handdator

Visa fullständig version : Beef It!!

=strongman= Smirnuff
2005-03-25, 00:52
Tänkte lägga upp lite bilder nu efter drygt 8 månaders träning. Har lite problem med att få till poserna, som ni märker. Ben kommer upp inom kort.

Längd: 176
Vikt: knappt 70
BMI: 22
Ålder: 15

Gärna lite tips om hur jag ska få till poserna bättre och annan kritik.

Ha de

Johan_P
2005-03-25, 00:56
Vill påpeka att herr smifnuff även tränar sina ben rejält :hbang:

Asbra, tycker jag *yourock*

Bow for you my friend :bow:

Baan
2005-03-25, 01:19
ser bra och jämnt ut, bara fortsätta :eating: och träna hårt :)

=strongman= Smirnuff
2005-03-25, 11:09
kanske ska tilläggas att jag bara är 15 år :em:

capoje
2005-03-25, 14:59
kanske ska tilläggas att jag bara är 15 år :em:

Som dricker smirnoff?

rememberence
2005-03-25, 17:58
det där var väldigt OT...men det ser bra..men som med alla andra...ÄT!!! :p :eating:

=strongman= Smirnuff
2005-03-25, 18:41
Som dricker smirnoff?

Nah, bara iblaand :P , mycke mindre än vissa klasskompisar iaf..

Och jag ÄTER!! :eating: :eating:
Har varit spink i hela mitt liv och ganska aktiv, cyklat 1 mil hem,från skolan varje dag typ sen jag gick i 3:an

Dipshit
2005-03-25, 19:52
har forumet blivit invaderat av nån 14is-fest?
häftiga avaterar, killar..

tanke: är det inte minst lika "illa" att som 15-åring prata om att dricka starksprit som att folk pratar om att ladda ner film/musik här på forumet?

mini_Arnold
2005-03-25, 19:55
Vad spelar det för roll om han dricker sprit nu eller om 3 år?
Lika idiotiskt/onödigt då som nu.
Finns värre avatarer än sprit.
Vet inte ens vad det här har med beteendet "fjortis" att göra..

Fatcan
2005-03-25, 22:12

Capoje's avatar var ju bra :). Vodka, Weapons of Mass Destruction

Herkulez
2005-03-25, 22:15
äh hur var man själv i den ålder =)

boxsquat
2005-03-25, 22:17
äh hur var man själv i den ålder =)

tjackis :/

Johan_P
2005-03-25, 22:35
Lagom off-topic det blev :laugh: *slap* *popcorn*

Herkulez
2005-03-25, 22:46
ok ontopic igen då

här har du lite bilder på dom olika poserna
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=10788

Bild1: ta samma bild, fast från sidan istället så man ser mer av triceps

Bild2: upp med armbågarna lite och tryck inte ihop skulderbladen så mycket, gör att du ser smalare ut över ryggen, dra isär dom mer istället

Bild3:ja det är ingen sidechest iaf, kolla på länken hur dom slår den, tänk på att inte bara spänna armarna utan även bröst, axlar etc

Bild4: Sätt tummarna mot "kärlekshantagen" vid sidan och dra isär skulderbladen så vingarna breder ut sig, se länk för hur du slår den

Bild5: sätt dit en toplessbild på din tonårssyster istället.
.................................................. ...................................

Du är bara 15år, tänk inte så mycket på symmetrin etc utan se till att lära dig att träna hårt, äta rätt, träna rätt. först senare kan du börja tänka mer på symmetri. framför allt ha kul.

=strongman= Smirnuff
2005-03-26, 01:10

tanke: är det inte minst lika "illa" att som 15-åring prata om att dricka starksprit som att folk pratar om att ladda ner film/musik här på forumet?

nöjd? , ingen som fatta vittsen med "strongman" och smirnoff? Jag har smakat smirnoff 1 gång i mitt liv och det finns nog fler här på forumet som gjort det fler gånger. Jag fattar inte hur du kom in på det spåret.

=strongman= Smirnuff
2005-03-26, 01:15
Herkulez: vet det är urdåliga poser, ska försöka få till dom bättre nästa gång jag får tag i en digitalkamera. ska försöka få upp en bild på bena också.

sidechest vet jag inte vad jag höll på med :sleep:

Dipshit
2005-03-26, 01:58
nöjd? , ingen som fatta vittsen med "strongman" och smirnoff? Jag har smakat smirnoff 1 gång i mitt liv och det finns nog fler här på forumet som gjort det fler gånger. Jag fattar inte hur du kom in på det spåret.
nä, berätta?

ditt "Nah, bara iblaand :P" lät inte som "smakat smirnoff 1 gång i mitt liv" direkt.. *rolleyes*

anledningen att jag tog upp det hela är att det strider mot lagen!!
tillsammans med faktumet att detta forum är otroligt strikt mot tex nedladdning av musik/film som inte ens är olagligt ännu!

frågan är om det inte prioriteras lite fel där..

att jag valde ord som "fjortis" var just för ditt svar på frågan om du dricker smirnoff och era häftiga avatarer.. :D

PS: sorry att jag smutsar ner din tråd btw :(

=strongman= Smirnuff
2005-03-26, 02:08
nä, du kanske kan berätta vitsen?

ditt "Nah, bara iblaand :P" lät inte som "smakat smirnoff 1 gång i mitt liv" direkt.. *rolleyes*

anledningen att jag tog upp det hela är att det strider mot lagen!!
tillsammans med faktumet att detta forum är otroligt strikt mot tex nedladdning av musik/film som inte ens är olagligt ännu!

frågan är om det inte prioriteras lite fel där..

att jag valde ord som "fjortis" var just för ditt svar på frågan om du dricker smirnoff och era häftiga avatarer.. :D

Jo men nu handlade inte inlägget om det utan om min kropp!! Skulle va kul om du skulle kunna komma med kritik om den istället. sidechest tror jag att jag fått in lite bättre nu efter hjälp av herkulez. hoppas snart kunna ta nya bilder och visa. *uppdate*

Dipshit
2005-03-26, 02:12
Jo men nu handlade inte inlägget om det utan om min kropp!! Skulle va kul om du skulle kunna komma med kritik om den istället. sidechest tror jag att jag fått in lite bättre nu efter hjälp av herkulez. hoppas snart kunna ta nya bilder och visa. *uppdate*
men det är ju din lilla kropp jag är så förbaskat rädd om grabben! :D

näämen som sagt sorry att jag smutsat ner här!
och 14is-kommentaren kan varit lite onödig, men du gav ju inget ängel-intryck i början precis..

tycker det ser riktigt bra ut för en 15-åring! nice trrrics

PS: how about förklaringen av vitsen? ;)

=strongman= Smirnuff
2005-03-26, 02:25
va den så svår att fatta ;) hehe den får du välla fundera på

Björn W
2005-03-27, 02:21
mm tänk på att upp med armarna mer i backdoublebicep.

Allan
2005-03-27, 08:59
Jamen vafan - man tycker ju att man skule kunna förvänta sig mer av folk med 1000+ poster...men nähä! Sluta kladda i tråden!

allan