handdator

Visa fullständig version : Bli grov som Schenkenberg!

Fors
2005-04-09, 22:41
Hittade marcus egen hemsida, www.marcus-schenkenberg.net - och hittade hans träningsprogram där. Så in som vill bli riktigt grova, bör alltså köra ungefär såhär:

Monday: chest, bis, tris, abs.
Tuesday: legs, abs.
Wednesday: shoulders, back, forearms, abs
Thursday: rest.
Friday: chest, bis, tris, abs.
Saturday: legs, abs.
Sunday: shoulders, back, forearms, abs.

För att få snygga rutor skall ni följa det här rådet:

I work my abdominals every day: four sets of about forty crunches, in four different positions to work different muscle groups. I always focus on keeping my stomach sucked in, so the muscles don't develop bulged-out

För att bli modell räcker det emellertid inte med att ha en snygg kropp, man behöver snygg hy också. Marcus tips:

Proper skin care is not just for female models. Don't he shy about visiting a salon. If you have skin problems, it is imperative that you get facials on a regular basis or visit a dermatologist.

Allan
2005-04-09, 22:50
Annan tråd om Schenkenberg http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=36283&highlight=Schenkenberg

allan

Action
2005-04-09, 22:53
it is imperative that you get facials on a regular basis

:laugh: :laugh:

Det förklarar en hel del.... :D

Jay-Z
2005-04-09, 23:05
:laugh: :laugh:

Det förklarar en hel del.... :D

Ja, man har ju sett hur tuff modellbranschen är i otaliga dokumentärer. Skönt att se att Marcus inte är rädd för att "tell it like it is". :D

Fatcan
2005-04-09, 23:15
Och om någon med hans kropp postade sin bilder här så skulle han förmodligen få mycket beröm.
Fånigt att hålla på och göra narr av Schenkenberg hela tiden.

Fors
2005-04-09, 23:24
Och om någon med hans kropp postade sin bilder här så skulle han förmodligen få mycket beröm.
Fånigt att hålla på och göra narr av Schenkenberg hela tiden.

Alla får mycket beröm här.

Dipshit
2005-04-09, 23:29
Lite väl löjlig tråd.. Tror de flesta här inne hellre ser ut som Schenkenberg än som de ser ut nu..

Grahn
2005-04-09, 23:31
Lite väl löjlig tråd.. Tror de flesta här inne hellre ser ut som Schenkenberg än som de ser ut nu..

Låter skitjobbigt, då skulle ju inte ens mamma känna igen mig.

Karl_alfred
2005-04-09, 23:47
Exakt!

Fors
2005-04-10, 00:19

Det här var ingen hattråd mot schenkenberg.

Poängen med inlägget var de delarna som var markerade i fet eller kursiv text.

Jag vet också att han har en hyfsad kropp.

bear.flowertwig
2005-04-10, 00:53

Idag möjligen. Men inte igår kväll. Då jävlar. Snygg, smart och osynlig(om jag ville det alltså)! :cool:

Edit
Thursday: rest.
Vad är rest. för muskelgrupp? *screwy*

vxcv
2005-04-10, 01:33
EditVad är rest. för muskelgrupp? *screwy*
Skämtar du eller?
ifall inte så är det väl vila han menar.

JustinCredible
2005-04-10, 01:35
ändå lite överrasskande att han tränar underarmarna och sånt

I always focus on keeping my stomach sucked in, so the muscles don't develop bulged-out

:thumbup:

Cilia
2005-04-10, 07:42
it is imperative that you get facials on a regular basis or visit a dermatologist.
Det förklarar en hel del....
Ni skulle prova på det inte bara för hyns skull utan även för själens. Att bara få ligga där i en timme eller så och bli omhändertagen och komma ut med en fräsch hy är en härlig upplevelse. Ni behöver ju inte berätta det på er hemsida om ni tycker det är pinsamt och rädda att förlora er manlighet. *eg*

sen tycker jag att han har en kropp som påminner väldigt mycket om statyerna över dom grekiska gudarna. Väldigt estetiskt tilltalande.

Grahn
2005-04-10, 07:55
facials har en annan betydelse med.....

