Visa fullständig version : NOGP - lite pics
har mer bilder men kan inte posta just nu??!
Aja, kommer snart!
Herkulez
2005-05-01, 20:38
om jag inte minns fel så är det Per Gosh som tagit fotona, så cred till han :thumbup:
om jag inte minns fel så är det Per Gosh som tagit fotona, så cred till han :thumbup:
Aaa, inte jag iaf! :D
Ja gosh som tagit de, de ligger uppe på PB (kanske på exhale oxå har inte kollat).
Arne Persson
2005-05-01, 21:13
Dåligt svep??
Normalt innebär en sådan blottning en kraftig varning.
Vi var lite undrande kring det där. Under förbedömningen var det bara Martin som hade kalsingarna sådär, men på finalpasset hade Sune bytt om till samma stuk. Det verkade vara godkänt.
Pierre Chamoun hade lite hyss för sig också. Trängde sig förbi hela linen och började flexa under första bedömningen. Han blev tillsagd men inte varnad. Sen gjorde han samma sak på kvällen. Såg lite drygt ut, lindrigt sagt.
Så vad gäller?
allan
Jahaja, trodde Jag skulle få en varning först! *screwy*
Varför är det förbjudet?
...
Lite gayvarning men det där är en riktigt bra bild!
Fan det gick ett litet sus igenom publiken när Källström kom ut. :hbang:
csaba är grymmast som vanligt :bow:
csaba är grymmast som vanligt :bow:
Inte enligt de bilder jag sett, får han ju stryk!
men han är ett framtidslöfte iaf! :thumbup:
Lite gayvarning men det där är en riktigt bra bild!
Fan det gick ett litet sus igenom publiken när Källström kom ut. :hbang:
Tror inte direkt fotografen koncentrerar sig på vad som är gey o inte gey när han tar sina kort!;)
bra kort!!
Lasse Kongo
2005-05-01, 21:35
Ja Gosheligosh har fan lyckats knäppa riktigt bra bilder!
Länge sen man såg en sån rippad röv på en kille, Martin är ju dessutom runt 185! Det är rätt, dags att visa att byggning inte enbart är för dvärgar!
Martin måste va en bland de brutalaste svenskar som stått på en scen.
Tror inte direkt fotografen koncentrerar sig på vad som är gey o inte gey när han tar sina kort!;)
bra kort!!
Syftade inte på fotografen. *innocent*
Syftade inte på fotografen. *innocent*
*kissass* *slap* :furious: :naughty:
Ja Gosheligosh har fan lyckats knäppa riktigt bra bilder!
Länge sen man såg en sån rippad röv på en kille, Martin är ju dessutom runt 185! Det är rätt, dags att visa att byggning inte enbart är för dvärgar!
Martin måste va en bland de brutalaste svenskar som stått på en scen.
Trodde martin var 175?
Lasse Kongo
2005-05-01, 21:54
Trodde martin var 175?
Nää, måste checka upp det, men har nästan 99% på att han är runt 185, men blir osäker när du säger så, du såg han ju, måste du ha sett?
Btw, FAN va snygg du är....
Jo iofs så såg han lång ut, men han gick ju bredvid lee farang hehe (grym 51 åring btw).
Du är en riktig godbit du med. Skulle vilja göra saker med dig som jag bara drömt om.
Trodde martin var 175?
Sluta grusa Kongos förhoppningar nu.. taskigt.. *slap*
PS. Kongo - Flaggstångar blir aldrig riktigt grova.. *nananananana* :D
Lasse Kongo
2005-05-01, 21:58
Jo iofs så såg han lång ut, men han gick ju bredvid lee farang hehe (grym 51 åring btw).
Du är en riktig godbit du med. Skulle vilja göra saker med dig som jag bara drömt om.
aaa, ja Lee är grym.
Snela Palme, sluta... *cry*
Ja vi lägger ner, det gick för långt för bra längesen haha.
