vart det för mycket *screwy* ... Men första 3 minutrarna var riktigt bra.
King Grub
2005-05-08, 07:34
3 av 89 är inte dåligt! http://bestsmileys.com/wink/3.gif
Se White noise istället :)
ölobrännvin
2005-05-08, 07:58
Se White noise istället :)
Den har jag, vad handlar den om ??
Om en man vars fruga försvinner och det visar sig att hon omkommit i en olycka. Vid ett senare tillfälle kontaktas han av en person som säger sig ha hört hans frus röst från andra sidan - han blir besatt och försöker få kontakt med henne genom EVP, men han får även kontakt med andra ondare personer..
Fultjack
2005-05-08, 09:21
tänkte se den på bio idag, eller xXx 2 , vilken tror ni är bäst? :)
XXX 2 om man gillar action och om man gillat den första filmen..Tycker inte att den va speciellt bra men som *popcorn* film va den skön.
Är man sugen på en thriller så White noise, den tycker jag va bra, förrutom slutet.
Boogeyman var hyffsad, många plötsliga händelser gjorde att man hoppade till...men slutet va ju bara för dåligt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.