handdator

Visa fullständig version : Ny medlem (bilder)

OscarWolf
2005-03-24, 03:12
Hej, jag ar en ny medlem har och jag tankte slanga upp vad som hant i min traning an sa lange. (ps. jag bor i USA sa jag saknar de tre sista bokstaverna)

Den forsta bilden (bara en) ar jag i borjan av 2004 (pa semester)
Jag var da 18 ar
58kg
186cm
och det var nar jag fick se den bilden jag insag att jag borde borja trana. (som ni kan forsta.. :em: )

Det var dock inte forran maj 2004 som jag borjade pa allvar.

De tva andra bilderna ar jag oktober 2004
Da var jag 19 ar
70 kg
186cm

Sedan dess har jag bara blivit battre och battre pa att trana och jag lar mig massvis nytt dagligen kanns det som.

Hur jag ser ut just idag kommer upp i nasta inlagg (max fem bilder/trad tydligen)

Pa forsta bilden sa ar det min mamma langst till vanster (hon har inte sett ett gym i hela sitt liv, hon rider dock ett par ganger i veckan... den magen pa en kvinna ar ganska impressive ;-) i mitten star min syster, till hoger star jag (hehe... erhm.. ja, mager... vad tycks om dom benen och axlarna? ;-) och pappa sitter ner. (gissa vems gener jag fick)

OscarWolf
2005-03-24, 03:25
Detta ar da hur jag sag ut for 20 minuter sedan... Ganska bra utveckling pa ett ar tycker jag.
Jag ar nu 19 ar
vager 75kg
och ar fortfarande 186 cm lang...
Lite problem dock;
jag har fram tills for nagon manad sedan inte haft nagot intresse av att trana ben da det varit trakigt sa jag tanker inte visa er det. Men det ska jag andra pa nu, ska se om jag kan fa till nagot till sommaren...
Jag vet dessutom att min rygg borde :whipped: ;as lite mer... minst sagt.

I borjan av 2004 korde jag 15x3 och blev aldrig direkt anstrangd av traningen, det var inte forran maj ungefar jag borjade oka vikterna och dra ner pa repsen efter det borjade det handa lite mer. Sedan runt september sa borjade jag aven att :eating: som en gris da viktokningen kunde ga lite battre (gick inte upp en % i BF pa dom 9 manaderna....) Jag har fortfarande inte lyckats lagga pa mig speciellt mycket men det gar i ratt riktning. Nu kakar jag 5 ganger/dag samt dricker 2000 kalorier i naringstillskott. (typ pasta i pulverform..)
Annat jag kor pa ar proteintillskott och kreatintillskott.

Vad ska jag sikta hardare pa? Jag kommer vara tvungen att dra ner lite pa brostovningarna da min vanstra axel ar cp sa jag maste starka dom innan jag lagger pa mer pa banken... (jag var 2 veckor bort fran att traffa 100kg market i bankpress... *grr* borjade pa 30kg januari 2004...)

kommentarer uppskattas :-) Jag har jobbat stenhart for att na detta resultat som ni kanske kan forsta... tycker jag fortjanar lite uppmuntran nu ;-)
Jag har varit i USA nu i 8 manader och mina vanner har inte sett hur jag ser ut sedan dess. Om tva manader nar jag kommer hem sa kommer det bli jakligt skoj tror jag ;-)

muddler
2005-03-24, 03:39
bra jobbat! :hbang:

blekfet2
2005-03-24, 05:41
en jävla skillnad...=D

Sheogorath
2005-03-24, 07:11
Det är sånt här jag vill se! Det är så här träning ska genomföras! Du har tränat hårt, ätit rätt, hållt fettprocenten nere och till på köpet lärt dig posera rätt bra. Jag är imponerad, och om du startar träningsdagbok ska jag bli prenumerant och ge dig kontinuerlig feedback. Ingen jävla tramsträning här inte.

Jag som trodde att jag var smalast i världen när jag började träna på 64 kg till mina 185 cm *flex*.

Sheogorath
2005-03-24, 07:16
Det jag är helt klart mest imponerad av är din bröstutveckling. Den är mycket, mycket bra. Sämst på bild är rygg, men sämst overall kanske är benen, eh?

Dem ska du träna. Om du lyckats öka så här bra utan knäböj så vågar jag inte tänka på vad knäböj kommer att göra med din kropp.

Du har potential, grabben.

nemd
2005-03-24, 07:43
Grymt som tusan. Det är hätigt att få se sånna här utvecklingar. :D
:bow:

victor_n
2005-03-24, 08:06
riktigt snygg utvekling och inspererande för en som oxå vill gå upp :)

keep up the hard training :thumbup:

weli
2005-03-24, 09:26
Starkt jobbat :hbang: .

Det e bara pumpa vidare grabben *yourock*

Thony
2005-03-24, 09:38
Din syster verkar HET, eller vänta är det din mamma :D

EN jäkligt bra utveckling, har du några bilder på benen ?

palme
2005-03-24, 09:40
Morsan ser vältränad ut oxå. En riktig fitfamilj? *flex*

Kör hårt!

