handdator

Visa fullständig version : Lean från Fairing

Trytter
2005-04-04, 17:30
Kan säga från början att jag postar den här frågan på fler forum för att få så många åsikter som möjligt.
Om det är ett problem är jag ledsen och då får någon vänlig mod gärna radera frågan.
Hursomhelst undrar vill jag gärna ha åsikter och erfarenheter från folk som använt Lean från Fairing som boost inför träning.
Hur många tabletter ni använde?
Om ni använt andra "boosters" så att säga så får ni gärna ge en jämförelse.

Sen undrar jag en sak till.
Det står i beskrivningen om Lean att man inte ska överskrida 3 tabletter utspritt under dagen.
Någon som vet varför?

Jag tackar för uppmärksamheten
Hej

solo
2005-04-04, 19:25
Käkade 2 burkar, 2st tab innan träning o 1 tab senare då under dage´n, märkte inget speciell "boost" i den men hade väl inte vänat mig det heller då 2 koffein tabbar ger samma effekt. Alla vi some testat alla dessa enegizers eller fatburners vet att det funkar helt enkelt inte utan den viktigaste ingrediensen ephedra... mycke tjat om detta genom åren men så ligger det till sen kan folk säga vad dom vill :D

Sverker
2005-04-04, 19:58
Påminner om att tråden handlar om Lean.
Därför lämnar vi ephedra åt sidan.

MyungChul
2005-04-04, 20:02
Käkade 2 burkar, 2st tab innan träning o 1 tab senare då under dage´n, märkte inget speciell "boost" i den men hade väl inte vänat mig det heller då 2 koffein tabbar ger samma effekt. Alla vi some testat alla dessa enegizers eller fatburners vet att det funkar helt enkelt inte utan den viktigaste ingrediensen ephedra... mycke tjat om detta genom åren men så ligger det till sen kan folk säga vad dom vill :D

sure, se det på ditt sätt. hur såg din kost ut i övrigt? och nej, 2 koffeintabbar ger långt ifrån samma effekt.

JAG blir bra mycket mer aktiv under dagen, under träningen och får ut mer av det jag sysselsätter mig med. och varför skulle du vilja överdosera? lagom är bäst.. låter som om du funderar på att börja dricka proteindrinkar till maten

solo
2005-04-04, 20:34
sure, se det på ditt sätt. hur såg din kost ut i övrigt? och nej, 2 koffeintabbar ger långt ifrån samma effekt.

JAG blir bra mycket mer aktiv under dagen, under träningen och får ut mer av det jag sysselsätter mig med. och varför skulle du vilja överdosera? lagom är bäst.. låter som om du funderar på att börja dricka proteindrinkar till maten

Han frågade hur det funkade jämfört med andra, jag har testat o svarade,grattis till dig om du blir piggare av koffein bara för att fairing har gjort men det funkar lika bra med kaffe eller koffeintabletter för mig.Om nåt annat än koffeinet ska ha uppiggande effekt I Lean så vill jag veta vad.

Trytter
2005-04-05, 14:13
varför skulle du vilja överdosera? lagom är bäst.. låter som om du funderar på att börja dricka proteindrinkar till maten

Var den där riktad till mig eller?
Om den var det så undrade av ren nyfikenhet vad i tabletterna som gör att man inte får överskrida 3 om dagen.
En tablett innehåller 100mg koffein, 3st om dagen blir 300mg koffein så jag resonerar som så att det måste vara några av de andra ämnena i tabletterna som är orsaken till att man inte ska överskrida 3st/dag.

Vad har proteindrinkar med saken att göra? :confused:

Fairing
2005-04-05, 14:19
Nya märkningsregler från EU gör att vi måste sätta ut en maxdos och enligt råvarutillverkaren så skall 3st vara rekommenderad dos men säkerhetsmarginalen är stor.

Trytter
2005-04-07, 15:59
Nya märkningsregler från EU gör att vi måste sätta ut en maxdos och enligt råvarutillverkaren så skall 3st vara rekommenderad dos men säkerhetsmarginalen är stor.

Man tackar för svaret.

Är säkerhetsmarginalen satt pga att produkten innehåller koffein eller finns det maxrekommendationer för dagligt intag av de övriga ingredienserna i Lean?

Trytter
2005-04-07, 16:01
EDIT: Råkade dubbelposta

Callek
2005-04-07, 22:32
Man tackar för svaret.

Är säkerhetsmarginalen satt pga att produkten innehåller koffein eller finns det maxrekommendationer för dagligt intag av de övriga ingredienserna i Lean?

De övriga ingredienserna tror jag inte man kan överdosera direkt...
Maskrosrot, White Willow Bark samt Grönt Te...Snarare tvärtom vad gäller dom skulle jag tro.