handdator

Visa fullständig version : Body

Metal_boy_
2005-03-27, 21:10
Läste i BODY, jag tror det var bland frågor/insändare. Ett förslag i svaret till killen/tjejen var att inte äta snabbmakaroner om det inte var efter träningen *screwy* Varför svarar dom på sånt som dom inte kan ha källor till?? Började garva när jag läste detta.

Allan
2005-03-27, 21:13
Bah, nu kommer det här att hamna i tidningen också. Jag har fortfarande inte fått något svar på om POTTY (det finska uttalet av Body) kan betyda något annat på finska....

allan

Halldin
2005-03-27, 21:19
Dom borde kanske anställa en King Grub?

Metal_boy_
2005-03-27, 21:24
Dom borde ju iaf anställa nån som kan mer än majoriteten på kolo..

Allan
2005-03-27, 21:26
Dom borde ju iaf anställa nån som kan mer än majoriteten på kolo..

Varför det? Deras skribenter är ju här och snokar i varje fall (no offense t er, men så är det ju).

allan

Metal_boy_
2005-03-27, 21:42
Varför det? Deras skribenter är ju här och snokar i varje fall (no offense t er, men så är det ju).

allan

Kul att vi bättre kan hjälpa dom med andra ord ;) I övrigt är den rätt rolig på vissa saker och tråkig på andra, men dom ska jag inte nämna här för då blir det en sjuhelvetes diskussion. :D

Det snackades ju om massa saker som dom fått härifrån, vad va det för nått?? Tror att jag inte hade min nya uppkopling under den tiden och missade det. Finns det några trådar om det?