handdator

Visa fullständig version : studentskiva

precis
2005-04-17, 21:39
tja tja

ska gå en studentskiva med temat "helvete - himmel". Mao man ska komma antingen utklädd till något som har med helvetet eller himmelen att göra.

Behöver ha grym klädsel och behöver lite tips

:devil: <- how unoriginal

abjorn
2005-04-17, 21:54
självklart ska du klä ut dig till ett moln... eller kanske Gud? Eller varför inte självaste regnbågen?

Fatalist
2005-04-17, 21:58
En apostel?

skaparn
2005-04-17, 22:20
Fluortant. Dom vill jag minnas kom direkt från helvetet.

http://www.praktikertjanst.se/images/I000122_-1.JPEG

edit: inlägg nr. 1000, stor stund detta

raZmus
2005-04-17, 23:21
Det kan vara roligt att komma som något oväntat. Låtsas att du hört fel och kom antingen något weeeird.

Tema sjukhus blev hos en bekant att linda in snorren i lin - penicillin [penis-i-lin]

Annars kan du klä ut dig till solen, ozonlagret, Apollo 13 eller en stjärna.

Loke
2005-04-17, 23:42
Haha, gud och ozonlagret är dom bästa förslagen hittills =)

Men när jag tänker på helvetet så tänker jag på sex. Jag läste en bok en gång (Job) där man fick veta att i helvetet har man minsann en massa sex.

Så om du har en snygg kropp så har du ju en ursäkt att visa upp den nu :naughty:

Om du är spinkig å andra sidan skulle det passa bra att vara jesus... Eller en cherub om du är fet ;)

JAM
2005-04-18, 00:34
Det kan vara roligt att komma som något oväntat. Låtsas att du hört fel och kom antingen något weeeird.

Tema sjukhus blev hos en bekant att linda in snorren i lin - penicillin [penis-i-lin]

Annars kan du klä ut dig till solen, ozonlagret, Apollo 13 eller en stjärna.
Hohoho, "penis i lin"... :)

mmartin
2005-04-18, 06:39
nej nej!!! du ska ta nått heeelt otippat just för at vara dryg och sen enkelt hänvisa att "detta" "den" minsann visst är från antingen himmelen elelr helvetet..

exempel:

helvete:
hitler
ipren mannen
Usama

himmelen:
påven
en dusch
darth vader

gör inte en sån tabbe att du ska vara "ängel" eller "djävel med lös horn" för det lovar jag att 99,9% av de andra kommer att vara...

mini_Arnold
2005-04-18, 06:56
Vad innebär "studentskiva" och varför heter det "studentskiva" ?
Samma gäller kräftskiva. Förstår inte.

abjorn
2005-04-18, 06:57
en dusch

Så klockren... Karate kid :hbang:

Eller varför inte en himmelsäng? Då kan du bräda damerna på plats :thumbup:

Thony
2005-04-18, 08:02
tja tja

ska gå en studentskiva med temat "helvete - himmel". Mao man ska komma antingen utklädd till något som har med helvetet eller himmelen att göra.

Behöver ha grym klädsel och behöver lite tips

:devil: <- how unoriginal

Klä ut dig till ett regnmoln.. dra på dig ett duschdraperi..fett..
eller en kaffekopp