Visa fullständig version : Bäste debattör
The Mentor
2005-04-11, 12:35
Vem på forumet är bäst på att debattera? Och nu vill jag inte ha en poll här, utan en diskussion. Bäst på att debattera är inte detsamma som "vinner oftast debatter", utan helt enkelt en som kan föra fram sina argument på ett bra sätt, som lyssnar till andras argument samt är villig att ändra sina åsikter ifall han eller hon stöter på bättre argument.
Själv gillar jag Tolkia och Lizard.
Jag korar Allan till bästa debattören samt Yankeee till största tjurskallen
jo klassikern är ju en tes som läggs fram som följs av en skara människor som slänger in antingen för-eller motargument..
frågan e väl snarare vem som är skickligast i användandet av argumentationsknep :thumbup:
kimonque
2005-04-11, 12:42
Lizard
daja, för han e ja öhhh liksom bäst typ. Eller ja, jo de tror jag han e faktiskt.
Dumleman
2005-04-11, 12:48
Jag är bäst på att debattera punkt slut. Ni har fel jag har rätt.
Roger Persson, ehm, jag menar Arne Persson. Eller Allan.
Kanske måhända Lizard? Ehuru det är sant eller ej?
Vad vet jag.
The Mentor
2005-04-11, 12:51
Jag tycker att Allan och Arne Persson är keff på att debattera. Just för att båda är så himla säkra i sina åsikter och inte vill ändra sig oavsett vad. Yankee gillar jag däremot, han är inte ett dugg trångsynt, detsamma gäller förresten för Tricklev.
Modsen borde inte ens tas upp i en fråga om debatt , de har alldeles för nära till ban och block knappen för att de alls skall gå att diskuteras med dem ..
The Mentor
2005-04-11, 13:07
Modsen borde inte ens tas upp i en fråga om debatt , de har alldeles för nära till ban och block knappen för att de alls skall gå att diskuteras med dem ..
Inte ett dugg sant. Mig veterligen är det ingen moderator som kickar eller bannar folk pga meningsskiljaktigheter. Rebellisk i all ära, men det där är bara löjligt.
Inte ett dugg sant. Mig veterligen är det ingen moderator som kickar eller bannar folk pga meningsskiljaktigheter. Rebellisk i all ära, men det där är bara löjligt.
Inte alls , folk respekterar modsen på ett annat sätt och drar sig för att opponera sig allt för mycke ..
Jag håller med om att modsen inte kan tas med i racet, men då av skälet att det kan vara svårt att sitta på två stolar. Att man ibland kan få lov att hålla sin åsikt för sig själv till fördel för sin administrerande roll är lite av en krycka.
Själv håller jag Lizard högt, han framför sina åsikter och diskuterar ämnet utan att, såvitt jag sett, nånsin gå OT eller sjunka till nåt som öht liknar påhopp.
Dumleman
2005-04-11, 13:21
Inte alls , folk respekterar modsen på ett annat sätt och drar sig för att opponera sig allt för mycke ..
Med risk för att feltolkas så håller jag med. Men de är ju modds av någon anledning också, vilket stolpskott som helst får ju inte bli moderator så att säga så det är kanske inte på grund av just moddstiteln de får respekt.
Herkulez
2005-04-11, 13:27
Lizard helt klart.
King Grub
2005-04-11, 13:29
Lizard.
nu måste jag söka upp alla trådar med lizard för att kika vad som är så speciellt :/
Om vi lämnar modsen utanför detta tänkte jag nämna några som utmärker sig.
Yankee
Öppet sinne, tydlig och allmänt vettig. Dock så har han ju en förfärlig last, nämligen nanny-akuten.
bolio aka boxsquat
Föredrog bolio faktiskt. Båda är dock utsökta skribenter.
mini
Brukar ofta sluta upp på min sida skranket i debatter rörande kvinnosyn och attityder. Man måste ju gilla medhåll.
Tolkia
Tillför mycket, inte bara sunt förnuft.
