Logga in

Visa fullständig version : Cs

Karate_kid
2005-04-30, 16:22
Alla ni som spelar CS blir ni så här ?

http://www.gorillamask.net/videocs.shtml

Matte_Maiden
2005-04-30, 16:31
Alla ni som spelar CS blir ni så här ?

http://www.gorillamask.net/videocs.shtml

Näe, det där ser ju dessutom ut att vara rätt fejkat...

Karate_kid
2005-04-30, 16:32
Näe, det där ser ju dessutom ut att vara rätt fejkat...

man vet ju aldrig med datamännen, dom innehar en sådan vrede.

Gabriel_
2005-04-30, 16:32
bara dom dåliga som blir arga när dom dör på cs..

vi bra dör aldrig :cool:

Baan
2005-04-30, 16:34
hm funkar ej *cry*

är det en svensk? finns två som jag kommer ihåg, i ena är en skåning som slår på tangentbordet så han alt-tabbar ut från CS, andra är en lite yngre kille kanske 15-16 som blir dödar och slänger iväg sin skärm och ropar "din fege jävel" till någon. Båda såg rätt äkta ut tyckte jag, andra killen sa en kompsi verkligen var sån -- han hade visst spelat med honom någon gång

Zafer
2005-04-30, 16:36
hm funkar ej *cry*

är det en svensk? finns två som jag kommer ihåg, i ena är en skåning som slår på tangentbordet så han alt-tabbar ut från CS, andra är en lite yngre kille kanske 15-16 som blir dödar och slänger iväg sin skärm och ropar "din fege jävel" till någon. Båda såg rätt äkta ut tyckte jag, andra killen sa en kompsi verkligen var sån -- han hade visst spelat med honom någon gång

Det är den när han skriker din fegajävel.

Karate_kid
2005-04-30, 16:37

svär inte.

Tigerkotten
2005-04-30, 16:37
kan mycket väl vara sant, själv kört online spel inte cs typ av spel dock.

Men efter ett tag om dom andra är fega och fortsätter och fortsätter såklart man lackar ur till slut.

Tror säkert att personen som dödat han campat flera gånger tidigare och bara väntade på att han skulle komma för att döda :)

Baan
2005-04-30, 16:38

ok den är ju rätt kul :)

personen i fråga har visst problem med humöret, hade han inte spelat CS så hade han väl lackat någon annan gång i något annat tävlingsrelaterat. Har kännt såna personer själv och tycker inte alls hans reaktion är helt onaturlig. Man behandlar inte sin hårdvara sådär för att göra en kul video..

Zafer
2005-04-30, 16:39
svär inte.

käft din fegajävel!

takjens
2005-04-30, 16:41
Det dära är sant.. killen gick lös flera ggr sådära på det dära lanet..
inte vettig.. bättre ta med dig ett par gammla tgb bord att avreagera sig på ^^