Spinkot
2005-04-10, 07:59

Å andra sidan blev hennes post väldigt rolig med tanke på det

Yankeee
2005-04-10, 08:00
Ni skulle prova på det inte bara för hyns skull utan även för själens. Att bara få ligga där i en timme eller så och bli omhändertagen och komma ut med en fräsch hy är en härlig upplevelse. Ni behöver ju inte berätta det på er hemsida om ni tycker det är pinsamt och rädda att förlora er manlighet. *eg*

sen tycker jag att han har en kropp som påminner väldigt mycket om statyerna över dom grekiska gudarna. Väldigt estetiskt tilltalande.

Jag kan gärna ligga en timme och bli "omhändertagen", men jag förstår inte hur min hy ska bli bättre av det.

Bengan
2005-04-10, 08:06
Ska bli spännade att höra svaret. Kan Cilla gå med på den mer snuskiga betydelsen? *popcorn*

Yankeee
2005-04-10, 08:10
*innocent*

n1tro
2005-04-10, 09:04

:D

Herkulez
2005-04-10, 09:07
*innocent*

Nu kommer cilia fråga varför du postar en bild på en tjej med mjölkmustach :D

Yankeee
2005-04-10, 09:10
Nu kommer cilia fråga varför du postar en bild på en tjej med mjölkmustach :D

Tvivlar på att bilder på "the real thing" skulle uppskattas här :D

Thony
2005-04-10, 09:21

du har fel.

n1tro
2005-04-10, 09:25

hahaa

Cilia
2005-04-10, 09:39
*skrattar*
ja, vem vet vad som är bra för hyn.
Ni kanske ska prova själva med rätt snitts kan ni väl producera tillräckligt för att det ska räcka till en kur *slickar mig om läpparna*

Jag kan nog vara värre än alla er tillsamans när jag är på det humöret men jag har som ambition att behålla lite av min heder på just det här forumet. *smirk*

Yankeee
2005-04-10, 09:42
*skrattar*
ja, vem vet vad som är bra för hyn.
Ni kanske ska prova själva med rätt snitts kan ni väl producera tillräckligt för att det ska räcka till en kur *slickar mig om läpparna*

Vad säger du, ska vi två göra en undersökning? Vad som händer vid daglig "användning" av denna "kur".

Herkulez
2005-04-10, 09:45
Vad säger du, ska vi två göra en undersökning? Vad som händer vid daglig "användning" av denna "kur".

Palme, Anabolicprotein och Rossi har redan börjat med en sån undersökning.

http://www.math.gatech.edu/~mason/pic/megan/facials.jpg

Allan
2005-04-10, 09:49

Get a room for Pete's sake

allan

jesse
2005-04-10, 10:16

Då har han väl lyckats, killen har ju opererat in silikon i brösten så jag vet inte om bröstträningen gör så stor skillnad :)

Halldin
2005-04-10, 10:23
Då har han väl lyckats, killen har ju opererat in silikon i brösten så jag vet inte om bröstträningen gör så stor skillnad :)
Enligt Allan är det bara ett rykte, och han ska inte ha gjort det. :confused:

Chris
2005-04-10, 10:39
Palme, Anabolicprotein och Rossi har redan börjat med en sån undersökning.

http://www.math.gatech.edu/~mason/pic/megan/facials.jpg

HAHA! Priceless :D

Slartibartfast
2005-04-10, 11:11
Det ryktades att Ryan Reynolds hade gjort magrute-implantat till Blade Trinity, så Muscle & Fitness ville först inte intervjua honom. *rolleyes*

aliquis
2005-04-10, 13:33
han är ju bra mycket grövre än mig hur som helst, tycker ni nästan är lite elaka mot kändisarna :D
http://www.marcus-schenkenberg.net/look/gallery/images/picgross07.jpg
http://www.marcus-schenkenberg.net/look/gallery/images/picgross10.jpg
De bilderna som fick dig att hitta dit? :D

tossefar
2005-04-10, 13:43
http://www.marcus-schenkenberg.net/look/gallery/images/picgross01.jpg

yeah, rullskrillor!