Lizard
Mycket roliga vinklar på saker och ting. Men what's up med att inleda allt fetstilt?
skaparn
Jävligt bra människa. Trevlig, artikulerad, snygg, from, ödmjuk, klarsynt -> klärvojant, bildad, stark, snabb och framför allt rekorderlig.
Finns fler bra människor men jag kan ju inte nämna alla.
Löjtnant Blank
2005-04-11, 13:51
Yankeee för att han verkar besitta ett enormt tålamod. bolio för att han är dryg och smart på ett väldigt roligt sätt. mini är vass. Tolkia är vettig (hon hamnar högre på min lista när hon tar av sig pk-hatten och droppar kanslisvenskan).
Jag ser inte Lizard som debattör. Kanske är semantik, men så är jag ganska glad i att märka ord också. Läser dock alltid det Lizard skriver med stort intresse och gillar attityden.
För att hålla mig till frågan så är det ganska svårt att utläsa här. De flesta trådar som utvecklas till diskussioner eller debatter brukar snabbt handla om att vinna på ett sätt eller annat. Tycker nog att Tolkia och boxsquat utmärker sig mest. Varit alldeles för tyst om Blank på sistone, men det finns ju en del minnesvärda trådar där han varit inblandad.
Edit: jaja, även solen har fläckar... :em:
Fatalist
2005-04-11, 14:09
jo klassikern är ju en tes som läggs fram som följs av en skara människor som slänger in antingen för-eller motargument..
frågan e väl snarare vem som är skickligast i användandet av argumentationsknep :thumbup:
T ex märka ord är inget som jag anser vara en skicklighet, bara något man tar till när man inte har bättre att komma med. Och detta ser man vardagligen bland folk som andra tycker är bra debattörer.
T ex märka ord är inget som jag anser vara en skicklighet, bara något man tar till när man inte har bättre att komma med. Och detta ser man vardagligen bland folk som andra tycker är bra debattörer.
Men är inte ett korrekt språkbruk en del i att vara en god debattör? Att på ett enkelt men precist sätt kunna förmedla vad man menar? Om halva diskussionen kommer att handla om fel saker för att man missförstår varandra är den väl inte speciellt lyckad?
Lizard helt klart. *yourock*
Upphör aldrig att förvånas över honom, verkar ha koll på det mesta, och han skriver på ett pedagogiskt sätt.
Allan respekterar jag högt också, livserfarenhet kommer långt där..
Kanske är semanik, men så är jag ganska glad i att märka ord också.
Jag med.
;)
Fatalist
2005-04-11, 14:28
Men är inte ett korrekt språkbruk en del i att vara en god debattör? Att på ett enkelt men precist sätt kunna förmedla vad man menar? Om halva diskussionen kommer att handla om fel saker för att man missförstår varandra är den väl inte speciellt lyckad?
Jag märker också ord om de på något sätt kan missuppfattas, men ibland går det lite väl långt
Jag med.
;)
Haha, som att stava fel på inelekt eller intelegens...
Gillar inte att ranka folk men Lizard är ju en klar favorit.
Boxsquat aka bolio är skoj men 1) han vill inte bli gillad och 2) vettefan om filosoferande kan räknas till debaterande.
Har ingen nämt Garnax ännu:) Han brukar ju vara med i många argumentationer iallafall. Jag måste faktiskt säga att han sköter sig rätt väl med tanke på mängden personliga påhopp att får uthärda.Han är underhållande också:) sen får man tycka vad man vill om åsikterna.
Arne Person argumenterar rätt så roligt ibland måste jag säga:)
Iövrigt vettefasiken.Har lite svårt att lägga namn på minnet. Jag tyckte det var en väldigt bra diskution om djurens rätt hit och dit för några dagar sedan. Där var det många som skötte sig föredömligt tycker jag. Även om även den tråden innehöll många av dom vanliga oneliners(i stil med du är dum)
MVH
Jugger
jag för jag är hårdrockare.
