Visa fullständig version : U been kicked in the nuts !
Asgarv :laugh:
http://www.compfused.com/directlink/738/
:D
M
Inte alls kul med såna "skämt" som blir våldsamma, jag brukar aldrig tycka synd om de "komiker" som får ordentligt med stryk ibland från folk som inte alls uppskattar det.
Om jag hade kunnat stå upp efter det där hade jag sparkat tillbaka, 3 gånger.
Ser ut som en parodi? Hade det hänt mig hade jag hoppat på det oranga fansstyget oavsett kamera.
det där är inte seriöst för 5 öre... men roligt var det iaf :D
FinnPower
2005-04-17, 18:52
Det skulle bli (minst) en stor fet smäll tillbaka, oavsett om nån står och filmar! Jag kan inte fatta att de är så kåta på att synas i TV att de accepterar en pungspark. Vissa var ju nästan glada och tacksamma... Idioter!
satan, jag känner ju själv vilket sug det är i magen å i bollarna *spy*
Tror också de e fake, de verkar ju lite som så.
Shysta ljudeffekter de lagt på :D
M
Har själv fått ett knä där en gång. Aj *spy*
Vafan? får all idioti kallas humor nuförtiden?
det känndes grymt fejk, fan en sån fet spark i pungen så resar man sig inte upp på ett tag.. och även om man gör det så är det inte med ett leende på läpparna typ OMG WTF I'm ON TV KICK ME AGAIN.
Å andra sidan var det lite småkul med ungarna som han sparkade och sen farsan.
Det är ju klart som fan att det fake. Men rolig var den iaf. :)
Nu vet du vad som väntar dig.................................. :whipped:
fick vara med och utdela en spark under en svensexa, en kille på centralen som var utklädd, först trodde jag bara han var konstig som frågade om jag ville sparka honom för 20 spänn sen fatta jag då hans kompisar stod bredvid och filmade, nåja 20 spänn är det lätt värt bara för att få testa att safta till någon i skrevet. han hade suspensoar, fast han blev orolig när jag började backa för att få lite fart i benet....
Rockhard
2005-04-17, 19:03
:laugh:
Det hela är ju en parodi. En rolig sådan! :D
Goddaniel
2005-04-17, 19:21
I början tyckte jag att det bara var idiotiskt men kunde inte hålla mig för skratt när han sparkade farsan med sina barn när dom spelade baseball.
:laugh:
Det där var ju ...... trevligt :confused:
ja måste ha nått fel i huvvet, men ja låg i datorstolen o grät av skratt :laugh:
Tricklev
2005-04-17, 20:06
Hoho, tänk om det skulle hända irl, jävlar liksom, han med tennisracket skulle börja svinga tilblaks på killens skenben när han låg ner, vad ska han åka fast för liksom? :confused:
det var så sjukt roligt och inte alls uppgjort..nej inte alls.
fick vara med och utdela en spark under en svensexa, en kille på centralen som var utklädd, först trodde jag bara han var konstig som frågade om jag ville sparka honom för 20 spänn sen fatta jag då hans kompisar stod bredvid och filmade, nåja 20 spänn är det lätt värt bara för att få testa att safta till någon i skrevet. han hade suspensoar, fast han blev orolig när jag började backa för att få lite fart i benet....
:laugh: Hur hårt sparkade du egentligen?
henke_in_training
2005-04-17, 20:29
att ens ställa frågan om det var på riktigt eller fake *rolleyes* en rolig parodi var det i alla fall, bra länk! :thumbup:
Fatalist
2005-04-17, 21:33
HAHA det är väl SÅ UPPENBART att hela grejen bara driver med alla candid camera-program?!?! Era reaktioner var ju roligare än själva filmen :laugh:
HAHA det är väl SÅ UPPENBART att hela grejen bara driver med alla candid camera-program?!?! Era reaktioner var ju roligare än själva filmen :laugh:
:D
Är väl inte roligt oavsett?
Fatalist
2005-04-17, 21:59
Är väl inte roligt oavsett?
Du kanske inte gör det. Men jag tycker det är våldsamt roligt när folk blir upprörda över saker som är sååå fejkade :thumbup: :thumbup:
Karl_alfred
2005-04-17, 22:04
Otroligt uppenbart att de var fejk, ändå blir folk upprörda *screwy*
Otroligt uppenbart att de var fejk, ändå blir folk upprörda *screwy*De såg antagligen inte slutet (vem orka kolla igenom hela?) och förstod inte att det var oseriöst... Skönt ändå att folk blir så upprörda :p
Du kanske inte gör det. Men jag tycker det är våldsamt roligt när folk blir upprörda över saker som är sååå fejkade :thumbup: :thumbup:
du är fejk,hahahhahah.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.