Visa fullständig version : Fotbollsallsvenskan 2005
Nu är det snart dags för fotbollen igen. Själv har man ju inte mycket att yvas över i år, men man kan ju alltid hoppas på att Djurgården åker ur och att det går åt helvete för Malmö. Vad tror ni?
allan
BraTryck
2005-04-03, 20:58
Tror MFF eller IFK Göteborg tar hem det. Breda trupper och stabilt spelande.
AIK kommer givetvis återställa ordningen och ta sig upp i allsvenskan igen.
Hoppas såklart att det går bra för Kalmar FF. Andra lag jag hejar på är Häcken(av nån konstig anledning) och Landskrona.
HAHA
Eftersom alla verkar hata hockey och snackar så mkt skit om den så tycker jag det är min tur att ge tillbaks lite på fotbollen:
Uuuuääää 22 svettiga underklädesmodeller som springer efter ett klot instängd luft
:sleep:
Att Djurgården vinner
Visste väl att det var nåt fel med dig......
allan
Att Djurgården vinner
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
allan
Vilka håller du på då? Hammarby, eller ännu värre, AIK? Eller något annat korplag?
Hjärtat säger http://www.lequipe.fr/Football/logos/FootballLogo565.gif
Men förmodligen så tar mff hem det även fast man önskar att både mff och dif åker ur i år.
Megatuttarna
2005-04-03, 22:04
AFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni kommer ju skita på er när ett gäng södertälje-blattar tågar över allt.
ASSYRISKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haaaa jag blir så glad, ska ta med automatvapen på premiären och skjuta i luften. Flera magasin. *tugga fradga*
Här har ni en bild på vår gerilla som verkar i Irak förresten, dom lär hänga på matcherna:
AFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haaaa jag blir så glad, ska ta med automatvapen på premiären och skjuta i luften. Flera magasin. *tugga fradga*
Här har ni en bild på vår gerilla som verkar i Irak förresten, dom lär hänga på matcherna:
Jag tror inte att Assyriska vinner en enda match. Kanske mot gefle! :)
Megatuttarna
2005-04-03, 22:16
Jag tror inte att Assyriska vinner en enda match. Kanske mot gefle! :)
Kom ihåg dessa ord.
Elfsborg/IFK GBG tar hem SM-guldet :hbang:
Jag hoppas att Malmö kvalar in till Champions League
och att Assyriska blir kvar i Allsvenskan.
Och HÄCKEN o Jxxla Rambergsvallen åker ut
Inter Milan
2005-04-03, 23:05
TROR FAKTISKT ATT ASSYRISKA HAMNAR 3-6 I LIGAN , ALLSVENSKA E SÅ OJÄMN ,SKULLE INTE BLI CHOCKAD OM MALMÖ ÅKTE UT ENS *uppdate*
HookersUnited
2005-04-03, 23:07
Vart spelar AIK, på gärdet????
MFF vinner precis som dom brukar göra :)
Elfsborg/IFK GBG tar hem SM-guldet :hbang:
Jag hoppas att Malmö kvalar in till Champions League
och att Assyriska blir kvar i Allsvenskan.
Och HÄCKEN o Jxxla Rambergsvallen åker ut
Haha, Elfsborg? Dom ska nog va glada om dom kan undvika kval. Ser bara att de finns 3-4 lag som eventuellt e svagare, och Anders Svensson kommer inte kunna lyfta laget själv.
Guldet kommer nog stå mellan MFF och IFK Göteborg, även om DIF såklart ligger närmast hjärtat.
Är nöjd om DIF klarar topp 4.
Uhum, så sjönk allan några platser på betygsskalan.
11 april är det dax att inta sina platser på Stadion och heja fram DIF, får jag uppleva något liknande som förra året så är jag nöjda och glad, resorna till italien och holland och draget på Råsunda mot Utrecht är svårt att jämföra med något.
11 april är det dax att inta sina platser på Stadion och heja fram DIF, får jag uppleva något liknande som förra året så är jag nöjda och glad, resorna till italien och holland och draget på Råsunda mot Utrecht är svårt att jämföra med något.
:love:
:thumbup:
IFK GÖTEBORG!!!!!
ps Frölunda i hockey
allan
oj oj oj, ska jag börja räkna upp dom alla?
Trodde du var gammal nog att veta att det inte finns några felfria personer ..........