Vem på forumet är bäst på att debattera? Och nu vill jag inte ha en poll här, utan en diskussion. Bäst på att debattera är inte detsamma som "vinner oftast debatter", utan helt enkelt en som kan föra fram sina argument på ett bra sätt, som lyssnar till andras argument samt är villig att ändra sina åsikter ifall han eller hon stöter på bättre argument.
Själv gillar jag Tolkia och Lizard.
Gillar bolio mest tror jag, även fast det är lite svårt att debattera mot honom. Men han ser lite djupare och har lite andra värderingar än de flesta, därför är han intressant. Fast det är nog svårt att få han att ändra sig.
:)
Jag är då sämst på att debatera. Får aldrig fram det jag menar, och om jag skriver någonting uppfatas det allt för ofta på fel sätt ;)
Lika bra man håller käften :|
AFanatic
2005-04-11, 15:06
Bingo har jag för mig...
jag har fortfarande inte fattat skillnaden/sammanbandet mellan bolio och boxsquat. Kan nån förklara?
jag har fortfarande inte fattat skillnaden/sammanbandet mellan bolio och boxsquat. Kan nån förklara?
bolio är nu boxsquat, varför får du fråga honom själv om förslagsvis i ett PM.
Röstar på Baan.. Lizard kan ju dra, enda anledningen varför ni säger honom är för att så fort nån säger "min flickvän gjorde slut" så skriver 500 ords förklaring om hur bra allt kommer bli
BAAN FOR THE WIN!!
mini_Arnold
2005-04-11, 15:17
Macleod eller vic_1981
Generellt tycker jag att folket här debatterar på ett dåligt sätt. Eventuell intelligens täcks av ett lager av dryghet och fjantigt överdriven självsäkerhet. Men det tycks vara så man gillar att debattera här, och vem är jag att döma?
Nåja, Yankee är bra. Väldigt öppen och liberal. *kissass*
Jag tycker att Allan och Arne Persson är keff på att debattera. Just för att båda är så himla säkra i sina åsikter och inte vill ändra sig oavsett vad. Yankee gillar jag däremot, han är inte ett dugg trångsynt, detsamma gäller förresten för Tricklev.
wåård.. :D
varför säger så många Allan? slickeröv? o isf varför det?
"så är det! jag har aldrig fel" ungefär..
sen tycker jag inte det är så svårt att se när yankeee driver med folk, men "the drivee" har alltid svårt att fatta o ballar mestadels ur..
nu är det mkt möjligt att du va ironisk nånstans, men jag har inte kännt av dig ännu.. o det du sa va BRA, sådesså..
King Grub
2005-04-11, 16:00
bolio är nu boxsquat
Bolio och boxsquat är nu The Mentor... *screwy*
Bolio och boxsquat är nu The Mentor... *screwy*
Såg det direkt efter post #3. Du har kollat adresser antar jag?
The Mentor
2005-04-11, 16:11
Hedersmedalj till King Grub.
Inser du inte hur fantastiskt töntigt det är att byta nickname hela tiden?
Garnax hade sina ljusa stunder (pisstråden) annars var det väl inget speciellt med honom (mer än att alla hatade honom???) :confused:
Bolio/Boxsquat är utan tvivel bäst (värst?) på personangrepp, vilket knappast borde räknas med i debattörförmågan?? *screwy* (Nu kommer jag väl få mig en känga kan jag tro :D)
Allan har mest erfarenhet och är för det mesta rätt pedagogisk
Lizard är självklart också bra
Andra värda att nämas är väl z-bumbi, fast han kan krångla till det ibland (bara för oss dumma givetvis ;)) King Grub debaterar mig veterligen sällan, han är mer en såhär-är-det-personlighet, och dit kan även Arne räknas. :thumbup:
Varför Bolio? Han har väl fått 50% av sina trådar att urarta i pinsamma, töntiga och ibland motbjudande personangrepp? (Hoppsan, nu är jag ju inte bättre än honom :notme: )
Några som jag tycker skriver bra inlägg är Lizard, stahlberg och King Grub. Finns många fler såklart.
