Visa fullständig version : pissat i frysen?
Visst är det härligt med reklam?
slår inte korvsäljarna från nått asiatiskt land på srf för något år sedan... "Varm grillad gris kött korv 15 kr" eller nåt liknande :p
Metal_boy_
2005-03-27, 22:41
Finns en cykelaffär här i stan som har en skylt där det står "Slipning av skridsko" på. Känner säkert lasse kongo till för jag tror han bor där i närheten :laugh:
Arne Persson
2005-03-27, 22:47
När vi var yngre c:a 15 år, så pissade min träningspolare först i kylskåpet och sedan på sin lilla syrra samt hennes säng när han kom hem efter ett smärre fylleslag. Det uppskattades inte av hans religiösa föräldrar. Han trodde bergis att han var på toaletten och pissade. :thumbup:
Finns en cykelaffär här i stan som har en skylt där det står "Slipning av skridsko" på. Känner säkert lasse kongo till för jag tror han bor där i närheten :laugh:
Ok :confused:
Och det är roligt för att _____?
Metal_boy_
2005-03-27, 22:48
När vi var yngre c:a 15 år, så pissade min träningspolare först i kylskåpet och sedan på sin lilla syrra samt hennes säng när han kom hem efter ett smärre fylleslag. Det uppskattades inte av hans religiösa föräldrar. Han trodde bergis att han var på toaletten och pissade. :thumbup:
Så gör väl alla i Grötträsk? :confused:
:D
Metal_boy_
2005-03-27, 22:49
Ok :confused:
Och det är roligt för att _____?
Du kanske är enbent, men inte majoriteten ;)
Arne Persson
2005-03-27, 22:51
Så gör väl alla i Grötträsk? :confused:
:D
'
Du får väl komma ner och kolla! :)
Du kanske är enbent, men inte majoriteten ;)
Neh men seriöst.. varför??? *screwy* *popcorn*
På en pizzeria här i stan kan man köpa kebabtallrik (jättestor!) men den är som en vanlig :( Och en pizza har färsk PAPRIAKA, vad det nu är? :)
omg :laugh:
Neh men seriöst.. varför??? *screwy* *popcorn*
en skridsko, två skridskor. Hur många ben har du? Hur många skridskor behöver du då? Hur många tror du då att du vill slipa?
Otto GROV
2005-03-27, 22:56
polare? säkert ;)
en skridsko, två skridskor. Hur många ben har du? Hur många skridskor behöver du då? Hur många tror du då att du vill slipa?
Han kanske slipar en i taget. Därav skridsko. Varför måste det stå i plural?
T ex. "Skridskoslipning 50kr" - Hohoho vad roligt, ska man bara slipa en skridsko :confused: *screwy*
T ex. "Skridskoslipning 50kr" - Hohoho vad roligt, ska man bara slipa en skridsko :confused: *screwy*
jag förklarade bara för dig, vad jag såg så skrev jag inte att jag tyckte det va roigt heller, eller?
Polarn slog en drill i en bastuba som var inställd i en garderob när vi var tonåringar och på en blöt fest. Kan säga att tubaägaren blev rätt sur på sin hemmavarande son när det upptäcktes....On topic - på närlivs härhemma sålde de Snickers - tre för 20, men fem spänn styck om man köpte bara en...
allan
Polarn slog en drill i en bastuba som var inställd i en garderob när vi var tonåringar och på en blöt fest. Kan säga att tubaägaren blev rätt sur på sin hemmavarande son när det upptäcktes....On topic - på närlivs härhemma sålde de Snickers - tre för 20, men fem spänn styck om man köpte bara en...
allan
stackr`n, om man gick in å ut i affären då?
Metal_boy_
2005-03-27, 23:27
Skridskoslipning blir ju rätt! eller säger du Skridskorslipning? Det heter inte Slipning av skridsko och det ser jävligt kul ut på en skylt. Om du inte tycker det skiter jag fullständigt i. Det va ingen fråga till dig om du tyckte det va kul, utan en hävdelse att jag gjorde det.
Under en semester på Gotland för några år sedan besökte vi en restaurang i närheten av söderport(?) där de sålde grekisk sallad med fetta-ost :D
Arne Persson
2005-03-27, 23:29
polare? säkert ;)
Jodå! Vi började samma dag 1970 med styrketräning. Han håller också fortfarande på!
