Visa fullständig version : studentskiva
tja tja
ska gå en studentskiva med temat "helvete - himmel". Mao man ska komma antingen utklädd till något som har med helvetet eller himmelen att göra.
Behöver ha grym klädsel och behöver lite tips
:devil: <- how unoriginal
självklart ska du klä ut dig till ett moln... eller kanske Gud? Eller varför inte självaste regnbågen?
Fatalist
2005-04-17, 21:58
En apostel?
Fluortant. Dom vill jag minnas kom direkt från helvetet.
http://www.praktikertjanst.se/images/I000122_-1.JPEG
edit: inlägg nr. 1000, stor stund detta
Det kan vara roligt att komma som något oväntat. Låtsas att du hört fel och kom antingen något weeeird.
Tema sjukhus blev hos en bekant att linda in snorren i lin - penicillin [penis-i-lin]
Annars kan du klä ut dig till solen, ozonlagret, Apollo 13 eller en stjärna.
Haha, gud och ozonlagret är dom bästa förslagen hittills =)
Men när jag tänker på helvetet så tänker jag på sex. Jag läste en bok en gång (Job) där man fick veta att i helvetet har man minsann en massa sex.
Så om du har en snygg kropp så har du ju en ursäkt att visa upp den nu :naughty:
Om du är spinkig å andra sidan skulle det passa bra att vara jesus... Eller en cherub om du är fet ;)
Det kan vara roligt att komma som något oväntat. Låtsas att du hört fel och kom antingen något weeeird.
Tema sjukhus blev hos en bekant att linda in snorren i lin - penicillin [penis-i-lin]
Annars kan du klä ut dig till solen, ozonlagret, Apollo 13 eller en stjärna.
Hohoho, "penis i lin"... :)
nej nej!!! du ska ta nått heeelt otippat just för at vara dryg och sen enkelt hänvisa att "detta" "den" minsann visst är från antingen himmelen elelr helvetet..
exempel:
helvete:
hitler
ipren mannen
Usama
himmelen:
påven
en dusch
darth vader
gör inte en sån tabbe att du ska vara "ängel" eller "djävel med lös horn" för det lovar jag att 99,9% av de andra kommer att vara...
mini_Arnold
2005-04-18, 06:56
Vad innebär "studentskiva" och varför heter det "studentskiva" ?
Samma gäller kräftskiva. Förstår inte.
en dusch
Så klockren... Karate kid :hbang:
Eller varför inte en himmelsäng? Då kan du bräda damerna på plats :thumbup:
tja tja
ska gå en studentskiva med temat "helvete - himmel". Mao man ska komma antingen utklädd till något som har med helvetet eller himmelen att göra.
Behöver ha grym klädsel och behöver lite tips
:devil: <- how unoriginal
Klä ut dig till ett regnmoln.. dra på dig ett duschdraperi..fett..
eller en kaffekopp
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.