handdator

Visa fullständig version : Metalboy VS Matte_Maiden

Piranha
2005-04-01, 15:04
Apropå idiotiska pollar...

Thunderdome style .. 2 men enters one man leave ..

Vem vinner , och hur ?

sunkan
2005-04-01, 15:12
Matte ger Metalboy en rejäl dropkick så fort matchen startar. Eller så daskar matte till metalboy med en öppen hand rakt på kinden :D

Piranha
2005-04-01, 15:13
Tror på ett snabbt avgörande av Metal ,m vid tanke på han överlägsna kroppshydda , så kväver antagligen Metal lilla maiden med armhålan eller nåt i den stilen.

Bengan
2005-04-01, 15:15
Hejar på mental boy :thumbup:
Hur är oviktigt!

Metal_boy_
Tror på ett snabbt avgörande av Metal ,m vid tanke på han överlägsna kroppshydda , så kväver antagligen Metal lilla maiden med armhålan eller nåt i den stilen.

Min amrsvett är inte att leka med ;)

Piranha
Ni som undrar om de helt brunnit så jag har så jeeekla tråkigt här på jobbet , tvi tvi tvi ..

Nu kilar jag hem för dagen .. skit på er *flex*

sunkan
2005-04-01, 15:17

Jag tror inte på att matchen skulle avgöras så. Du får ju ha tänka på att om Matte är riktigt uppvärmd och lagom svettig så är han nog hal som en ål och blir svår att få tag på. :D

Men om Metal kommer in rippad till max så tror jag att matte får det tufft att hänga med i svängarna

Metal_boy_
2005-04-01, 15:19
Jag tror inte på att matchen skulle avgöras så. Du får ju ha tänka på att om Matte är riktigt uppvärmd och lagom svettig så är han nog hal som en ål och blir svår att få tag på. :D

Påminner om nått farsan sa om boxning, det är bättre att vara lite/smal och snabb för då blir det ett helvette att träffa :)

jwzrd
2005-04-01, 15:40

Han kväver honom genom att omväxlande daska honom i pannan med en Fin Köttbit på Grisen (tm) och omväxlande kväva honom genom att göra pruttar i armhålan med hans huvud!

Matte_Maiden
2005-04-01, 15:44
Haha, du är sjuk. :D Sedan satsar jag mina pengar på Metal_Boy_. Dock röstade jag på mig själv. :cool:

palme
2005-04-01, 15:44
Metal får en panikattack och fullständigt tillintetgör matte, sen skallar han ihjäl sig själv mot stålburen innan tina turner hinna stoppa honom. Pirre förklaras världsledare och leder anfallet mot narnia.

mini_Arnold
2005-04-01, 16:01
metal_boy för han knaprar piller *screwy*

Jense
2005-04-01, 17:17
metalboy.. för att han väger 50kg mer

Herkulez
2005-04-01, 17:24
haha blaster påminner ju om metal med en äldre och fetare version av rymdrattan på ryggen

http://www.gunghoscifi.com/images/portfolio/sculpture/blaster/DSCF0337.jpg

Metal_boy_
2005-04-01, 17:25
Metal får en panikattack och fullständigt tillintetgör matte, sen skallar han ihjäl sig själv mot stålburen innan tina turner hinna stoppa honom. Pirre förklaras världsledare och leder anfallet mot narnia.

:laugh:

Metal_boy_
2005-04-01, 17:27
Han kväver honom genom att omväxlande daska honom i pannan med en Fin Köttbit på Grisen (tm) och omväxlande kväva honom genom att göra pruttar i armhålan med hans huvud!

:laugh: haha fy fan va sjukt

Herkulez
2005-04-01, 17:30
eller så bestämmer dom sig för att köra mopperejs och matte lurar den mindre smarta metal att köra fel väg.

http://media2.big-boys.com/media/lookout.gif

jesse
2005-04-01, 18:12
Metal vinner lätt, han kommer äga Matte :hbang:

Matte: Metal:
*cry* :whipped:

Metal_boy_
2005-04-01, 18:15
Om vi säger såhär, att det skulle inte bli nått iaf. Jag slår inte barn :D

Metal_boy_
2005-04-01, 18:16
eller så bestämmer dom sig för att köra mopperejs och matte lurar den mindre smarta metal att köra fel väg.

http://media2.big-boys.com/media/lookout.gif

:laugh:

tp_88
2005-04-01, 19:56
Röstar på Matte!
Han är mer deffad! :D

Matte_Maiden
2005-04-01, 20:08
Om vi säger såhär, att det skulle inte bli nått iaf. Jag slår inte barn :D
¨
Haha, och jag slår inte tjockisar! :D

