Visa fullständig version : Temporary internet files
Slartibartfast
2005-04-24, 23:31
Hittar inte den mappen. Har windows xp. Finns den överhuvudtaget?
Ja, klart det finns.
Internet ALternativ - Inställningar - Visa Filer
Det var märkligt! Jag hittar inte mappen när jag söker på "Temporary".
Men den finns och pathen ser ungefär ut så här:
C:\Documents and Settings\Slartibartfast\Local Settings\Temporary Internet Files
den mappen är dold, du kan varken söka eller se den om du inte visar dolda filer.
King Grub
2005-04-25, 07:47
Jag blev just av med 150 MB gammalt mög.
Det var märkligt! Jag hittar inte mappen när jag söker på "Temporary".
Men den finns och pathen ser ungefär ut så här:
C:\Documents and Settings\Slartibartfast\Local Settings\Temporary Internet Files
hade ingen local settings där men hittade alla mina cookies som jag rensade iaf.
King Grub
2005-04-25, 08:17
hade ingen local settings där men hittade alla mina cookies som jag rensade iaf.
Local settings är en dold mapp; du måste välja att visa sådana först.
Local settings är en dold mapp; du måste välja att visa sådana först.
var väljer jag det?
AcidSleeper
2005-04-25, 08:27
var väljer jag det?
GÅ in i en mapp --> Vertyg --> Mappalternativ --> Visning...
Kryssa nu för "Visa dolda filer och mappar
:thumbup:
Slartibartfast
2005-04-25, 08:29
Nu hittade jag den!
"visa dolda filer och mappar" :thumbup:
Nu kan ingen bevisa nåt.
AcidSleeper
2005-04-25, 08:31
Nu hittade jag den!
Nu kan ingen bevisa nåt.
Va duktig du är! ;)
GÅ in i en mapp --> Vertyg --> Mappalternativ --> Visning...
Kryssa nu för "Visa dolda filer och mappar
:thumbup:
tack men det hände inget och nu är jag rädd för att jag har roddat till det ordentligt *skrattar*
visste att jag inte skulle gå in och peta.
King Grub
2005-04-25, 08:38
tack men det hände inget
"Verkställ" efter det.
AcidSleeper
2005-04-25, 08:39
"Verkställ" efter det.
Ja det går inte att ta avbryt! ;)
"Verkställ" efter det.
jag må vara en idiot men inte en jubleidiot *skrattar*
klart jag verkställde och den gjorde massa saker men sedan tycker jag att jag ser samma filer/mappar men nu är jag mer rädd för att den har dolt filer istället för att öppna upp. När jag går in igen så är inte rutan jag bockade för förbockad utan lika tom som innan.
King Grub
2005-04-25, 08:40
Nu kan ingen bevisa nåt.
"Deleting a file or folder does not erase your data. Windows only deletes the file record, not the contents of a file. As a result, the free space of a hard drive is filled with recoverable files. Computer internet security software erases files found on the free space of a hard drive and can also permanently remove individual files and folders in Windows."
Nu hittade jag den!
Nu kan ingen bevisa nåt.
Om det är allt för många porrsidor du har besökt är det bra ide att rensa cookies och komplettera automatisk - formulär.
Slartibartfast
2005-04-25, 08:44
"Deleting a file or folder does not erase your data. Windows only deletes the file record, not the contents of a file. As a result, the free space of a hard drive is filled with recoverable files. Computer internet security software erases files found on the free space of a hard drive and can also permanently remove individual files and folders in Windows."
D'oh!
Nåja. Svårare att bevisa i alla fall.
Slartibartfast
2005-04-25, 08:45
Om det är allt för många porrsidor du har besökt är det bra ide att rensa cookies och komplettera automatisk - formulär.
HE HE. Jag är ingen nybörjare. Kör med Firefox för min pr0nsurfing nu för tiden. Snabb och enkel tömning. :thumbup:
Installera Appletten TweakUI där kan man flagga så internet cachen töms varje gång du loggar ut .. smidigt. ( den kan även tömma URL historiken , söksträngar etc )
Men om du skall dölja din porrhistorik för tjejjen , så se till att tömma cookies också. Eller ge henne ett eget konto på maskin.
Slartibartfast
2005-04-25, 09:56
Men om du skall dölja din porrhistorik för tjejjen , så se till att tömma cookies också. Eller ge henne ett eget konto på maskin.
Tjejen är väl medveten om min hobby.
Det är främst när man är hemma hos päronen som det kan uppstå situationer. ;)
Ny fråga: Tidigare när jag rensade tidigare besökta hemsidor så försvann dessa men nu gör de inte det, varför inte?
Jag rensar i explorer: Verktyg/Internet-alternativ; "rensa tidigare"
FinnPower
2005-04-25, 13:07
Jag blev just av med 150 MB gammalt mög.
Sh*t, jag körde en diskrensning nu. Antar att det var ett tag sen sist för nu blir jag snart av med 6,5 GB!! ;)
Men vilken tid det tar... konstigt, va?
Sh*t, jag körde en diskrensning nu. Antar att det var ett tag sen sist för nu blir jag snart av med 6,5 GB!! ;)
Men vilken tid det tar... konstigt, va?
Säker på att det inte var format c: du körde :D
Scratch89
2005-04-25, 14:10
Va? Visste ni inte att man kunde dölja filer? Hur gömmer ni då porren som ni laddar hem? :D
Kör du XP eller 2000 kan du sätta katalogrättigheter ...
Niemas problemas , zippa med lösen , gömma katalogern , de finns en massa trix
man gömmer inte porren.. man visar upp den stolt för polarna och eventuellt farsan, men då vill han bara kopiera om det är något bra :/
Nu hittade jag den!
Nu kan ingen bevisa nåt.
Massa bilder på Brad Pitt eller? *innocent*
(kunde inte hålla mig :em: )
(kunde inte hålla mig :em: )
Kissade du på dig eller vad hände?
Kissade du på dig eller vad hände?
Visste inte om jag skulle skriva det rätt onödiga inlägget men gjorde det till slut ändå och det var det jag syftade på när jag skrev "kunde inte hålla mig".
Blev allt klarare för dig nu eller är vissa ord för svåra? ;)
Visste inte om jag skulle skriva det rätt onödiga inlägget men gjorde det till slut ändå och det var det jag syftade på när jag skrev "kunde inte hålla mig".
Blev allt klarare för dig nu eller är vissa ord för svåra? ;)
Nej, jag förstår. Du kissade på dig. :)
Visste att ngt konstigt hände när jag försökte hitta filerna. Nu när jag kom hem från arbetet var alla kataloger gömda och efter mycket fixande har jag lyckats öppna dom igen men några dolda kataloger hittade jag inte så jag ger upp letandet efter temp internet files. *ler*
AcidSleeper
2005-04-25, 17:24
Låter som en fin liten bugg på Windows du har där! Kanske piratkopia? :D
Låter som en fin liten bugg på Windows du har där! Kanske piratkopia? :D
syftar du på mig?
tror inte det är en piratkopia. Det här är min arbetslaptop så det är nog helt legitimt.
Å andra sidan har jag inte heller några internetfiler jag behöver dölja iaf inte på den här *eg*
Nej, jag förstår. Du kissade på dig. :)
HAHAHA, du e härlig :thumbup:
HAHAHA, du e härlig :thumbup:
:love:
Ajabaja grub, inte citera utan att ange källa, har du tappat formen?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.