Allan och vissa andra ger bra råd men är ibland dåliga på att motivera. "Det bara är så".
Varför Bolio? Han har väl fått 50% av sina trådar att urarta i pinsamma, töntiga och ibland motbjudande personangrepp? (Hoppsan, nu är jag ju inte bättre än honom :notme: )
Nja, jag gillar bolio för han har ganska unika åsikter. Även om han är väldigt annorlunda på att debattera.
[EDIT] Gillade även Grahn innan han gick och gifte sig och blev vek. Även tjejerna som Cilia, mini och Tolkia är ganska rolig att debattera mot.
Inser du inte hur fantastiskt töntigt det är att byta nickname hela tiden?
Instämmer med ovanstående skribent.
aa, glömde stahlberg, han är bäst! :thumbup: Kanske mest för att jag älskar hans underbara rövarhistorier om Dr Dårfink och snobbentrosorna, Bengt Stahlberg discons konung, Dr Drunk, Dr skunk, magica de hex, Napoleon och hans förhatliga fru, och flera hundra andra helt vrickade karaktärer :love:
The Mentor
2005-04-11, 16:36
Vadå personangrepp, era jävla töntar.
Pudzianovski
2005-04-11, 16:39
COC är utan tvekan en av få som får mig att le.
palme är bäst. säger minst och menar mest
Hedersmedalj till King Grub.
Och stupstock till dig. Namnbyte är inte fräckt alls. Jag tar tillbaka allt snällt jag sa om dig. Tar ner affischen från min vägg dessutom. Och inte tänker jag sova i mitt bolio-örngott mer.
Fy!
Jag gillar jwzrd - skarpa iakttagelser och bra formuleringar. Bärs har en skolad debattteknik, gränsar hela tiden till provokation. Men jag saknar Insano! Tolkia är alltid vass. Bolio m alias är bra i mindre bitar.
allan
Jag gillar mig själv, innebär det att jag är gay :confused:
Jag gillar mig själv, innebär det att jag är gay :confused:
Nä, det innebär att det faktiskt finns en person i hela världen som gillar dig.....
allan
Nä, det innebär att det faktiskt finns en person i hela världen som gillar dig.....
allan
ja heter det inte ensam är stark ?
allan
hahaha tack
fintelligens
2005-04-11, 17:26
Bolio, han snackar så bra slang :)
hahaha tack
va fan tackar du för din danskjävel?
Bolio, han snackar så bra slang :)
shu brosan, ey len, ja cutta oxå fett med slang yao!
va fan tackar du för din danskjävel?
han fick mig att skratta till. det va snällt, speciellt med tanke på att hela dagen har varit ett stort skämt
han fick mig att skratta till. det va snällt, speciellt med tanke på att hela dagen har varit ett stort skämt
1:a april ? jag log inte ens på ena mungipan.. jag var nästan lika purken som, som,som grinolle ALLAN
The Mentor
2005-04-11, 17:37
Oj, jag glömde förresten Bärs. Han åsikter är keff, men han är bra på att debattera, och jag tror att han skulle kommit fram till bra grejer ifall han hade träffat på rätt folk när han var yngre. På det stora hela tror jag att Yankee och Lt. Blank är dem jag har mest gemensamma åsikter med här inne. Rent ytligt är t.ex. Yankee tokliberal och pro-capitalism, men djupt där nere tror jag att vi tre är rätt bra överens. Jag tycker dessutom bäst om Allan av alla, för även om han har keffa åsikter ibland har han något som ingen annan här har, nämligen principer och godhet. Fast Allans brist ligger i att han är så himla säker på allting.
Mina favoriter:
Yankee - kul och oftast saklig. Verbal men jäkligt envis ibland.
jwzrd - provocerande och klarsynt. Hård.
Lizard - fängslande berättare. Poetisk.
Lt. Blank - smart och cooooool!
Allan - gammal är äldst.
