Visa fullständig version : vilket lost avsnitt ikväll?
bosse_brutal
2005-04-20, 16:46
alltså vilken del är det dom visar ikväll? tänkte ladda ner lite avsnitt, och då vore det ju dumt att ladda ner det som ska gå ikväll.
christian
2005-04-20, 16:48
Use the force.
TV4 Serie
Drama
Thriller
21.00 Lost
21.00-21.55 Amerikansk dramathriller från 2004 i 24 avsnitt. Efter en flygplanskrasch befinner sig 48 överlevande på en tropisk ö långt hemifrån. De har förlorat allt och måste försöka samarbeta för att överleva. Frågan är om de någonsin kommer bli räddade? Sänds i 16:9-format. Del 12 av 24. Jack, Kate och Sawyer slåss om att få ta hand om en låst portfölj de hittat som kan innehålla bevis om Kates mystiska förflutna. Sayid ber en motvillig Shannon att översätta de anteckningar han tog från den franska kvinnan. Rose och Charlie kommer varandra närmare på grund av Claires oförklarliga försvinnande. De överlevande har också problem med stigande tidvatten som hotar att begrava stranden och lägret. I rollerna: Matthew Fox, Evangeline Lilly, Dominic Monaghan, Maggie Grace, m.fl.
Den där serien är skum, har iofs bara sett ett par delar. Men jag tycker doktorn och hans brud borde ta ihjäl varenda jävel där. Så slipper man en massa intriger.
Den där serien är skum, har iofs bara sett ett par delar. Men jag tycker doktorn och hans brud borde ta ihjäl varenda jävel där. Så slipper man en massa intriger.
Utan intriger skulle ingen kolla *popcorn*
Nej jag tog död på serien :(
Heuheuhue TASKIGT *grr27*
blekfet2
2005-04-20, 17:25
inte sett nått av serien...kanske man borde tanka hem skiten å kika lite
LunaSpice
2005-04-20, 17:39
Den är mkt skum och därför väldigt bra. :D
det blir bara skummare och skummare med .....
Fan ja blir galen på den där serien! hinner ju inte gå 5 minuter förräns de e reklam! *grr27* ´har faktiskt tappat intresse för den rätt rejäält sistens, dom drar ju uuuut på allt så fasansfullt! :D
alltså vilken del är det dom visar ikväll? tänkte ladda ner lite avsnitt, och då vore det ju dumt att ladda ner det som ska gå ikväll.
varför skulle de va dumt? "köp" alla å sen tittar du på alla i ordning, svårare än så är det inte :thumbup:
AFanatic
2005-04-20, 17:53
Del 20 var intressant! :D
Va hände i del 20????
nej för fan, nu är vi tyst *grr27*
King Grub
2005-04-20, 18:15
Aaargh så irriterad jag blir över att avsnitt 21 inte sänds förrän 4 maj. :furious:
Har ju bara varit typ 2 avsnitt som visats i april.
King Grub
2005-04-20, 18:21
Det tvådelade sistaavsnittet (24&25) som heter Exodus I & Exodus II låter intressant. Exodus från vad...?
s_himself
2005-04-20, 18:28
Serien är sjukt bra! Har alltid något att se fram emot på onsdagar :)
christian
2005-04-20, 19:31
Episode list för er som, likt KG, nyttjar er timeshift till fullo.. ;)
http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html
Lasse Kongo
2005-04-20, 20:11
är lost så bra som det sägs? har inte sett ett enda avsnitt tyvärr =/ känns lite segt o bara hoppa in i serien kanske.
s_himself
2005-04-20, 20:17
är lost så bra som det sägs? har inte sett ett enda avsnitt tyvärr =/ känns lite segt o bara hoppa in i serien kanske.
jag tycker den är jävligt bra! :thumbup:
AFanatic
2005-04-20, 20:21
Det tvådelade sistaavsnittet (24&25) som heter Exodus I & Exodus II låter intressant. Exodus från vad...?
Exodus I,II och III är det....avsnitt 21 är ett sammanfattande och återblickande avsnitt.
Exodus fr ön kanske? ;)
Om man gillar utdragna serie som egentligen handlar om samma sak hela tiden så :thumbup:
King Grub
2005-04-20, 20:42
Exodus fr ön kanske? ;)
Det finns andra teorier...
AFanatic
2005-04-20, 20:45
Det finns andra teorier...
Så klart det finns...med tanke på att det kommer en andra säsong.
Så klart det finns...med tanke på att det kommer en andra säsong.
Källa?
s_himself
2005-04-20, 20:56
Om man gillar utdragna serie som egentligen handlar om samma sak hela tiden så :thumbup:
vadå.. det är väl som kolozzeum? Typ samma frågor och trådar kommer upp igen och igen och igen.. and you gotta love it :D
AFanatic
2005-04-20, 21:01
Källa?
As to what the castaways will have to endure next season, Grillo-Marxuach said: "The second season is strictly top secret right now. Damon has alluded to his ideas about what the second season is going to be like, and once the first season is over, we are going to begin secret summit meetings to start bashing out how it will lay out over the course of the season. Come May, we'll have a lot more information about what's going to be happening. But our masterminds are very much at work on what that second season will be about."
Leta lite kanske? http://www.tvtome.com/Lost/index.html#news *rolleyes*
s_himself
2005-04-20, 21:02
föresten.. vad va det i väskan som kate ville ha så gärna? missa när dom öppna väskan, va ute i köket och fixa med maten *cry*
Skicka mig ett PM och berätta :)
Leta lite kanske? http://www.tvtome.com/Lost/index.html#news *rolleyes*
Tack. Känns ju ganska irrelevant för mig att leta när jag vill veta vilken källa du använder dig av, tycker du inte det? Jag ifrågasatte inte ditt påstående utan ville bara veta var du hade läst det.
AFanatic
2005-04-20, 21:13
Tack. Känns ju ganska irrelevant för mig att leta när jag vill veta vilken källa du använder dig av, tycker du inte det? Jag ifrågasatte inte ditt påstående utan ville bara veta var du hade läst det.
Edit: Var så god :D
Jaja..tjöta. *slap*
s_himself
2005-04-21, 17:58
Jag vill fortfarande veta vad som fans i den jävla väskan som kate ville ha!!!!!!!!!!!!!!! GE MIG SVAR! *grr27* *cry*
Doctor Snuggles
2005-04-21, 18:42
Jag vill fortfarande veta vad som fans i den jävla väskan som kate ville ha!!!!!!!!!!!!!!! GE MIG SVAR! *grr27* *cry*
Stora, svarta, dildos.
King Grub
2005-04-21, 19:59
En leksak.
Stora, svarta, dildos.
En leksak.
sak samma :cool:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.