*grin*
Nu är det snart dags för fotbollen igen. Själv har man ju inte mycket att yvas över i år, men man kan ju alltid hoppas på att Djurgården åker ur och att det går åt helvete för Malmö. Vad tror ni?
allan
att du va fotbollsintresserad Allan!!
det tar sig som pyromanen sa.
:D
Krokodil
2005-04-04, 09:49
Äntligen!
Jag ska ha med dottern på match för första gången, hoppas hon blir lika biten som sin far... *popcorn*
Krokodil
2005-04-04, 09:59
allan
Hjärtat säger att Djurgårn vinner, men hjärnan säger mff... :(
Ps: Djurgårdstjejer är sötast! :naughty:
http://www.jarnkaminerna.nu/images/diverse/strippan/strippan2.jpg
klart vi är sötast :) de är farliga de där fotograferna på järnkaminerna, man vet aldrig när de dyker upp..
Krokodil
2005-04-04, 10:30
klart vi är sötast :) de är farliga de där fotograferna på järnkaminerna, man vet aldrig när de dyker upp..
Jag tog den snällaste bilden. :naughty:
Jag tog den snällaste bilden. :naughty:
tack ;)
Kom ihåg dessa ord.
:thumbup: :D
s_himself
2005-04-04, 10:48
Jag har 8 biljetter till Kalmar FF :D
Hoppas ju såklart på DIF!
Men matchtröjorna ser bedrövliga ut tyvärr.
Hoppas ju såklart på DIF!
1Men matchtröjorna ser bedrövliga ut tyvärr.
Hoppas kan man alltid göra.
1. Perfekt, det passar ju överens med deras dåliga spel.
På lördag är man i Helsingborg och tittar på HIF-HBK
Kan nog bli en ganska så trevlig match :hbang:
De tonade ränderna försvinner väl förmodligen nästa år iaf.
Tack och lov.
Tror inte att de kommer göra alltför dåligt ifrån sig den här säsongen. Ska bli intressant att följa.
Nån som ska till en grusplan och kolla gnaget? :D
Calleman
2005-04-04, 13:09
Det här årets fotbollsallsvenska kan egentligen bara sluta på ett sätt. Ni har väl sätt laguppställningen, finns inget lag som kan matcha den.
Ni vet ju alla innerst inne vilket lag det gäller.
Diiiiiee blåååååeeeeee!!!! Maaaaalmöööööööö!!!
:hbang: :hbang: :hbang: :hbang: :hbang:
Allsvenskan?!? Nej nej, vi riktiga fotbollsfanatiker intresserar oss numera enbart för Superettan... :cryout:
Men nästa år är vi tillbaka i toppen av allsvenskan :thumbup:
I år kommer jag sätta en liten slant på MFF, det räcker med att en i trion Ijhe, Mourad, Selakovic inte spelar på topp hela säsongen för att guldet ska vara ohotat. Det brukar ju dock alltid finnas någon/några överaskningar...
Jag tror att Häcken skulle kunna gå väldigt bra, om dom kan hålla liv i Töfting, och få in honom i laget ordentligt. Årets flopp blir Elfsborg, sämre lag än på många år och med deras mått skyhöga förväntingar, Anders Svensson är en helt ok fotbollspelare, inte mer.
Lägger upp min sluttabell när jag knåpat ihop den om ett par dagar...
ArnoldOnLehmä
2005-04-04, 14:14
FANNNNNNNNNNN ÅXÅ! Att Gefle if skulle gå upp i Allsvenskan var nog det sämsta som kunde hända. Nu kommer man ju hamna i bråk med fotbollshuliganer när man sitter på alkisbryggan i bolugnerskogen och njuter av ett sexpack. Ska fan dit och bygga fällor på en gång.
FANNNNNNNNNNN ÅXÅ! Att Gefle if skulle gå upp i Allsvenskan var nog det sämsta som kunde hända. Nu kommer man ju hamna i bråk med fotbollshuliganer när man sitter på alkisbryggan i bolugnerskogen och njuter av ett sexpack. Ska fan dit och bygga fällor på en gång.
Råttfällor kommer iaf inte behövas i år.
AngelLove
2005-04-04, 14:36
Tror det kommer stå mellan Iff Iff och tyvärr nog Göteborg...
Dock finns det bara ett lag som tar hem det och det är
Di Himmelsblå !!
Metal_boy_
2005-04-04, 14:37
Ska fortsätta att hoppas på att IFK Norrköping inte kommer nån vart. Om nått lag här ifrån skall komma upp i Allsvenskan så hoppas jag på IK Sleipner, eller IF Sylvia.
håller med megatuttarna: ASSYRISKA4life!
håller med megatuttarna: ASSYRISKA4life!