/William
Hm, hur lyckades jag hamna i denna diskussionen? :D
Tokliberal? Nja, det tycker jag inte.
Jag har ingen direkt favorit, men det finns många roliga t.ex bolio, jwrzd, cilia, tolika, skaparn mfl.
Edit: trance får inte glömmas.
Tyvärr, har jag ingen tuff motivering till alla. Är för kass på sånt :)
Fast Allans brist ligger i att han är så himla säker på allting.
Han har lite strul med ögonen då och då, han lyckas alltid missa inlägg som motbevisar honom.
mini_Arnold
2005-04-11, 18:58
allanjag gillar thony. inte mycket men tillräckligt *kissass*
Matte_Maiden
2005-04-11, 19:08
Yankeee och Bolio.
Tricklev
2005-04-11, 19:14
Whow, finns en massa folk här jag tycker är roliga debattörer, får hoppas jag inte lömmer någon nu då.
Cilia(hoho, hon skapade ju faktiskt "Manliga skönsoperationer" tråden åt mig :love:
Bolio är lite rolig, ibörjan, sedan så bara flummar han ut och talar om penisar.
Bärs är rätt rolig.
Yankee är söt
Mini och Tolkia är tjejer, så dom får också nämnas ;)
Trance är rätt okey, förutom att han lysnar på just Trance.
Gymmagikern är jag nog mest kär i, tycker han har en del närliggande åsikter med mig, fast uttrycker sig två snäpp bättre.
Lizard måste ju nämnas.
Sedan finns det dom jag finner sämre på att diskutera, och det är alla födda före 60talet(hoho, Allan *kissass* )
Sedan finns det dom jag finner sämre på att diskutera, och det är alla födda före 60talet(hoho, Allan *kissass* )
Det kan bero på att vi är petiga när det gäller fakta. Som att jag t ex INTE är född före sextiotalet.....
allan
Tricklev
2005-04-11, 19:32
Det kan bero på att vi är petiga när det gäller fakta. Som att jag t ex INTE är född före sextiotalet.....
allan
:D
Bara retas med dig ju :cheers:
AFanatic
2005-04-11, 20:10
Han har lite strul med ögonen då och då, han lyckas alltid missa inlägg som motbevisar honom.
Det är vid de tillfällen han inser att han inte har flugor i ögonen...fast egentligen så har han flugor i ögonen, han ser dem bara inte...för han har flugor i ögonen.
....har aldrig hänt. Och så var det med den saken!
allan
Cilia(hoho, hon skapade ju faktiskt "Manliga
förvånade t o m mig eftersom jag inte ens visste att jag hade en åsikt i frågan.
Har nog aldrig tänkt på ämnet tidigare.
Tolkia är en klar favorit när det gäller att lägga fram sin ståndpunkt på ett bra sätt. Synd att hon verkar lite rädd att ta ställning ibland.
Yankeee (är jag den enda som förstått att han stavar med tre "e" på slutet?) skriver vettiga saker.
Lizard diskuterar på ett trevligt sätt. Tyvärr orkar jag nästan aldrig läsa de trådarna som han deltar i eftersom de är 100 sidor långa.
Stahlberg är bäst, punkt slut! Minns när han styrde upp religionstråden, ett inlägg så höll alla andra truten sedan :D
fothermucker
2005-04-12, 00:21
Men megatuttarna då? :hbang:
The Mentor
2005-04-12, 00:24
Jag gillar Megatuttarnas sätt att debattera. Tycker han är vettig även om våra åsikter skiljer sig ibland.
Generellt tycker jag att folket här debatterar på ett dåligt sätt. Eventuell intelligens täcks av ett lager av dryghet och fjantigt överdriven självsäkerhet. Men det tycks vara så man gillar att debattera här, och vem är jag att döma?