Flaggstångar... *uppdate*
Lasse Kongo
2005-05-01, 21:59
Dessvärre hade ja ju rätt, så flaggstänger kunde visst bli grova, vad kallar vi sånna som dig då?
Ngn som har ett bra smeknamn på Pez sort :D
Dessvärre hade ja ju rätt, så flaggstänger kunde visst bli grova, vad kallar vi sånna som dig då?
Ngn som har ett bra smeknamn på Pez sort :D
"Charmig"?
Lasse Kongo
2005-05-01, 22:01
"Charmig"?
Ja, du är rätt charmig faktiskt, det kan ja inte säga emot *kissass*
Inte enligt de bilder jag sett, får han ju stryk!
men han är ett framtidslöfte iaf! :thumbup:
jaja.. tävlingsmässigt och just i denna tävlingen har jag ingen aning om hur det går för honom.. ;)
tycker bara han har så sjukt grym fysik.. :bow: igen
*kissass* *slap* :furious: :naughty:
Faktiskt inte dig heller om du trodde det. :D
Martin är strax under 180. Sune ca 183. Martin vägde in på 117.3 och Sune på 119.8.
//Jörgen
Megatuttarna
2005-05-01, 23:56
:thumbup:
Fy fan vad jag stör mig på vita snubbar med dreads. Hoppas Csaba slog sönder honom backstage för det. :thumbup:
Fy fan vad jag stör mig på vita snubbar med dreads. Hoppas Csaba slog sönder honom backstage för det. :thumbup:
*screwy* *screwy*
csaba har inget att säga i den frågan heller. tootsie
Fan så inspirerande där att se Källström , klart imponerande !!!!
Alla över 175 är jättar. :em:
Brorsan började kalla Martin för "monstret" när han såg honom på gymmet, haha. *yourock*
Arne Persson
2005-05-02, 08:56
Jahaja, trodde Jag skulle få en varning först! *screwy*
Varför är det förbjudet?
Finns klara regler för hur mkt gluteus får blottas. Hade jag dömt så hade jag påpekat det på direkten! Annars så har Martin ju en fördel gentemot de andra.
fanns det mer bilder? var isåfall? (förutom pb)
hitta inget på exhale
Joachim B
2005-05-02, 09:58
Martin är strax under 180. Sune ca 183. Martin vägde in på 117.3 och Sune på 119.8.
//Jörgen
Martin är 183 cm...
Lasse Kongo
2005-05-02, 10:01
Martin är 183 cm...
då hade ja inte så fel trots allt ;)
Martin är 183 cm...
Åfan. Han sa till mig att Sune var 3-4 cm längre än honom och han gissade att Sune var 183. Jaja det är skitsamma. Grov är han i vilket fall som helst. :hbang:
//Jörgen
pellepedal
2005-05-02, 10:10
csaba är grymmast som vanligt :bow:Han hade inget med toppgubbarna att göra i alla fall.
Det var första gången jag sett Csaba live, och jag måste säga att jag hade väntat mig mer av honom.
Men han är ung, så han har nog framtiden framför sig... men den här gången låg han långt efter ...
fredrikcarlsson
2005-05-02, 10:17
Ang posebyxorna!
Inget regelfel med dem enligt vad jag har läst, eller varit med om på tävlingar utomlands.
Troligen om jag inte misstar mig så ska det snart till och med vara tilllåtet med string även på herr sidan utomlands, i varje fall i staterna o i england.
Och poserings byxorna är mina som jag hade förra året ingen klagade på dem och jag har större omfång på rumpan än vad martin har, dock så blir det väl ett sådant liv bara för att den e rippad, är man hård så ska rumpan synas inte hela givetvis men halva...
Och enligt reglena ska väl poserings byxan täcka halva glutetus!?
och den är sydd exakt efter mina och martins mått, givetvis kan byxorna glida in lite vilket de gjorde men vi tog ut dem så de täckte halva igen.