Inte kålmans if då ?
renodlad DIFare ... ni hittar mig i klacken @ Stadion i år :D
Årets flopp blir Elfsborg, sämre lag än på många år och med deras mått skyhöga förväntingar, Anders Svensson är en helt ok fotbollspelare, inte mer.
Lägger upp min sluttabell när jag knåpat ihop den om ett par dagar...
ELFSBORG tar hem guldet. :hbang:
AIK åker ut superettan. :booty:
hammer95
2005-04-04, 18:25
KFF vinner :thumbup:
HAHA
Eftersom alla verkar hata hockey och snackar så mkt skit om den så tycker jag det är min tur att ge tillbaks lite på fotbollen:
Uuuuääää 22 svettiga underklädesmodeller som springer efter ett klot instängd luft
detsamma till hockey+lönnfethet och fula tänder då.
malmö vinner btw.
casper_tfg
2005-04-04, 18:44
Att Djurgården vinner
du verkar vettig :hbang:
Själv har man ju inte mycket att yvas över i år
allan
Exakt :thefinger
//@neleH
du verkar vettig :hbang:
tycker jag väl inte.. det är större chans att dif åker ur än att de vinner
casper_tfg
2005-04-04, 18:49
tycker jag väl inte.. det är större chans att dif åker ur än att de vinner
topp 4 verkar troligare
Krokodil
2005-04-04, 18:57
Själv har man ju inte mycket att yvas över i år.
allan
Säg inte det.. A.Andersson har visst börjat träna igen... :)
http://www.jarnkaminerna.nu/images/veckans/anita_andersson.jpg
Säg inte det.. A.Andersson har visst börjat träna igen... :)
http://www.jarnkaminerna.nu/images/veckans/anita_andersson.jpg
Om man startar en tråd om allsvenskan så fattar liksom alla fans att det ska handla om A-L-L-S-V-E-N-S-K-A-N. Allla utom anhängarna till ett särskilt överklassbetonat Stockholnslag. Seså...släpp det här nu. Haka inte upp er på er bättre hälft ute i Solna - vi är tillbaka nästa år.
Under tiden skulle det ju inte skada om fokus låg på andra lag....
allan
Tigerkotten
2005-04-04, 21:06
Tror det kommer handla mellan Malmö, Göteborg, Djurgården och skräll risk på Hammarby som har lite ändring från förra året.
Hoppas självklart på Djurgården!!!!
Verkar vara många av oss hära :) Fixa en poll någon för se vilket lag som har mest anhängare ;)
Hoppas at dom åker ur,ett lag som kallar sig assyriska ska väl för djeveln inte vara med i allsvenskan!!!Fotbollen är bra för att det förenar svenskar och invandrare i lagsammanhållning och supporterklubbar,assyriska splittrar åter igen upp det i vi och dom.ut med dom eller byt namn!!!!! *grr27*
Det blir Guldpytt på Kamratgården!
Hjärta och hjärna säger Blåvitt. Mild gör comeback i landslaget så vi änligen får en bra balansspelare på plan.
Assyriska åker förhoppningsvis ut, de är oförtjänta sin plats i Allsvenskan.
MFF vinner!! :bow: :hbang:
Hoppas at dom åker ur,ett lag som kallar sig assyriska ska väl för djeveln inte vara med i allsvenskan!!!Fotbollen är bra för att det förenar svenskar och invandrare i lagsammanhållning och supporterklubbar,assyriska splittrar åter igen upp det i vi och dom.ut med dom eller byt namn!!!!! *grr27*
(/QUOTE)Megatuttarna
Här har ni en bild på vår gerilla som verkar i Irak förresten, dom lär hänga på matcherna:[/QUOTE]
Assyriska höjer stämningen i allsvenskan:
Tekniska spelare, mångkulturellt, många åskådare både i hemma plan o hela Sverige, matcherna följs i 20-tal länder av asyrer, bra reklam för klubben, bra för integrationen.
Stora hela så tycker jag att det är bra för svensk fotboll.
va försiktig med automatvapnet :D
Metal_boy_
2005-04-05, 01:03
Pratade lite med brorsan om fotboll, eftersom han har spelat och ganska högt upp(div 1) Han gav dock upp den när han fick barn och satsade på jobbkariär istället. Jag sa till han (för att han har knappt tid att spela på skoj nuförtiden) att han skulle börja gyma istället, då bestämmer han över träningstider, samt att kariären inte är över vid en ålder av 40 :D
assyriska sopporters kommer fö däng i parken :D haha
Mccartney
2005-04-05, 07:10
Hur många spelare är kommer från skåne i Malmös trupp.....Real Malmö!!