Nåja, Yankee är bra. Väldigt öppen och liberal. *kissass*
Det finns rikskända debattörer som är sämre på TV eller i radio. Vem minns inte debatterna mellan tjock-persson och Carl Bildt? Båda var lika självgoda och dryga, men det syntes att dom trivdes när dom smålog under debatterna.
formula4shape
2005-04-12, 00:41
sverker - har vettigast innehåll i det han skriver.
men lovar att jag krossar honom på att sälja omega ;)
Glömde bort kurden bolio och macleod, guld när han väl skriver :)
jwzrd får min röst! Hamnar man i debatt med honom gäller det att verkligen veta vad man snackar om, annars blir man mos.
Samma sak med Allan.
jwzrd får min röst! Hamnar man i debatt med honom gäller det att verkligen veta vad man snackar om, annars blir man mos.
Samma sak med Allan.
Jag sätter in pengar lite senare kväll :D
NI har väl inte glömt Rymdråttan :D
Jag sätter in pengar lite senare kväll :D
Säg det över PM, dåre! :D
Och ponnyn! Glöm inte ponnyn.
Säg det över PM, dåre! :D
Och ponnyn! Glöm inte ponnyn.
http://images.amazon.com/images/P/B000212VE0.01.LZZZZZZZ.jpg
Kommer på posten imorgon.
bear.flowertwig
2005-04-12, 12:10
Tänker inte tjata om samma namn som redan varit uppe utan nöjer mig med att namedroppa Matte_Maiden. Sväljer väl inte riktigt hans åsikter och ibland är han lite väl mkt ung hetsporre men det kan nog bli något där ;)
Tänker inte tjata om samma namn som redan varit uppe utan nöjer mig med att namedroppa Matte_Maiden. Sväljer väl inte riktigt hans åsikter och ibland är han lite väl mkt ung hetsporre men det kan nog bli något där ;)
Absolut, Matte e grym för sin ålder :bow:
Absolut, Matte e grym för sin ålder :bow:
bra grund ?
....har aldrig hänt. Och så var det med den saken!
allan
Haha, nänä. Finns hur många trådar som helst där du skiter i inlägg med argument som strider mot dina åsikter.
Haha, nänä. Finns hur många trådar som helst där du skiter i inlägg med argument som strider mot dina åsikter.
Det där inlägget har jag aldrig sett...
PMa mig med exempel tack.Men ibland är det faktiskt så att man lägger ner en diskussion för att man inte kommer vidare.
allan
Det där inlägget har jag aldrig sett...
PMa mig med exempel tack.Men ibland är det faktiskt så att man lägger ner en diskussion för att man inte kommer vidare.
allan
Självklart har du inte det.
Jag har inga exempel på rak arm, och jag är för trött för att leta upp något. Däremot _vet_ jag att det har hänt. Jag vet också att det finns flera på detta forum som tycker samma sak.
Men det kan ju också vara som du säger att du lämnar diskussionen för att man inte kommer vidare. Men hur ska vi andra veta det om du inget skriver?
Självklart har du inte det.
Jag har inga exempel på rak arm, och jag är för trött för att leta upp något. Däremot _vet_ jag att det har hänt. Jag vet också att det finns flera på detta forum som tycker samma sak.
om du böjer armen lite då?
Tråden handlade om skickliga debattörer inte om att hacka på Allan eller andra.
The Mentor
2005-04-12, 19:38
om du böjer armen lite då?
Note to self: jmf. tråden kring "Irritation" för motivering.
The Mentor
2005-04-12, 19:39
Tråden handlade om skickliga debattörer inte om att hacka på Allan eller andra.
Det måste jag hålla med om. Jag var mest intresserad av att veta vilka som var bra, vilka som är dåliga kan vi ta i tråden om "Irritation".
