handdator

Visa fullständig version : Byggarålder

grenade
2005-05-03, 21:18
När är det ultimata byggåldern?
Många säger ju att det är under tonåren men det kan kan fan inte vara sant.. Alla killar över 20 på gymmet kör 1 månad och blir hur stora som helst jämfört med mig som måste kämpa hela året för att få deras resultat (är 17 förövrigt).
Vet att det är individuellt men ni som är äldre och kört sen tonåren kan ju säga hur det var för er?

isato
2005-05-03, 21:28
jag är 22 men jag skulle tro att kring 40 är bra........ Det tar ju tid att bli stor

PowPow
2005-05-03, 21:59
När är det ultimata byggåldern?
Många säger ju att det är under tonåren men det kan kan fan inte vara sant.. Alla killar över 20 på gymmet kör 1 månad och blir hur stora som helst jämfört med mig som måste kämpa hela året för att få deras resultat (är 17 förövrigt).
Vet att det är individuellt men ni som är äldre och kört sen tonåren kan ju säga hur det var för er?

Man har ju som mest testo i kroppen under puberteten, så det borde nog vara då. Men å andra sidan växer man mycket då, och har ofta en väldigt hög energiomsättning. Så det borde ju vara svårare att hamna på energiöverskott. Några andra aspekter kan jag inte hitta. Men det finns kanske..

TommyBoy
2005-05-03, 22:07
Jag tycker att jag fick allra bäst resultat mellan 20-25. Men även nu vid 34 års ålder går träningen lysande.