handdator

Visa fullständig version : västerås

mmartin
2005-04-06, 17:22
Shit måste bara påpeka hur ljuvlig stad det faktiskt är!!!

Lagom stor och ehh tjejjerna... wow! :naughty:

Trevligt som tusan på mitt besök där, vi var 3 grabbar där en fick erbjudande om napp, en om menage a`trois och själv tror jag att jag hann stå i ca 1-2 min på dansgolvet, sen var det klappat! erbjuden på övernattning av en och menage a`trois av 2 andra... dessa personer var inte heller samma...

Brukar det vara så trevlig bemötning i västerås??? trevligt värre, besöker i mitten av maj igen :D

Helt ok shopping av kläder med by the way...

nemd
2005-04-06, 17:33
Västerås är kanon. :) Men vad är menage a`trois?

mmartin
2005-04-06, 17:36
Västerås är kanon. :) Men vad är menage a`trois?

he he, ja du det är ju en legendarisk milstolpe för många killar :D

Konrads var vi på, känner nån till det?

Kwon
2005-04-06, 17:36
Det e Trio med Bumba! :D

mmartin
2005-04-06, 17:37
Det e Trio med Bumba! :D

ok? :confused: hänger inte med på vad du menar riktigt :D

Herkulez
2005-04-06, 17:48
synd bara att dom stänger så jävla tidigt på alla uteställen.

Scratch
2005-04-06, 18:40
he he, ja du det är ju en legendarisk milstolpe för många killar :D

Konrads var vi på, känner nån till det?

jadå, vilken dag var du där? Jag var där i fredags!

nemd
2005-04-06, 18:42
ok? :confused: hänger inte med på vad du menar riktigt :D

ne och jag hänger inte med på vad du menar fortfarande fast jag är otroligt trög men endå. :P

Jet
2005-04-06, 18:43
ne och jag hänger inte med på vad du menar fortfarande fast jag är otroligt trög men endå. :P

Hört talas om trekant?

nemd
2005-04-06, 18:48
Aa faktist, men inte som de namnet han sa. :D

Och så bangade du martin? Herregud. *slap* ;)

Kwon
2005-04-06, 18:56

Kan ju vart en snygging med hennes mindre snygga väninna!
:laugh:

Cilia
2005-04-06, 19:04

seriöst vet man inte vad menage á trois är så ska man hålla en låg profil i ämnet. Mitt tips är att koncentrera dig på en tills du har nått en mer aktningsvärd ålder. Eller kanske bara lite styrketräning räcker? *g*

Yankeee
2005-04-06, 19:13
Så där är det väl i alla hålor om man inte kommer därifrån och ser någorlunda bra ut?

abjorn
2005-04-06, 19:33
Västerås är fan den värsta stan att hitta någonting i.

mmartin
2005-04-06, 20:16
Västerås är fan den värsta stan att hitta någonting i.

? på vilket sätt menar du då? någonting så som i bra eller överhuvudtaget? ;)

mmartin
2005-04-06, 20:17
seriöst vet man inte vad menage á trois är så ska man hålla en låg profil i ämnet. Mitt tips är att koncentrera dig på en tills du har nått en mer aktningsvärd ålder. Eller kanske bara lite styrketräning räcker? *g*

hmm, jo kanske det.. styrketräning gör ju faktiskt inte saken lättare iaf :D

mmartin
2005-04-06, 20:18
jadå, vilken dag var du där? Jag var där i fredags!

