Logga in

Visa fullständig version : Killar: Vad är ett resonabelt liv för er?

Dumleman
2005-03-23, 23:48
Nåja lite jämstäldhet får det väl ändå lov att vara :booty:. Frågan kanske är luddig, men det jag undrar över är: 1, vill ni ha barn(inte ni som föder dem men ändå)? 2, vill ni gifta er? 3, vad söker ni för tjej? (kanske är en lika luddig fråga, men ska hon vara fotomodell/skogshuggare/tönt/egen profil)*

*Likheter med en annan tråd är helt tillfälliga :).

wintersnowdrift
2005-03-23, 23:52
Haha, ok grabbar, få höra nu :D.

//Kristin

Gabriel_
2005-03-23, 23:56
1, vill ni ha barn(inte ni som föder dem men ändå)? 2, vill ni gifta er? 3, vad söker ni för tjej? (kanske är en lika luddig fråga, men ska hon vara fotomodell/skogshuggare/tönt/egen profil)*

1. Ja! många dessutom =)
2. Ja! med kvinnan som ska föda alla dessa barn :p
3. Hmm.. 183 lång 65 kg tung och blond-mörkt hår... haha nä men ingen aning.. En tjej som är rolig snygg och intelligent.. men snygga skor är ett måste!

Trance
2005-03-23, 23:58
1. Ja
2. Ja
3. Ej alltför psykiskt labil, dock rätt svårt att hitta.

Fatalist
2005-03-24, 00:01
1. nej
2. nej, absolut inte
3. smart, snygg, trevlig. Inget gruvschakt. Vältränad, ingen äcklig slappsmal sak *spy*

Zodd
2005-03-24, 00:08
1. Ja, om 10 år kanske.
2. Whatever, inte så noga.
3. Sötare än mig, kort, mjuk, mörkhårig, lugn, stabil (wahaha, good luck). Lite lat som mig också. :D

Überbiffen
2005-03-24, 00:10
1. Absolut
2. Aldrig
3. Vet ej

qwioutd
2005-03-24, 00:16
Tjejjer.......

mangemani
2005-03-24, 00:19
1.ja
2.ja
3.fjortisar kan man utesluta direkt,inget att ha,likaså osäkra tjejer(typ som bryr sej om vad andra tycker om deras utseende så dom måste sminka och klä upp sej innan dom tex ska gå och handla osv).......aperance not important,en som vet vad hon vill,en som har båda fötterna på jorden,en som är "klar" med allt det där "festa varje vecka eller åtminstånde så gott som det går" livet,en som man kan prata om allt med och en som stödjer en om det blir krångligt i livet.

Lillgrabben
2005-03-24, 00:20
1; Givetvis! :)

Jag är lyckligt lottad med 2 st underbara tjejer! 4 respektive 7 år.

2; Det spelar ingen roll, men jag har svårt att se att man tycker om sin respektive mera bara för att man gifter sig...

3; Har redan rätt tjej! Träffade henne i gymnasiet & har fortfarande samma känslor som då.

MVH

Frazze
2005-03-24, 00:54
Nåja lite jämstäldhet får det väl ändå lov att vara :booty:. Frågan kanske är luddig, men det jag undrar över är: 1, vill ni ha barn(inte ni som föder dem men ändå)? 2, vill ni gifta er? 3, vad söker ni för tjej? (kanske är en lika luddig fråga, men ska hon vara fotomodell/skogshuggare/tönt/egen profil)*

1, Svar, ja
2, Svar, ja
3, Har redan hittat henne, min totala motsats, skulle bli galen på någon som är som mig :)

The_RobRoy
2005-03-24, 02:04
1, Svar, ja
2, Svar, ja
3, Har redan hittat henne, min totala motsats, skulle bli galen på någon som är som mig :)

haha skön självdistans :thumbup:

ölobrännvin
2005-03-24, 06:20
Jag har barn , jag har tjej , jag gifter mej i april , vad får du egentligen ut av den här tråden, är det nån slags jävla sifo undersökning eller !

mini_Arnold
2005-03-24, 06:48
1.INGA barn! Jävla bajsäckel är vad dom är. Någonsin!
2. NEJ!
3. Söker inte men hittar hon mig så räcker det för mig om sexet är bra och att vi kommer bra överens. Hon bör vara söt också :)

RobbeliRobban
2005-03-24, 07:52
1) Har en underbar dotter, det räcker 2) Är redan gift 3) Är redan gift, så jag söker inte, men mitt ideal är någon med stora rattar

Jet
2005-03-24, 08:11
1. I framtiden när jag själv har lagt blöjan
2. Se ovanstående svar
3. Har redan den tjej som jag anser vara den bästa, annars hade jag inte laft x antal år på förhållandet.
Självständig, Ekonomisk, Accepterar mina sjuka förehavanden etc... :hbang:

Oatmeal
2005-03-24, 08:17
1. Ja absolut
2. Troligtvis längre fram i livet :P
3. Humor, söt, smart ja, va fan, nåt iaf :)

Solros
2005-03-24, 08:28
1 Ja
2 Nja
3 Blond, schyssta bröst, härlig röv, perfekt kropp, vältränad, jobba lite vid sidan som modell, rolig, rik, fattar när man ska hålla käften, intressant, konstant kåt, helt jävla outstanding i köket, snygg syster, aktiv, ha städmani och till sist ska hon vara totalt underbar i sängen!

AngelLove
2005-03-24, 08:37
1, vill ni ha barn(inte ni som föder dem men ändå)?
2, vill ni gifta er?
3, vad söker ni för tjej?

1: Har redan två underbara töser...
2: Har varit gift, numer sepererad. Tror inte jag gifter om mig igen men vem vet.
3. Någon som jag får känslor för, kan i princip vara "vem som helst"

Edde_1
2005-03-24, 08:38
1) Har en underbar dotter, det räcker 2) Är redan gift 3) Är redan gift, så jag söker inte, men mitt ideal är någon med stora rattar

HAr hon det då? Stora rattar.

Kreout
2005-03-24, 08:58
1. När jag själv är "vuxen" nog för ansvaret. Tills dess är jag barnvakt åt kompisarnas :)

2. Nja, ser ingen direkt vits med det.

3. Har redan min drömtjej, har funkat i 7 år hittills iaf.

Hades
2005-03-24, 09:16
3 Blond, schyssta bröst, härlig röv, perfekt kropp, vältränad, jobba lite vid sidan som modell, rolig, rik, fattar när man ska hålla käften, intressant, konstant kåt, helt jävla outstanding i köket, snygg syster, aktiv, ha städmani och till sist ska hon vara totalt underbar i sängen!
Ha, ha! :laugh:

Jax
2005-03-24, 09:28
1. Ja, men inte än på länge
2. Ja, men det känns inte så viktigt
3. Smart, trevlig och alldeles underbar. Big Brother-typer går bort, det bör vara någon med mer innanför pannbenet.

JJ
2005-03-24, 09:29

1: Ja. 2 är min plan.
2. Jag vill vara gift men själva jätteprocessen gifta sig lockar inte just nu.
3. Har redan hittat henne. Hon e bäst.

200sx
2005-03-24, 09:35
1. Nej, tränar pojklag så är "farsa" 4-5 ggr i veckan, det räcker för mig :)
2. Nopp
3. Har redan hittat henne....

Hades
2005-03-24, 09:43
1. Ja!
2. Nej, det tror jag inte.
3. Smart, söt, rökfri och öppensinnad.

Herkulez
2005-03-24, 09:48

1) Ja, men inte inom en snar framtid
2) Nej, men skulle jag det vara väldigt väldigt viktigt för min tjej så skulle jag väl kunna ställa upp
3) fötterna på jorden, snygg, samma intresse som mig helst, inte ett måste. intelligent.

Pecca
2005-03-24, 10:18
1) Ja, när jag klarat av punkt 2 o 3
2) Ja, men frågan är om någon tjej skulle svara Ja till mig????
3) Hon får vara hur som helst så länge som hon inte är tjock o har samma personlighet som mig.... för då skulle det rasa direkt!

mystic[-_-]
2005-03-24, 10:24
1) Någon gång i framtiden

2) Det vet jag inte

3) det vet jag inte heller. Märker det när jag träffar henne :)

Johan_P
2005-03-24, 10:29
1. Antagligen
2. Ja
3. Trodde jag hade henne, men var visst fel. En tjej som har humor, söt personlighet, som visar intresse för en :) Och ser bra ut så klart.

Tolkia
2005-03-24, 10:37
... vad får du egentligen ut av den här tråden, är det nån slags jävla sifo undersökning eller !
Denna kommentar i "Allmänt" - förlåt, men ... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mmartin
2005-03-24, 10:44
ha ha vilka frågor :D

1/ ja varför inte? känner mig dock inte mogen just nu..

2/ absolut!

3/ jag har en tjej nu men vem vet?? Annars nån om är med fötterna på jorden, omtänksam, sinne för humor(krävs för att vara med mig). Utseende är ju bonus om hon ser bra ut men har en tjej bra egenskaper brukar man även tycka utseendet är bra också, tex tjejer som betèr sig som svin men ser bra ut- när man vet hur de är så tycker man inte längre deras utseènde är nått att ha heller, samma effekt!

Megatuttarna
2005-03-24, 10:49

1: Ja, givetvis!

2: Det beror helt och hållet på vem man träffar. Återigen är det något givet att gifta sig för min del. Det känns nära förnknippat med min syn på ett glatt familjeliv.

3: Utseendet är viktigt till den graden att tjejen ser bra ut rent allmänt utefter mina preferenser. Hon behöver därutöver inte vara någon fotomodell. Vad som utöver detta värderas högst är hennes personlighet/värderingar/sätt. Hittar man en kompatibel kvinna i dessa avseenden bör man hålla i henne som att hon vore en del av en själv.

Eftersom du frågar friskt tar även jag friheten att ställa en fråga. Min fråga till dig: Blivit dumpad på sistone? :D

mangs
2005-03-24, 10:56
3, Hon skall vara snäll och söt, vara charmig och glad. Ekonomiskt sinnad samt ha båda fötterna på jorden och vara stabil psykiskt. Hon skall veta vad hon vill och vara intresserad av träning och bra mat. Skall vara i ungefär samma ålder och ha samma värderingar och framtidsutsikter som jag. Hon skall vara snygg och vara vältränad, inte vara tjock eller jättesmal utan mer lagom. Hon skall få mig att må bra och vara glad. hon skall acceptera och gilla mig som den jag är och inte försöka förändra mig. Kort och gott skall hon vara pefekt anpassad för mig annars kommer det inte fungera. Som tur är så fann jag denna tjej, eller hon fann mig 2001. Det kändes helt rätt från dag 1 och redan efter en vecka hade vi bestämt att vi i framtiden säkerligen skulle gifta oss och skaffa barn. Lite lustig känsla må jag säga, att vara så säker på en sak så snabbt. Jag har aldrig efter denna dag funderat på om hon är rätt utan det vet och KÄNNER jag hela tiden.

2, Yapp, gifte mig i somras och idag är jag lyckligare än någonsin.

1, Yapp, två stycken skall vi ha är det tänkt, en kille och en tjej.

Wooch
2005-03-24, 10:58
Nåja lite jämstäldhet får det väl ändå lov att vara . Frågan kanske är luddig, men det jag undrar över är: 1, vill ni ha barn(inte ni som föder dem men ändå)? 2, vill ni gifta er? 3, vad söker ni för tjej? (kanske är en lika luddig fråga, men ska hon vara fotomodell/skogshuggare/tönt/egen profil)*

*Likheter med en annan tråd är helt tillfälliga

1. Ja.
2. Ja, det ingår i bildafamilj-paketet.
3. Svårt att säga nu, får se hur det blir men givetvis söker jag någon smart. snäll...osv.

Jay-Z
2005-03-24, 11:30
1. Been there
2. Done that
3. Doing her tomorrow

JJ
2005-03-24, 11:33
1, Yapp, två stycken skall vi ha är det tänkt, en kille och en tjej.

OK, du vet att man inte får välja va? :)

Karl_alfred
2005-03-24, 11:39
1. Vet ej
2. Vet ej
3. Har ingen mall för sånt direkt.

Lasse Kongo
2005-03-24, 11:42
1. Ja minst 2 gärna 3
2. ja ett stor fett kyrkbröllop med en fet fest för familj, nära o kära efteråt (fri sprit)
3.Sluta söka för 3 år sen, kommer aldrig söka mer heller, så sluta pma (ni vet vilka ni är)

RobbeliRobban
2005-03-24, 11:50
HAr hon det då? Stora rattar.

ja.

mangs
2005-03-24, 11:52
OK, du vet att man inte får välja va? :)

Tänkte inte på det. :em:

Om man får önska så....

Glad Påsk alla!

J_Hells
2005-03-24, 12:22

1. Ja någon gång.. När jag är ~50år kanske.
2. Nej.
3. Egen personlighet såklart. Är nöjd med min nuvarande.

Sen vill jag kommentera den motsvarande tråden (eftersom killar inte får skriva där). Tjejer svarar inte ärlig angående om de vill ha barn eller inte! Kolla i din tjejs ögon när blöj/barnmatsreklamen visas på teven.. Där ser du sanningen!!!

AndersHermansson
2005-03-24, 12:35
1. Ja!
2. Ja!

3. Intelligent. Inte så fjollig. Lite nördig! Ganska låg humor! =) Tillsammans med hennes personlighet ska jag kunna tycka att hon är söt. Ett måste är att hon är åtminstone måttligt intresserad av god hälsa och tar hand om sin kropp.

pellepedal
2005-03-24, 12:39
1. Har två underbara söner. Eventuellt en till om några år.
2. Är gift.
3. Har den perfekta kvinnan redan. Dyrkar marken hon står på.

Rockhard
2005-03-24, 12:50
1 Ja helst innan 30 ingen unge vill ju ha en gammal gubbe till farsa.
2 Nja...kanske
3 Villig. Resten är frivilligt

Tricklev
2005-03-24, 12:53
1. Ja visst, men får vänta ett tag.
2. Spelar ingen roll för mig, vill hon så varför inte.
3. Smart, rolig, öppensinnad, oerhört stort sinne för humor, hyffsat snygg, stava bättre än mig.

Slartibartfast
2005-03-24, 13:40
1. I nuläget vill jag absolut inte ha barn. Kan inte tänka mig att jag ändrar mig mycket de närmaste fem-tio åren.

2. Absolut. Inget måste, men det vore mysigt.

3. Snäll, snygg och smart. Som min tjej.

Jense
2005-03-24, 15:09
1. när jag känner mig mer mogen för det än nu.
2. inte nödvänligtvis
3, snel och bra humor söker jag i en snygg tjej

HajduMan
2005-03-24, 15:50
1: nä
2: nä
3: kristin (wintersnowdrift) :naughty:

Dipshit
2005-03-24, 16:37
Haj du HajDuMan! Go for it.. jag tror på dig..

1. får återkomma när 40-gränsen närmar sig.. är inte helt omöjligt!
2. hmmm..beror lite på situationen.. beror mkt på punkt 3
3. Rachel Bilson, Mischa Barton.. :D Salma Hayek ocksooå
(Personlighet o sånt är väl rätt oväsentligt? :confused: )

Shadow Warrior
2005-03-24, 16:47
Jag vill ha stabiliet i min eknomin och ha råd att utveckla mina intressen, mer än så är det faktiskt inte.

Är singel men inte direkt sökande även fast jag är tillgänglig hehe, men visst klart jag kan tänka mej att gifta mej i framtiden, barn? nja kanske om 15år?

Dipshit
2005-03-24, 16:50
Jag vill ha stabiliet i min eknomin och ha råd att utveckla mina intressen, mer än så är det faktiskt inte.

Är singel men inte direkt sökande även fast jag är tillgänglig hehe, men visst klart jag kan tänka mej att gifta mej i framtiden, barn? nja kanske om 15år?
stavfel? eller hittar jag inte "petit asian girl" i din text?

Yankeee
2005-03-24, 17:01
1. Just nu vill jag verkligen inte ha barn, man blir så "fast" om man har unge. VIll ha barn innan 30 om jag skaffar det.

2. Gifta sig, nej. Om inte tjejen väldigt gärna vill.

3. snygg (i mina ögon), smart, snabbtänkt, rolig, inte ta allt personligt, äh det är hur mycket som helst. Orkar inte skriva allt.

Dipshit
2005-03-24, 17:10
inte ta allt personligt
hell, det är nog en av de mest jobbiga grejer med kvinnosläktet, när det förekommer!

Shadow Warrior
2005-03-24, 17:11

Du läste mellan raderna :laugh:

Hades
2005-03-24, 17:15
Läs igen:

Är singel men inte direkt sökande även fast jag är tillgänglig hehe, men visst klart jag kan tänka mej att gifta mej i framtiden med ett barn? kanske en 15åring?

j/k SW ;)

Dipshit
2005-03-24, 17:18
Läs igen:

j/k SW ;)

:laugh: hahaaahaa.. (ont i ryggen) :laugh:

Metal_boy_
2005-03-24, 17:22
1. Japp, en 3-4st

2. Japp

3. Jag har min kvinna(fästmö)

Shadow Warrior
2005-03-24, 17:24
Era sjuka jävlar!!

:laugh:

Prankie
2005-03-24, 17:27
1. Nej, jag ska levat livet själv först.

2. Har ingen betydelse i mina ögon.

3. Liknande intresse, attractiv, snäll.

TTT
2005-03-24, 17:42
1. Japp, kanske inte de närmsta åren men efter 25 ser jag inga hinder.

2. ja, men inte kyrkligt. Enda anledningen är den ekonomiska tryggheten.

3. Har redan en underbar flickvän med alla de kvaliteter jag värdesätter.

Garnax
2005-03-24, 18:20
Nej jag vill inte ha barn...

Nej jag tänker inte gifta mig, för primitivt.

Att hitta en kvinna som kan ge en ett intellektuellt utbyte bortom lokal nivå är en uppgift man inte lyckas med under en livstid så alltså får man sikta in sig på ett fysiskt utbyte. Med lite tur någon som iaf inte springer på begravningar och dyrkar fysiskt avfall o ber i kyrkan så ska man vara nöjd med tanke på hur världens allmänna mentalitet ser ut...

Yankeee
2005-03-24, 18:22
Att hitta en kvinna som kan ge en ett intellektuellt utbyte bortom lokal nivå är en uppgift man inte lyckas med under en livstid så alltså får man sikta in sig på ett fysiskt utbyte.

Ursäkta, men vem tror du att du är?

Trance
2005-03-24, 18:25
Att hitta en kvinna som kan ge en ett intellektuellt utbyte bortom lokal nivå är en uppgift man inte lyckas med under en livstid...

...avfall o ber

Jag känner flera tjejer som kan stava till "och", vill du ha pm med telefonnummer?

Herkulez
2005-03-24, 18:35
Jag känner flera tjejer som kan stava till "och", vill du ha pm med telefonnummer?
brukar hata "språkpoliser" men ibland är det förbannat kul :laugh:

Garnax
2005-03-24, 18:36

Där har du det lokala...

Garnax
2005-03-24, 18:37
Ursäkta, men vem tror du att du är?

Då frågar jag vad du pratar med din tjej om?

Yankeee
2005-03-24, 18:44
Då frågar jag vad du pratar med din tjej om?

Just nu har jag ingen tjej. Iaf ser jag ingen anledning till varför man måste göra allt med sin tjej. Om din polare pelle gillar att diskutera djupare saker är det bara att snacka med honom istället. Man måste inte göra allt med sin respektive.

JJ
2005-03-24, 18:52
Just nu har jag ingen tjej. Iaf ser jag ingen anledning till varför man måste göra allt med sin tjej. Om din polare pelle gillar att diskutera djupare saker är det bara att snacka med honom istället. Man måste inte göra allt med sin respektive.

Wööörd!

Tricklev
2005-03-24, 19:08

FOOOOOOOOOOOO SHOOOOO DAWG

Dumleman
2005-03-24, 21:18
Oj här var det aktivitet. Jag måste väl svara på mina egna frågor :).
1. Svaret på denna fråga beror på den ekonomiska och sociala situationen jag och min partner befinner sig i vid frågetillfället. Vill dock inte "pressa" min eventuella partner eftersom det är hon som ska bära på ungen och förlösa han/hon och därför bör hon få avgöra själv.
2. Beror också på den ekonomiska och sociala situationen vid frågetillfället men just nu är jag emot giftermål.
3. Hon ska vara positiv, lite knäpp och lagom oseriös :). Lättsam och rolig helt enkelt.