Ser absolut inget fel med detta.
hellre det än de tävlande som står med rumpan som en halv måne och inte flexar gluteus, ser rent ut sagt för jävligt ut på dem som inte flexar rumpan.
Dock min åsikt om detta ämne med posebyxorna och genom alla tävlingar jag varit o tävlat på så är dessa helt regelmässiga.
Är man hård så ska man kunna flexa även gluteus om dessa är rippade.
annars får väl ni i sverige införa Bodyfitness byxor så alla bara har hotpants...
Tror inte det hade varit så skoj...
Menar finns inte många som tycker om att ha poseringsbyxor på sig, menar de är ju skitfula, och trånga och äckliga... men när man ska bedöma en kropp så ska varje muskel o helhet bedömmas, då även gluteus.
Är emot string på män vid tävling även viss mån på kvinnor, men visst ska man ändå stå i dessa trånga små obekväma poserings byxor så kan man likväl.
få visa upp sina gluteus ordentligt.
Och det sus som gick genom hallen när martin klev upp på scenen i sitt fria och började med att flexa gluteus så vad jag kunde se var det ingen som spydde eller mådda illa eller tog illa upp. mest imponernade.
Sist jag så en sådan rippad rumpa var på Tommi .
Så inte många som får till det där.
Hälsningar Fredrik
Megatuttarna
2005-05-02, 10:31
Ang posebyxorna!
Inget regelfel med dem enligt vad jag har läst, eller varit med om på tävlingar utomlands.
Troligen om jag inte misstar mig så ska det snart till och med vara tilllåtet med string även på herr sidan utomlands, i varje fall i staterna o i england.
Och poserings byxorna är mina som jag hade förra året ingen klagade på dem och jag har större omfång på rumpan än vad martin har, dock så blir det väl ett sådant liv bara för att den e rippad, är man hård så ska rumpan synas inte hela givetvis men halva...
Och enligt reglena ska väl poserings byxan täcka halva glutetus!?
och den är sydd exakt efter mina och martins mått, givetvis kan byxorna glida in lite vilket de gjorde men vi tog ut dem så de täckte halva igen.
Ser absolut inget fel med detta.
hellre det än de tävlande som står med rumpan som en halv måne och inte flexar gluteus, ser rent ut sagt för jävligt ut på dem som inte flexar rumpan.
Dock min åsikt om detta ämne med posebyxorna och genom alla tävlingar jag varit o tävlat på så är dessa helt regelmässiga.
Är man hård så ska man kunna flexa även gluteus om dessa är rippade.
annars får väl ni i sverige införa Bodyfitness byxor så alla bara har hotpants...
Tror inte det hade varit så skoj...
Menar finns inte många som tycker om att ha poseringsbyxor på sig, menar de är ju skitfula, och trånga och äckliga... men när man ska bedöma en kropp så ska varje muskel o helhet bedömmas, då även gluteus.
Är emot string på män vid tävling även viss mån på kvinnor, men visst ska man ändå stå i dessa trånga små obekväma poserings byxor så kan man likväl.
få visa upp sina gluteus ordentligt.
Och det sus som gick genom hallen när martin klev upp på scenen i sitt fria och började med att flexa gluteus så vad jag kunde se var det ingen som spydde eller mådda illa eller tog illa upp. mest imponernade.
Sist jag så en sådan rippad rumpa var på Tommi .
Så inte många som får till det där.
Hälsningar Fredrik
Jag håller med faktiskt!
Jag tvivlar på att Gosh kommer att bråka om de bilderna som ligger i tråden redan men innan något snor fler bilder kan det ju vara läge att fråga fotografen om man får göra det!
har man rippad gluteus ska man även visa upp den *flex*
tycker jag
Tänkte bara dela med mig av en bra länk jag hittade på PB.
Finns väldigt mycket bilder från NOGP!
http://www.muscle.se/gallery/images/nogp05_giganterna.jpg
Edit: Eftersom det där är en webshop så är det :nono: med länkning. Men bilden får vara kvar. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.