Fors
2005-04-10, 14:20
Har hört att han bänkar 200 med markerat stopp.

Snygga shorts också!

Cilia
2005-04-10, 15:15
finns ju tjejer som har operarat in betydligt mer silikon än det där i sina kroppar vilket inte hindrar män från att tråna. Varför det helt plötsligt blir silikonmoraliserande för att det är en man förstår jag inte. Om så är fallet är det iaf propotion i det hela vilket inte alltid är fallet när man tittar på vissa tjejer.

vågar inte svara på Yankees post..............

jesse
2005-04-10, 17:13
finns ju tjejer som har operarat in betydligt mer silikon än det där i sina kroppar vilket inte hindrar män från att tråna. Varför det helt plötsligt blir silikonmoraliserande för att det är en man förstår jag inte. Om så är fallet är det iaf propotion i det hela vilket inte alltid är fallet när man tittar på vissa tjejer.

vågar inte svara på Yankees post..............

Men nu hänger jag inte med, jag har inte moraliserat någonting :confused: . De va helt enkelt bara en upplysning, sen skämtade jag lite angående brösträningen därav min smilie.
Så till mig behöver du inte hålla något försvarstal ;)

Vic_1981
2005-04-10, 17:16
Har hört att han bänkar 200 med markerat stopp.

Snygga shorts också!

har hört att du bänkar 400 kg.

Allan
2005-04-10, 17:18

Nope. Det är inte sant. Och ja, jag vet det.

allan

Allan
2005-04-10, 17:19
har hört att du bänkar 400 kg.

Ironi är inte din grej va.....?

allan

Kwon
2005-04-10, 17:30
Jag anar avundsjuka i en del poster här! :)

Har hört si och så etc

Haha,

OM han opererat si och så, hur förändrar det din världsbild eller syn på Skinkenberg?

OM han ej gjort det, hur förändrar det din syn på Skinken? :)
Förändrar det ditt sätt att träna/äta? :)

Är du ute efter dylik fysik? Ja/Nej

Det man kan konstatera är att han haft jäkla tur i livet! :)

Soft att tjäna cash på att posera imho! :)

Vic_1981
2005-04-10, 19:09
Ironi är inte din grej va.....?

allan

Ironi är verkligen min grej........

Vic

Dipshit
2005-04-10, 19:42

Vic
:laugh:

Goddaniel
2005-04-10, 20:14
Någon som vet dom fyra positionerna som han kör?

Måste verkligen göra nåt åt min ojämna mage nu till sommaren... *flex*

Allan
2005-04-10, 20:15

Vic

NU blev det rätt!
:thumbup:

allan

obesogen
2005-04-10, 20:16

allan
Du står på dig Allan, du VET det, alltså måste det betyda att du...pillat lite. Så då måste jag bara fråga...hur kändes dom? Var dom lika fasta och saftiga som dom ser ut på bilderna? :D

Tricklev
2005-04-10, 20:16

allan

Har du tatt på dom?

Fors
2005-04-10, 20:22
Någon som vet dom fyra positionerna som han kör?

Måste verkligen göra nåt åt min ojämna mage nu till sommaren... *flex*

Ojämn som i osymmetrisk? Sådant kan du inte göra något åt! Rutorna ligger där de ligger.

Langster
2005-04-10, 20:27
Jag tycker det finns en skillnad då en man opererar in silikon för att få musklerna att se större ut. Samma sak som synthol. Pinsamt med stora muskler som inte orkar lyfta något.
Tjejers tuttar har ingen speciel användning annat än att amma barn med och attrahera män.

Tricklev
2005-04-10, 20:28
Jag tycker det finns en skillnad då en man opererar in silikon för att få musklerna att se större ut. Samma sak som synthol. Pinsamt med stora muskler som inte orkar lyfta något.
Tjejers tuttar har ingen speciel användning annat än att amma barn med och attrahera män.

Han är model, är nog inte så interssant hur stark han är då ;)

Goddaniel
2005-04-10, 20:38
Ojämn som i osymmetrisk? Sådant kan du inte göra något åt! Rutorna ligger där de ligger.

Svårt att förklara utan bild men övre delen av magen sticker ut en del men nedre delen av magen sitter två centimeter in, precis under revbenen om ni förstår. *cry*
Känns som om jag kan lösa det igenom att bli tjockare hur konstigt det än låter :)

Langster
2005-04-10, 20:38
Han är model, är nog inte så interssant hur stark han är då ;)
Du, det skiter jag i!
Nästan ännu värre då att köpa sig till ett utseende som han tjänar pengar på. Tycker jag.

Allan
2005-04-10, 20:39
Svårt att förklara utan bild men övre delen av magen sticker ut en del men nedre delen av magen sitter två centimeter in, precis under revbenen om ni förstår. *cry*
Känns som om jag kan lösa det igenom att bli tjockare hur konstigt det än låter :)

Nuuuuu blev det lite väl off-topic. Ni borde veta bättre än att ta upp seriösa saker i Allmänt. Skapa en tråd i Träningsforumet!

allan

Cilia
2005-04-10, 20:59
Men nu hänger jag inte med, jag har inte moraliserat någonting :confused: . De va helt enkelt bara en upplysning, sen skämtade jag lite angående brösträningen därav min smilie.
Så till mig behöver du inte hålla något försvarstal ;)
Du behöver inte göra ngnting. Jag bara reagerade på det du sa. Men jag tror att det är mer accepterat för tjejer att operera in silicon än för män

Vilken skillnad då? I båda fallen är det av estetiska eller fåfänga skäl man gör det.

Det är klart att man inte kan använda silikonmuskler på samma sätt som riktiga men du kan ju inte heller amma med silikonen så?

Tricklev
2005-04-10, 21:02
Vilken skillnad då? I båda fallen är det av estetiska eller fåfänga skäl man gör det.

Det är klart att man inte kan använda silikonmuskler på samma sätt som riktiga men du kan ju inte heller amma med silikonen så?

Woho, jag vill också höra. Langster, låt höra *flex*

Allan
2005-04-10, 21:02
Diskutera gärna manliga skönhetsoperationer (DET är en tråd som verkligen kunde bli kul) men gör det i såna fall i en egen tråd, Och jag vidhåller att MS icke har implants. Vid den låga fettnivå som han har syns sånt obönhörligen.

allan

Tricklev
2005-04-10, 21:04
Cilia, lämnar det upp till dig att starta en ny tråd :em:

Ont: Han har snygg fysik, men finner ändå det lustigt :D

Allan
2005-04-10, 21:08
Jag kan säga såhär - killen tränar riktigt, riktigt hårt. Man kan ha synpunkter på hans upplägg men han har garanterat inget behov av att bli "jättestor"; herregud, han tjänar mer pengar än Coleman på att se ut som han gör. Men tro inte att man kan mesa sig till en kropp som hans. Han gillar träning, har råd att sköta mat och sömn och livet runt om. Och sköna kvinnor ormar sig kring honom - f ö tjejer som annars bara ormar sig på papper för forumets medlemmar!

allan

Doctor Snuggles
2005-04-10, 22:05
Möjligt att han tränar hårt. Inget fel på kroppen. Men han gjorde bort sig riktigt ordentligt i fortet (och stärkte myten om att "kroppsbyggare" bara har luftmuskler) :D

Flygplan
2005-04-11, 00:36
:bow: Schenkenberg

.. Jag förstår inte hur ni orkar vara så avundsjuka!

Slartibartfast
2005-04-12, 18:40
Schenkis off season. Så väldigt off är han kanske inte. Men kralliga armar har han. ;)

Halldin
2005-04-12, 18:41
Brad Pitt off-season
http://www.funnycelebpics.com/items/65.jpg

Slartibartfast
2005-04-12, 18:44
HA HA! :laugh:

HookersUnited
2005-04-12, 20:41
Möjligt att han tränar hårt. Inget fel på kroppen. Men han gjorde bort sig riktigt ordentligt i fortet (och stärkte myten om att "kroppsbyggare" bara har luftmuskler) :D
På vilket sätt gjorde han bort sig?

Pingu
2005-04-12, 20:52
Han gick visst vilse och på så sätt så gjorde han bort sig.