Visa fullständig version : Antipiratbyrån igen...
http://www.antipiratbyran.se/downloads/
Ja det här om nått hoppas jag är ett aprilskämt annars vet jag en viss modd som ska hängas fortaren än kvickt
"Ditt IP är nu registrerat och kommer att överlämnas till Polismyndigheten. "
*cry*
ok? :confused:
l0000000000000000000l!!""!12!!"!21112!
mini_Arnold
2005-04-01, 16:25
jag har sån ip blockmaster XL v.2 så dom har shit! f33k0rs
ErikWrestlingFreaket
2005-04-01, 16:25
Ditt IP är nu registrerat och kommer att överlämnas till Polismyndigheten.
Åhhhhhh nej! *cry*
nu blev jag glad igen, gick in på antipiratbyran.se och upptäckte vad det var förnått :cool:
.se är ju inte antipiratbyråns riktiga address heller.
.se är ju inte antipiratbyråns riktiga address heller.
det upptäckte jag med :D
omgl0lwtfbbq!111!!oneone!1
jag har sån ip blockmaster XL v.2 så dom har shit! f33k0rs
HA! Har du ju inte!! 217.150.162.xxx
HA! Har du ju inte!! 217.150.162.xxx
hehe, ägd
mini_Arnold
2005-04-01, 17:59
hehe, ägd
hehe, sunkigt värre :)
Jarod. Jag har glömt uppdatera den därför såg ni min ip kör fortvarande v.1
hehe, sunkigt värre :)
jävla !%&¤ ska %!¤#"& er allihopa
*grr27*
Frågan är ju vad antipirat byrån kan göra med en ip nr. Det är lika användbart som öppna gulasidorna och börja åtala valfri telefonnummer. :laugh:
Nitrometan
2005-04-01, 19:01
Prankie, tror du inte att de har skillz?
De kommer snart och tar dig, de vet var din brevlåda bor!
turbocalle
2005-04-01, 19:05
Ja men vad fan ska dem göra med ens ip adress då?? Hitta nedladdade film som man inte ens har delat ut.. Det är väl just utdelning dem är intresserade utav..
ps är det olagligt att föra över musik ifrån en annan dator till en annan? Man får väl dela med sig med närmaste vänner eller har jag fått det om bakfoten? ds
mvh Carl
Nitrometan
2005-04-01, 19:14
Ett litet tag till får du det. Men definitionen av närmaste vänner är hårdare än du tror.
Dessutom fungerar de flesta P2P-program så att du delar ut det du laddar hem.
Men titta bara på tillslaget hos Bahnhof där hade de en lista på saker de letade efter, de hittade inte dem, men blev så glada över en massa annat istället.
turbocalle
2005-04-01, 19:16
Ett litet tag till får du det. Men definitionen av närmaste vänner är hårdare än du tror.
Dessutom fungerar de flesta P2P-program så att du delar ut det du laddar hem.
Men titta bara på tillslaget hos Bahnhof där hade de en lista på saker de letade efter, de hittade inte dem, men blev så glada över en massa annat istället.
Ok.. Vilken tur att jag inte har ett enda p2p program eller något olagligt på datorn isåfall.. Är inget april skämt.. Har bara musik ifrån en utav mina aldra närmaste polare.. Så här sitter man säker..
Mvh Carl
Herkulez
2005-04-01, 19:18
omgl0lwtfbbq!111!!oneone!1
får inte barn som du affepiller så ni lugnar ner er mxpltzq?
Nitrometan
2005-04-01, 19:20
I Malmö har kammaråklagare Stefan Gradler beslutat att lägga ner
utredningen mot tre fildelare som polisanmälts av branschorganisationen
Antipiratbyrån. Beslutet fattades på grundval av bedömningen att
sekretessen av IP-adresser, som är ett unikt "namn" som datorer
uppkopplade mot Internet har, vägde tyngre än att försöka beivra vad
som kan vara brott mot upphovsrätten.
- Skulle vi undersöka vilka IP-adresserna var i det här fallet skulle
det innebära att vi bröt mot sekretesslagen, säger Gradler.
Beslutet kan innebära att Stockholmspolisen brutit mot sekretesslagen,
i fall de hanterat IP-adresser, som enligt en statlig utredning är att
betrakta som personuppgifter, när de nyligen gjorde flera uppmärksammade
"razzior" mot misstänkta fildelare i Stockholm.
Fildelningsförespråkarna i Piratbyrån kommer därför att göra en
polisanmälan mot Stockholmspolisens Hans Strindlund, som tidigare gjort
sig känd för att tumma på lagen i sitt polisarbete, och var den som
fattade beslutet om husrannsakan.
Nitrometan
2005-04-01, 19:22
Ok.. Vilken tur att jag inte har ett enda p2p program eller något olagligt på datorn isåfall.. Är inget april skämt.. Har bara musik ifrån en utav mina aldra närmaste polare.. Så här sitter man säker..
Mvh Carl
Bra för dig. Men till "närmaste vänkretsen" brukar i de rättsfall som har prövats räknas föräldrar och syskon och inte mycket mer. Bara nåt enstaka undantag finns.
Bra för dig. Men till "närmaste vänkretsen" brukar i de rättsfall som har prövats räknas föräldrar och syskon och inte mycket mer. Bara nåt enstaka undantag finns.
Då är det en fördel om man är invandrare. Då är man ju Brother and Sister med alla sina vänner.
Då är det en fördel om man är invandrare. Då är man ju Brother and Sister med alla sina vänner.
:D
Dumleman
2005-04-01, 21:50
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *springer runt i rummet och skriker*.
Jonny_88
2005-04-01, 22:19
*grr27* Alltså jag varnar er klicka inte på länken de kommer få din ip-adress och lämna det till Polismyndigheten! :furious:
*grr27* Alltså jag varnar er klicka inte på länken de kommer få din ip-adress och lämna det till Polismyndigheten! :furious:
:laugh:
Dumleman
2005-04-01, 23:17
Haha ironi är svårt på nätet :).
Metal_boy_
2005-04-01, 23:18
Frågan är ju vad antipirat byrån kan göra med en ip nr. Det är lika användbart som öppna gulasidorna och börja åtala valfri telefonnummer. :laugh:
hehe precis, och utan riktnr dessutom
Ok grabbar, det är fortfarande inte antipiratbyråns hemsida.
Tricklev
2005-04-01, 23:58
Bäst of! :laugh:
Snart kommer Pontén och knackar på! Mitt råd är att formatera datorn, hänga vitlök vid alla dörrar och fönster samt stänka heligt vatten på eventuella besökare.
Då borde du vara safe, men man vet aldrig.
Metal_boy_
2005-04-02, 02:12
Snart kommer Pontén och knackar på! Mitt råd är att formatera datorn, hänga vitlök vid alla dörrar och fönster samt stänka heligt vatten på eventuella besökare.
Då borde du vara safe, men man vet aldrig.
Pez vad gör du inne? Du ska sitta och njuta av mina tävlingsbilder såhär dags. :D
Herkulez
2005-04-02, 09:07
Pez vad gör du inne? Du ska sitta och njuta av mina tävlingsbilder såhär dags. :D
med tanke på att hans fru ligger och sover vid den här tiden så är det väl det runkpellen gör ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.