Kommer att gå på en nit när dem möter kamratgänget!!
och på svenska?
Blåvitt :bow: :bow: :bow:
Assyriska höjer stämningen i allsvenskan:
Tekniska spelare, mångkulturellt, många åskådare både i hemma plan o hela Sverige , matcherna följs i 20-tal länder av asyrer, bra reklam för klubben, bra för integrationen.
Själv tycker jag att Assyriskans supportrar blivit lite väl hypade utan att "prestera" något nämnvärt. Inte är dessa publiksiffror allt för imponerande?
Publik: 2225
Publik: 1633
Publik: 2583
Publik: 1834
Publik: 2514
Publik: 1842
Publik: 1813
Publik: 1734
Publik: 1242
Publik: 1843
Publik: 1453
Publik: 3120
Visst, är man som djurgårdare nöjd med uppslutningen(2009 åskådare) till matchen mot Esbjerg i RL så kan man ju inte klaga!
*kissass*
Blåvitt :bow: :bow: :bow:
:thumbup: :thumbup:
Calleman
2005-04-05, 09:25
Ja, vi har en riktig invasion av icke-skåningar....har endast dessa skåningar...av vad jag kan komma på.
Markus Rosenberg
Daniel Anderson
Patrik Andersson
Olof Persson
Yksel Osmanovski
Hasse Mattisson
Glenn Holgersson
Peter Abelsson
Joakim Nilsson
Behöver du fler? Att hälften i startelvan är från Skåne tycker inte jag är så illa pinkat.
Själv tycker jag att Assyriskans supportrar blivit lite väl hypade utan att "prestera" något nämnvärt. Inte är dessa publiksiffror allt för imponerande?
Publik: 2225
Publik: 1633
Publik: 2583
Publik: 1834
Publik: 2514
Publik: 1842
Publik: 1813
Publik: 1734
Publik: 1242
Publik: 1843
Publik: 1453
Publik: 3120
Visst, är man som djurgårdare nöjd med uppslutningen(2009 åskådare) till matchen mot Esbjerg i RL så kan man ju inte klaga!
*kissass*
fotboll ska avnjutas under sommarhalvåret, inte mitt i kallaste vintern. Där har du nog anledningen till den svaga publiksiffran i RL.
fotboll ska avnjutas under sommarhalvåret
Fotboll ska avnjutas när Blåvitt spelar sen om det är 10- och snöstorm är skit samma :D
Fotboll ska avnjutas när Blåvitt spelar sen om det är 10- och snöstorm är skit samma :D
exakt skön lir på HÖG nivå!!
Så här kommer det se ut hela året
Så här kommer det se ut hela året
vad menar du folk som kliar varandra på röven och huvedet ?
fotboll ska avnjutas under sommarhalvåret, inte mitt i kallaste vintern. Där har du nog anledningen till den svaga publiksiffran i RL.
Är det verkligen så? Mig veterligen så spelas t ex. PL under vinterhalvåret och inte kan någon komma och påstå att det är varmt i England!
Nåväl, jag antar att det är fotboll det var tänkt att man skulle prata om här så hur artar sig första omgången?
Tror att det kommer stå mellan storstads lagen, MFF,IFK och DIF sen så tror jag att bajen kan överaska.
Mitt tips:
1 MFF
2 DIF
3 IFK
4 Bajen
5 Helsingborg
6 Halmstad
7 Elfsborg
8 Öis
9 Giffarna
10 Häcken
11 Kalmar
12 Landskrona
13 Assyriska
14 Gefle
fotboll? en massa gnällande filmande fjantar i shorts gäsp nej fy fan lägg ner
Ja tackar vet jag curling :hbang:
Mitt tips:
1 IFK
2 MFF
3 DIF
4 Elfsborg
5 Helsingborg
6 Halmstad
7 Hammarby
8 Öis
9 Giffarna
10 Häcken
11 Kalmar
12 Landskrona
13 Assyriska
14 Gefle
hammer95
2005-04-05, 19:42
Är du inte riktigt klok?*screwy*
1. Malmö
2. Halmstad
3. Göteborg
4. Helsingborg
5. Hammarby
6. Häcken
7. Dif
8. Kalmar
9. Sundsvall
10. Landskrona
11. Elfsborg
12. Assyriska
13. Öis
14. Gefle
Detta bygger på att Halmstad far tag på/får fram en målskytt. Jag tror att djurgården skulle kunna överaska om t.ex Ba har en bra säsong. Gefle håller inte allsvensk kvallitet, och den enda anledningen att Elfsborg klarar sig kvar är att årets upplaga innehåller ett gäng räddningsplankor... Kalmar kan få en ordentlig baksmälla om det vill sig illa, medans jag tror at Häcken bli årets komet.