Jag var på konrads i lördags, sååå drygt att de stänger tidigt, var där kanske 23.30, hur dags brukar folk gå ut i västerås egentligen??

nåväl den 6-7 maj lär bli ny fest-tid! :D

tossefar
2005-04-06, 20:26
Vi som bor i Västerås kallar konrad för köttkällaren, men bara bönder och lastbilschaffisar från småhålorna runt västerås går dit (hallsta, sura, etuna)... Söta flickor och sämst musik finns på silk. söta flickor, sämst musik och posers finns på pluto.

abjorn
2005-04-06, 20:27
? på vilket sätt menar du då? någonting så som i bra eller överhuvudtaget? ;)

hela stan är felbygd, går alltid vilse när jag är där *screwy*

mmartin
2005-04-06, 20:45
Vi som bor i Västerås kallar konrad för köttkällaren, men bara bönder och lastbilschaffisar från småhålorna runt västerås går dit (hallsta, sura, etuna)... Söta flickor och sämst musik finns på silk. söta flickor, sämst musik och posers finns på pluto.

Ok intressant... riktigt illa på konrad eller? verkade vara en hel del (bevisligen) söta flickor där med annars...

vi var nära på att gå till nått som hette blue moon bar annars, är det nått att ha?
åldersgränsen på silk?

mmartin
2005-04-06, 20:46

förresten "posers"?? inte hört det uttrycket förr.... :confused:

Edan
2005-04-06, 21:38
Konrads äeger ju bara upp på scenen och "strippa" lite sen äre klappat och klart :hbang:

abjorn
2005-04-06, 21:46
Sist jag var i Västerås snubblade jag över en betonggris och gjorde en halv frivolt i luften utan att spilla en enda droppe öl ;)

hum
2005-04-06, 22:09
Silk är fett! Är faktiskt inte ofta man ser så många snygga tjejer på samma ställe.. Eller så var jag full och minns fel. :thumbup:

tossefar
2005-04-06, 22:10
Sist jag var i Västerås snubblade jag över en betonggris och gjorde en halv frivolt i luften utan att spilla en enda droppe öl ;)

It takes a man :hbang:

tossefar
2005-04-06, 22:10
förresten "posers"?? inte hört det uttrycket förr.... :confused:

Folk som är för tuffa för att dansa, eventuellt också för att prata. Oftast upptagna med att stå på ett coolt sätt i baren.

mmartin
2005-04-06, 22:40
Folk som är för tuffa för att dansa, eventuellt också för att prata. Oftast upptagna med att stå på ett coolt sätt i baren.

Så du rekomenderar iaf konrads då eller nästa gång vi ska upp i början av maj? vad mer kan man begära, tjejerna var söta, man blev behandlad som en kung och stället var faktiskt... skönt :D

mmartin
2005-04-06, 22:42
problemet som var sååå drygt dagen efter bortsett från årets baksmälla var att jag vaknade upp märkandes att mina nya nudie jeans var i princip förstörda av jordfläckar, mindre mysigt at vakna och åxa inse att halva håret e fullt av jord också.. *popcorn*

konrads fel ;)

tossefar
2005-04-06, 22:42
Nej, jag rekommenderar ALDRIG konrad :P

Silk är nästan trevligast, den tråkiga musiken till trots. Flickorna är sötast där.
På konrad tycker jag flickorna är mer runda än söta, men smaken är ju som baken. (In my case, FABOLOUS)

mmartin
2005-04-06, 23:27
hmm visst.. ok kul o höra lite från nån som känner till ställena.

Så konrad är desperat-stället med andra ord medans silk, pluto och blue moon bar e lite mer sofistikerat och mer "klass"?

är det högre åldersgräns på de ställena då? konrad hade ju tjejer 20 killar 22 har jag för mig...

tossefar
2005-04-07, 00:15
Jag är endast 20 år gammal, så blue moon är inte riktigt min åldersgrupp... men min mamma brukar gå dit :thumbup:

mmartin
2005-04-07, 10:56
SHIT finns ju inte man blir "caught in action"!!! he he, hörde dem tog kort inne på konrads och lägger upp på sin hemsida, och visst fasen åkte man på ett kort där...

Herkulez
2005-04-07, 11:17
SHIT finns ju inte man blir "caught in action"!!! he he, hörde dem tog kort inne på konrads och lägger upp på sin hemsida, och visst fasen åkte man på ett kort där...
länka då mäniska :D

Olikasaker
2005-04-07, 11:30
Liten beskrivning av några uteställen

Konrad - Alla typer av folk mellan ca 20-26, lite mer casual

Pluto - Människor med finare kläder men sämre attityd, 20-35.