Metal_boy_
2005-03-28, 00:36
'
Du får väl komma ner och kolla! :)
Åka på Kizz-turné ? varför inte :D
dåååååligt skämt hehe
victor_n
2005-03-28, 00:46
nått riktigt illa är när polarn efter gymmet bestämde sig för att ta sin protte drink i bastun... och va händer! ja han halkar till lite på tröskeln så locket åker av å all mumsig jordgubbs protte spills ut över agregatet!
kan medela att det luktade rutten jordgubb gånger 20 *spy*
Metal_boy_
2005-03-28, 02:15
nått riktigt illa är när polarn efter gymmet bestämde sig för att ta sin protte drink i bastun... och va händer! ja han halkar till lite på tröskeln så locket åker av å all mumsig jordgubbs protte spills ut över agregatet!
kan medela att det luktade rutten jordgubb gånger 20 *spy*
Kompisen och jag pissade i ett bastuaggregat en gång när vi var i 13-14årsåldern, tror dock att gubbarna som kom in efteråt med hängbuk uppskattade ångbastun :D
boxsquat
2005-03-28, 02:38
jag förklarade bara för dig, vad jag såg så skrev jag inte att jag tyckte det va roigt heller, eller?
Vill du nåt eller?
Megatuttarna
2005-03-28, 03:18
Vill du nåt eller?
Abooooo reeeeeeee, han snackade skit om dina föräldrar för mig. Ska du låta det gå opasserat brushan?! :confused:
ölobrännvin
2005-03-28, 06:42
Det var ju jävligt långsökt. *screwy*
allan
Det förklarar varför du alltid har Snickers i träningsväskan :D
Vill du nåt eller?
öhhh, va? Hur kom du in i det hela då? Är det din cykelaffär? :D
Skridskoslipning blir ju rätt! eller säger du Skridskorslipning? Det heter inte Slipning av skridsko och det ser jävligt kul ut på en skylt. Om du inte tycker det skiter jag fullständigt i. Det va ingen fråga till dig om du tyckte det va kul, utan en hävdelse att jag gjorde det.
Ja, jag vet att det blir rätt. Det är bara en omstrukturering av meningen för att visa att det visst kan uttruckas i singular. Det var det som var sjävla meningen med posten.
Men det var ju ganska roligt att du tyckte det var kul. Lite humoristiskt är det när jag tänker på hur du skrattar åt en helt vanlig skylt utanför en cykelaffär.:laugh:
emmphiil
2005-03-28, 15:20
Är det Haga Cykel du menar?
Såg en skylt utanför en (host) "turkkiosk" för några dagar sedan där det stod så här...
Tre drickor för 15:-
Fanta
Cola
Sprit
Metal_boy_
2005-03-28, 15:48
Är det Haga Cykel du menar?
Nej Sax & Sula vid Lindövägen :)
Metal_boy_
2005-03-28, 15:52
Ja, jag vet att det blir rätt. Det är bara en omstrukturering av meningen för att visa att det visst kan uttruckas i singular. Det var det som var sjävla meningen med posten.
Men det var ju ganska roligt att du tyckte det var kul. Lite humoristiskt är det när jag tänker på hur du skrattar åt en helt vanlig skylt utanför en cykelaffär.:laugh:
Jo alltså slipning av skridsko kan ju vara rätt, men som sagt, man slipar aldrig en skridsko. Det gäller ju 2 stycken också, det vet jag :). Och det vore ju jävligt konstigt annars också ;)
Har inget med detta att göra, men på storgatan i örebro finns det en lapptäckeateljé / gynekologmottagning. Ganska skön blandning :)
Metal_boy_
2005-03-28, 15:58
Har inget med detta att göra, men på storgatan i örebro finns det en lapptäckeateljé / gynekologmottagning. Ganska skön blandning :)
hehe, men tänk en pastaresturang bredvid ett krematorium då :D
Eller en Svingelklubb mittemot ung vänsters lokaler :D
Fast nu snackar vi samma "butik" :)
Jag såg en skylt utanför ett tempel när jag var i Japan för 2 år sedan där det stod "Please take your shoes off. but dont go in.", tyckte det var rätt skönt.
De är inte direkt bra på engelska där nere.
Metal_boy_
2005-03-28, 16:32
Fast nu snackar vi samma "butik" :)
haha ok, ja då är verkligen mina alternativ groteska :laugh:
Metal_boy_
2005-03-28, 16:33
Jag såg en skylt utanför ett tempel när jag var i Japan för 2 år sedan där det stod "Please take your shoes off. but dont go in.", tyckte det var rätt skönt.
De är inte direkt bra på engelska där nere.
:laugh: :laugh:
mystic[-_-]
2005-03-28, 16:40
Hahaha har jag inte sett. Hur ofta är du här? :D
']Hahaha har jag inte sett. Hur ofta är du här? :D
Den ligger bredvid Nordea på storgatan 51 :)
Nu är jag aldrig där, men jag bodde där ett tag.
mystic[-_-]
2005-03-28, 16:43
Den ligger bredvid Nordea på storgatan 51 :)
Nu är jag aldrig där, men jag bodde där ett tag.
I see! Måste gå dit och kolla imorgon :P
en till :D
http://www.fulast.nu/link.php?l=392
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.