Är alldeles för trött för att utveckla mera just nu :sleep:
Klart MFF vinner, I år är det inget snack om saken!
Dessutom är nog MFF ett av få topplag i årets allsvenska som har massor av spelare från närområdet. Att hålla på och kalla MFF köpelag etc är bara *bs* Finns inget lag som ligger bra till i Allsvenskan som inte köpt in några spelare. Däremot har MFF nu fått tillbaka många av sina egna spelare som varit proffs ute i Europa. När det gäller att ta fram bra spelare finns det inget lag i Sverige som kan jämföras med MFF.
Dessa är skåningar i MFFs trupp i år:
Markus Rosenberg
Daniel Anderson
Patrik Andersson
Olof Persson
Yksel Osmanovski
Hasse Mattisson
Glenn Holgersson
Peter Abelsson
Joakim Nilsson
Mattias Asper
Johan Nilsson Guiomar
Thommie Persson
Dessutom pratar numera Afonso Skånska och Chanko och Yngvesson har konverterat till Skåningar! :hbang:
Är det verkligen så? Mig veterligen så spelas t ex. PL under vinterhalvåret och inte kan någon komma och påstå att det är varmt i England!
Nåväl, jag antar att det är fotboll det var tänkt att man skulle prata om här så hur artar sig första omgången?
vadå är det verkligen så?
Det var MIN åsikt, jag har inte tagit del av vetenskaplig studie kring ämnet. Och sen pratade vi om Allsvenskan här, även om det alltid regnar i England har dom klart mycket bättre förutsättningar att spela året om än vad vi har i skitkalla Sverige.
Det var MIN åsikt, jag har inte tagit del av vetenskaplig studie kring ämnet. Och sen pratade vi om Allsvenskan här, även om det alltid regnar i England har dom klart mycket bättre förutsättningar att spela året om än vad vi har i skitkalla Sverige.
är det verkligen så? :D
BUMP!!!!!
För Jenses skull
allan
Fan att Malmö gjorde mål nu :( :( :(
BUMP!!!!!
För Jenses skull
allan
¨
haha, allan, jag sökte på allsvenskan =/ ta bort den andra tråden om du vill.
men men... 1-0 , och malmö vinner
Sökfuntionen är lite puckad just nu beroende på att vi flyttar forumet del för del till ett nytt webbhotell.
allan
Sökfuntionen är lite puckad just nu beroende på att vi flyttar forumet del för del till ett nytt webbhotell.
allan
allt är jarods fel, jag vet.
Mccartney
2005-05-16, 19:02
allan
Samma åsikt som mig...även om jag är Malmöbo....är Göterborg supporter...tro kamraterna från kamratgården tar hem allsvenskan.
Inget lag har en spelar som Mild.
Höhö. Det jag försökte komma fram till var att det är utsålt i England oavsett vilken tid på året matchen spelas(Att dom har 10-gånger bättre spelare har inte med saken att göra;)). Vi pratade om RL i föregående inlägg tbfh! =D
MaaaaaaaaaaaaaaaaaaalmÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
malmö leder nu på målskillnad
hammer95
2005-05-16, 20:15
Kalmar fick tyvärr ingen poäng mot Malmö, men finns inget att säga mer än att MFF var det klart bättre laget. Afonsos mål var faktiskt ett riktigt klassmål...
Malmö kunde lätt kontrollera matchen efter att de spräckte nollan på Petter Wastå och Kalmar *grr*
Vinst mot Helsingborg på Söndag!
Karate_kid
2005-05-16, 20:16
IFK all the way!!
Btw hur gick det :em:
IFK all the way!!
Btw hur gick det :em:
0-0 mot hbg
Karate_kid
2005-05-16, 20:36
0-0 mot hbg
jävla skit.
Djurgårn upp i serieledning!
Djurgårn upp i serieledning!