Metal_boy_
2005-04-01, 20:56
[QUOTE=Matte_Maiden]¨
Haha, och jag slår inte tjockisar! :D[/QUOTE

;)

muddler
2005-04-01, 21:00
tror på Rune med röven om inte matte får in en valriktad pungspark i första ronden :D

Matte_Maiden
2005-04-01, 23:39
[QUOTE=Matte_Maiden]¨
Haha, och jag slår inte tjockisar! :D[/QUOTE

;)

Men jag skulle aldrig slå dig (i och för sig skulle jag inte slå någon annan heller) eftersom du verkar snäll. :)

TrasMannen
2005-04-02, 00:22
Men jag skulle aldrig slå dig (i och för sig skulle jag inte slå någon annan heller) eftersom du verkar snäll. :)

Amen visst!
du skickade PM till mig där du sa att du skulle ambusha metal_boy på hederlig camper-cs vis! :D

(Cs är ett modernt teve spel som man springer innuti en gubbe som man kan styra armar på, armarna håller oftast i vapen som siktas på gemene. Detta orsakar ofta uppror i skolor, där folk blir transar och börjar skjuta folk i skolan)

Metal_boy_
2005-04-02, 00:29

Samma här, tycker du verka hyvens. *yourock*

Matte_Maiden
2005-04-02, 00:47
Amen visst!
du skickade PM till mig där du sa att du skulle ambusha metal_boy på hederlig camper-cs vis! :D

(Cs är ett modernt teve spel som man springer innuti en gubbe som man kan styra armar på, armarna håller oftast i vapen som siktas på gemene. Detta orsakar ofta uppror i skolor, där folk blir transar och börjar skjuta folk i skolan)

Haha självklart! :D

Puss Metal_Boy_! :devil:

Kwon
2005-04-02, 12:33
haha blaster påminner ju om metal med en äldre och fetare version av rymdrattan på ryggen

http://www.gunghoscifi.com/images/portfolio/sculpture/blaster/DSCF0337.jpg

LOLLERSKATES HERKIZ! :D

Bra!
:hbang:

--

Jag tror Rune Röv bara behöver kasta sig över / sätta sig på Matte (med röven) så e're vinst.

Typ som Mark Hunt gjorde mot Wanderlei Silva "the butt drop"

MEN!

Matte kan va snabb o dodga Runes attacker, Rune kanske kastar sig framåt måt Matte, Matte glider åt sidan och pang pang pang, machine gun kick!

En långsam utzoomning och man ser Mattes förvånade blick när han ser att...

sparkarna gjorde ingen effekt på Rune! Rune står fortfarande!!!

Eller hade dom effekt? Han ser inte ut att ha lite dimmig blick...han raglar!

Spänningen total!

Näste man får fortsätta!

Hades
2005-04-02, 12:58
Näste man får fortsätta!
Metal's blick blir glasartad, han vinglar till och faller på samma sätt som Rumskullaeken skulle gjort om en bäverkoloni gnagde av stammen. Ett sus går genom publiken, dels på grund av fallet, dels på grund av den fantastiska liknelsen.
Men vad händer? Metal faller med sådan kraft att Matte, den ogifta kvinnan, inte har någon chans att flytta sig. Han mosas under Metals massiva (och håriga) kropp. Matchen slutar oavgjort. Det blir tyst i salen, det enda som hörs är ett barn som gråter. Liemannen ler, han har gjort sitt jobb.

Metal_boy_
2005-04-02, 17:21
Metal's blick blir glasartad, han vinglar till och faller på samma sätt som Rumskullaeken skulle gjort om en bäverkoloni gnagde av stammen. Ett sus går genom publiken, dels på grund av fallet, dels på grund av den fantastiska liknelsen.
Men vad händer? Metal faller med sådan kraft att Matte, den ogifta kvinnan, inte har någon chans att flytta sig. Han mosas under Metals massiva (och håriga) kropp. Matchen slutar oavgjort. Det blir tyst i salen, det enda som hörs är ett barn som gråter. Liemannen ler, han har gjort sitt jobb.

:laugh: :thumbup:

Zafer
2005-04-02, 18:40
matte vinner, han är grovast på kolozzeum!!! *grr27* *grr27*

alla ni som säger emot mig kommer dö!

sunkan
2005-04-02, 18:43
matte vinner, han är grovast på kolozzeum!!! *grr27* *grr27*

alla ni som säger emot mig kommer dö!

Mattes andra konto på kolozzeum? :D

Zafer
2005-04-02, 19:00