Visa fullständig version : Fick ni tag på Springsteenbiljett?
heltzonicka
2005-04-18, 18:00
Tja!
Som topiken lyder:
Fick ni tag på någon plåt till springsteen i sommar?
Jag har väl ringt en dryga 150 samtal till ticnet men lika upptaget hela tiden.
Har en chans som kanske är 75% att få tag i en plåt på annat sätt men det hade varit GULD att ha plåten i handen idag.
King Grub
2005-04-18, 18:05
Min bror fick, och därmed jag också, om jag vill ha en. Och det vill jag ju.
Jo för fan, det fick man ju till slut. ringde non stop till göteborg-konserten från 08.59-09.30 (återuppr. *pip-pip* fingret på brytaren - återuppr.).. satt i början även med mobilen i andra handen och ringde till stockholm. därefter kändes det ganska meningslöst eftersom jag trodde att alla hade tatt slut för längesen. Sen fick jag reda på att köpenhamnsbiljetterna skulle släppas kl 10! Jag som hade fått för mig att dem redan hade släppts för länge sen. Så jag försökte förgäves beställa genom nätet och försökte ringa som en galning. Hade jag vetat att biljetterna till köpenhamn skulle säljas i en massa butiker i dk, så hade jag givetvis åkt dit tidigare och köat.
"Jaha, ingen bruce i år heller då", tänkte jag och var ganska pissed off. Hade nämligen möjlighet att följa med till göteborg -03, men då var jag inte så speciellt stort fan och förmodligen dum i huvet, eftersom jag inte stack dit (vilket jag ångrar duktigt mycket i dag).
Men vad händer senare på eftermiddan? Jag fortsätter ringa, men den här gången med en datormic fäst intill telefonluren, så att jag slapp hålla luren för å höra om det var upptaget:D Då helt plötsligt tutar det inte längre upptaget.. någon säger "du är nu ställd i kö". Helt fantastisk känsla! Slutligen fick jag tag i två biljetter till göteborg och dagen var räddad!!
Detta var min långa historia:D
Riktigt lätt för Göteborgare. Bara att vänta tills morgonkön försvunnit och sedan knalla in på scandinaviums biljettkassa. :thumbup:
Tricklev
2005-04-18, 21:43
Min fysik lärare, och en tjej i fysik klassen fick iaf, och dom var riktigt purkna efter att ha försökt sova en natt på assfalt.
Megatuttarna
2005-04-18, 21:44
Jag har 13 stycken. Jag och TCOG ska använda dem för att torka oss i röven. Nää skojar bara, när kommer han hit?
Tricklev
2005-04-18, 21:46
Invandrarna i min klass visste inte vem han va ;)
Jag fick inte tag på U2-biljetter :(
har ingen använding för någon. så nej :sleep:'
Biljetterna går för 4k respektive 5k! på biljettnu :eek:
Dyrt skithuspapper det.
har ingen använding för någon. så nej :sleep:'
Biljetterna går för 4k respektive 5k! på biljettnu :eek:
Dyrt skithuspapper det.
Jo men dem rövhålen sålde ju innan dem ens hade släppts. Grejen e ju den, att biljetterna är personliga och därför skulle inte jag lita allt för mycke på biljettnu.
Lite trist att han inte ska ha med sig e-street band och att han förmodligen inte kommer spela några klassiska hits som tex river å såna. Men det blir nog en jävligt bra konsert ändå.
Grejen e ju den, att biljetterna är personliga och därför skulle inte jag lita allt för mycke på biljettnu.
Går att byta namn...
Jag fick inte tag på U2-biljetter :(
Men det gjorde jag :D
Sorry men jag är bara lite euforisk över att få se dem.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.