Svårt att säga vad som bör utgöra kriterierna för en bra debattör. Ofta är det ämnet och alla debattörer som i ett samspel sätter nivån vilket alla antingen lider eller drar nytta av. Dessutom skall en debattör debattera, inte sväva ner från ovan, säga "hur det är" och dra sin kos. Yankee och Trance brukar (ofta iaf) gå sakligt tillväga och metodiskt nysta sig fram i debatter utan att (med vissa undantag) ta till överord. Det är bra. I synnerhet Allan och men även jwzrd har båda en betydande mängd sakkunskap i arsenalen som kan sätta det diskuterade i ett nytt ljus. Dock tenderar de båda att kanske reagera lite väl emotionellt när vissa politisk-ideologiska frågor, ofta med anknytning till USA, diskuteras. Bolsquat utmärkte sig inte precis i feministtråden men har definitivt potential när han fått lite fler år på nacken och lyckats frigöra sig från sin filosofiguru. Så många andra har jag inte debatterat med. Forumets damer kunde ta lite mera utrymme åt sig.
RobbeliRobban
2005-04-13, 13:35
Grahn, Jwzrd och Yankeee är bra och uthålliga debattörer.
Jag har ingen särskilld favorit, däremot många jag tycker är sannlöst dumma. :D
Yankee brukar dock få till one-liners som träffar diskret men svider som en pungspark. Det gillar jag.
Metal_boy_
2005-04-13, 13:57
Ingen aning. Brukar lura i bakgrunden i diskussioner o skratta för mig själv när folk tror att dom är kompetenta inom ett område, o leka PK( precis som politiker som heller aldrig löser nått, för dom tror att dom kan hjälpa allt o alla, för att smöra me nyllet utåt till fördel för sen feta lön ) Och man ser att dom kopierat textrader från första länken på "sökordet" på google(nämner inga namn), men :laugh:
Höjden av underhållning
Metal_boy_
2005-04-13, 13:58
Jag har ingen särskilld favorit, däremot många jag tycker är sannlöst dumma. :D
Yankee brukar dock få till one-liners som träffar diskret men svider som en pungspark. Det gillar jag.
du tycker alla är dumma då och då :D
du tycker alla är dumma då och då :D
Nej då, inte då och då :D
Metal_boy_
2005-04-13, 14:09
Nej då, inte då och då :D
haha
va fan! *grr27*
Och man ser att dom kopierat textrader från första länken på "sökordet" på google(nämner inga namn), men :laugh:
Det där har jag också märkt att det förekommer, extra kul är det när det i vissa fall är folk som i andra lägen är rädda om sin upphovsrätt. :)
Grahn, Jwzrd och Yankeee är bra och uthålliga debattörer.
Envisa som få mao. :D
Envisa som få mao. :D
Heter det inte "envishet är en dygd"? ;)
Heter det inte "envishet är en dygd"? ;)
då är jag världens "dygdigaste" människa...
då är jag världens "dygdigaste" människa...
Var du inte du som var så irriterande också? Stumpan ;)
Metal_boy_
2005-04-13, 17:45
Det där har jag också märkt att det förekommer, extra kul är det när det i vissa fall är folk som i andra lägen är rädda om sin upphovsrätt. :)
haha. Det är ju också pinsamt när dom anklagar andra att inte ha nån koll heller, när dom själva inte visste ett shit 5min innan.
Jag må spela dum ibland och driva folk till vansinne, men som sagt; jag spelar dum :)
Jag må spela dum ibland och driva folk till vansinne, men som sagt; jag spelar dum :)
http://www.wallstreetnightclub.com/oscar%20statue.jpg
Hehe, ja. Det är han värd.
Arne Persson
2005-04-13, 17:55
haha. Det är ju också pinsamt när dom anklagar andra att inte ha nån koll heller, när dom själva inte visste ett shit 5min innan.
Allvarligt Metallgutten: Tror du själv på det där sista? ;)
Metal_boy_
2005-04-13, 17:58
Allvarligt Metallgutten: Tror du själv på det där sista? ;)
Jag blottar inte ofta min riktiga personlighet på ett internetforum om jag inte är seriöst. Det är jag liksom jense inte så ofta i Allmänt.
Metal_boy_
2005-04-13, 18:00
Du tog fel bild nörd
http://www.skrattkammaren.com/hannibal.jpg
THIS IS THE SHIT!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.