Underbart! Där fick gröthalsarna allt smaka!
stäng av skotern lappjävel
jävla skit.
där satte du i halsen
vad annat kan man vänta sig av ett blåbitt lag?
I second that! :thumbup:
riktigt bra match, den mellan MFF-DIF alltså.
Djurgårdens kvittering var en av de grymmaste kontringarna jag sett i allsvenskan. Och vad säger man om Sjölunds?! Riktigt mycket flyt men så härligt förnedrande när Asper är ute och och köper korv.
Klart rättvist resultat med tanke på att DIF blev bestulna på minst en solklar straff (handsen på P.Andersson). Malmö hade bra tryck i slutet men imponerade inte alls med tanke på spelarmaterial och hemmaplan.
Skön enhandsräddning av Dembo på Rosenbergs nick i slutet!
riktigt bra match, den mellan MFF-DIF alltså.
Djurgårdens kvittering var en av de grymmaste kontringarna jag sett i allsvenskan. Och vad säger man om Sjölunds?! Riktigt mycket flyt men så härligt förnedrande när Asper är ute och och köper korv.
Klart rättvist resultat med tanke på att DIF blev bestulna på minst en solklar straff (handsen på P.Andersson). Malmö hade bra tryck i slutet men imponerade inte alls med tanke på spelarmaterial och hemmaplan.
Skön enhandsräddning av Dembo på Rosenbergs nick i slutet!
Inte för att det spelar någon roll (det var ju ändå Pa Dembos räddning som var det viktiga) men det var väl Abelsson (inhopparen) som språngnickade. Hursomhelst, jäkligt skönt att IFF-IFF:arna åkte på däng :D
Inte för att det spelar någon roll (det var ju ändå Pa Dembos räddning som var det viktiga) men det var väl Abelsson (inhopparen) som språngnickade. Hursomhelst, jäkligt skönt att IFF-IFF:arna åkte på däng :D
om du ska rätta "fel" kan du ju se till att ha rätt iaf.
Goddaniel
2005-06-17, 11:29
Hjärtat säger http://www.lequipe.fr/Football/logos/FootballLogo565.gif
:thumbup:
om du ska rätta "fel" kan du ju se till att ha rätt iaf.
Eh? Inte för att jag sitter med repriser framför mig, men nog var det Abelsson som språngnickade...
Eh? Inte för att jag sitter med repriser framför mig, men nog var det Abelsson som språngnickade...
enligt ditt minne?
jaja, skit samma det var en snygg räddning iaf.
jaja, skit samma det var en snygg räddning iaf.
Det är vi absolut överens om. Undrar om Frisk kan få ordning på Dembos målvaktsspel? Han har ju längden och reflexerna iaf...
Det är vi absolut överens om. Undrar om Frisk kan få ordning på Dembos målvaktsspel? Han har ju längden och reflexerna iaf...
ja de e frågan :)
tyvärr har han inte direkt utvecklat den säkerheten man hade hoppats på men han har som sagt riktigt bra reflexer och fysik.
hoppas DIF får behålla Larsen säsogen ut nu och att dom värvar nån riktigt bra back, så kan det bli ett kul år.
Vänta bara Elfsborg kommer krossa Malmö på hemmaplan i nästa omgång av allsvenskan.
Heja Elfsbooooooooooooorg :hbang:
Vänta bara Elfsborg kommer krossa Malmö på hemmaplan i nästa omgång av allsvenskan.
Heja Elfsbooooooooooooorg :hbang:
HAHHAHAHAHAHHHHHAHAHHAHAHA, Där satt den :D
krossa va j u fel ord.
de hade väl mutat dommarn
djurgården krossar skåne-lagen på löpande band
Karate_kid
2005-06-21, 07:43
Tack elfsborg :hbang: :D
chevychase
2005-08-08, 21:25
Blåvitt upp i topp. Nu äre skönt!
Krokodil
2005-08-08, 22:24
Faan vad det är jobbigt att vara djurgårdare! :cryout:
Heja Blåvit, Heja Blåvit :hbang:
muhahahahahhahahahahhaha :devil:
Woho inte helt missnöjd med att man åkte ner till Helsingborg :)
Karate_kid
2005-08-09, 17:26
Ja IFK är på sin rättmätiga plats. Antagligen där för att stanna.
Bengt Andersson aktuell för landslaget igen.
Kalmars målskytte börjar oroa :(
Elfsborg vann senast! Säger bara SJÖHAGE! :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.