Visa fullständig version : Snubbe med rejält klipp i triceps
http://www.big-boys.com/articles/scissors.html :D
Niclas03
2005-04-30, 14:59
*yourock*
Karate_kid
2005-04-30, 15:05
bra kastat..
Haha! Grabben som kastar sparar ju knappast på krutet :)
varför funkar den inte? *grr27*
Skulle nog tippa på att killen som kasta fick rejält med spö efter...
Megatuttarna
2005-04-30, 15:10
Vilken sjuk jävel som sular en sax på sin polare sådär.
Varning för känsliga!!
http://mythbusters.campaigns.nl/killingcard.mpg
Dock är det inte på riktigt.
Karate_kid
Skulle nog tippa på att killen som kasta fick rejält med spö efter...
varför ?
s_himself
fy fan, vilken panik jag skulle få! och ja, han hade fan åkt på stryk av mig efteråt :devil:
Varning för känsliga!!
http://mythbusters.campaigns.nl/killingcard.mpg
Dock är det inte på riktigt.
den är rätt kasst gjord ändå tycker ja, han lutar sig ju uppenbart fram och blottar halsen, som om han bara väntar på att den andre killen ska slänga kortet
den är rätt kasst gjord ändå tycker ja, han lutar sig ju uppenbart fram och blottar halsen, som om han bara väntar på att den andre killen ska slänga kortet
Glädjedödare ;)
varför ?
Med tanke på kommentarerna i klippet och sedan med tanke på kroppsbyggnaden på killen ;)
Med tanke på kommentarerna i klippet och sedan med tanke på kroppsbyggnaden på killen ;)
med tanke på det så kommer han ju verkligen inte slå honom..
han åker till sjukhuset..
sen hur de gör upp den ekonomiska biten lär vi inte få veta..
varken det eller vad som händer om inte fatso betalar..
Tigerkotten
2005-04-30, 16:22
tror inte dom är kompisar, skulle inte förvåna mig om han är ett mobb offer och sedan lackade ur helt enkelt.
tror inte dom är kompisar, skulle inte förvåna mig om han är ett mobb offer och sedan lackade ur helt enkelt.
Precis det jag menar-
heltzonicka
2005-04-30, 16:56
OKEJ!
Nu får ni fan ta och hjälpa till här, varför kan jag numera aldrig se på filmklipp från den sidan och en del andra sidor?
Det enda som ploppar upp är fönstret där det står "windows media player" och sen är det några 3 kvadrater eller vafan det är?
Någon som kan haxxa lite hjälptips kanske?
mvh / danne
Seriöst så tror jag inte riktigt det, vanligt med personer som verkligen INTE tänker på vad dem gör när det blir sura. Sånt är riktigt jobbigt...
Tigerkotten
2005-04-30, 17:11
Seriöst så tror jag inte riktigt det, vanligt med personer som verkligen INTE tänker på vad dem gör när det blir sura. Sånt är riktigt jobbigt...
Jo vet själv att vissa personer kan vara på det sättet, speciellt när alkohol är med i bilden.
Men svårt och veta i detta fall.
Snyggt gjort, men uppenbarligen fejk... kameran råkar låta blir att filma killen som blir träffad. Den andra personen råkar sitta och hålla i en sax som han är beredd att utan att tveka kasta mot sin kompis. Och självklart kommer det inget blod när man har en sax begravt nästan upp till handtaget i armen. Och kraften som skulle krävas i kastet för att borra in saxen så där långt ska vi inte tala om.
Karl_alfred
2005-04-30, 17:30
Skapligt pucko som kastar sax! *screwy*
tossefar
2005-04-30, 18:26
Snyggt gjort, men uppenbarligen fejk... kameran råkar låta blir att filma killen som blir träffad. Den andra personen råkar sitta och hålla i en sax som han är beredd att utan att tveka kasta mot sin kompis. Och självklart kommer det inget blod när man har en sax begravt nästan upp till handtaget i armen. Och kraften som skulle krävas i kastet för att borra in saxen så där långt ska vi inte tala om.
Det är ju självklart att det är fejk, men det är ju fortfarande ett roligt klipp.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.