Visa fullständig version : Laga inte sånt som inte är trasigt!!117
Den ny ketchupflaskan Top Down.. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ EN VANLIG JEVLA FLASKA!??!?! Top down är ju en j-vla kanon som kladdar ner hela köket.. *screwy*
Ja man saknar ketchupfläcken på vita tröjan *cry*
Skriv det till Heinz istället. Tror möjligheten att påverka blir större då.
victor_n
2005-04-06, 16:56
Den ny ketchupflaskan Top Down.. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ EN VANLIG JEVLA FLASKA!??!?! Top down är ju en j-vla kanon som kladdar ner hela köket.. *screwy*
hmm fick veta att den va en kanon för sent! råka spruta ner min hund när jag skulle spruta på ketchup ståendes i köket å han stod en bit bort ändå *slap*
Vad menar ni?!?! Den flaskan är ju kanon!
ölobrännvin
2005-04-06, 17:32
Äh jag kör med ful ketchup direkt smuggel från Dojtchland mycket bättre och räcker längre eftersom den smakar fan.
OM jag någon gång använder ketchup så är det HEINZ och enbart HEINZ som duger. :D
The_RobRoy
2005-04-06, 18:41
Om jag någon gång inte använder ketchup så är det HEINZ och enbart HEINZ som slipper ta slut
boxsquat
2005-04-06, 18:43
Jag var helt bombsäker på att någon tjackis skulle komma med en confession här. Tji fick jag.
Läste nått angående det här med topdown i en artikel. Några snubbar kom på att man skulle göra en topdown med diskmedel. Den slog hur hårt som helst på den amerikanska marknaden, och efter det var skiten igång.
Tycker det verkar bra, det betyder ju att produkter som ketchup inte torkar runt korken.
vad är det för nåt ni snackar om?
tossefar
2005-04-07, 00:29
Från första inlägget i tråden:
"Den ny ketchupflaskan Top Down"
:thumbup:
http://www.mpa.or.jp/quarterly/2004/no67/images/ww001.jpg
It's a bottle. With the top down.
Han begriper inte utrikiska antagligen.
Vi pratar om en oppfinnarjokkemojäng. Du vet dom där nya syltflaskorna? Dom som mamma har högt upp i kylen så att du inte kan komma åt dom? Dom kallas topdownflaskor. Botten-ned-flaskor alltså.
ErikWrestlingFreaket
2005-04-07, 01:04
Hur lyckas man kladda ner hela sitt rum med den nya flaskan? *screwy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.