Visa fullständig version : Garnax upp till bevis!
Nu ska vi ha lite intellektuellt utbyte i denna tråden :)
Dela med dig av dina avancerade tankar med resten av kollo.
Jag är snäll och låter dig välja område.
Kom igen nu *popcorn*
Best of?
Jag hoppas på det.
mini_Arnold
2005-03-24, 19:14
Om han inte öppnar sig för dig så prova med att provocera honom.. lite så där :)
Tricklev
2005-03-24, 19:16
Jag tror att jag har löst gåtan, ingen tjej vill diskutera "djupa"(bla blabla) saker med honom, just för att han inte kan diskutera, istället börjar han rabbla upp samma saker som han nyss sa, fast han omformulerar sig själv, samtidigt som han föreställer sig själv som moses uppe på en stor kulle, med ord direkt ifrån Gud.
RobbeliRobban
2005-03-24, 19:19
* Om man inte är religiös är man dum i huvudet
* kriminella invandrare borde inte få fängelse, de borde få högre ekonomisk ersättning
* Diverse åsikter och ett hejdå
* George Bush är cool
* Helt rätt att din stampub har fått indraget alkoholtillstånd
Kom igen, nu Garnax!
Nu ska vi ha lite intellektuellt utbyte i denna tråden :)
Dela med dig av dina avancerade tankar med resten av kollo.
Jag är snäll och låter dig välja område.
Kom igen nu *popcorn*
annars har du en rolig kväll ?
* Om man inte är religiös är man dum i huvudet
* kriminella invandrare borde inte få fängelse, de borde få högre ekonomisk ersättning
* Diverse åsikter och ett hejdå
* George Bush är cool
* Helt rätt att din stampub har fått indraget alkoholtillstånd
Kom igen, nu Garnax!
Om man inte är religiös är man dum i huvudet
"inte" hör inte hemma i den meningen....
kriminella invandrare borde inte få fängelse, de borde få högre ekonomisk ersättning
Nej knappast, men igentligen får dom det då svenska fängelser kanske är lite väl bra...men skattemedel finns det ingen brist på...eller?
Diverse åsikter och ett hejdå
Tråd jag skrev när jag fick ett mer krävande jobb som jorde att jag jobbade upp till 14 timmar om dagen och aldrig var ledig en helg (har haft 1 ledig sen i augusti) Då hade jag inte så mycket tid att vara så aktiv jag var innan...
Stor del handlade om att man "misshandlar" sina barn under "uppfostran"
George Bush är cool
nej han är en idiot, en smart idiot. Vilket nog är värsta typen då en dum idiot inte ställer till lika mycket skada
Helt rätt att din stampub har fått indraget alkoholtillstånd
Efter 5 veckor fick dom det tillbaka då en högre instans höll med nattklubbens ägare om att den motiveringen dom hade till att dra in det inte finns, alltså att man måste sälja en viss % mat emot mängden alkohol.
Vad nu som kan vara helt "rätt" med att försvåra än mer för småföretagandet, göra fler arbetslösa och se till att det ända stället för ungdomar i katrineholm att gå ut på...
Jag kommer tillbaka till tråden lite senare när tid finnes och plitar ner lite, vad det nu gör för nytta....
RobbeliRobban
2005-03-24, 19:51
Ok Garnax, här är några fler komvux FilosofiB inspirerade att bita i.
* Thomas Ab Aquino bevisade guds existens
* Är retoriken demokratins största fiende?
adeleine
2005-03-24, 20:12
hehe george bush en smart idiot? skulle tippa på att han är en dum politiker men sans nog att skaffa många rådgivare...
AndersHermansson
2005-03-24, 21:43
Ok Garnax, här är några fler komvux FilosofiB inspirerade att bita i.
* Thomas Ab Aquino bevisade guds existens
Jaså gjorde han? Var det ett logiskt bevis eller? =)
* Är retoriken demokratins största fiende?
Intressant fråga. Rent intuitivt känns det som att det mest demokratiska som finns idag är det vetenskapliga samfundet, vilket på sätt och vis står som motsats till det sätt som retorik används på.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.