Herkulez
2005-03-24, 09:51
Morsan ser vältränad ut oxå. En riktig fittfamilj? *flex*

skärp dig förfan

riktigt bra ökningar, fortsätt i samma stil bara :thumbup:

snygg mage på mamma =)

Johan_P
2005-03-24, 10:19
Jäkligt nice utveckling! Första jag märkte var bröstmusklerna, asbra :thumbup:

Riktigt bra *yourock*

Jishuku
2005-03-24, 10:42
Shit vilken utveckling. Jag är imponerad!
Och vilken känsla det ska vara att komma hem till Sverige som en helt ny människa. Folk kommer tappa hakan!! *flex*

JJ
2005-03-24, 11:05
Mycket bra jobbat. Nu är det dags att satsa på rygg och ben. Kör lite rotator cuff övningar om du inte gör det för att bota dina axlar.

palme
2005-03-24, 11:27
skärp dig förfan

riktigt bra ökningar, fortsätt i samma stil bara :thumbup:

snygg mage på mamma =)

Skitkul!

Mmm mammas mage var grym!

Lasse Kongo
2005-03-24, 11:29
Skitkul!

Mmm mammas mage var grym!

milfhuntern i palme kryper fram :kinky:

The_RobRoy
2005-03-24, 11:34
Imponerande :thumbup:

Vill också ha en sån utveckling på brösten (har nått samma nivå som dig på brösten på 5 års träning) *cry*

raQblad
2005-03-24, 14:01
Du är ännu en av mina förebilder här från forumet, det krävs hård träning och disciplin för att göra såna förändringar. Nu jävlar ska här byggas..

OscarWolf
2005-03-24, 15:22
Tack for alla optimistiska och uppskattande kommentarer om mig! (och min mamma... ;-) Det var javligt skoj att hora, jag har bara fatt en kommentar om min kropp tidigare och det var pa gymet for tva manader sedan, en kille kom fram till mig pa gymet och fragade om jag tog nagot "extra", bara kreatin och protein svarade jag. Han blev forvanad och sa "You have a totaly different body today then when you started here" sa han. Jag hade aldrig pratat med honom eller ens sett honom fore det... Det var en rolig kick ;-)

Nu javlar ska benen :whipped: tills jag :cryout: och sedan lite till :D Axlar och rygg samma sak! Summer here I come!!! *grr27*

s_himself
2005-03-24, 18:29
Jag som trodde att jag var smalast i världen när jag började träna på 64 kg till mina 185 cm *flex*.

Nää då, jag va ~190 på 65kg, idag 193 på 85kg ;)

OscarWolf, snyggt jobbat!
:thumbup:

ankan
2005-03-24, 19:04
Imponerande. Du ser helt enkelt ut som en helt ny människa *yourock*

Känner igen mig själv ganska bra i din situation. Var kanske inte riktigt lika smal men nästan. Du har även lyckats få kilona att vandra runt på kroppen betydligt bättre än mig där det mesta satt sig på magen. *grr27*

chidde
2005-03-25, 01:20
riiiktigt bra ökningar! :thumbup:

OscarWolf
2005-04-11, 20:41
*uppdate* Nu borjar okningar komma pa benen ocksa.
Axlarna kanns redan battre (!) och den korta vilan (20 dagar ungefar) gav brosten en skjuts, tre dagar sedan tog jag ett uppvarmingspass for brosten, idag korde jag igen och maxade utan problem. 95 kg och det kandes som att 100+ inte hade varit nagra problem. Tog det dock lite lungt da jag inte hade nagon att hjalpa mig ifall axeln gav upp. (kandes dock bra)
Samma sak med ryggen ocksa, breda pull-ups med 20kg extra 3x6 inga problem.
Jag tycker dock att det ar ganska konstigt att jag fortfarande ser sa javla mager ut i tankte pa hur mycket jag klarar... (och jag kor inte enbart bankpress och pull-ups, alla muskler ar med och pumpar)
Bicepscurl 3x6 25kg i varje hand (hantlar), och inget javla fuskkastande med vikterna eller ryggen.
Tricep ext liggande 3x6 20kg (samma sak dar)

Vad mer kan man lagga till... Sned hantelpress 40 kg (ca 30graders) 3x4 (ska nog ta bort ett sett, samma rep men mer vikter for brostens utveckling "uppat" har inte varit lika uppmuntrande)

Brost/lats ovningen dar man ligger pa en bank, haller i en hantel over huvudet och sedan for den nerat bakom sig och sen upp igen, den skulle jag garna saga vad jag maxar pa men dom har inte tillrackligt stora vikter pa mitt gym... (Det storsta dom har ar 100 pounds, typ 45kg, det ar anledningen till att jag inte kor vanlig hantelpress langre...)

Benen gar ocksa bra som sagt, lite problem med ena knat, ska skaffa en stabilisator (vad heter det?) tror jag. Tanker inte skriva nagra stats annu dock, det far vanta nagon manad till... *uppdate*

I ovrigt kan jag namna att jag kor pa en kreatinkur sedan december, tre avbrott pa en vecka vardera an sa lange. Utover det sa ar det mycket tillskott av proteiner och kolhydrater (2000 extra kolisar om dagen och jag har inte lagt pa mig en procent BF... och jag ater "normalt" utover det ocksa... Och konditionstraning gor jag knappt nagot. Tillaggas bor kanske att jag kan vandra runt i kalsonger i snon och att det tar tva sekunder for all sno att smalta tre meter runt mig)
Jag alskar dom extra kolhydraterna... 20,000 carbs (fyra kg ca) kostar 200 kronor. Go figure hur mycket pengar och tid det skulle krava om man skulle forsoka fa till det pa nagot annat satt... Plus att det finns sa mycket annat nyttigt an bara kolisar dar i saklart :-)

AFanatic
2005-04-11, 21:37
Håller med: riktigt bra ökningar!

nottis
2005-04-11, 22:08
Fina ökningar! Särskilt styrkemässiga tycker jag, du har potential där! :thumbup: