Logga in

Visa fullständig version : sån jävla kick

__thastrom__
2005-04-08, 23:12
idag på min ätar dag åt jag typ 6000 kcal massa skräp bara typ och sen gick jag ut och sprang och fy fan vilken jävla energi man hade när man sprang det va helt sjukt asså, fast det e klart 6000 kcal eller va säger ni? :eating:

Sheogorath
2005-04-08, 23:19
idag på min ätar dag åt jag typ 6000 kcal massa skräp bara typ och sen gick jag ut och sprang och fy fan vilken jävla energi man hade när man sprang det va helt sjukt asså, fast det e klart 6000 kcal eller va säger ni? :eating:

Kommer ha min första ätardag imorgon: pannkakor med glass till frukost, risifrutti till förmiddagsmål, McDonalds (Big Mac och Cheesburger med pommes och VANLIG cola) till lunch, Gorby's piroger till mellis och mammas fisk- och skaldjurssoppa till middag. Spritt över dagen kommer vara fransk nogat, apelsinkrokant och dumle :D, samt allt annat jag kan tänkas vilja stoppa i mig :cool:.

...och inte en enda proteindrink ska jag ta! Blir väl typ min första dag utan proteindrink på sisådär två år. Heh.

__thastrom__
2005-04-08, 23:21
Kommer ha min första ätardag imorgon: pannkakor med glass till frukost, risifrutti till förmiddagsmål, McDonalds (Big Mac och Cheesburger med pommes och VANLIG cola) till lunch, Gorby's piroger till mellis och mammas fisk- och skaldjurssoppa till middag. Spritt över dagen kommer vara fransk nogat, apelsinkrokant och dumle :D, samt allt annat jag kan tänkas vilja stoppa i mig :cool:

...och inte en enda proteindrink ska jag ta! Blir väl typ min första dag utan proteindrink på sisådär två år. Heh.

detta var min första fan va gutt det va asså. hur många kcal landar den på? själv har man ju kkäkat spm ett svin idag hehe

Sheogorath
2005-04-08, 23:23
detta var min första fan va gutt det va asså. hur många kcal landar den på? själv har man ju kkäkat spm ett svin idag hehe

Ingen aning faktiskt. Nu ska jag sova. Apelsinkrokanten som förfrukost ligger och väntar på nattduksbordet. Godnatt!

__thastrom__
2005-04-09, 07:39
Ingen aning faktiskt. Nu ska jag sova. Apelsinkrokanten som förfrukost ligger och väntar på nattduksbordet. Godnatt!

hehe fan va gutt

mini_Arnold
2005-04-09, 07:42
6000kcal? Shit. Lite reschpekt där :eating:

På mina ätardagar brukar jag också "överäta" mig, mest på vanlig hyffsad mat men äter även lite godis o sånt.
Frågan är om det ändå räknas som ätardag om jag, samma dag, förbränner därefter också?

__thastrom__
2005-04-09, 07:50
6000kcal? Shit. Lite reschpekt där :eating:

På mina ätardagar brukar jag också "överäta" mig, mest på vanlig hyffsad mat men äter även lite godis o sånt.
Frågan är om det ändå räknas som ätardag om jag, samma dag, förbränner därefter också?

ja jag tryckte i maj som satan:

1 pizza(liten för att vara en resturangpizza och knappt ngn fyllning)
1 Falafel med kebab
100g nötchoklad
150g rulltårta ca
1,5 snickers
1 dl chips
100 g mörk choklad
50 g mandelmassa
en massa god ost
vitlöksbröd med god(fet) vitlökssås till
lite kladdkaka
en kula glass

sen åt jag en vanlig frukost på gröt och två mackor och en luch på morötter och en tallrik fil och lite havrefras.

det va gutt som satan skulle gissa på en 6000 kcal ungefär, helt sjukt vad man kan käka har aldrig varigt så mätt

J.Saarela
2005-04-09, 08:01
ja jag tryckte i maj som satan:

1 pizza(liten för att vara en resturangpizza och knappt ngn fyllning)
1 Falafel med kebab
100g nötchoklad
150g rulltårta ca
1,5 snickers
1 dl chips
100 g mörk choklad
50 g mandelmassa
en massa god ost
vitlöksbröd med god(fet) vitlökssås till
lite kladdkaka
en kula glass

sen åt jag en vanlig frukost på gröt och två mackor och en luch på morötter och en tallrik fil och lite havrefras.

det va gutt som satan skulle gissa på en 6000 kcal ungefär, helt sjukt vad man kan käka har aldrig varigt så mätt

*screwy* Det där är väl inge svårt å få i sig

__thastrom__
2005-04-09, 08:17
*screwy* Det där är väl inge svårt å få i sig

va? helvete jag va mätt när jag vaknade också, fy fan va gutt men vill ju inte ställa maj på vågen direkt

blekfet2
2005-04-09, 08:18
vafan....på en ätardag för mig så blir det högst en pizza samt godis på kvällen....har nog med kasst samvete redan då...plus vanliga mål...=(

__thastrom__
2005-04-09, 08:26
vafan....på en ätardag för mig så blir det högst en pizza samt godis på kvällen....har nog med kasst samvete redan då...plus vanliga mål...=(

mmm det skulle jag fått i vanliga fall också, men igår kunde jag bara käka som fan vet inte varför men jag proppade i maj hela jävla tiden asså sjukt va det

Rocco13
2005-04-10, 10:28
Jag och några polare hade hamburgarätar tävling på McDonalds för ett par år sedan. Jag vann på 1 mcfeast & co, X-tra stor, +6,5 cheesburgare, vi åt vid 2-tiden på dagen, var proppmätt fram till midnatt :eating:

abjorn
2005-04-10, 10:35
Jag och några polare hade hamburgarätar tävling på McDonalds för ett par år sedan. Jag vann på 1 mcfeast & co, X-tra stor, +6,5 cheesburgare, vi åt vid 2-tiden på dagen, var proppmätt fram till midnatt :eating:

du och dina polare kan inte äta som en riktig karl ;)

__thastrom__
2005-04-10, 10:43
hahahahaha jag käkade 76 köttbullar i min förra skola plus en rejäl portion makroner och tomatsås till, det har blivigt kult på den skolan :hbang:

Thompah
2005-04-10, 12:25
Kallar ni det att äta?

Då har ni inte sett djuret in action! :eating:

Thony
2005-04-10, 12:44
Kallar ni det att äta?

Då har ni inte sett djuret in action! :eating:

vilket djur ? den snela hesten ?

Tulork
2005-04-10, 15:23
När jag levde som onytigast kunde jag käka uppimot en 9000kcal per dag, så 6000kcal är inga svårigheter, dock så tycker jag det är för mycket för mig på en ätar dag. Äter kanske 4500kcal eller nått.