Silk - Ungdomar mellan 16-20, många nysvenskar och teens brukar hålla till här

www.restaurang-konrad.com
www.plutomatsalobar.com/vimmel
www.clubsilk.nu

mmartin
2005-04-07, 12:15
länka då mäniska :D

njae... ha ha..

ok då, ni har länken till konrads precis häröver, välj sen vimmel, sedan ändra från onsdag till senaste lördagen i "rullfönstret" .... Sen är det en kille som dansar lite småtight på en bild synligt men ändå lite i bakgrunden, bild: Näst sist, en tjej och kille i rödtröja är som "huvud" bild

dude
2005-04-07, 12:40
njae... ha ha..

ok då, ni har länken till konrads precis häröver, välj sen vimmel, sedan ändra från onsdag till senaste lördagen i "rullfönstret" ...., bild: en tjej och kille som har svart shorta och en kavaj på sig. "huvud" bild

Damn fan det såg inge vidare ut

mmartin
2005-04-07, 12:57

FUCK U :D

Det var knappast den jag syftade på! :laugh:

Metal_boy_
2005-04-07, 13:46

:laugh: :laugh:

BTW: Pez va där också!

http://www.restaurang-konrad.com/gallery/25618d740fd6567d/normal/image67157

Herkulez
2005-04-07, 14:39
njae... ha ha..

ok då, ni har länken till konrads precis häröver, välj sen vimmel, sedan ändra från onsdag till senaste lördagen i "rullfönstret" .... Sen är det en kille som dansar lite småtight på en bild synligt men ändå lite i bakgrunden, bild: Näst sist, en tjej och kille i rödtröja är som "huvud" bild
drog du henne till en stol och börja smeka henne på röven under byxorna medans dina polare gjorde high fives mot varandra i bakgrunden?

mmartin
2005-04-07, 16:13
drog du henne till en stol och börja smeka henne på röven under byxorna medans dina polare gjorde high fives mot varandra i bakgrunden?

är det nått av din fantasi månne?? :D

nix jag är inte sån... men visst det var en helt galen kväll och karlskrona-grabbarna kommer snart upp o festar där igen :thumbup:

Cilia
2005-04-07, 16:29
karlskrona-grabbarna kommer snart upp o festar där igen :thumbup:
varför åker man till Västerås för att festa till att börja med?
Jag menar hur kommer det sig att man väljer denna metropol bland alla?

tossefar
2005-04-07, 16:42
Västerås är ganska trevligt. Studentstad är det ju också.

Herkulez
2005-04-07, 16:53
är det nått av din fantasi månne?? :D

nix jag är inte sån... men visst det var en helt galen kväll och karlskrona-grabbarna kommer snart upp o festar där igen :thumbup:
läs den här :D

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=37508&highlight=lallle

obs, glöm ej bumpa......

bubbe
2005-04-07, 17:35
Västerås är ganska trevligt. Studentstad är det ju också.

på vilket sätt är det studentstad? högskolan????

nu var det iofs länge sen jag bodde där, men har aldrig tyckt det har varit något extra med v-ås.

mmartin
2005-04-07, 19:41
varför åker man till Västerås för att festa till att börja med?
Jag menar hur kommer det sig att man väljer denna metropol bland alla?

varför? till och börja med gillade jag staden helt klart, inkl trevlig affärerna! :D

Sedan underlättar det med att ha ett fåtal kontakter i staden man vill festa i, tex övernattning osv o slippa tänka på det...

Sen finns konrads a.k.a köttkällaren ha ha :D

mmartin
2005-04-07, 19:42
läs den här :D

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=37508&highlight=lallle

obs, glöm ej bumpa......

ha ha ha, helt klart en dominerande grabb!!! riktigt kul :D