Visa fullständig version : Du som spelar intrument
Metal_boy_
2005-04-01, 15:04
Faller du in i en anna värld där du sitter och spelar? För mig är det som mental träning samtidigt, jag rullar in på en helt annan dimension när jag spelar, jag blundar ofta och sitter där i min sköna värld samtidigt som jag spelar på trummorna.
Metal_boy_
2005-04-01, 17:35
Bumpar den en gång iafall nått musikfreak missat den
Slartibartfast
2005-04-01, 17:41
När jag spelar skinnflöjt brukar jag hamna i nån slags trans. Åtminstone mot slutet.
Ungefär som Tjuren Ferdinand luktandes på blommor under sin korkek :D
Det jag har problem med är att jag oftast hamnar i en ond cirkel, dvs spelar oftast samma saker hela tiden(Gitarr) har svårt att utveckla fantasin,om du förstår vad jag menar, så försöker sitta vid datorn ganska mycket och plinka till nån video eller nått man hittar.
gytt! jag spelar också internet.. får jag va med?
Metal_boy_
2005-04-01, 21:09
Äh fan finns ju inga musiker här ju, bar en hope köttflöjtspelande datanördar *innocent* ;)
Metal_boy_
2005-04-01, 21:11
När jag spelar skinnflöjt brukar bli kallad transa. Åtminstone naken.
*yourock* ;)
*spy*
Känner igen det där.. brukar sluta med att tjejen står och skriker i mitt öra att jag får lägga av. Brukar bli att jag ballar ut och sitter och experimenterar med massa sjuka toner och sliter i halsen så den är på bristningsgränsen. =)
Metal_boy_
2005-04-01, 21:22
Känner igen det där.. brukar sluta med att tjejen står och skriker i mitt öra att jag får lägga av. Brukar bli att jag ballar ut och sitter och experimenterar med massa sjuka toner och sliter i halsen så den är på bristningsgränsen. =)
hehe så som det ska vara :hbang: Men det e skönt att sitta i den där världen o lura i någon/några timar :)
När jag sitter och improviserar med en kompis brukar det hända att man drömmer iväg :em:
Det finns få saker som är i samma klass som lite improv på gitarren :bow:
ölobrännvin
2005-04-02, 07:52
Emellanåt när man är riktigt uppvärmd och man inte spelat på några dagar och det går så jävla bra, då blir det trans !
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.