Visa fullständig version : Grym tränig i Kina
Rätt gripande artikel om den hårda barnträningen i Kina.
"När pojkarna stått på händer i två minuter kommer det första gnyendet. Händerna darrar. Ryggen kröks av tyngden. Efter fyra minuter ylar de åttaåriga pojkarna som misshandlade hundvalpar."
http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_9438386.asp
Det är föjävligt, men finns väl bara ett sätt att bli bäst. Lite trist att de säkert är tvingade att gå dit av sina föräldrar och inte vågar säga emot sina tränare.
Hardcore!! :hbang:
Fast jag tycker också det är taskigt mot dom, antagligen så blir dom ju tvingade att gå dit. Det är ju inte direkt som att bli tvingad till fiol lektioner, fan den där träningen är ju fan som plågeri för så unga barn.
Hardcore!! :hbang:
Fast jag tycker också det är taskigt mot dom, antagligen så blir dom ju tvingade att gå dit. Det är ju inte direkt som att bli tvingad till fiol lektioner, fan den där träningen är ju fan som plågeri för så unga barn.
Hardcore är när man plågar sin egen kropp av egen fri vilja för att man vill bli störst och bäst och nåja vackrast. I övrigt håller jag med. Förjävligt synd om ungarna.
Jävligt hårt, men det krävs mycket om man ska bli bäst.
Hardcore är när man plågar sin egen kropp av egen fri vilja för att man vill bli störst och bäst och nåja vackrast. I övrigt håller jag med. Förjävligt synd om ungarna.
Jojo, jag tänkte mera på att dom körde böj!:)
Jojo, jag tänkte mera på att dom körde böj!:)
:em: :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.