Visa fullständig version : Träningsbilder
Var och körde biceps, triceps och bröst nu på lunchen.
Försökte ta bilder på mig själv med självutlösaren...var svårt att få till det och så använde jag fel blixt så det blev tokigt mörkt och dåliga bilder, men jag postar dem ändå.
ähh va fan!!! resten av bilderna var för stora tydligen och jag har inte tid att hålla på ändra storlek på dem nu...så någon moderator kan väl ta bort tråden eftersom jag inte får till det själv...
jag är möjligen mongo, men jag har fan alltid samma problem med bildfanskapen...antingen är de för stora eller i fel format och i Paint blir det ju bara ännu mera fel när jag försöker ändra...
Prova detta programmet: http://www.irfanview.com/
Tack så grymt mycket för tipset av programmet. Fungerade utmärkt!!!
Denna bild är som de andra väldigt mörk, men de ljuger inte om att dieten inte gått enligt planerna. Enbart magen som ska bort och sticker fram väger väl 30 kilo. Skivstångscurl(bicce) är övningen...
lite bröstpress-maskin...bra maskin...man kan krama ur några extra reps med hjälp av foten.
och det sjukaste som hände på hela dagen igår.
Brukar börja med bänkpress...avslutade istället med det idag och jag var själv så jag fastnade under stången...brukar vanligen göra sexor på den vikten, men igår felade jag på min första rep och fick alltså krysta fram -HJÄLP! En vänlig själ kom springandes och hjälpte mig till slut.
du kör väl inte vader i bröstpressmaskinen :D skämt åsido...
bra fightermin på bilderna :)
du kör väl inte vader i bröstpressmaskinen :D skämt åsido...
bra fightermin på bilderna :)
hehe...nej vaderna kör jag lite upp och ner när jag borstar tänderna. Nej faktiskt så är nog vaderna en av mina starkare grupper...det visar sig väl när jag lägger in riktiga poseringsbilder efter deffen...
victor_n
2005-04-14, 10:58
kul me bilder där det verkligen ser ut som att mna sliter :thumbup:
kul me bilder där det verkligen ser ut som att mna sliter :thumbup:
tack...ska ta mycket mer och bättre bilder framöver
hehe...nej vaderna kör jag lite upp och ner när jag borstar tänderna. Nej faktiskt så är nog vaderna en av mina starkare grupper...det visar sig väl när jag lägger in riktiga poseringsbilder efter deffen...
det är ju helt rätt.. multi-taska samtidigt som man borstar tänderna sparar ju tid :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.